quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef Ulx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarschijnlijk wordt dat heel moeilijk. Lucas let nogal op dat hij geen geld misloopt namelijk en plaatsing van dergelijke blueprints is tegen ©quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Chris_Redfield het volgende:
Even een vraagje tussendoor,ik heb wel eens boeken gezien waar alle/een hoop ruimteschepen en andere machine's uit Star Wars in stonden en die waren dan ook open gewerkt zodat je kon zijn hoe ze er van binnen uit zagen en hoe ze in elkaar zaten. Weet iemand een site waar ik dat soort tekeningen/foto's kan vinden?
Ik ook, maarja, 1 dag na de voorpremiere is het toch nog wat lullig...alhoewel..ansich...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:41 schreef QyRoZ het volgende:
Word een beetje moe van die spoilertags hier allemaal.
Ik zou ook liever een spoiler topic willen hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:41 schreef QyRoZ het volgende:
Word een beetje moe van die spoilertags hier allemaal.
Psst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een spoiler topic willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Patvs op 19-05-2005 16:53:01 ]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:46 schreef Patvs het volgende:
Het gevoel van TIJD in de film?Good pointSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Psst.Na, vooruit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
Tja.... daar verschil dan weer duidelijk in mening gelukkigquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:50 schreef Sloggi het volgende:
Lucas is gewoon een idioot die het verleerd is na alle roem
Hee thanks! het woordje blueprints in combinatie met star wars deed op google wonderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef Roa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat heel moeilijk. Lucas let nogal op dat hij geen geld misloopt namelijk en plaatsing van dergelijke blueprints is tegen ©
[..]
Hehe, glad I could help thenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:01 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Hee thanks! het woordje blueprints in combinatie met star wars deed op google wonderen.
Hij moet niet knap zijn maar stoer... heeft wel een toffer pak aan dan de 'normale' Jediquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef woeshie het volgende:
Ok, misschien past mijn post hier niet .. Maar ik moet het écht eens kwijt hoor !![]()
Wat is er toch met Hayden Christensen gebeurd ... !
In Star Wars II AOTC was dat zooo'n knap dingske .. en nu.. En tis niet alleen zijn haar !
Tis alles ! *diep teleurgesteld*
Tis maar best dat ze hem zo'n masker hebben opgezet mheheheh![]()
*geef eerlijk toe dat ik een grotere Hayden Christensen dan Star Wars fan ben*![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:30 schreef MrGP het volgende:
http://www.nu.nl/news/528(...)_al_op_internet.html
![]()
Dat is waar, maar het is absoluut geen DVD Screener. Ik heb er een stukje van gezien, het is echt enorm lelijk. Verder staan er ook twee grote tijdsklokken bovenaan in beeld, en het is echt geen definitieve versie. De kleuren zijn flets, en het geluid is belabberd. Zo belabberd dat je Yoda's voice niet eens kan scheidden van die van Ani.quote:Ongeveer 16.000 mensen zijn inmiddels begonnen de film te downloaden. Het gaat om een kopie van het origineel en niet om een opname die in de bioscoop is gemaakt met behulp van een videocamera. Waarschijnlijk heeft iemand binnen de filmindustrie de film illegaal verspreid.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef Roa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar, maar het is absoluut geen DVD Screener. Ik heb er een stukje van gezien, het is echt enorm lelijk. Verder staan er ook twee grote tijdsklokken bovenaan in beeld, en het is echt geen definitieve versie. De kleuren zijn flets, en het geluid is belabberd. Zo belabberd dat je Yoda's voice niet eens kan scheidden van die van Ani.
Deze release ging er alleen maar om, om de snelste te zijn in de warez-scene. Het is een schande.
http://www.vcdquality.com/index.php?page=sample&id=52286
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |