Ach, een docking bay verwijderen kan nooit moeilijker zijn dan allerhande extra functies uit een welbekende astromech trekken (oa. repulsorlifts).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat betreft de Docking Bay, ik heb geen flauw idee, ben wel benieuwd naar de referenties, maar zoiets kan aangepast zijn in de 18jaar tussen de films, of zijn referenties waarvan Lucas zich niets aantrekt.
Dat had je bij de vorige twee films niet meegemaakt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:51 schreef MeneerTim het volgende:
Het was briljant dat iedereen begon te juichen en te klappen bij het main theme.
Kansloos ja, en vooral die gastjes die met lightsabers begonnen te zwaaienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:23 schreef blue-102 het volgende:
Ergeren jullie dan niet aan het geklap... ik bedoel het is niet alsof Lucas of een van de acteurs in de zaal zitten he![]()
ik vind het klap idee dan zeg maar extreem nutteloos![]()
ja. ik vind het zo overkomen als "in de VS doen ze dat, dat moeten we hier ook doen".quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:23 schreef blue-102 het volgende:
Ergeren jullie dan niet aan het geklap...
Inderdaad, je kan de dag zelf vaak nog een kaartje bestellen, meeste mensen hebben zoiets van we zien wel. Maar sommige mensen willen laten zien dat ze denken meer fan te zijn van de film als ze zo doen als in vlissingenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja. ik vind het zo overkomen als "in de VS doen ze dat, dat moeten we hier ook doen".
zelfde met die "line-up" die ze in vlissingen hadden, dat ze al dagen van te voren op de stoep bij de bios lagen. Dat je dat in de VS nou moet doen om kaartjes te kunnen bemachtigen, a la, maar in Nederland is dat gewoon onzin.
Ik had het eerlijk gezegd nog nooit bij films meegemaakt. Het is ook vrij belachelijk maar een film als Starwars komt er mee weg. Het is ook wel leuk dat alle zes de films met dezelfde muziek en dezelfde introductie beginnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat had je bij de vorige twee films niet meegemaakt?
Ze stammen dus af van de Jedi.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:15 schreef Dementor het volgende:
http://www.starwars.com/databank/organization/thesith/
Hoezo? dat hebben de jedi ook ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:49 schreef Steeven het volgende:
Waarom hebben die Dark Side kerels altijd een gewaad over zich heen en die Light Side kerels niet? En een Sith is een evil Jedi of een ander volk?
Naja zoals die Sith Lords er altijd bijlopen + hun hoogste volgeling.quote:
ik doelde erop dat de jedi daar ook altijd mee lopen..... serieus...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Naja zoals die Sith Lords er altijd bijlopen + hun hoogste volgeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film sluit goed aan bij het oude deel en vormt zo dus een goede schakel tussen de oude en nieuwe films.
Acteerprestatie van Hayden Christensen erg matig. En in het begin zelfs slecht. In Attack of The Clones vond ik hem overigens ook zeer matig acteren. Ik begrijp niet dat hij gecast is voor zo'n belangrijke rol.
Special effects subliem zoals je van Star Wars mag verwachten.
Conclusie: Een zwak begin maar wordt zeker goed gemaakt door het sterkte tweede deel. Al met al een goed gevoel over deze film. De saga is compleet hoewel een deel 7,8 en 9 best wel zouden mogen komen![]()
Op het eind van SW3 als Obi Wan naar de thuisplaneet komt met baby Luke, draagt-ie ook zo'n kleed.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:49 schreef Steeven het volgende:
Waarom hebben die Dark Side kerels altijd een gewaad over zich heen en die Light Side kerels niet? En een Sith is een evil Jedi of een ander volk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |