Luke draagt het ook in The Return of the Jedi en Obi-Wan draagt het ook meerdere keren in A New Hope geloof ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op het eind van SW3 als Obi Wan naar de thuisplaneet komt met baby Luke, draagt-ie ook zo'n kleed.
Heb ik iets gemistquote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef stinkie het volgende:
en leuk dat de Falcon nog even in beeld is.
Dat was aan de andere kant.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:15 schreef stinkie het volgende:
Gisteren gezien. Wel vreemd dat de hangardeur bij binnenkomst op schip in het begint dicht gaat en zodra ze uitgestapt zijn weer open is
Vele computereffecten vond ik inderdaad ook afleiden. Zag gisteren dus weer deel IV en daar viel het op dat je meer van de acteurs kreeg, omdat je niet voortdurend naar de achtergrond zat te kijken.quote:en leuk dat de Falcon nog even in beeld is. Verder een goede film, maar door al die computereffecten mis ik toch een beetje de sfeer van de 1e 3 delen, hoewel dit deel zeker de beste was van de nieuwe films. Sluit mooi aan bij A New Hope
klopt ja. Maar ergens kun je verwachten dat er zaken uit 4,5,6 terugkomen. Chewbacca bv was al bekend, dus af en toe ff opletten en kijken wat je nog meer tegenkomt.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was aan de andere kant.
[..]
Vele computereffecten vond ik inderdaad ook afleiden. Zag gisteren dus weer deel IV en daar viel het op dat je meer van de acteurs kreeg, omdat je niet voortdurend naar de achtergrond zat te kijken.
blijkbaarquote:
Niet goed opgelet blijkbaarquote:Op zondag 22 mei 2005 15:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Na het 'redden' Palpatine als ze landen. Rechtsonder in beeld zie je de Falcon aanvliegen.
Sterker nog... het kostte het Rijk blijkbaar minder dan 20 jaar om een 2e te bouwen (tijd tussen IV en VI)quote:Op zondag 22 mei 2005 13:19 schreef Ulx het volgende:
Ik vond het ende, waarin je een death star in aanbouw zag wel erg flauw: Als er twintig jaar tussen 3 en 4 zit, wat hebben de bouwers dan gedaan? Dat ding met de hand gemetseld? In StarWars was dat ding net klaar volgens mij.
Death Star II was nog lang niet klaar. Tussen IV en VI zit ongeveer 10 jaar, en Death Star II was misschien net voor driekwart klaarquote:Op zondag 22 mei 2005 18:42 schreef R_Style het volgende:
denk eens na als je iets voor de 1e keer bouwt duurt het lang, mar als je hetzelfde moet bouwen dan zal de tijd dat het kost sneller gaan. En is de 2e duidelijk eerder klaar...
ja, okee, maar toch niet een verschil van bijna 18 jaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:42 schreef R_Style het volgende:
denk eens na als je iets voor de 1e keer bouwt duurt het lang, mar als je hetzelfde moet bouwen dan zal de tijd dat het kost sneller gaan. En is de 2e duidelijk eerder klaar...
Tussen IV en VI zit ongeveer 5 jaar hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 18:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Death Star II was nog lang niet klaar. Tussen IV en VI zit ongeveer 10 jaar, en Death Star II was misschien net voor driekwart klaar
Misschien hadden Darth Vader en de Emperor de werklui al eerder aangespoord.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef TK421 het volgende:
[..]
ja, okee, maar toch niet een verschil van bijna 18 jaar.
Als je 20 jaar over de 1e doet dan zou de 2e toch niet in 2 a 3 jaar af kunnen zijn?
Het klopt, helaas: http://www.thedigitalbits.com/reviews3/starwarschanges02.htmlquote:Op zondag 22 mei 2005 19:17 schreef stinkie het volgende:
Klopt dit? Het zou wel meer kloppen om alles op elkaar aan te laten sluiten, maar ik zou het wel heel erg jammer vinden....
Helemaal niet. Obi-Wan en Yoda zijn wel ouder geworden, maar Anakin niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:30 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat niet helaas. Helaas voor Sebastian Shaw misschien, maar het klopt gewoon meer zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |