Alle aandacht gaat natuurlijk naar de PS3.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef BMH het volgende:
Ze lieten wel erg weinig dingen van de PSP zien bij de pers conferentie.. Jammer.![]()
Ik weet niet wat ik er van moet denken... de Gameboy/Gamecube link heeft mij ook nooit kunnen bekoren.quote:E3 2005: PS3 & PSP Buddies
Sony's handheld can be used to play with PS3 games.
by Nix
May 16, 2005 - Sony has mentioned in the past that its new handheld and its upcoming console would get along together, but it wasn't until the big unveiling of the PS3 that concrete details have been available on how this will come together.
In its PS3 unveiling, SCE announced that the PlayStation 3 would have support for USB 2.0, Wi-Fi, Bluetooth and online networking. Those first two are the biggest concerns for PSP owners, as Sony officially confirmed that the Wi-Fi configuration of the PS3 would allow the PSP to wirelessly connect with the home console. No wires, no connectors, no muss, no fuss. Of course, the PSP also has outlets for the USB 2.0, which might allow for corded connections as well as wireless, if necessary.
PSP won't just be used for wireless file transfers -- according to the official specs for the system, the PSP can be used as a controller for the console. Whether PSP will be used as a PS3 controller much is up to developers -- the GBA and GameCube got along great together, and the PSP obviously has a lot more capable hardware to do interesting things than that duo. Whether PS3 developers enjoy that gimmick of a system with a full-color screen or else decide to stick to the more complicated PS3 controller configuration is a matter we will find out in time.
Bron: http://psp.ign.com/articles/614/614706p1.html
Klopt. Maar de PSP en de PS3 kunnen elkaar straks goed aanvullen.Er is aangekondigd dat de PSP straks als draadloze controller kan gaan dienen voor de PS3. Ben benieuwd of dit nog een beetje leuk benut gaat worden!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:00 schreef MrX1982 het volgende:
Alle aandacht gaat natuurlijk naar de PS3.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:17 schreef Kremers het volgende:
Hoezo geen FIFA? Omdat 1 iemand er geen zak aan vind?
CODED ARMS!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:10 schreef Nilos het volgende:
Ik heb nu zo'n 120 euro, wat zal ik doen:
Een memorystick van 1 gig kopen of: nog een maand sparen (40 euro erbij) en dan Coded Arms en GTA kopen en later een memorystick kopen als ik weer genoeg geld heb?
Hmmm twijfelt![]()
Mjah, de review op IGN was wel kut en zo meer reviews.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:17 schreef Kremers het volgende:
Hoezo geen FIFA? Omdat 1 iemand er geen zak aan vind?Ik heb hem wel gekocht, vooral gebaseerd op reviews via gamerankings.com, gem een 8 is toch niet slecht, 8.3 via GameSpot.
PS3 ziet er erg vet uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef P-Style het volgende:
Klopt. Maar de PSP en de PS3 kunnen elkaar straks goed aanvullen.Er is aangekondigd dat de PSP straks als draadloze controller kan gaan dienen voor de PS3. Ben benieuwd of dit nog een beetje leuk benut gaat worden!
Wees maar niet bang. Die zullen zeker komen! Ik denk dat de PSP nog wel even blijft en de beste games verschijnen doorgaans vanaf het derde levensjaar van een console.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
...maar ik wil gewoon goede games op de PSP
Ja ik vind hetr wel een miskleun dat hij vanaf dag 1 geen WPA ondersteunt eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:10 schreef Kremers het volgende:
Ok, ik zal zien, heb hem nl besteldAnders pleur ik hem op eBay
Weet iemand trouwens of de PSP ooit WPA gaat ondersteunen? Als ik een WiFi koop, dan wil ik WPA gebruiken voor mijn Apple, WEP is klote beveiliging nl... Maar ik kan alleen WEP in de PSP instellen....
Volgens mij ging die alleen over de PS3 toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Echt grote titels zijn er niet aangekondigd tijdens de persconferentie van Sony geloof ik?
Ow, zal eens kijken vanavondquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:52 schreef matthijst het volgende:
Zal wel ad-hoc multiplayer zijn zeker?
Swets, heje Wipeout al geupdate? Schijnt vandaag een pack te downloaden te zijn.
Als het goed is ligt ie 30 Juni op m'n matquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:41 schreef Blinker het volgende:
Fucking hell Coded Arms filmpje net bekeken maar dat ziet er gelikt uit
Wellicht dat er na een toekomstige firmware-upgrade WPA-ondersteuning beschikbaar komt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ik vind hetr wel een miskleun dat hij vanaf dag 1 geen WPA ondersteunt eigenlijk.
Heb je hem gepreorderd bij VG+?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het goed is ligt ie 30 Juni op m'n mat
Ik tracht nu het gammapack 1 te downloaden, maar ik denk dat de server een beetje overbelast isquote:
Mjah, moet ik weer gaan kutten met USB.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:12 schreef matthijst het volgende:
Gammapack 1
http://files.psphacker.com/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,27,100
Iki heb hem zo wel gedownloadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:18 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand een link naar WipeOut Pure Gamma Pack? Ik probeer hem via www.wipeoutpure.com te downloaden, maar krijg na Download aan geklikt te hebben eerst een Java Applet logo te zien, en daarna een klein rood kruisje, verder gebeurt er niets....
FIFA2005 verder gespeeld, vind het wel een ok spelMoet alleen dat off-the-ball control nog proberen
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:41 schreef ook_gek het volgende:
heeft er iemand foto,s van zijn PSP ik krijg die van mij ergens volgende week hoop ik.
Kan niet wachten tot ik hem heb
Ja verkeerd topicquote:
Via IE? Heb het idee dat het met de browser te maken heeft, in Camino krijg ik een java applet error... En in Safari helemaal niets... Lekker, zo'n website die geen rekening houdt met niet-Windows gebruikersquote:
Zet dan minimaal firefox op je macquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:57 schreef Kremers het volgende:
[..]
Via IE? Heb het idee dat het met de browser te maken heeft, in Camino krijg ik een java applet error... En in Safari helemaal niets... Lekker, zo'n website die geen rekening houdt met niet-Windows gebruikers
Edit: Schijn niet de enige te zijn, zo te zien ligt het aan iets anders...
Hier kan je hem downloadenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:18 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand een link naar WipeOut Pure Gamma Pack? Ik probeer hem via www.wipeoutpure.com te downloaden, maar krijg na Download aan geklikt te hebben eerst een Java Applet logo te zien, en daarna een klein rood kruisje, verder gebeurt er niets....
FIFA2005 verder gespeeld, vind het wel een ok spelMoet alleen dat off-the-ball control nog proberen
Kijk ff op ign bij de E3 handson voor de PSPquote:Op zondag 22 mei 2005 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP was op de E3 een beetje wat de Revo voor Nintendo was is het nietWat hebben we nu voor toffe shit gezien? NIETS.
Geen Crisis Core, geen, GTA, geen GT4 Mobile, geen RPG's. Ik begin mijn interesse in de PSP een beetje te verliezen
Mja, de ps3 kreeg alle aandacht. Vond het ook wat tegenvallen, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP was op de E3 een beetje wat de Revo voor Nintendo was is het nietWat hebben we nu voor toffe shit gezien? NIETS.
Geen Crisis Core, geen, GTA, geen GT4 Mobile, geen RPG's. Ik begin mijn interesse in de PSP een beetje te verliezen
Toen ik 'm vanaf wipeout.com downloadde(?) moest de psp aangesloten zitten via USB en heeft ie 'm direct op de juiste plek gezet. Ik heb dus geen idee eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, de ps3 kreeg alle aandacht. Vond het ook wat tegenvallen, eerlijk gezegd.
Waar op m'n memstick moet ik dat mapje van WipeOut zetten, eigenlijk?.
Hmm, ik vond het een vervelende site. Dus heb ik um ergens anders gedownload..quote:Op zondag 22 mei 2005 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toen ik 'm vanaf wipeout.com downloadde(?) moest de psp aangesloten
zitten via USB en heeft ie 'm direct op de juiste plek gezet. Ik heb
dus geen idee eigenlijk
Hier moet ik roy wel ff gelijk geven. Er zijn natuurlijk wel heel wat leuke aankondigingen, maar de echte coole games zijn er nog niet echt. Maar maakt niet uit ik heb geduldquote:Op zondag 22 mei 2005 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb die softcase op het 2de plaatje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:46 schreef matthijst het volgende:
Misschien dat iemand hier nog wat aan heeft, elk item voor 7 euro inclusief verzenden.
Heb zelf zo'n cradle bij die gast besteld:
Deze gast heeft ze op Ebay:
http://stores.ebay.com/Ru(...)QdirZ1QQftidZ2QQtZkm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja die is goed he.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oe, dat nieuwe autootje in WipeOut is echt goed btw.
Ja, goed gebalanceerd.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die is goed he.
tenminste een goede snelheid EN acceleratie [afbeelding]
Welke klasse?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, goed gebalanceerd.
Ik heb meteen m'n 5de goud binnen. Nu nog een en dan heb ik de tournamentmode iig af..
Ik hoef alleen nog maar het toernooi met 8 races in de moeilijkste klasse te winnen.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke klasse?
Single race heb ik in beide beschikbare klasses bijna alles goud [afbeelding]
Ah, ik heb nog niet zoveel unlocked.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar het toernooi met 8 races in de moeilijkste klasse te winnen.
Single race doe ik nooit. Sowieso speel ik de laatste tijd vooral. Lumines
.
CODED ARMS!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:21 schreef Kremers het volgende:
Komen er nog leuke spellen uit van de zomer? Death. Jr, zal dat wat zijn?
Ikke wel, maar moet hem nog wel pre-orderen!quote:Op zondag 22 mei 2005 17:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
Is toch een FPS? Ben ik niet zo'n fan van
Mooie graphs zeg,quote:Op zondag 22 mei 2005 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens lijkt Pursuit Force me ook wel een titel om in de gaten te houden.
Ik heb bij VGP van die powerbricks besteld om mijn PSP wat langer buiten bereik van het stopcontact te kunnen blijven gebruiken, dat ging gewoon goed. De verzendkosten waren iets hoger, maar dat vond ik niet zo erg.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb mijn PSP nu ong. 3 weken maar wil nu wat accessoires aanschaffen zoals een opbergdoosje voor die UMD's zodat ik niet met die grote hoezen hoef te sjouwen enzo. Maar wat zijn nog meer aan te raden accessoires (aub geen memorystick aangezien ik nog niet van plan er films ofzo mee te gaan kijken oid) en waar kan je het best die accessoires bestellen. Ook gewoon bij VGP?
Is dat in-game?!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens lijkt Pursuit Force me ook wel een titel om in de gaten te houden.
Die powerbricks ontploffen!!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb bij VGP van die powerbricks besteld om mijn PSP wat langer buiten bereik van het stopcontact te kunnen blijven gebruiken, dat ging gewoon goed. De verzendkosten waren iets hoger, maar dat vond ik niet zo erg.
Als je wat langer wilt kunnen gamen zonder op te moeten laden zijn die powerbricks dus aan te raden. Verder wil ik ooit nog zo'n logitech case kopen dat meteen als een soort zonnescherm kan dienen om in de zon te kunnen spelen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die powerbricks ontploffen!!
http://www.psphacker.com/(...)brick-exploding.html
http://www.psphacks.net/content/view/232/
Niet zo handig dus..
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan iemand mij overtuigen om Metal Gear Acid te kopen?.
Wanneer kopmt ie eigenlijk, hij ziet er wel erg gelikt uit.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:44 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Nee.
Deeltje 2 wordt stukken beter, dus even wachten nog![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=218&products_id=6383&PHPSESSID=ded8e01b8e2be4ce8f07445ed6c11d00quote:Op maandag 23 mei 2005 16:57 schreef Darkzell het volgende:
Zo'n screenprotector is dus niet echt aan te raden. Wel ervaring met een tasje of zo'n UMD opberg geval want die grote doosjes zijn erg ondhandig en de UMD zien er best wel gevoelig uit.
Mom I want one! All the kids in school are making fun of mequote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hé... nog iemand die de PSP nog niet heeft!
Ja, die is traaaaaaaaaaagquote:Op maandag 23 mei 2005 21:34 schreef Darkzell het volgende:
K ga bij Lik-Sang dan nu die Aero Case, Lumines en zo'n oplaadstandaard maar welke verzendmethode kan ik het beste gebruiken want om nou weer ¤30 aan verzenden via UPS uit te geven vind ik wat veel dus iemand ervaring met die gewone Global Priority
Die heeft niet die toffe softcasequote:Op maandag 23 mei 2005 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, die is traaaaaaaaaaag
Bestel gewoon bij www.videogamesplus.ca
Ik wil 'm ook wel kwijt, eventueel ruilen zoals ook al een poosje in V&A staat.quote:
Als ik er een leuk spel voor terug kan kopen op VG+ (Metal Gear Acid) is het goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb net gameplay filmjes gezien en het ziet er wel leuk uit.
Maar ik heb niets te ruilen alleen. Ow, en nog geen manier om online te gaan.
Wie wil er het minst voor hebben?.
Dat andere forum bestaat tegenwoordig uit 2 forums... welke bedoel je?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
We regel het ff via de PM van dat andere forum?.
Als ik dat filmpje zo bekijk zou ik dat zeker niet zeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik las dat het gevoel voor snelheid was verdwenen..
Dat dus. Maar goed, die filmpjes zien er erg puik uitquote:EA's PSP version of the hit racing game called Burnout Legends was playable at E3. The brand new handheld game included the same takedown elements as its big brother, but was sorely missing the speed that makes the game a blast.
The problem lies in the current graphics engine. Burnout Legends is racing at 30 frames per second, or half of what fans of the PS2 version are used to seeing. The result is a racing game that doesn't provide the speed or intensity that the series is known for. Takedowns feel slow and lack impact, and races don't blaze by like previous versions.
Burnout Legends is currently 70% complete and should drop later this year.
Omdat ik nu net 250 ¤ heb en als ik hem ik september koop ik genoeg geld heb voor psp + zooi + spellen en omdat ik het makkelijker vind om hem hier @ winkel te kopen met garantie en met zonder geklooi met creditkaarten enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef H.Flick het volgende:
Waarom tot september wachten als je hem voor hetzelfde bedrag ook nu kunt kopen?
Wat een bullshit dat 30Fps het gevoel van snelheid omlaag zou halen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus. Maar goed, die filmpjes zien er erg puik uit.
Ik kan wel wachten, aangezien ik m'n pc nog heb en helemaal als battlefield 2 word gereleasedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef H.Flick het volgende:
Als jij kunt wachten dan begrijp ik je argumenten
Misschien ruilen voor NFSU Rivals?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook wel kwijt, eventueel ruilen zoals ook al een poosje in V&A staat.
Het is wel leuk, vooral online multi-player, maar ik vind de combi racen/fps niet zo geslaagd
Als Lumines niet een van de tofste handheld games ever was, dan had ik het gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef Jebus het volgende:
iemand mijn metal gear ac!d ruilen voor Lumines![]()
PSP Video 9. Ik heb even geen linkje, maar het werkt perfect.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Lumines niet een van de tofste handheld games ever was, dan had ik het gedaan.
Maar helaas..
Ik kan overigens niet wachten op de eerste MAME versie voor de PSP..
Welk progje kan ik trouwens het beste gebruiken om DivX om te zetten in PSP files?
Ruilen voor Twisted Metal?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef Jebus het volgende:
iemand mijn metal gear ac!d ruilen voor Lumines![]()
Bovenstaande was de reden voor mij om hem NIET te kopen iig. Ik wacht nog wel op de volgende generatie, een die wel echt voor de PSP is ontwikkeld.quote:Often when you try quitting a mode to get back to the menu it can take as much as 30 seconds. Most of the waiting you do is in between holes and loading up new rounds (which really takes a while).
Nee ik moet echt lumines hebben, maar dat spel ontwijkt me om de een of andere redenquote:
Kopen is geen optie?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:57 schreef Jebus het volgende:
[..]
Nee ik moet echt lumines hebben, maar dat spel ontwijkt me om de een of andere reden![]()
Dan kies ik misschien wel Metal Gear Acidquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kon uiteindelijk niet kiezen en koos voor Twisted Metal.
Denk niet dat iemand hem wil ruilen, spel is zeer goed en erg verslavend, kopen is ben ik bang de enige optiequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:57 schreef Jebus het volgende:
[..]
Nee ik moet echt lumines hebben, maar dat spel ontwijkt me om de een of andere reden![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef H.Flick het volgende:
Iemand ervaring met Untold Legends? Dat lijkt me eigenlijk ook wel leuk, maar de reviews laten niet echt een eenduidig oordeel zien.
Klinkt super vetquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:23 schreef Nilos het volgende:
[..]
Is een superleuk spel, lijkt een beetje op Diablo
![]()
Je kijkt van schuinbovenaf en je kan ook nog inzoomen.
Er zijn veel weapons, armor en armbanden en ringen, die je kan gebruiken!
Als je van RPG's houdt die een beetje een 3d achtige sfeer hebben en die vooral in dungeons rondhangen, dan is dit een spel voor jou![]()
Luminesquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:57 schreef Jebus het volgende:
[..]
Zou ik wel doen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:40 schreef H.Flick het volgende:
Dan ga ik Untold Legends halen als vervanger voor Twisted Metal.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:32 schreef H.Flick het volgende:
Elke keer grijp ik weer terug naar Lumines. Echt het tetris van de PSP.
Gameplay boven graphics. En bovendien is het onzettend kleurrijk met leuke muziek enzo, dat kon een Gameboy niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Koop je een PSP, ga je tetris spelen.
Dat is net zoiets als een 3,5 Ghz dual PIV met 1 Gig en Nvidea 6800ultra kopen om te freecellen
Mja, als ie nou op een ander platform was te verkrijgen had je wel een punt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een 3,5 Ghz dual PIV met 1 Gig en Nvidea 6800ultra kopen om te freecellen
Dan blijft een PSP overkill voor een tetris kloonquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gameplay boven graphics. En bovendien is het onzettend kleurrijk met leuke muziek enzo, dat kon een Gameboy niet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:41 schreef matthijst het volgende:
Wow, echt iedereen kickt op Lumines....
Niemand zoiets van been-there-done-that?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Het is niet zomaar wat vallende blokjes ordenen, er zitten nog veel meer taktieken en lagen in. De toevoeging van die lijn die op de maat van de muziek gaat, bijvoorbeeld. Later in de challenge mode kom je een skin tegen waarbij die lijn heel rustig gaat, dan wordt het opeens een heel ander spel en moet je heel anders gaan spelen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:41 schreef matthijst het volgende:
Wow, echt iedereen kickt op Lumines....
Niemand zoiets van been-there-done-that?
Het is absoluut geen tetriskloon.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan blijft een PSP overkill voor een tetris kloon
puzzelspel met blokje = tetriskloon.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is absoluut geen tetriskloon.
Lijkt er niet eens op.
Tetriskloon of niet, het is gewoon een geweldig spel en dan interesseert het mij echt niet of de PSP tot meer in staat is. De Gameboy was ook tot meer in staat dan Tetris en toch is het het enige spel dat ik er nog wel eens op speel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
puzzelspel met blokje = tetriskloon.
Hoe je er ook een goud randje om heen knoopt.
De hele opzet is anders. De gameplay ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
puzzelspel met blokje = tetriskloon.
Hoe je er ook een goud randje om heen knoopt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:53 schreef H.Flick het volgende:
af en toe
Had je beter een DS kunnen kopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:32 schreef H.Flick het volgende:
Elke keer grijp ik weer terug naar Lumines.
Nogmaals, dat is geen vergelijking aangezien er geen ander platform is.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Nogmaals, IK vind het hetzelfde als een top PC kopen om mee te freecellen.
Jup! Vandaag.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:50 schreef H.Flick het volgende:
Is de postbode al geweest?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Had je beter een DS kunnen kopen.
Goedkoper en daar komt allemaal van die bagger voor uit.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is geen vergelijking aangezien er geen ander platform is.
Freecell kan je overal op spelen.. Sowieso is het visueel prima hoor.
Maar goed, iets als Bust A Move op de XBOX is dus ook waardeloos?.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]! Als er iets is dat ik niet wil is het wel een DS.
Meervoud? Welke dan nog meer?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je speelt wel de games welke ik als eerste met nintendo associeer.
Gezien de zeer karige line-up is dat niet eens zo heel gek.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je koopt een apparaat wat tot waanzinnig veel in staat is en je pakt het simpelste puzzelspelletje en bombadeerd dat tot DE GAME.
Het is geen lullig puzzelspelletje het is een ervaringquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
vind er geen tyfus aan en begrijp mensen niet welke enorm geavanceerde hardware gaan kopen voor een lullig puzzelspelletje.
Ridge Racer, Wipe-Out, Untold Legends, Tony Hawks, Mercury, Metal Gear Acid....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien de zeer karige line-up is dat niet eens zo heel gek.
Dan begrijp ik niet dat je een PSP gekocht heb.quote:Overigens heb ik de PSP niet alleen gekocht voor Lumines hoor. Maar dat zijn wel de spellen die ik persoonlijk het liefst speel.
Mja, er zijn ook nog wel andere games die ik wil hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ridge Racer, Wipe-Out, Untold Legends, Tony Hawks, Mercury, Metal Gear Acid....
[..]
Dan begrijp ik niet dat je een PSP gekocht heb.
Daggla met Kirby, Mario en Yoshiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, er zijn ook nog wel andere games die ik wil hoor.
Maar welk platform had ik dan moeten nemen?.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, er zijn ook nog wel andere games die ik wil hoor.
Maar welk platform had ik dan moeten nemen?.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef H.Flick het volgende:
Dus iedereen moet lekker spelen wat hij zelf leuk vindt.
Jawel, heb pas, voordat ik m verkocht nog efkes een poging gedaan, gunde dat stinkspel een laatste kans... heeft niet gehoelpen: weg is ie....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef H.Flick het volgende:
Na 2 minuten heb je ook nog totaal niet door hoe je het moet spelen. Je hebt waarschijnlijk nog niet eens een nieuwe skin gekregen.
Ach, ik heb er plezier van en velen met mij. Dus iedereen moet lekker spelen wat hij zelf leuk vindt.
Dan moet ik elke keer dat ding gaan vervangen, zul je zien dat je hem net nodig hebt als je een spel aan het spelen bent.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil nieuwe games
Op dit moment gebruik ik mijn PSP alleen maar als mp3 speler![]()
![]()
Speel je uiteindelijk toch je Nintendo games op je PSPtjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:06 schreef Jebus het volgende:
Trouwens, als er een snes emulator komt ga ik ook gewoon snes games spelen op die supersnelle psp![]()
Ik speel gewoon alles op mijn pspquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Speel je uiteindelijk toch je Nintendo games op je PSPtje
En tja, de releaselist van de PSP stelt nog niet enorm veel voor.
Als ze nu ook nog KoF gingen porten werd het helemaal een prachtig apparaatjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:12 schreef Jebus het volgende:
[..]
Ik speel gewoon alles op mijn psp![]()
En mwoa die releaselijst zit wel goed imo hoor, Zolang ik straks maar streetfighter alpha 3, puyo pop fever en Guilty Gear kan spelen vind ik het best.
quote:"We have to somehow increase our production capacity, as we are not prepared to start selling in Europe. We've run out of units in the US, and it's still selling well in Japan."
Nee ze hebben hun eigen productie-capaciteit overschat!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:34 schreef H.Flick het volgende:
Heeft Sony de populariteit van de PSP onderschat?
Je kunt er gerust vanuit gaan dat dit bij de PS3 ook gaat gebeuren.quote:Hopelijk gaat zoiets ook niet met de PS3 gebeuren.
Dat valt wel mee denk ik. Nieuwe sony consoles hebben meestal een beetje last van "onderproductie" in het begin. Verder is Sony bij de PSP ook afhankelijk van o.a. Sharp (schermpjes) een SamSung (geheugenchips).quote:Op maandag 30 mei 2005 18:49 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik denk dat het ook een beetje promotie is. zo van 'onze consoles zijn zo populair, dat we de vraag niet aankunnen'. hoor je ook wel uit het nintendo kamp namelijk en ik heb nog nooit een schaarste meegemaakt (woon welliswaar bij 2 hele goede gamezaken in de buurt)
quote:PSP Loader on the way ?
A group known as Dynarox have dumped several psp titles and claim that a loader will soon be realeased to make the roms playable off a memory stick.
Dynarox releases as shown at our friends console-news.org - They report console scene releases very fast just as the way CNN report news on all kinds of crazy stuff!
Here is a list of recently released titles from the group :-
Need_For_Speed_Underground_Rivals_JAP_PSP-Dynarox
Ridge_Racer_USA_PSP-Dynarox
Smart_Bomb_USA_PSP-Dynarox
Gretzky_NHL_2k5_USA_PSP-Dynarox
Lumines_USA_PSP-Dynarox
Twisted.Metal.Head.On.USA.PSP-Dynarox
Most noticably the nfo file of each release contains an installation message - to quote
1
2
3
4
5
6
7quote:
In a really near future , a loader will be released to make games work via the memory card.
In a way to admit it , Soon all games will work on V1.0, V1.5.
We Need to make some more test. Til then be patient.
We do not like to report false news and we only have the word from the nfo.
So for now take this with a pinch of salt and we'll see what develops if anything!
Er staat geen info over v 1.51quote:Op maandag 30 mei 2005 23:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... tijd voor een nieuwe firmware, Sony!
Heb je geupgrade naar 1.51 dan?quote:
Ik heb nog steeds geen games vanaf MS gespeeld zien worden.quote:
Nog niet, maar je hebt grote kans dat nieuwe games alleen te spelen zijn met firmware 1.51 bv.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb je geupgrade naar 1.51 dan?
Heb maar ff afgewacht; upgraden om te voorkomen dat er nog wat te hacken valt gaat me wat tever![]()
Klopt maar ze zijn wel hard bezig om het te bewerkstelligenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog steeds geen games vanaf MS gespeeld zien worden.
Ach, ook dat is weer een kwestie van tijd...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen games vanaf MS gespeeld zien worden.
[..]
Nog niet, maar je hebt grote kans dat nieuwe games alleen te spelen zijn met firmware 1.51 bv.
Zoals eerder gezegd denk ik dat Sony gewoon hardwarematig bepaalde extentie's van de MS heeft uitgesloten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Klopt maar ze zijn wel hard bezig om het te bewerkstelligen
Zou kunnen maar in dat nfo bestand denken die figuren dat het in the near future moet lukkenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals eerder gezegd denk ik dat Sony gewoon hardwarematig bepaalde extentie's van de MS heeft uitgesloten.
Alsof een nfo wat zegtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar in dat nfo bestand denken die figuren dat het in the near future moet lukken
Ik wacht gewoon rustig af![]()
Dat is zo. Daarom moeten we idd wachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Alsof een nfo wat zegt
Maar inderdaad wachten we rustig af.
Ik denk zo'n beetje alles dat in de VS uit is plus wat er tot die tijd nog uit gaat komen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:15 schreef gamecube_master het volgende:
Is er eigenlijk al bekend met welke spellen de PSP zal releasen in Europa? Zit er aan te denken om er eentje te halen 1 september
hmm, okquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk zo'n beetje alles dat in de VS uit is plus wat er tot die tijd nog uit gaat komen.
Oh natuurlijk met muziek/film op je stickje zetten via usbquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:41 schreef H.Flick het volgende:
Dankzij de USB aansluiting kan je dingen van de PC naar de memorystick kopiëren om er bijvoorbeeld films/foto's of MP3's op te zetten of om je savegames te backuppen.
Prijzen van de games zullen wel rond de 50/60 euro gaan liggen, maar zeker weten doe ik dat niet.
Ik denk (maar hóóp vooral) dat ze toch niet zó duur worden hoor. Ik gok zelf eigenlijk iets van ¤40,- tot max. ¤45,-quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:41 schreef H.Flick het volgende:
Prijzen van de games zullen wel rond de 50/60 euro gaan liggen, maar zeker weten doe ik dat niet.
idd dat moet ook wel want importeren kost 40 dollar, dus echt ver daarboven kunnen ze echt niet gaan zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk (maar hóóp vooral) dat ze toch niet zó duur worden hoor. Ik gok zelf eigenlijk iets van ¤40,- tot max. ¤45,-
Vergis je niet in hoe hard Europa soms wordt genaaid.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:53 schreef Jebus het volgende:
[..]
idd dat moet ook wel want importeren kost 40 dollar, dus echt ver daarboven kunnen ze echt niet gaan zitten.
Dat is waar, maar het lijkt me zeer ontactvol omdat ik denk dat alle mensen die er een beetje verstand van hebben alles zullen importeren. Het is goedkoper en komt eerder uit.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vergis je niet in hoe hard Europa soms wordt genaaid.
Ik denk zelf tussen de 45 en de 55 euro..
Maar dat is een hele grote minderheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:30 schreef Jebus het volgende:
ik denk dat alle mensen die er een beetje verstand van hebben alles zullen importeren. Het is goedkoper en komt eerder uit.
WIPE-OUTquote:Op donderdag 2 juni 2005 18:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
hmm, ok
Zijn er nog spellen echt aan te raden? Ik zat zelf te denken om Ridge Racer te halen
Ik zal is even wat filmpjes checken ervanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lumines moet je hebben, je zal geen spijt krijgen..
Volgens gamerankings is het ook de beste PSP game.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:36 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik zal is even wat filmpjes checken ervan
Ik had gister er nog even toevallig bij de Media Markt bij gekeken, ze zijn 150 euro daarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef namek31 het volgende:
jee, gisteren eindelijk mijn PSP-tje vanuit Amerika gekregen zonder dat ik extra invoerrechten heb moeten betalen![]()
nu heb ik begrepen dat de PSP memory stick duo's t/m 1gb ondersteunt, maar deze stickies zijn erg slecht leverbaar. Weet iemand waar ze die dingen op voorraad hebben? Dan kan ik m'n PSP ook als mp3-speler gaan gebruiken![]()
Makro had een 1GB voor 190quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:24 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik had gister er nog even toevallig bij de Media Markt bij gekeken, ze zijn 150 euro daar![]()
Hij stond daar op een lijst van hoeveel ze kosten, hij stond niet meer in de schappen. Ik denk dat ik zelf maar een stickje ga halen van 256 mb zodat ik ook nog een film erbij kan halen (of een spel als ik genoeg geld heb).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:29 schreef Yankee_One het volgende:
oh, maar ze hebben ze wel bij de mm?
ik was laatst in Utrecht en daar verkochten ze alleen stickies van 512 mb voor¤70
heb er gelijk maar een bij MNM computers besteldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.tweakers.net/pricewatch/109625
ridge racer heb ik 2 dagen nadat ik em had al niet meer gespeeld. het is gewoon saai aan het worden. een standaard racer waarbij elke race hetzelfde is. tegenvaller dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens ook hoe lang je ong kan doen met Ridge Racer, WipEout Pure en Metal Gear Solid?
Jammer met Ridge Racer, dat leek me toch wel het leukste spel. Ik heb tot nu toe alleen nog maar filmpjes gezien van wipeout dat de camera in de wagen zit, is er ook een mogelijkheid om die camera achter de wagen te zetten? Ik vind dat namelijk 10 keer fijnerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ridge racer heb ik 2 dagen nadat ik em had al niet meer gespeeld. het is gewoon saai aan het worden. een standaard racer waarbij elke race hetzelfde is. tegenvaller dus
wipeout is veel leuker imo, lekker uitdagend en het racen wordt spannend gehouden door de wapens en turbo paths.
metal gear acid heb ik niet
Metal Gear Ac!d gaat lang mee, het is redelijk pittig en op zich best slow paced. Leuk dat welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens ook hoe lang je ong kan doen met Ridge Racer, WipEout Pure en Metal Gear Solid?
Nee, ik weet dat het totaal anders is dan andere MGS titels. Maar dit (nieuwe) concept spreekt mij wel aanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:22 schreef Jebus het volgende:
[..]
Metal Gear Ac!d gaat lang mee, het is redelijk pittig en op zich best slow paced. Leuk dat wel(verwar het alleen niet met metal gear solid het is totaal anders)
So, gewoon blijven bestellen bij VP+, DVDBO, Lik-Sang etcquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op Play staat trouwens dat de games 55 euro gaan worden.
Klik hier voor de memory stick uitleg die ik in deel 4 van deze topicreeks heb gegeven.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:15 schreef GaF het volgende:
Kan iemand mij antwoord geven op de volgende vraag: kan je in de PSP ook Memory Stick Duo cards gebruiken of moet het perse Memory Stick Duo Pro zijn? Wat is het verschil eigenlijk?
Mijn excuses als deze vraag al es gesteld is maar om 13 topics vol door te spitten op zoek naar het antwoord is een beetje teveel van het goede. Ben ook een PSP newbie. Alvast bedankt.
Wat een heldere uitleg. Bedankt!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klik hier voor de memory stick uitleg die ik in deel 4 van deze topicreeks heb gegeven.
Bron: eurogamerquote:Money-makin', money-money-makin'," a random MP3 just spat at me.
In other news, Rockstar has released a few more details of Grand Theft Auto: Liberty City Stories, its forthcoming handheld GTA title, as part of its recent financial statement.
According to Rockstar, the game, which sees players return to Liberty City, setting for the first 3D GTA title, "has an entirely original storyline with all new missions and the freedom, production values and depth of play comparable to other Grand Theft Auto titles".
The game's due out in Rockstar's "fourth quarter", which ties in neatly with what Sony Europe don David Reeves proclaimed during a briefing at E3 - that it'll be out "soon after" the PSP's European launch on September 1st.
We look forward to it, as do you, and as does Rockstar's bank manager.
Meestal zorg ik er gewoon voor dat ik een zo leeg mogelijk veld heb. Het gaat dan wel niet zo hard met de scores, maar je kunt wel lang door blijven gaan. En als je een skin hebt met een langzame tijdlijn kun je altijd veel blokken in 1 keer maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ergens rond de 150.000
De truuk is om "slingers" te maken en die dan opblazen met zo'n supersteentje..
quote:Following the appearance of Pro Evolution Soccer 5 for PSP on a release schedule issued by Atari Australia, which publishes the PES games over there, Konami has confirmed to Eurogamer that the series is indeed going portable.
But only on Sony's handheld, apparently - there are no plans to produce a version for the Nintendo DS at present.
Which seems a little odd, since Winning Eleven was on a list of DS games in development released by Nintendo last summer. Hmm...
Advertisement
Konami producer Shingo "Seabass" Takatsuka discussed PES for PSP back in October, also revealing that PlayStation 2 owners may be able to go online with the fifth instalment in the series.
This has yet to be confirmed, as does a release date for PES5. However, Play.com is already taking pre-orders, suggesting it'll be marching onto the pitch come October 28. PES games are traditionally released around this time, so it seems like a reasonable estimate.
In other PES news, Konami has signed England and Chelsea defender John Terry to promote the series.
"I've been a massive fan of Pro Evolution Soccer for years now and am really pleased to be able to work with the talented people behind such a fantastic game," said Terry, clutching his bag of shiny new pound coins.
"It's the game of choice for lots of players as it is so true to the real thing. I'm looking forward to getting involved - and getting to play advance versions on the way!" Jolly good.
More on PES5 as soon as we get it.
Lumines "verkoopt" de PSP. Zie je dat, Swetsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:24 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm toch maar een Psp kopen wanneer ik wat geld heb! Met Pes5 in aankomst, en nu ik vandaag een halfuur Lumines heb kunnen spelen ( fuck wat een topgame! ) wil ik toch graag zo'n dingetje hebben.
Dat had ik met RidgeRacer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lumines "verkoopt" de PSP. Zie je dat, Swets.
Graphics uber alles he,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb over 3 weken Coded Arms op de mat liggen. Dat zijn voor MIJ de killer apps.
Maar zonder touchscreen en mario heb je toch sowieso al geen goede gameplay?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:08 schreef P-Style het volgende:
Tuurlijk draait het wel om graphics. De gene die dat durven ontkennen zijn òf blind òf naïef. Gameplay is het belangrijkste, maar gelukkig hebben graphics een enorme invloed op de gameplay! En de PSP kan ons deze prachtige graphics èn gameplay bieden!
Jaj, gameplay is ook heel wat waard en Lumines had een heel leuk spel kunnen zijn.quote:
IGN is er wel over te spreken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:49 schreef Jebus het volgende:
Het lijkt mij ook een tof spel. MITS het goed bestuurt want dat kan zo'n spel echt de das om doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |