Ik had gister er nog even toevallig bij de Media Markt bij gekeken, ze zijn 150 euro daarquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef namek31 het volgende:
jee, gisteren eindelijk mijn PSP-tje vanuit Amerika gekregen zonder dat ik extra invoerrechten heb moeten betalen![]()
nu heb ik begrepen dat de PSP memory stick duo's t/m 1gb ondersteunt, maar deze stickies zijn erg slecht leverbaar. Weet iemand waar ze die dingen op voorraad hebben? Dan kan ik m'n PSP ook als mp3-speler gaan gebruiken![]()
Makro had een 1GB voor 190quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:24 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik had gister er nog even toevallig bij de Media Markt bij gekeken, ze zijn 150 euro daar![]()
Hij stond daar op een lijst van hoeveel ze kosten, hij stond niet meer in de schappen. Ik denk dat ik zelf maar een stickje ga halen van 256 mb zodat ik ook nog een film erbij kan halen (of een spel als ik genoeg geld heb).quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:29 schreef Yankee_One het volgende:
oh, maar ze hebben ze wel bij de mm?
ik was laatst in Utrecht en daar verkochten ze alleen stickies van 512 mb voor¤70
heb er gelijk maar een bij MNM computers besteldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.tweakers.net/pricewatch/109625
ridge racer heb ik 2 dagen nadat ik em had al niet meer gespeeld. het is gewoon saai aan het worden. een standaard racer waarbij elke race hetzelfde is. tegenvaller dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens ook hoe lang je ong kan doen met Ridge Racer, WipEout Pure en Metal Gear Solid?
Jammer met Ridge Racer, dat leek me toch wel het leukste spel. Ik heb tot nu toe alleen nog maar filmpjes gezien van wipeout dat de camera in de wagen zit, is er ook een mogelijkheid om die camera achter de wagen te zetten? Ik vind dat namelijk 10 keer fijnerquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ridge racer heb ik 2 dagen nadat ik em had al niet meer gespeeld. het is gewoon saai aan het worden. een standaard racer waarbij elke race hetzelfde is. tegenvaller dus
wipeout is veel leuker imo, lekker uitdagend en het racen wordt spannend gehouden door de wapens en turbo paths.
metal gear acid heb ik niet
Metal Gear Ac!d gaat lang mee, het is redelijk pittig en op zich best slow paced. Leuk dat welquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens ook hoe lang je ong kan doen met Ridge Racer, WipEout Pure en Metal Gear Solid?
Nee, ik weet dat het totaal anders is dan andere MGS titels. Maar dit (nieuwe) concept spreekt mij wel aanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:22 schreef Jebus het volgende:
[..]
Metal Gear Ac!d gaat lang mee, het is redelijk pittig en op zich best slow paced. Leuk dat wel(verwar het alleen niet met metal gear solid het is totaal anders)
So, gewoon blijven bestellen bij VP+, DVDBO, Lik-Sang etcquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op Play staat trouwens dat de games 55 euro gaan worden.
Klik hier voor de memory stick uitleg die ik in deel 4 van deze topicreeks heb gegeven.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 08:15 schreef GaF het volgende:
Kan iemand mij antwoord geven op de volgende vraag: kan je in de PSP ook Memory Stick Duo cards gebruiken of moet het perse Memory Stick Duo Pro zijn? Wat is het verschil eigenlijk?
Mijn excuses als deze vraag al es gesteld is maar om 13 topics vol door te spitten op zoek naar het antwoord is een beetje teveel van het goede. Ben ook een PSP newbie. Alvast bedankt.
Wat een heldere uitleg. Bedankt!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klik hier voor de memory stick uitleg die ik in deel 4 van deze topicreeks heb gegeven.
Bron: eurogamerquote:Money-makin', money-money-makin'," a random MP3 just spat at me.
In other news, Rockstar has released a few more details of Grand Theft Auto: Liberty City Stories, its forthcoming handheld GTA title, as part of its recent financial statement.
According to Rockstar, the game, which sees players return to Liberty City, setting for the first 3D GTA title, "has an entirely original storyline with all new missions and the freedom, production values and depth of play comparable to other Grand Theft Auto titles".
The game's due out in Rockstar's "fourth quarter", which ties in neatly with what Sony Europe don David Reeves proclaimed during a briefing at E3 - that it'll be out "soon after" the PSP's European launch on September 1st.
We look forward to it, as do you, and as does Rockstar's bank manager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |