Wanneer kopmt ie eigenlijk, hij ziet er wel erg gelikt uit.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:44 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Nee.
Deeltje 2 wordt stukken beter, dus even wachten nog![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=218&products_id=6383&PHPSESSID=ded8e01b8e2be4ce8f07445ed6c11d00quote:Op maandag 23 mei 2005 16:57 schreef Darkzell het volgende:
Zo'n screenprotector is dus niet echt aan te raden. Wel ervaring met een tasje of zo'n UMD opberg geval want die grote doosjes zijn erg ondhandig en de UMD zien er best wel gevoelig uit.
Mom I want one! All the kids in school are making fun of mequote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hé... nog iemand die de PSP nog niet heeft!
Ja, die is traaaaaaaaaaagquote:Op maandag 23 mei 2005 21:34 schreef Darkzell het volgende:
K ga bij Lik-Sang dan nu die Aero Case, Lumines en zo'n oplaadstandaard maar welke verzendmethode kan ik het beste gebruiken want om nou weer ¤30 aan verzenden via UPS uit te geven vind ik wat veel dus iemand ervaring met die gewone Global Priority
Die heeft niet die toffe softcasequote:Op maandag 23 mei 2005 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, die is traaaaaaaaaaag
Bestel gewoon bij www.videogamesplus.ca
Ik wil 'm ook wel kwijt, eventueel ruilen zoals ook al een poosje in V&A staat.quote:
Als ik er een leuk spel voor terug kan kopen op VG+ (Metal Gear Acid) is het goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb net gameplay filmjes gezien en het ziet er wel leuk uit.
Maar ik heb niets te ruilen alleen. Ow, en nog geen manier om online te gaan.
Wie wil er het minst voor hebben?.
Dat andere forum bestaat tegenwoordig uit 2 forums... welke bedoel je?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
We regel het ff via de PM van dat andere forum?.
Als ik dat filmpje zo bekijk zou ik dat zeker niet zeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik las dat het gevoel voor snelheid was verdwenen..
Dat dus. Maar goed, die filmpjes zien er erg puik uitquote:EA's PSP version of the hit racing game called Burnout Legends was playable at E3. The brand new handheld game included the same takedown elements as its big brother, but was sorely missing the speed that makes the game a blast.
The problem lies in the current graphics engine. Burnout Legends is racing at 30 frames per second, or half of what fans of the PS2 version are used to seeing. The result is a racing game that doesn't provide the speed or intensity that the series is known for. Takedowns feel slow and lack impact, and races don't blaze by like previous versions.
Burnout Legends is currently 70% complete and should drop later this year.
Omdat ik nu net 250 ¤ heb en als ik hem ik september koop ik genoeg geld heb voor psp + zooi + spellen en omdat ik het makkelijker vind om hem hier @ winkel te kopen met garantie en met zonder geklooi met creditkaarten enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef H.Flick het volgende:
Waarom tot september wachten als je hem voor hetzelfde bedrag ook nu kunt kopen?
Wat een bullshit dat 30Fps het gevoel van snelheid omlaag zou halen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus. Maar goed, die filmpjes zien er erg puik uit.
Ik kan wel wachten, aangezien ik m'n pc nog heb en helemaal als battlefield 2 word gereleasedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef H.Flick het volgende:
Als jij kunt wachten dan begrijp ik je argumenten
Misschien ruilen voor NFSU Rivals?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook wel kwijt, eventueel ruilen zoals ook al een poosje in V&A staat.
Het is wel leuk, vooral online multi-player, maar ik vind de combi racen/fps niet zo geslaagd
Als Lumines niet een van de tofste handheld games ever was, dan had ik het gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef Jebus het volgende:
iemand mijn metal gear ac!d ruilen voor Lumines![]()
PSP Video 9. Ik heb even geen linkje, maar het werkt perfect.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Lumines niet een van de tofste handheld games ever was, dan had ik het gedaan.
Maar helaas..
Ik kan overigens niet wachten op de eerste MAME versie voor de PSP..
Welk progje kan ik trouwens het beste gebruiken om DivX om te zetten in PSP files?
Ruilen voor Twisted Metal?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef Jebus het volgende:
iemand mijn metal gear ac!d ruilen voor Lumines![]()
Bovenstaande was de reden voor mij om hem NIET te kopen iig. Ik wacht nog wel op de volgende generatie, een die wel echt voor de PSP is ontwikkeld.quote:Often when you try quitting a mode to get back to the menu it can take as much as 30 seconds. Most of the waiting you do is in between holes and loading up new rounds (which really takes a while).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |