Nee ik moet echt lumines hebben, maar dat spel ontwijkt me om de een of andere redenquote:
Kopen is geen optie?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:57 schreef Jebus het volgende:
[..]
Nee ik moet echt lumines hebben, maar dat spel ontwijkt me om de een of andere reden![]()
Dan kies ik misschien wel Metal Gear Acidquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kon uiteindelijk niet kiezen en koos voor Twisted Metal.
Denk niet dat iemand hem wil ruilen, spel is zeer goed en erg verslavend, kopen is ben ik bang de enige optiequote:Op woensdag 25 mei 2005 17:57 schreef Jebus het volgende:
[..]
Nee ik moet echt lumines hebben, maar dat spel ontwijkt me om de een of andere reden![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:59 schreef H.Flick het volgende:
Iemand ervaring met Untold Legends? Dat lijkt me eigenlijk ook wel leuk, maar de reviews laten niet echt een eenduidig oordeel zien.
Klinkt super vetquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:23 schreef Nilos het volgende:
[..]
Is een superleuk spel, lijkt een beetje op Diablo
![]()
Je kijkt van schuinbovenaf en je kan ook nog inzoomen.
Er zijn veel weapons, armor en armbanden en ringen, die je kan gebruiken!
Als je van RPG's houdt die een beetje een 3d achtige sfeer hebben en die vooral in dungeons rondhangen, dan is dit een spel voor jou![]()
Luminesquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:57 schreef Jebus het volgende:
[..]
Zou ik wel doen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:40 schreef H.Flick het volgende:
Dan ga ik Untold Legends halen als vervanger voor Twisted Metal.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:32 schreef H.Flick het volgende:
Elke keer grijp ik weer terug naar Lumines. Echt het tetris van de PSP.
Gameplay boven graphics. En bovendien is het onzettend kleurrijk met leuke muziek enzo, dat kon een Gameboy niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Koop je een PSP, ga je tetris spelen.
Dat is net zoiets als een 3,5 Ghz dual PIV met 1 Gig en Nvidea 6800ultra kopen om te freecellen
Mja, als ie nou op een ander platform was te verkrijgen had je wel een punt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een 3,5 Ghz dual PIV met 1 Gig en Nvidea 6800ultra kopen om te freecellen
Dan blijft een PSP overkill voor een tetris kloonquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gameplay boven graphics. En bovendien is het onzettend kleurrijk met leuke muziek enzo, dat kon een Gameboy niet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:41 schreef matthijst het volgende:
Wow, echt iedereen kickt op Lumines....
Niemand zoiets van been-there-done-that?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Het is niet zomaar wat vallende blokjes ordenen, er zitten nog veel meer taktieken en lagen in. De toevoeging van die lijn die op de maat van de muziek gaat, bijvoorbeeld. Later in de challenge mode kom je een skin tegen waarbij die lijn heel rustig gaat, dan wordt het opeens een heel ander spel en moet je heel anders gaan spelen!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:41 schreef matthijst het volgende:
Wow, echt iedereen kickt op Lumines....
Niemand zoiets van been-there-done-that?
Het is absoluut geen tetriskloon.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan blijft een PSP overkill voor een tetris kloon
puzzelspel met blokje = tetriskloon.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is absoluut geen tetriskloon.
Lijkt er niet eens op.
Tetriskloon of niet, het is gewoon een geweldig spel en dan interesseert het mij echt niet of de PSP tot meer in staat is. De Gameboy was ook tot meer in staat dan Tetris en toch is het het enige spel dat ik er nog wel eens op speel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
puzzelspel met blokje = tetriskloon.
Hoe je er ook een goud randje om heen knoopt.
De hele opzet is anders. De gameplay ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
puzzelspel met blokje = tetriskloon.
Hoe je er ook een goud randje om heen knoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |