Dan moet ik elke keer dat ding gaan vervangen, zul je zien dat je hem net nodig hebt als je een spel aan het spelen bent.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
Ik wil nieuwe games
Op dit moment gebruik ik mijn PSP alleen maar als mp3 speler![]()
![]()
Speel je uiteindelijk toch je Nintendo games op je PSPtjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:06 schreef Jebus het volgende:
Trouwens, als er een snes emulator komt ga ik ook gewoon snes games spelen op die supersnelle psp![]()
Ik speel gewoon alles op mijn pspquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Speel je uiteindelijk toch je Nintendo games op je PSPtje
En tja, de releaselist van de PSP stelt nog niet enorm veel voor.
Als ze nu ook nog KoF gingen porten werd het helemaal een prachtig apparaatjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:12 schreef Jebus het volgende:
[..]
Ik speel gewoon alles op mijn psp![]()
En mwoa die releaselijst zit wel goed imo hoor, Zolang ik straks maar streetfighter alpha 3, puyo pop fever en Guilty Gear kan spelen vind ik het best.
quote:"We have to somehow increase our production capacity, as we are not prepared to start selling in Europe. We've run out of units in the US, and it's still selling well in Japan."
Nee ze hebben hun eigen productie-capaciteit overschat!quote:Op maandag 30 mei 2005 16:34 schreef H.Flick het volgende:
Heeft Sony de populariteit van de PSP onderschat?
Je kunt er gerust vanuit gaan dat dit bij de PS3 ook gaat gebeuren.quote:Hopelijk gaat zoiets ook niet met de PS3 gebeuren.
Dat valt wel mee denk ik. Nieuwe sony consoles hebben meestal een beetje last van "onderproductie" in het begin. Verder is Sony bij de PSP ook afhankelijk van o.a. Sharp (schermpjes) een SamSung (geheugenchips).quote:Op maandag 30 mei 2005 18:49 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik denk dat het ook een beetje promotie is. zo van 'onze consoles zijn zo populair, dat we de vraag niet aankunnen'. hoor je ook wel uit het nintendo kamp namelijk en ik heb nog nooit een schaarste meegemaakt (woon welliswaar bij 2 hele goede gamezaken in de buurt)
quote:PSP Loader on the way ?
A group known as Dynarox have dumped several psp titles and claim that a loader will soon be realeased to make the roms playable off a memory stick.
Dynarox releases as shown at our friends console-news.org - They report console scene releases very fast just as the way CNN report news on all kinds of crazy stuff!
Here is a list of recently released titles from the group :-
Need_For_Speed_Underground_Rivals_JAP_PSP-Dynarox
Ridge_Racer_USA_PSP-Dynarox
Smart_Bomb_USA_PSP-Dynarox
Gretzky_NHL_2k5_USA_PSP-Dynarox
Lumines_USA_PSP-Dynarox
Twisted.Metal.Head.On.USA.PSP-Dynarox
Most noticably the nfo file of each release contains an installation message - to quote
1
2
3
4
5
6
7quote:
In a really near future , a loader will be released to make games work via the memory card.
In a way to admit it , Soon all games will work on V1.0, V1.5.
We Need to make some more test. Til then be patient.
We do not like to report false news and we only have the word from the nfo.
So for now take this with a pinch of salt and we'll see what develops if anything!
Er staat geen info over v 1.51quote:Op maandag 30 mei 2005 23:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... tijd voor een nieuwe firmware, Sony!
Heb je geupgrade naar 1.51 dan?quote:
Ik heb nog steeds geen games vanaf MS gespeeld zien worden.quote:
Nog niet, maar je hebt grote kans dat nieuwe games alleen te spelen zijn met firmware 1.51 bv.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb je geupgrade naar 1.51 dan?
Heb maar ff afgewacht; upgraden om te voorkomen dat er nog wat te hacken valt gaat me wat tever![]()
Klopt maar ze zijn wel hard bezig om het te bewerkstelligenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog steeds geen games vanaf MS gespeeld zien worden.
Ach, ook dat is weer een kwestie van tijd...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen games vanaf MS gespeeld zien worden.
[..]
Nog niet, maar je hebt grote kans dat nieuwe games alleen te spelen zijn met firmware 1.51 bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |