Iki heb hem zo wel gedownloadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:18 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand een link naar WipeOut Pure Gamma Pack? Ik probeer hem via www.wipeoutpure.com te downloaden, maar krijg na Download aan geklikt te hebben eerst een Java Applet logo te zien, en daarna een klein rood kruisje, verder gebeurt er niets....
FIFA2005 verder gespeeld, vind het wel een ok spelMoet alleen dat off-the-ball control nog proberen
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:41 schreef ook_gek het volgende:
heeft er iemand foto,s van zijn PSP ik krijg die van mij ergens volgende week hoop ik.
Kan niet wachten tot ik hem heb
Ja verkeerd topicquote:
Via IE? Heb het idee dat het met de browser te maken heeft, in Camino krijg ik een java applet error... En in Safari helemaal niets... Lekker, zo'n website die geen rekening houdt met niet-Windows gebruikersquote:
Zet dan minimaal firefox op je macquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:57 schreef Kremers het volgende:
[..]
Via IE? Heb het idee dat het met de browser te maken heeft, in Camino krijg ik een java applet error... En in Safari helemaal niets... Lekker, zo'n website die geen rekening houdt met niet-Windows gebruikers
Edit: Schijn niet de enige te zijn, zo te zien ligt het aan iets anders...
Hier kan je hem downloadenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:18 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand een link naar WipeOut Pure Gamma Pack? Ik probeer hem via www.wipeoutpure.com te downloaden, maar krijg na Download aan geklikt te hebben eerst een Java Applet logo te zien, en daarna een klein rood kruisje, verder gebeurt er niets....
FIFA2005 verder gespeeld, vind het wel een ok spelMoet alleen dat off-the-ball control nog proberen
Kijk ff op ign bij de E3 handson voor de PSPquote:Op zondag 22 mei 2005 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP was op de E3 een beetje wat de Revo voor Nintendo was is het nietWat hebben we nu voor toffe shit gezien? NIETS.
Geen Crisis Core, geen, GTA, geen GT4 Mobile, geen RPG's. Ik begin mijn interesse in de PSP een beetje te verliezen
Mja, de ps3 kreeg alle aandacht. Vond het ook wat tegenvallen, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP was op de E3 een beetje wat de Revo voor Nintendo was is het nietWat hebben we nu voor toffe shit gezien? NIETS.
Geen Crisis Core, geen, GTA, geen GT4 Mobile, geen RPG's. Ik begin mijn interesse in de PSP een beetje te verliezen
Toen ik 'm vanaf wipeout.com downloadde(?) moest de psp aangesloten zitten via USB en heeft ie 'm direct op de juiste plek gezet. Ik heb dus geen idee eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, de ps3 kreeg alle aandacht. Vond het ook wat tegenvallen, eerlijk gezegd.
Waar op m'n memstick moet ik dat mapje van WipeOut zetten, eigenlijk?.
Hmm, ik vond het een vervelende site. Dus heb ik um ergens anders gedownload..quote:Op zondag 22 mei 2005 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Toen ik 'm vanaf wipeout.com downloadde(?) moest de psp aangesloten
zitten via USB en heeft ie 'm direct op de juiste plek gezet. Ik heb
dus geen idee eigenlijk
Hier moet ik roy wel ff gelijk geven. Er zijn natuurlijk wel heel wat leuke aankondigingen, maar de echte coole games zijn er nog niet echt. Maar maakt niet uit ik heb geduldquote:Op zondag 22 mei 2005 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb die softcase op het 2de plaatje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:46 schreef matthijst het volgende:
Misschien dat iemand hier nog wat aan heeft, elk item voor 7 euro inclusief verzenden.
Heb zelf zo'n cradle bij die gast besteld:
Deze gast heeft ze op Ebay:
http://stores.ebay.com/Ru(...)QdirZ1QQftidZ2QQtZkm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja die is goed he.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oe, dat nieuwe autootje in WipeOut is echt goed btw.
Ja, goed gebalanceerd.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja die is goed he.
tenminste een goede snelheid EN acceleratie [afbeelding]
Welke klasse?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, goed gebalanceerd.
Ik heb meteen m'n 5de goud binnen. Nu nog een en dan heb ik de tournamentmode iig af..
Ik hoef alleen nog maar het toernooi met 8 races in de moeilijkste klasse te winnen.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke klasse?
Single race heb ik in beide beschikbare klasses bijna alles goud [afbeelding]
Ah, ik heb nog niet zoveel unlocked.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar het toernooi met 8 races in de moeilijkste klasse te winnen.
Single race doe ik nooit. Sowieso speel ik de laatste tijd vooral. Lumines
.
CODED ARMS!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:21 schreef Kremers het volgende:
Komen er nog leuke spellen uit van de zomer? Death. Jr, zal dat wat zijn?
Ikke wel, maar moet hem nog wel pre-orderen!quote:Op zondag 22 mei 2005 17:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
Is toch een FPS? Ben ik niet zo'n fan van
Mooie graphs zeg,quote:Op zondag 22 mei 2005 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens lijkt Pursuit Force me ook wel een titel om in de gaten te houden.
Ik heb bij VGP van die powerbricks besteld om mijn PSP wat langer buiten bereik van het stopcontact te kunnen blijven gebruiken, dat ging gewoon goed. De verzendkosten waren iets hoger, maar dat vond ik niet zo erg.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb mijn PSP nu ong. 3 weken maar wil nu wat accessoires aanschaffen zoals een opbergdoosje voor die UMD's zodat ik niet met die grote hoezen hoef te sjouwen enzo. Maar wat zijn nog meer aan te raden accessoires (aub geen memorystick aangezien ik nog niet van plan er films ofzo mee te gaan kijken oid) en waar kan je het best die accessoires bestellen. Ook gewoon bij VGP?
Is dat in-game?!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens lijkt Pursuit Force me ook wel een titel om in de gaten te houden.
Die powerbricks ontploffen!!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb bij VGP van die powerbricks besteld om mijn PSP wat langer buiten bereik van het stopcontact te kunnen blijven gebruiken, dat ging gewoon goed. De verzendkosten waren iets hoger, maar dat vond ik niet zo erg.
Als je wat langer wilt kunnen gamen zonder op te moeten laden zijn die powerbricks dus aan te raden. Verder wil ik ooit nog zo'n logitech case kopen dat meteen als een soort zonnescherm kan dienen om in de zon te kunnen spelen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die powerbricks ontploffen!!
http://www.psphacker.com/(...)brick-exploding.html
http://www.psphacks.net/content/view/232/
Niet zo handig dus..
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan iemand mij overtuigen om Metal Gear Acid te kopen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |