heee harde werker...grolSCHje ?quote:
ja t duurt ff voordat t vanuit de achterhoek in de rest van Nederland isquote:
dat dacht jequote:Op maandag 9 mei 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja t duurt ff voordat t vanuit de achterhoek in de rest van Nederland is
op welke tijdquote:Op maandag 9 mei 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Als je verkeerd verbonden bent, moet je gewoom even opnieuw naar de Eerste Hulp gaan.
* golfer gaat op tijd naar bedje.
Was deze lijst al gepost?quote:Deelnemers
User Punten
BliksemSchigt 2545
Radegast 2441
The_BoezelaaR 2273
appelsientje 2269
Da_Sandman 2264
PyTh 2240
rubbereend 2042
Legolas_Greenleaf 2029
Lionheaad 2009
-Vaduz- 1854
VoreG 1847
Vom 1778
Dos37 1748
Bos81 1715
Suijk 1698
AirRaid 1618
pascalheister 1473
Dylan Dog 829
nee, doe eensquote:
nee, k ben geklommen zie kquote:
en zijn ze weer fit ?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, blijkbaar banjerde de hele feyenoord-selectie in mijn "achtertuin" de hele middag. Deden een bezoekje aan een revalidatiecentrum hiernaast met een sportmiddag oid.
Zag wel wat bekenden gezichten, maar was te druk met leren natuurlijk
Geen idee, hoop dat sommige rolstoelers over sommige tenen zijn geredenquote:
mixdubbelen jaja, eerst op t veld en daarna.......quote:Op maandag 9 mei 2005 23:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
3e in de Hools F1 league, doe ik toch netjes![]()
Had weer es bardienst, moest eigenlijk om half 11 dicht, maar t was wel gezellig![]()
Nog een mixpartner gevonden voor de clubkampioenschappen (een heel leuk meisje dat net lid is), die kende me nog niet, dus wou ze wel mixdubbelen ....
Nou alleen nog een leuke meid voor het lustrumgala van zaterdag![]()
moet je ff met je goeie oog kijken ipv met je glazen oogquote:
Ik zei toch, ze kent me nog niet goed, daarom wilde ze wel mixdubbelenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mixdubbelen jaja, eerst op t veld en daarna.......
rubbereend had hem weggepiktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet je ff met je goeie oog kijken ipv met je glazen oog![]()
staat zeker in je dooie hoek ?
quote:
nu kan het, iedereen is weg.quote:
kiekeboequote:
laat maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik zal je anders zo SCH's nummer geven
dan sturen we SCH wel gewoonquote:
kan hij eerst fijn over je dromenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
als ie op mij moet wachten dan duurt het nog wel effe
wie weet een natte droomquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb binnen de tennisvereniging van onze voorzitster een nieuwe bijnaam gekregen: Shrek. Weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet![]()
Nee ...... heeft meer te maken met dat ik iets meer mag gaan bewegen en mn oortjes schijnt hetquote:
jaquote:
ik noem hem altijd rubberquote:
nee niet diequote:
Ik versla je qua illegale shitquote:
ook die nietquote:
hehe, dit is dan wat ik deze week heb neergeladen hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik versla je qua illegale shit, maar euh ..... leuk spel he:
[afbeelding]
![]()
quote:
Versla ik je nogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, dit is dan wat ik deze week heb neergeladen he![]()
maarre idd leuk spelben nog maar net bezig, maar heb al enkele reviews gelezen waarin staat dat het er toch wel heftig aan toe kan gaan
![]()
noem jij de jouwe dan eensquote:
tja dan moet je een andre type spel opzoeken. wat interesseert jou dan vooral?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Versla ik je nog![]()
Ik heb het een uur gespeeld, daarna weggedaan. Beetje eenzijdig werd het toen, en ik hield al niet van The Sims![]()
Heb nu een aantal spellen die wel gaaf zijn, maar Sportsims en sportmanagers zijn wel gaaf, en RTS spellen zoals Hearts of Iron 2 en Red Alert enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja dan moet je een andre type spel opzoeken. wat interesseert jou dan vooral?
Guinnessquote:
moet ik nou ook sterf zeggen?quote:
kan het nu wel zeggen maar stel dat Yeahinho nu nog meeleest.....die weet hem namelijk niet en ik heb toch wekelijks met hem te makenquote:
schaam je jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kan het nu wel zeggen maar stel dat Yeahinho nu nog meeleest.....die weet hem namelijk niet en ik heb toch wekelijks met hem te maken
uh nee,hebben ze op een ander forum verzonnen nav iemand die net zo'n kapsel en bolle kop als ikke met diezelfde naamquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:klinkt leuk, zal vast een hele geschiedenis achter zitten
je kan m weer weghalen als niemand hem mag weten
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
uh nee,hebben ze op een ander forum verzonnen nav iemand die net zo'n kapsel en bolle kop als ikke met diezelfde naam
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:
trouwens ander forumga je vreemd?
FC Den Bosch forum zal sinds afgelopen weekend wel leuker zijn geworden of anders een Arsenal forumquote:
Phoenix92 heet het maar dan weet je nog nietsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
FC Den Bosch forum zal sinds afgelopen weekend wel leuker zijn geworden of anders een Arsenal forum
tis een besloten Nederlands Engels voetbalforum van ongeveer 35 man.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
idd alle lampen blijven uit
Uh,nee,dat valt ook wel weer mee gezien sommige verhoudingen daar.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uh,nee,dat valt ook wel weer mee gezien sommige verhoudingen daar.
Hools (overdag) is veel erger
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uh,nee,dat valt ook wel weer mee gezien sommige verhoudingen daar.
Hools (overdag) is veel erger
hoeft niet per se denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgens mij wordt een slowchat al snel een kliekje
volgens mij ben je gewoon bang dat je ineens iedereen heel aardig gaat vindenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hoeft niet per se denk ik.
Ik geloof niet dat wij een kliekje zijn
Dat is ook de reden wrom ik niet meer naar meets ga,vind het wel best zo
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon bang dat je ineens iedereen heel aardig gaat vinden
quote:
jawel,een stuk of 3,ik ken de meeste hier van gezicht.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar ben jij echt nog nooit op een Fokmeet geweest?
meer dan zat,de eikelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
oke, k heb alleen HW irl gezien op een korte meet ooit. Van dat rijtje dan.
voor de rest van de VBLers alleen ff Appelsientje gemeet.quote:
Ik meet er trouwens elke week,Yeahinho,TerroRobbie en LadyFCDBquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de rest van de VBLers alleen ff Appelsientje gemeet.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik meet er trouwens elke week,Yeahinho,TerroRobbie en LadyFCDB
Bollequote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja zo meet k ook mn vrienden die hier op Fok zitten regelmatig
maar k ga mn bed opzoeken
en ik heb geen zin om jou volgend seizoen te zien,niets persoonlijks zoals je begrijptquote:
Ik zou het eerder om willen draaien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:01 schreef MaxPower het volgende:
Ik ken SCH, de rest hier kan me gestolen worden.
Niet doen,ik ben een hele saaie lul waar geen fuck aan is,ask Yeahinhoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:05 schreef Mindlight het volgende:
Ken hem niet, maar ben net zoals bij jou DG wel nieuwsgierig geworden naar de persoon achter de account
LP dan,Yeahinho is nog saaier dan ikke,geloof het of niet :pquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:07 schreef Mindlight het volgende:
Mwa kan me dat moeilijk voorstellen, en Yeahinho ken ik al net zo min(op wat msn/sms contact na dan)
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:01 schreef MaxPower het volgende:
Ik ken SCH, de rest hier kan me gestolen worden.
Zo weer een paar te pakkenquote:
wij ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ken niemand hier, en dat houd ik zo.
Hoe is Clauwheee er al een beetje overheenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb DIGGER, EW, Yeahinho, DG, Reanimatie en bjoro ooit gezien. Ow wacht, en Djekko...
is dit een vraag aan Noca ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe is Clauwheee er al een beetje overheen
Och..jah..de boodschap is gister denk ik wel overgekomen en ik ga gewoon m'n best doen..morgen heb ik ook nog een gesprek met mijn docentbegeleider.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe is Clauwheee er al een beetje overheen
Lijkt mij wel een voorwaarde voor zo'n afdelingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen... zo internet doet het ook weer op de internet afdeling van de TROS
En gaat het nog lukken om op tijd af te studeren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Och..jah..de boodschap is gister denk ik wel overgekomen en ik ga gewoon m'n best doen..morgen heb ik ook nog een gesprek met mijn docentbegeleider.
ok goed nieuwsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Och..jah..de boodschap is gister denk ik wel overgekomen en ik ga gewoon m'n best doen..morgen heb ik ook nog een gesprek met mijn docentbegeleider.
Mij ook..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een voorwaarde voor zo'n afdeling
Geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En gaat het nog lukken om op tijd af te studeren?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen... zo internet doet het ook weer op de internet afdeling van de TROS
Gisteren had je anders goed de beschikking over internet (en tijd genoeg).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
ik heb nog wel is dagen zonder internet gezeten hier
dagen ?? en en .... hoe ging dat??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
Hmmm vervelend voor je! dat meen ik echtquote:
Gisteren had ik tijd over. Heb toch niets meer te doen ik ben bijna op het eindquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gisteren had je anders goed de beschikking over internet (en tijd genoeg).
Ja ik baal er nog steeds wel van..maar ik doe m'n best..en ja anders zal het september worden..dat is bij ons de eerstvolgende mogelijkheid. Maar ik wil zo graag in juni!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:51 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm vervelend voor je! dat meen ik echt
Anders gaan we samen in Augustus
Dat kan ik me goed voorstellen... ik zat in de trein en had opeens een baal moment dat ik niet in Juni kan... nu moet ik de hele vakantie door werken, vanwege een stelletje eikels...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik baal er nog steeds wel van..maar ik doe m'n best..en ja anders zal het september worden..dat is bij ons de eerstvolgende mogelijkheid. Maar ik wil zo graag in juni!
Vroeger, toen hadden we nog helemaal geen internetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
Ja idd, jij hebt ongeveer hetzelfde probleem! Niks aan. Ik ga er morgen dus over praten, maar ik denk niet dat ze er veel aan kunnen doen. Ik moet natuurlijk wel mijn onderzoek volledig hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen... ik zat in de trein en had opeens een baal moment dat ik niet in Juni kan... nu moet ik de hele vakantie door werken, vanwege een stelletje eikels...
Maar als je het aan school uitlegt, misschien dat ze daar wel rekening mee willen houden?
die tijd heb ik niet meegemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vroeger, toen hadden we nog helemaal geen internet
Donkere tijden waren datquote:
Ja, ik kwam nog wel eens buiten enzo.quote:
Inderdaad, koud dat het is daar!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik kwam nog wel eens buiten enzo.
Brrr.
idd... maar toen kwam Gelrevision (tegenwoordig chello) met kabel internet... voor 1 vaste prijs... de wereld ging voor ons open... mooi was die tijd...quote:
Bah wat engquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik kwam nog wel eens buiten enzo.
Brrr.
Ik zat in 1995 al bij Worldonline, met mijn 28k8 modempie. En blij dat ik was!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd... maar toen kwam Gelrevision (tegenwoordig chello) met kabel internet... voor 1 vaste prijs... de wereld ging voor ons open... mooi was die tijd...
Maar goed daarvoor speelde ik nog met de lego, en ging ik voetballen buiten....
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat in 1995 al bij Worldonline, met mijn 28k8 modempie. En blij dat ik was!
Internet op de universiteit, de eerste browser was net uit, het hele WWW werd nog opgebouwd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja precies welk jaar was dat ik heb namelijk geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Internet op de universiteit, de eerste browser was net uit, het hele WWW werd nog opgebouwd.
Best geinig om te zien hoe het allemaal gegroeid is
Vooral die oorlog tussen IE en Netscape was erg interessant.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Internet op de universiteit, de eerste browser was net uit, het hele WWW werd nog opgebouwd.
Best geinig om te zien hoe het allemaal gegroeid is
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, hoewel er voor Netscape eerst nog de Mosaic browser was.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vooral die oorlog tussen IE en Netscape was erg interessant.
ja idd... toen heb ik dus gekozen voor IE... vond Netscape helemaal niks...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vooral die oorlog tussen IE en Netscape was erg interessant.
precies dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd... toen heb ik dus gekozen voor IE... vond Netscape helemaal niks...
maar nu ben ik helemaal FireFox
*zucht* vroeger... mooi was die tijd...
wat ik gisteren ook al voorstelde, als het echt de schuld is van je stagebedrijf, een schade claim indienen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja idd, jij hebt ongeveer hetzelfde probleem! Niks aan. Ik ga er morgen dus over praten, maar ik denk niet dat ze er veel aan kunnen doen. Ik moet natuurlijk wel mijn onderzoek volledig hebben.
hehe ja... maar het is ook leuk om de herinneringen van vroeger op te halen van vroegerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef Suijk het volgende:
Na DOS kreeg ik Windows 3.11, dat was pas een wereld!
Het wordt een beetje een 'zie mij eens patsen met hoe lang ik al met een computer bezig ben' gesprekje.
Een CGA of een EGA scherm?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe ja... maar het is ook leuk om de herinneringen van vroeger op te halen van vroeger
286met kleuren scherm
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat ik gisteren ook al voorstelde, als het echt de schuld is van je stagebedrijf, een schade claim indienen.
Je kunt door hun schuld 4 maanden later afstuderen, dus je kunt 4 maanden later in het arbeidsproces stappen dus je loopt door hun schuld 4 maandsalarissen mis.
Dus lijkt mij het niet meer dan redelijk dat ze je dat dan vergoeden !
VGAquote:
tuurlijk snap ik ook wel....maar je kunt het allicht een keertje gekscherend ter sprake brengen, zo in de trant van...."tis best gezellig hier maar omdat ik hier 4 maanden....bla bla bla.... "quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wilde ook een schadeclaim indienen bij mijn bedrijf, maar die lui dekken zich zo in, dat jij als stagair echt geen poot hebt om op te staan.... je bent gewoon een nul....
Titus the Fox, Prehistorik, SimCity, Double Dragon...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VGA![]()
Wolvenstein 3d gespeeld en commander Keen....![]()
En natuurlijk Prince of Persia
Paratrooper...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Titus the Fox, Prehistorik, SimCity, Double Dragon...
Maar helemaal in het begin met paratrooper begonnen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VGA![]()
prince of persia heb ik hier nog steeds op staanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VGA![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
prince of persia heb ik hier nog steeds op staan
er was ook zo'n code dan kon je direct naar het laatste levelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]die heb ik laatste ook weer gespeeld....
Was nog best lastig.. is al weer een tijd geleden.
Ik ken nog wel CTRL + W dat was zweven volgens mij...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
er was ook zo'n code dan kon je direct naar het laatste level
ik kan het zo testenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ken nog wel CTRL + W dat was zweven volgens mij...
*pinkt ook een traantje weg. En maar hopen dat je digitale pixeltieten te zien kreeg...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
Ook de eerste Larry mag niet ontbreken.
'Ken sent me'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
*pinkt ook een traantje weg. En maar hopen dat je digitale pixeltieten te zien kreeg...
och gut jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
Ook de eerste Larry mag niet ontbreken.
'Ken sent me'.
Ja maar hier is gewoon niks meer aan, het is te makkelijk. Ik wil iets doen waarvoor ik ook daadwerkelijk wat moet doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zei ik toendertijd ook VoreG, volgend jaar ga ik weer een poging wagen...
Dat had ik dus ook op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar hier is gewoon niks meer aan, het is te makkelijk. Ik wil iets doen waarvoor ik ook daadwerkelijk wat moet doen
Same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook op de middelbare school
We vertellen alleen de waarheid....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:22 schreef VoreG het volgende:
Ga me even bang zitten maken...
we bereiden je alleen maar voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:22 schreef VoreG het volgende:
Ik ben 26 en nog steeds aan het studerenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:22 schreef VoreG het volgende:
ik had eerst ook als ondertekst: typo - geen edit mogelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Zeg Lionheaad, is het nou een spelfout in je naam of bewust met dubbel a?
hahaha geniaal... dat ik het nog weetquote:
ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha geniaal... dat ik het nog weet![]()
hahahaha
praat zachtjes... kan jij mij dat spel ff mailen? ik heb hem thuis dus niet meer...
CRTL + L is dan extra leven... ofzoiets...
Mijn dank zal groot zijn.... dat wordt weer een nachtje gamenquote:
Opslaan als webpagina?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:47 schreef pascalheister het volgende:
ff een vraagje trouwens weet iemand hoe je een excelblad in een html pagina krijgt, die ook weer uit te printen is
oei lelijke code...en zal waarschijnlijk alleen werken onder IE... maar goed het is wel quick and dirtyquote:
Eendquote:
En ik maar hard zwoegen bij mijn stage bedrijfquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:57 schreef Blumchen het volgende:Zooo.. ik ben al weer klaar met mijn dagje school
![]()
Wat is je opdracht nu precies geworden dan? Of heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik maar hard zwoegen bij mijn stage bedrijf
ik ben ook op mijn stage bedrijfquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik maar hard zwoegen bij mijn stage bedrijf
opleiding voor part-time werk zeker ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:57 schreef Blumchen het volgende:Zooo.. ik ben al weer klaar met mijn dagje school
![]()
Dat is wel mooi op tijd of is het heel erg andersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:07 schreef Againzender het volgende:
Hm, realisser mij net dat ik om 14:30 uur een cursus heb. Laat ik daar eens naar toe gaan....
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eend
je manager wat doe jenog ff en je haalt me in
Dirty idd, maar vooral quickquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oei lelijke code...en zal waarschijnlijk alleen werken onder IE... maar goed het is wel quick and dirty
Heb je nu al eens de groeten gedaan ??
een korte samenvattingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat is je opdracht nu precies geworden dan? Of heb ik dat gemist?
quote:Er moeten een standaard worden ontwikkeld voor de nieuwe actuele karakters. Zodat eenvoudig en snel nieuwe karakters kunnen worden toegevoegd (bijvoorbeeld, bush, de paus enz) Dit moet worden gedaan voor zowel vrouwen als mannen. Ook moet er een nieuwe manier van dialogen worden gemaakt, dit moeten er 4 zijn
:- 1-2-1-2-1-2 : een gewone dialoog
- 1-*-1-*-1-* : een gesprek met een gespreksleider
- 1-*-*-*-*-* : persoon 1 begint daarna gaat het gesprek door
- *-* : iedere persoon kan deze dialoog beginnen
Dit geldt zowel voor de standaard dialogen als voor de actuele dialogen.De huidige database structuur is erg onoverzichtelijk. Deze moet opnieuw worden opgebouwd, zodat het in de toekomst ook makkelijk uitbreidbaar is (als er bijvoorbeeld meerdere secties bij de kroeg worden toegevoegd).Op dit moment wordt er alleen gebruikt gemaakt van tekstballonnen, maar het is het goed denkbaar dat er in de toekomst gebruikt gemaakt gaat worden van gesproken zinnen. Het systeem moet hierop voorbereid zijn.De nieuwe opbouw moet zo worden gemaakt dat het een standaard wordt voor andere website die ontwikkeld worden door de TROS.
Geweldig ja! Die had ik ook op mijn C64. Die joysticks waren echt sterk...volgens mij staat die C64 nog bij mn ouders op zolderquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
ook maar weer eens aan de cup-a-soup gaat, tijd geleden trouwens !
Net als decathlon op de C64........blaren op mijn handen van de 1500m
Je moet wachten tot de vrijdag (na de eerste training, dan zie je wie er goed is en wie nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:42 schreef Dos37 het volgende:
ik heb nou ook geld over bij de f1manager maar weet niet of het verstandig is om nog wat te wijzigen
Klinkt...ingewikkeldquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
ook maar weer eens aan de cup-a-soup gaat, tijd geleden trouwens !
Net als decathlon op de C64........blaren op mijn handen van de 1500m
Ja maar toch ik heb geld om een motor van die red bull te kopen maar ik heb nu een toyota. Die doet het dus gewoon beterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet wachten tot de vrijdag (na de eerste training, dan zie je wie er goed is en wie niet)
ja het is misschien wel een kort stukje.. en niet echt duidelijk, maar om je nou meteen mijn hele document te sturenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klinkt...ingewikkeldNee grapje, leuk joh, ook al snap ik er weinig van!
je kan er toch gewoon een topic over openen en het document daar plaatsen ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja het is misschien wel een kort stukje.. en niet echt duidelijk, maar om je nou meteen mijn hele document te sturen
dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kan er toch gewoon een topic over openen en het document daar plaatsen ?
welke smaakquote:
Neuh..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja het is misschien wel een kort stukje.. en niet echt duidelijk, maar om je nou meteen mijn hele document te sturen
nu nog examensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef VoreG het volgende:
Zo nooit meer les, heerlijk
jummie!quote:
Komt goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:11 schreef Suijk het volgende:
We spreken je over 5 jaar nog wel eens VoreG, als je afstudeerscriptie niet wil vlotten, allerlei mensen niet meewerken en er eigenlijk geen baan in je werkveld te vinden is.
klink goed....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:11 schreef Suijk het volgende:
We spreken je over 5 jaar nog wel eens VoreG, als je afstudeerscriptie niet wil vlotten, allerlei mensen niet meewerken en er eigenlijk geen baan in je werkveld te vinden is.
dat is idd de bestequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef Bjoro het volgende:
was ff aan de tomaat met crouton, ook goed spul hoor !
ik heb sky eropquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Againzender het volgende:
Mijn god, net op 3FM een voorproefje van de deelnemers aan het songfestival![]()
Ik zie hetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Appelsientje je kunt hier: Afstudeerders: verzamelt u! (deel 2) trouwens ook terecht
dacht dat ik me moest schamen met City FM Classic Rock ......quote:
Dan moet je als man toch meestal uit de buurt blijven ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef clauwheee het volgende:
Golferje moet je wijffie ff vertroetelen, ze heeft hoofdpijn!
er draait geen piraatjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dacht dat ik me moest schamen met City FM Classic Rock ......
zat toch wel 15 min tussen jou post en de vorigequote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Danku voor de pillen en de aaien.
Komt zeker doordat ik gedroomd heb dat we bovenop een taart moesten gaan staan
Is die even origineel bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef clauwheee het volgende:![]()
![]()
02-09-05.. dan hebben Noca en ik ook een trouwerij van Noca's neef
quote:
nee jullie wel met die datumquote:
quote:
quote:
jij bent er zeker niet van op de hoogte dat sex er voor zorgt dat hoofdpijn verdwijnt en dat is wetenschappelijk bewezenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan moet je als man toch meestal uit de buurt blijven ?
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent er zeker niet van op de hoogte dat sex er voor zorgt dat hoofdpijn verdwijnt en dat is wetenschappelijk bewezen
Maar wel met het risico dat ik daarna dan pijn aan mijn koppie heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
jij bent er zeker niet van op de hoogte dat sex er voor zorgt dat hoofdpijn verdwijnt en dat is wetenschappelijk bewezen
Nu?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:35 schreef methodmich het volgende:
Golfer, heb jij ook vakantie?
ja ja wrijf het er maar in dat je vakantie hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:35 schreef methodmich het volgende:
Golfer, heb jij ook vakantie?
Nou laten we deze dan snel vol makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb al een mooie nieuwe HOOLS klaarstaan, eentje met gevoel voor nostalgie...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Noca's neef.
Allemaal trouwmensjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |