quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb binnen de tennisvereniging van onze voorzitster een nieuwe bijnaam gekregen: Shrek. Weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet![]()
Nee ...... heeft meer te maken met dat ik iets meer mag gaan bewegen en mn oortjes schijnt hetquote:
jaquote:
ik noem hem altijd rubberquote:
nee niet diequote:
Ik versla je qua illegale shitquote:
ook die nietquote:
hehe, dit is dan wat ik deze week heb neergeladen hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik versla je qua illegale shit, maar euh ..... leuk spel he:
[afbeelding]
![]()
quote:
Versla ik je nogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe, dit is dan wat ik deze week heb neergeladen he![]()
maarre idd leuk spelben nog maar net bezig, maar heb al enkele reviews gelezen waarin staat dat het er toch wel heftig aan toe kan gaan
![]()
noem jij de jouwe dan eensquote:
tja dan moet je een andre type spel opzoeken. wat interesseert jou dan vooral?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Versla ik je nog![]()
Ik heb het een uur gespeeld, daarna weggedaan. Beetje eenzijdig werd het toen, en ik hield al niet van The Sims![]()
Heb nu een aantal spellen die wel gaaf zijn, maar Sportsims en sportmanagers zijn wel gaaf, en RTS spellen zoals Hearts of Iron 2 en Red Alert enzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja dan moet je een andre type spel opzoeken. wat interesseert jou dan vooral?
Guinnessquote:
moet ik nou ook sterf zeggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |