Eendquote:
En ik maar hard zwoegen bij mijn stage bedrijfquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:57 schreef Blumchen het volgende:Zooo.. ik ben al weer klaar met mijn dagje school
![]()
Wat is je opdracht nu precies geworden dan? Of heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik maar hard zwoegen bij mijn stage bedrijf
ik ben ook op mijn stage bedrijfquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En ik maar hard zwoegen bij mijn stage bedrijf
opleiding voor part-time werk zeker ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:57 schreef Blumchen het volgende:Zooo.. ik ben al weer klaar met mijn dagje school
![]()
Dat is wel mooi op tijd of is het heel erg andersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:07 schreef Againzender het volgende:
Hm, realisser mij net dat ik om 14:30 uur een cursus heb. Laat ik daar eens naar toe gaan....
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eend
je manager wat doe jenog ff en je haalt me in
Dirty idd, maar vooral quickquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oei lelijke code...en zal waarschijnlijk alleen werken onder IE... maar goed het is wel quick and dirty
Heb je nu al eens de groeten gedaan ??
een korte samenvattingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat is je opdracht nu precies geworden dan? Of heb ik dat gemist?
quote:Er moeten een standaard worden ontwikkeld voor de nieuwe actuele karakters. Zodat eenvoudig en snel nieuwe karakters kunnen worden toegevoegd (bijvoorbeeld, bush, de paus enz) Dit moet worden gedaan voor zowel vrouwen als mannen. Ook moet er een nieuwe manier van dialogen worden gemaakt, dit moeten er 4 zijn
:- 1-2-1-2-1-2 : een gewone dialoog
- 1-*-1-*-1-* : een gesprek met een gespreksleider
- 1-*-*-*-*-* : persoon 1 begint daarna gaat het gesprek door
- *-* : iedere persoon kan deze dialoog beginnen
Dit geldt zowel voor de standaard dialogen als voor de actuele dialogen.De huidige database structuur is erg onoverzichtelijk. Deze moet opnieuw worden opgebouwd, zodat het in de toekomst ook makkelijk uitbreidbaar is (als er bijvoorbeeld meerdere secties bij de kroeg worden toegevoegd).Op dit moment wordt er alleen gebruikt gemaakt van tekstballonnen, maar het is het goed denkbaar dat er in de toekomst gebruikt gemaakt gaat worden van gesproken zinnen. Het systeem moet hierop voorbereid zijn.De nieuwe opbouw moet zo worden gemaakt dat het een standaard wordt voor andere website die ontwikkeld worden door de TROS.
Geweldig ja! Die had ik ook op mijn C64. Die joysticks waren echt sterk...volgens mij staat die C64 nog bij mn ouders op zolderquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
ook maar weer eens aan de cup-a-soup gaat, tijd geleden trouwens !
Net als decathlon op de C64........blaren op mijn handen van de 1500m
Je moet wachten tot de vrijdag (na de eerste training, dan zie je wie er goed is en wie nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:42 schreef Dos37 het volgende:
ik heb nou ook geld over bij de f1manager maar weet niet of het verstandig is om nog wat te wijzigen
Klinkt...ingewikkeldquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
ook maar weer eens aan de cup-a-soup gaat, tijd geleden trouwens !
Net als decathlon op de C64........blaren op mijn handen van de 1500m
Ja maar toch ik heb geld om een motor van die red bull te kopen maar ik heb nu een toyota. Die doet het dus gewoon beterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet wachten tot de vrijdag (na de eerste training, dan zie je wie er goed is en wie niet)
ja het is misschien wel een kort stukje.. en niet echt duidelijk, maar om je nou meteen mijn hele document te sturenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klinkt...ingewikkeldNee grapje, leuk joh, ook al snap ik er weinig van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |