Geweldig ja! Die had ik ook op mijn C64. Die joysticks waren echt sterk...volgens mij staat die C64 nog bij mn ouders op zolderquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
ook maar weer eens aan de cup-a-soup gaat, tijd geleden trouwens !
Net als decathlon op de C64........blaren op mijn handen van de 1500m
Je moet wachten tot de vrijdag (na de eerste training, dan zie je wie er goed is en wie nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:42 schreef Dos37 het volgende:
ik heb nou ook geld over bij de f1manager maar weet niet of het verstandig is om nog wat te wijzigen
Klinkt...ingewikkeldquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:32 schreef Bjoro het volgende:
ook maar weer eens aan de cup-a-soup gaat, tijd geleden trouwens !
Net als decathlon op de C64........blaren op mijn handen van de 1500m
Ja maar toch ik heb geld om een motor van die red bull te kopen maar ik heb nu een toyota. Die doet het dus gewoon beterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet wachten tot de vrijdag (na de eerste training, dan zie je wie er goed is en wie niet)
ja het is misschien wel een kort stukje.. en niet echt duidelijk, maar om je nou meteen mijn hele document te sturenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klinkt...ingewikkeldNee grapje, leuk joh, ook al snap ik er weinig van!
je kan er toch gewoon een topic over openen en het document daar plaatsen ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja het is misschien wel een kort stukje.. en niet echt duidelijk, maar om je nou meteen mijn hele document te sturen
dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kan er toch gewoon een topic over openen en het document daar plaatsen ?
welke smaakquote:
Neuh..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja het is misschien wel een kort stukje.. en niet echt duidelijk, maar om je nou meteen mijn hele document te sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |