Och..jah..de boodschap is gister denk ik wel overgekomen en ik ga gewoon m'n best doen..morgen heb ik ook nog een gesprek met mijn docentbegeleider.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe is Clauwheee er al een beetje overheen
Lijkt mij wel een voorwaarde voor zo'n afdelingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen... zo internet doet het ook weer op de internet afdeling van de TROS
En gaat het nog lukken om op tijd af te studeren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Och..jah..de boodschap is gister denk ik wel overgekomen en ik ga gewoon m'n best doen..morgen heb ik ook nog een gesprek met mijn docentbegeleider.
ok goed nieuwsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Och..jah..de boodschap is gister denk ik wel overgekomen en ik ga gewoon m'n best doen..morgen heb ik ook nog een gesprek met mijn docentbegeleider.
Mij ook..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een voorwaarde voor zo'n afdeling
Geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En gaat het nog lukken om op tijd af te studeren?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen... zo internet doet het ook weer op de internet afdeling van de TROS
Gisteren had je anders goed de beschikking over internet (en tijd genoeg).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
ik heb nog wel is dagen zonder internet gezeten hier
dagen ?? en en .... hoe ging dat??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
Hmmm vervelend voor je! dat meen ik echtquote:
Gisteren had ik tijd over. Heb toch niets meer te doen ik ben bijna op het eindquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gisteren had je anders goed de beschikking over internet (en tijd genoeg).
Ja ik baal er nog steeds wel van..maar ik doe m'n best..en ja anders zal het september worden..dat is bij ons de eerstvolgende mogelijkheid. Maar ik wil zo graag in juni!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:51 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm vervelend voor je! dat meen ik echt
Anders gaan we samen in Augustus
Dat kan ik me goed voorstellen... ik zat in de trein en had opeens een baal moment dat ik niet in Juni kan... nu moet ik de hele vakantie door werken, vanwege een stelletje eikels...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik baal er nog steeds wel van..maar ik doe m'n best..en ja anders zal het september worden..dat is bij ons de eerstvolgende mogelijkheid. Maar ik wil zo graag in juni!
Vroeger, toen hadden we nog helemaal geen internetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
Ja idd, jij hebt ongeveer hetzelfde probleem! Niks aan. Ik ga er morgen dus over praten, maar ik denk niet dat ze er veel aan kunnen doen. Ik moet natuurlijk wel mijn onderzoek volledig hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen... ik zat in de trein en had opeens een baal moment dat ik niet in Juni kan... nu moet ik de hele vakantie door werken, vanwege een stelletje eikels...
Maar als je het aan school uitlegt, misschien dat ze daar wel rekening mee willen houden?
die tijd heb ik niet meegemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vroeger, toen hadden we nog helemaal geen internet
Donkere tijden waren datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |