Zo weer een paar te pakkenquote:
wij ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ken niemand hier, en dat houd ik zo.
Hoe is Clauwheee er al een beetje overheenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb DIGGER, EW, Yeahinho, DG, Reanimatie en bjoro ooit gezien. Ow wacht, en Djekko...
is dit een vraag aan Noca ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe is Clauwheee er al een beetje overheen
Och..jah..de boodschap is gister denk ik wel overgekomen en ik ga gewoon m'n best doen..morgen heb ik ook nog een gesprek met mijn docentbegeleider.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe is Clauwheee er al een beetje overheen
Lijkt mij wel een voorwaarde voor zo'n afdelingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen... zo internet doet het ook weer op de internet afdeling van de TROS
En gaat het nog lukken om op tijd af te studeren?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Och..jah..de boodschap is gister denk ik wel overgekomen en ik ga gewoon m'n best doen..morgen heb ik ook nog een gesprek met mijn docentbegeleider.
ok goed nieuwsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Och..jah..de boodschap is gister denk ik wel overgekomen en ik ga gewoon m'n best doen..morgen heb ik ook nog een gesprek met mijn docentbegeleider.
Mij ook..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een voorwaarde voor zo'n afdeling
Geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En gaat het nog lukken om op tijd af te studeren?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:35 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen... zo internet doet het ook weer op de internet afdeling van de TROS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |