Gisteren had je anders goed de beschikking over internet (en tijd genoeg).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
ik heb nog wel is dagen zonder internet gezeten hier
dagen ?? en en .... hoe ging dat??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
Hmmm vervelend voor je! dat meen ik echtquote:
Gisteren had ik tijd over. Heb toch niets meer te doen ik ben bijna op het eindquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gisteren had je anders goed de beschikking over internet (en tijd genoeg).
Ja ik baal er nog steeds wel van..maar ik doe m'n best..en ja anders zal het september worden..dat is bij ons de eerstvolgende mogelijkheid. Maar ik wil zo graag in juni!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:51 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm vervelend voor je! dat meen ik echt
Anders gaan we samen in Augustus
Dat kan ik me goed voorstellen... ik zat in de trein en had opeens een baal moment dat ik niet in Juni kan... nu moet ik de hele vakantie door werken, vanwege een stelletje eikels...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ik baal er nog steeds wel van..maar ik doe m'n best..en ja anders zal het september worden..dat is bij ons de eerstvolgende mogelijkheid. Maar ik wil zo graag in juni!
Vroeger, toen hadden we nog helemaal geen internetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
Ja idd, jij hebt ongeveer hetzelfde probleem! Niks aan. Ik ga er morgen dus over praten, maar ik denk niet dat ze er veel aan kunnen doen. Ik moet natuurlijk wel mijn onderzoek volledig hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen... ik zat in de trein en had opeens een baal moment dat ik niet in Juni kan... nu moet ik de hele vakantie door werken, vanwege een stelletje eikels...
Maar als je het aan school uitlegt, misschien dat ze daar wel rekening mee willen houden?
die tijd heb ik niet meegemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vroeger, toen hadden we nog helemaal geen internet
Donkere tijden waren datquote:
Ja, ik kwam nog wel eens buiten enzo.quote:
Inderdaad, koud dat het is daar!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik kwam nog wel eens buiten enzo.
Brrr.
idd... maar toen kwam Gelrevision (tegenwoordig chello) met kabel internet... voor 1 vaste prijs... de wereld ging voor ons open... mooi was die tijd...quote:
Bah wat engquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik kwam nog wel eens buiten enzo.
Brrr.
Ik zat in 1995 al bij Worldonline, met mijn 28k8 modempie. En blij dat ik was!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd... maar toen kwam Gelrevision (tegenwoordig chello) met kabel internet... voor 1 vaste prijs... de wereld ging voor ons open... mooi was die tijd...
Maar goed daarvoor speelde ik nog met de lego, en ging ik voetballen buiten....
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat in 1995 al bij Worldonline, met mijn 28k8 modempie. En blij dat ik was!
Internet op de universiteit, de eerste browser was net uit, het hele WWW werd nog opgebouwd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja precies welk jaar was dat ik heb namelijk geen ideequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Internet op de universiteit, de eerste browser was net uit, het hele WWW werd nog opgebouwd.
Best geinig om te zien hoe het allemaal gegroeid is
Vooral die oorlog tussen IE en Netscape was erg interessant.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Internet op de universiteit, de eerste browser was net uit, het hele WWW werd nog opgebouwd.
Best geinig om te zien hoe het allemaal gegroeid is
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, hoewel er voor Netscape eerst nog de Mosaic browser was.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vooral die oorlog tussen IE en Netscape was erg interessant.
ja idd... toen heb ik dus gekozen voor IE... vond Netscape helemaal niks...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vooral die oorlog tussen IE en Netscape was erg interessant.
precies dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja idd... toen heb ik dus gekozen voor IE... vond Netscape helemaal niks...
maar nu ben ik helemaal FireFox
*zucht* vroeger... mooi was die tijd...
wat ik gisteren ook al voorstelde, als het echt de schuld is van je stagebedrijf, een schade claim indienen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja idd, jij hebt ongeveer hetzelfde probleem! Niks aan. Ik ga er morgen dus over praten, maar ik denk niet dat ze er veel aan kunnen doen. Ik moet natuurlijk wel mijn onderzoek volledig hebben.
hehe ja... maar het is ook leuk om de herinneringen van vroeger op te halen van vroegerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:36 schreef Suijk het volgende:
Na DOS kreeg ik Windows 3.11, dat was pas een wereld!
Het wordt een beetje een 'zie mij eens patsen met hoe lang ik al met een computer bezig ben' gesprekje.
Een CGA of een EGA scherm?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe ja... maar het is ook leuk om de herinneringen van vroeger op te halen van vroeger
286met kleuren scherm
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat ik gisteren ook al voorstelde, als het echt de schuld is van je stagebedrijf, een schade claim indienen.
Je kunt door hun schuld 4 maanden later afstuderen, dus je kunt 4 maanden later in het arbeidsproces stappen dus je loopt door hun schuld 4 maandsalarissen mis.
Dus lijkt mij het niet meer dan redelijk dat ze je dat dan vergoeden !
VGAquote:
tuurlijk snap ik ook wel....maar je kunt het allicht een keertje gekscherend ter sprake brengen, zo in de trant van...."tis best gezellig hier maar omdat ik hier 4 maanden....bla bla bla.... "quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wilde ook een schadeclaim indienen bij mijn bedrijf, maar die lui dekken zich zo in, dat jij als stagair echt geen poot hebt om op te staan.... je bent gewoon een nul....
Titus the Fox, Prehistorik, SimCity, Double Dragon...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VGA![]()
Wolvenstein 3d gespeeld en commander Keen....![]()
En natuurlijk Prince of Persia
Paratrooper...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Titus the Fox, Prehistorik, SimCity, Double Dragon...
Maar helemaal in het begin met paratrooper begonnen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VGA![]()
prince of persia heb ik hier nog steeds op staanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VGA![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
prince of persia heb ik hier nog steeds op staan
er was ook zo'n code dan kon je direct naar het laatste levelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]die heb ik laatste ook weer gespeeld....
Was nog best lastig.. is al weer een tijd geleden.
Ik ken nog wel CTRL + W dat was zweven volgens mij...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
er was ook zo'n code dan kon je direct naar het laatste level
ik kan het zo testenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ken nog wel CTRL + W dat was zweven volgens mij...
*pinkt ook een traantje weg. En maar hopen dat je digitale pixeltieten te zien kreeg...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
Ook de eerste Larry mag niet ontbreken.
'Ken sent me'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
*pinkt ook een traantje weg. En maar hopen dat je digitale pixeltieten te zien kreeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |