Een CGA of een EGA scherm?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe ja... maar het is ook leuk om de herinneringen van vroeger op te halen van vroeger
286met kleuren scherm
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat ik gisteren ook al voorstelde, als het echt de schuld is van je stagebedrijf, een schade claim indienen.
Je kunt door hun schuld 4 maanden later afstuderen, dus je kunt 4 maanden later in het arbeidsproces stappen dus je loopt door hun schuld 4 maandsalarissen mis.
Dus lijkt mij het niet meer dan redelijk dat ze je dat dan vergoeden !
VGAquote:
tuurlijk snap ik ook wel....maar je kunt het allicht een keertje gekscherend ter sprake brengen, zo in de trant van...."tis best gezellig hier maar omdat ik hier 4 maanden....bla bla bla.... "quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wilde ook een schadeclaim indienen bij mijn bedrijf, maar die lui dekken zich zo in, dat jij als stagair echt geen poot hebt om op te staan.... je bent gewoon een nul....
Titus the Fox, Prehistorik, SimCity, Double Dragon...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VGA![]()
Wolvenstein 3d gespeeld en commander Keen....![]()
En natuurlijk Prince of Persia
Paratrooper...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Titus the Fox, Prehistorik, SimCity, Double Dragon...
Maar helemaal in het begin met paratrooper begonnen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VGA![]()
prince of persia heb ik hier nog steeds op staanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VGA![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
prince of persia heb ik hier nog steeds op staan
er was ook zo'n code dan kon je direct naar het laatste levelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]die heb ik laatste ook weer gespeeld....
Was nog best lastig.. is al weer een tijd geleden.
Ik ken nog wel CTRL + W dat was zweven volgens mij...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
er was ook zo'n code dan kon je direct naar het laatste level
ik kan het zo testenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ken nog wel CTRL + W dat was zweven volgens mij...
*pinkt ook een traantje weg. En maar hopen dat je digitale pixeltieten te zien kreeg...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
Ook de eerste Larry mag niet ontbreken.
'Ken sent me'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
*pinkt ook een traantje weg. En maar hopen dat je digitale pixeltieten te zien kreeg...
och gut jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
Ook de eerste Larry mag niet ontbreken.
'Ken sent me'.
Ja maar hier is gewoon niks meer aan, het is te makkelijk. Ik wil iets doen waarvoor ik ook daadwerkelijk wat moet doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zei ik toendertijd ook VoreG, volgend jaar ga ik weer een poging wagen...
Dat had ik dus ook op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar hier is gewoon niks meer aan, het is te makkelijk. Ik wil iets doen waarvoor ik ook daadwerkelijk wat moet doen
Same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook op de middelbare school
We vertellen alleen de waarheid....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:22 schreef VoreG het volgende:
Ga me even bang zitten maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |