och gut jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:06 schreef Suijk het volgende:
Ook de eerste Larry mag niet ontbreken.
'Ken sent me'.
Ja maar hier is gewoon niks meer aan, het is te makkelijk. Ik wil iets doen waarvoor ik ook daadwerkelijk wat moet doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zei ik toendertijd ook VoreG, volgend jaar ga ik weer een poging wagen...
Dat had ik dus ook op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar hier is gewoon niks meer aan, het is te makkelijk. Ik wil iets doen waarvoor ik ook daadwerkelijk wat moet doen
Same herequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook op de middelbare school
We vertellen alleen de waarheid....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:22 schreef VoreG het volgende:
Ga me even bang zitten maken...
we bereiden je alleen maar voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:22 schreef VoreG het volgende:
Ik ben 26 en nog steeds aan het studerenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:22 schreef VoreG het volgende:
ik had eerst ook als ondertekst: typo - geen edit mogelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
Zeg Lionheaad, is het nou een spelfout in je naam of bewust met dubbel a?
hahaha geniaal... dat ik het nog weetquote:
ik zal even kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha geniaal... dat ik het nog weet![]()
hahahaha
praat zachtjes... kan jij mij dat spel ff mailen? ik heb hem thuis dus niet meer...
CRTL + L is dan extra leven... ofzoiets...
Mijn dank zal groot zijn.... dat wordt weer een nachtje gamenquote:
Opslaan als webpagina?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:47 schreef pascalheister het volgende:
ff een vraagje trouwens weet iemand hoe je een excelblad in een html pagina krijgt, die ook weer uit te printen is
oei lelijke code...en zal waarschijnlijk alleen werken onder IE... maar goed het is wel quick and dirtyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |