je kan er toch gewoon een topic over openen en het document daar plaatsen ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja het is misschien wel een kort stukje.. en niet echt duidelijk, maar om je nou meteen mijn hele document te sturen
dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kan er toch gewoon een topic over openen en het document daar plaatsen ?
welke smaakquote:
Neuh..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja het is misschien wel een kort stukje.. en niet echt duidelijk, maar om je nou meteen mijn hele document te sturen
nu nog examensquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef VoreG het volgende:
Zo nooit meer les, heerlijk
jummie!quote:
Komt goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:11 schreef Suijk het volgende:
We spreken je over 5 jaar nog wel eens VoreG, als je afstudeerscriptie niet wil vlotten, allerlei mensen niet meewerken en er eigenlijk geen baan in je werkveld te vinden is.
klink goed....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:11 schreef Suijk het volgende:
We spreken je over 5 jaar nog wel eens VoreG, als je afstudeerscriptie niet wil vlotten, allerlei mensen niet meewerken en er eigenlijk geen baan in je werkveld te vinden is.
dat is idd de bestequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef Bjoro het volgende:
was ff aan de tomaat met crouton, ook goed spul hoor !
ik heb sky eropquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Againzender het volgende:
Mijn god, net op 3FM een voorproefje van de deelnemers aan het songfestival![]()
Ik zie hetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Appelsientje je kunt hier: Afstudeerders: verzamelt u! (deel 2) trouwens ook terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |