kan het nu wel zeggen maar stel dat Yeahinho nu nog meeleest.....die weet hem namelijk niet en ik heb toch wekelijks met hem te makenquote:
schaam je jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kan het nu wel zeggen maar stel dat Yeahinho nu nog meeleest.....die weet hem namelijk niet en ik heb toch wekelijks met hem te maken
uh nee,hebben ze op een ander forum verzonnen nav iemand die net zo'n kapsel en bolle kop als ikke met diezelfde naamquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:klinkt leuk, zal vast een hele geschiedenis achter zitten
je kan m weer weghalen als niemand hem mag weten
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
uh nee,hebben ze op een ander forum verzonnen nav iemand die net zo'n kapsel en bolle kop als ikke met diezelfde naam
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:
trouwens ander forumga je vreemd?
FC Den Bosch forum zal sinds afgelopen weekend wel leuker zijn geworden of anders een Arsenal forumquote:
Phoenix92 heet het maar dan weet je nog nietsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
FC Den Bosch forum zal sinds afgelopen weekend wel leuker zijn geworden of anders een Arsenal forum
tis een besloten Nederlands Engels voetbalforum van ongeveer 35 man.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
idd alle lampen blijven uit
Uh,nee,dat valt ook wel weer mee gezien sommige verhoudingen daar.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uh,nee,dat valt ook wel weer mee gezien sommige verhoudingen daar.
Hools (overdag) is veel erger
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uh,nee,dat valt ook wel weer mee gezien sommige verhoudingen daar.
Hools (overdag) is veel erger
hoeft niet per se denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgens mij wordt een slowchat al snel een kliekje
volgens mij ben je gewoon bang dat je ineens iedereen heel aardig gaat vindenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hoeft niet per se denk ik.
Ik geloof niet dat wij een kliekje zijn
Dat is ook de reden wrom ik niet meer naar meets ga,vind het wel best zo
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon bang dat je ineens iedereen heel aardig gaat vinden
quote:
jawel,een stuk of 3,ik ken de meeste hier van gezicht.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar ben jij echt nog nooit op een Fokmeet geweest?
meer dan zat,de eikelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
oke, k heb alleen HW irl gezien op een korte meet ooit. Van dat rijtje dan.
voor de rest van de VBLers alleen ff Appelsientje gemeet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |