ik heb sky eropquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Againzender het volgende:
Mijn god, net op 3FM een voorproefje van de deelnemers aan het songfestival![]()
Ik zie hetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:09 schreef clauwheee het volgende:
Appelsientje je kunt hier: Afstudeerders: verzamelt u! (deel 2) trouwens ook terecht
dacht dat ik me moest schamen met City FM Classic Rock ......quote:
Dan moet je als man toch meestal uit de buurt blijven ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:38 schreef clauwheee het volgende:
Golferje moet je wijffie ff vertroetelen, ze heeft hoofdpijn!
er draait geen piraatjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dacht dat ik me moest schamen met City FM Classic Rock ......
zat toch wel 15 min tussen jou post en de vorigequote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Danku voor de pillen en de aaien.
Komt zeker doordat ik gedroomd heb dat we bovenop een taart moesten gaan staan
Is die even origineel bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:19 schreef clauwheee het volgende:![]()
![]()
02-09-05.. dan hebben Noca en ik ook een trouwerij van Noca's neef
quote:
nee jullie wel met die datumquote:
quote:
quote:
jij bent er zeker niet van op de hoogte dat sex er voor zorgt dat hoofdpijn verdwijnt en dat is wetenschappelijk bewezenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan moet je als man toch meestal uit de buurt blijven ?
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent er zeker niet van op de hoogte dat sex er voor zorgt dat hoofdpijn verdwijnt en dat is wetenschappelijk bewezen
Maar wel met het risico dat ik daarna dan pijn aan mijn koppie heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
jij bent er zeker niet van op de hoogte dat sex er voor zorgt dat hoofdpijn verdwijnt en dat is wetenschappelijk bewezen
Nu?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:35 schreef methodmich het volgende:
Golfer, heb jij ook vakantie?
ja ja wrijf het er maar in dat je vakantie hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:35 schreef methodmich het volgende:
Golfer, heb jij ook vakantie?
Nou laten we deze dan snel vol makenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb al een mooie nieuwe HOOLS klaarstaan, eentje met gevoel voor nostalgie...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:31 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Noca's neef.
Allemaal trouwmensjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |