Ja hoor, als je iets aan je spelling doetquote:Op maandag 2 mei 2005 11:30 schreef Lizz-n het volgende:
Ik werk niet en ben geen student.. wordt ik ook gedoogd?![]()
Whehe.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gasten kunnen geen minuut hun bek houden. Ga eens wat tekenen of berekenen ofzo. Maak je nuttig.
Morgen na fitness. Zonder jouquote:Op maandag 2 mei 2005 11:34 schreef SCH het volgende:
Wie gaat er mee naar de sauna vanmiddag?
Theovielquote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
Geweldige naam, theofiel - als ie dan van zijn fiets donderde, zeiden ze: .......
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
Geweldige naam, theofiel - als ie dan van zijn fiets donderde, zeiden ze: .......
Komt omdat je in Enschede zitquote:
Vakantie? Geleerd moet er worden!! Naar den topique-titelquote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen..
vakantie is leuk
* Blumchen zet koffie neer
Ik zit hier op de 11e verdieping en zie ook nergens zo'n paal staan. Stel nu dat er weer een vliegtuig neerstort of een vuurwerkopslagplaats ontploft.quote:
Anders loop je elkaar even misquote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef Bananenman het volgende:
Goeiemorgen. Werd wakker door die schijttoeter
Ach troost je de kans dat er nog een keer een vuurwerkopslagplaats in Enschede ontploft is niet significant te noemen. Een vliegtuig daarintegenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zit hier op de 11e verdieping en zie ook nergens zo'n paal staan. Stel nu dat er weer een vliegtuig neerstort of een vuurwerkopslagplaats ontploft.![]()
Nee vandaag helemaal niets doenquote:
Dankje, nu slaap ik lekker vannacht.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:12 schreef Vom het volgende:
[..]
Ach troost je de kans dat er nog een keer een vuurwerkopslagplaats in Enschede ontploft is niet significant te noemen. Een vliegtuig daarintegen![]()
als je dat ziet of hoort dan heb je volgens mij geen sirene meer nodig en als dat vliegtuig op je huis valt heb je weinig meer aan de aanweizing "als de sirene gaat ga dan naar binnen en sluit deuren en ramen"quote:Op maandag 2 mei 2005 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zit hier op de 11e verdieping en zie ook nergens zo'n paal staan. Stel nu dat er weer een vliegtuig neerstort of een vuurwerkopslagplaats ontploft.![]()
*baalt dat hij vanmiddag moet werkenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:34 schreef SCH het volgende:
Wie gaat er mee naar de sauna vanmiddag?
volgende keer dan maar weer ?quote:
Ik geloof het wel. Moet nog even opzoeken over die kaarten.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Moeten maar eens in het home afspreken dan binnekort. Als je gaat naar RKC of Groningen dan
Trouwens. Hét forum doet het weerquote:Op maandag 2 mei 2005 12:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Moet nog even opzoeken over die kaarten..
Dan worden we weer kampioenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In de zomerstop / begin volgend seizoen.
welke taart krijgen we van Xena?quote:
Ja vrijdagquote:Op maandag 2 mei 2005 12:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mac is dichter bij. Ben jij nog in de stad van de week?
Three Sisters Pub op Rembrandtquote:Op maandag 2 mei 2005 12:37 schreef JaWi het volgende:
Ah, ik ook. Terrasje pakken en dan de kroeg in. Standaard koek.
4 mei jarig ja, hoe fout. 8 uur vergeten we bijna altijdquote:Op maandag 2 mei 2005 12:38 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Three Sisters Pub op Rembrandt
Enne, je bent op 4 mei jarig? Je viert het om 20.00 precies?
Kom je wel even opzoeken dan. Dat is vrijdag en zaterdag helemaal mislukt immersquote:Op maandag 2 mei 2005 12:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
4 mei jarig ja, hoe fout. 8 uur vergeten we bijna altijd.
Ah, 3 sisters. Ik zit in de woodys op thorbecke denk ik. 3 sisters was ik zaterdag ook nog
.
quote:David O'Leary (1958)
David Rocastle (1967)
David Beckham (1975)
Khalid Sinouh (1975)
4 mei........quote:
quote:Rubén Olivera (1983)
Francesc Fabregas (1987)
Sander Boogaards (1984)
Dat kun je wel stellen. Een meter bier 12 euro. Ende sletjesquote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kom je wel even opzoeken dan. Dat is vrijdag en zaterdag helemaal mislukt immers![]()
David O'Leary HELDquote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef Bjoro het volgende:
Xena is trouwens in goed gezelschap.......
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
En weer een diepte punt in m'n stage carriere, laat net een dienblad van het bureau afdonderen.
Sta vrolijk koffie uit te delen, maar schijnbaar verloor het blad zijn evenwicht toen ik er een mok afhaalde
Please, ik moet geen puistige pubers.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef JaWi het volgende:
[..].
SCH is gewoon boos dat ik niet op mannen val.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:57 schreef JaWi het volgende:
Maar 3 harde broodjes met kaas, ossenworst en filet. Voor ¤ 2,35, dat is toch niet duur.
en QyRoZquote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef Bjoro het volgende:
Xena is trouwens in goed gezelschap.......
[..]
quote:
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Studenten hebben het zo makkelijk nog niet
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro net terug van de verloskundige....
alles is goed...kindje ligt al goed, is niet zo groot, maar dat was niet zo erg !
Mijn vriendin doet het goed en zoals het er nu uitziet gaat ze een goede bevalling tegemoet over 8 weken !
We wachten in spanning af !
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Studenten hebben het zo makkelijk nog niet
Wordt het een nieuwe spits of een nieuwe cheerleader?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef Bjoro het volgende:
zekers spannend.....ben echt benieuw wat het gaat worden.
Ik verwacht binnenkort ook nog een kleutertje aan de deur, " bent u mijn papa?" ...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef rubbereend het volgende:
en na bjoro zal het dus wel weer rustig worden op het nieuwe mascottes front. Of hebben Clauwhee en Noca nog een verrassing in petto
Nou, neuh..voorlopig niet. Eerst afstuderen (want ja, wij zijn ook nog studenten op dit moment Al wens ik niet geassocieerd te worden met wannabee studenten die elk uur van de dag in de kroeg zittenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef rubbereend het volgende:
en na bjoro zal het dus wel weer rustig worden op het nieuwe mascottes front. Of hebben Clauwhee en Noca nog een verrassing in petto
Er werd wel veel gepost in het topic.quote:
Dat is zoooooooo 20ste eeuw.quote:
ja maar voglens mij was het 2 pagina's vol discussie over de rol van borst en de vergelijking met Jan Mulder, dat heb ik dus maar overgeslagenquote:
idd Tong is toch gewoon in dienst van fok, soort undercover Mod. al die bans die ziet worden door tong uitgedeeld.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij wordt toch door Danny betaald om de hele dag op Fok! te posten?
wat is daar gebeurd zegquote:BoeBieDoe
Komt niet meer terug wegens het zichzelf op illegale wijze toegang verschaffen tot de crewfora en doorspelen van informatie uit die crewfora.
Alweer? Dat is dan voor de ik weet niet hoeveelste keerquote:Op maandag 2 mei 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:uit t banmeldtopic, door Danny:
[..]
wat is daar gebeurd zeg
denk dat popo ook niet onderschat moet wordenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd over hoeveel maanden hij weer terug isquote:Op maandag 2 mei 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:uit t banmeldtopic, door Danny:
[..]
wat is daar gebeurd zeg
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:53 schreef Noca het volgende:
Hoe doe je dat eigenlijk,ongeoorloofd toegang krijgen tot crewfora..
Raad mee:quote:Op maandag 2 mei 2005 14:05 schreef SCH het volgende:
Condooms zijn voor mensen die wel neuken Tong.
* SCH heeft een nieuwe mobiele telefoon gekocht.
ja tuurlijk !!!quote:
Technisch gezien is dat niet kopen natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja tuurlijk !!!
ff een verlenging van je abo en hoppa.....gratis toestel !
zie het meer als krijgenquote:Op maandag 2 mei 2005 14:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat niet kopen natuurlijk.
Dat is idd geweldig is bij ons in het dorp ook zoquote:Op maandag 2 mei 2005 13:44 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk die spelen op hetzelfde sportpark als wij. Wij worden kampioen en de vijand verliest met 22-0
welke ?quote:
Kan dat ook als je na afloop van je abbo een kaart neemt?quote:Op maandag 2 mei 2005 14:26 schreef Bjoro het volgende:
ja tuurlijk !!!
ff een verlenging van je abo en hoppa.....gratis toestel !
Van die adidas predator'squote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:17 schreef tong80 het volgende:
Tijdens de down time even een kusje wezen geven aan m'n zieke neefje Jelle.
Die is niet te houden. Zit geen minuut stil en vreet als een bouwvakkerquote:
Ik weet het niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:17 schreef VoreG het volgende:
Wat heb je nou weer uitgevoert Cartman?
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:19 schreef tong80 het volgende:
Die is niet te houden. Zit geen minuut stil en vreet als een bouwvakker
quote:
Moeten de stevige, stoere Hools je even troosten meiskequote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Kan dat ook als je na afloop van je abbo een kaart neemt?
Neuken ?quote:
hup, naar de kelderquote:
oh een kijkoperatiequote:Op maandag 2 mei 2005 14:53 schreef methodmich het volgende:
Net nog naar de dokter geweest met m'n zusje, die had iets met d'r oog. De dokter moest in haar netvlies boren, bizarre situatie.
Ja, maar ze mag nu wel op de bank liggen en de plaat van Bert & Ernie luisteren.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Hè jakkes methodzusje
Vooral iets aan je oog *ril*
SCHavuit!quote:Op maandag 2 mei 2005 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik heb er eens een keer NIETS mee te maken
DG is al bezetquote:Op maandag 2 mei 2005 16:38 schreef mitt het volgende:
Er is nog genoeg plek bij DG en mij in de kelder.
quote:
Ach gossie, meissie.quote:
Praat je ook zo tegen Bluezz?quote:Op maandag 2 mei 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
je bloemkelkje te spelen met hun stampertjes.
O ja, boodschappen, dat moet ook nogquote:Op maandag 2 mei 2005 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Pff ga je om boodschappen vergeet je de helft...
Geen soep, geen brood
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, boodschappen, dat moet ook nog
Vergeet het bier niet!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waar sommige Hools al niet goed voor zijn, ik moet ook nog
Is bij ons een algemene koelkast voor in huis, ligt stampensvol met HJ en Grolschquote:
Spamtimequote:Op maandag 2 mei 2005 17:03 schreef methodmich het volgende:
Ik ga zo ook nog even boodschappen doen en dan koken!!
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.
Dus jij verstaat Arabisch ?quote:Op maandag 2 mei 2005 17:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Spamtime.Zo, even de stad in geweest. Shirtje, broek en riem gekocht.
En een whopper, waar ik verdomme 10 minuten op moest wachten. Vervolgens kreeg ik in het arabisch te horen dat meneer het vergeten was.
Fastfood noemen ze dat dan.
maak me even lekker zegquote:Op maandag 2 mei 2005 17:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Spamtime.Zo, even de stad in geweest. Shirtje, broek en riem gekocht.
En een whopper, waar ik verdomme 10 minuten op moest wachten. Vervolgens kreeg ik in het arabisch te horen dat meneer het vergeten was.
Fastfood noemen ze dat dan.
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:24 schreef just me het volgende:
help!!! ik heb iets vreselijks stoms gedaan met mijn pc!! ik heb de drivers van mijn norton weggeflikkerd (ja vraag me niet hoe) en nu sluit de pc steeds af omdat norting geeft dat sommige productinstellingen zijn gewijzigd door een niet-geautoriseerd programma. Terug naar een veiligstelling helpt ook niet!
ik blijf proberen maar vergeef me mijn afwezigheid!
als er iemand is die kan helpen dan hoor ik het graag!
Nou toen ook al bijna hoor.. Hij had alleen zo iets van ik zeg het wel als ik thuis benquote:
Als je gewoon een cd hebt dan zou ik Norton er even afgooien en opnieuw installeren. Lijkt me de makkelijkste oplossingquote:
Heb je de puls weggegooid of alleen het schermbeeld verkleind ?quote:
Ik stond nog naast hem vanmiddagquote:Op maandag 2 mei 2005 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou toen ook al bijna hoor.. Hij had alleen zo iets van ik zeg het wel als ik thuis ben![]()
Ja dat zag ik JaWiquote:
En in zijn geval is een hersenschudding uitgesloten.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En in zijn geval is een hersenschudding uitgesloten.
quote:
Geslaagde grap.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En in zijn geval is een hersenschudding uitgesloten.
quote:
De stand. Het spel. Kijk nou maar gewoonquote:Op maandag 2 mei 2005 17:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ok.. Alle ballen liggen in de hoek, wat is er zo spannend
Dat doe ik, ik vind alleen biljart leuk, want daar weet ik van hoe het moetquote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De stand. Het spel. Kijk nou maar gewoon
Gaafquote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De stand. Het spel. Kijk nou maar gewoon
Het is makkelijk hoor. Rood - willekeurige kleur - rood - willekeurige kleur, totdat alle rode ballen weggespeeld zijn, dan geel, groen, bruin, blauw, roze en zwart. En rood is 1 punt, geel 2, groen 3, bruin 4, blauw 5, roze 6 en zwart 7.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doe ik, ik vind alleen biljart leuk, want daar weet ik van hoe het moet
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rood - willekeurige kleur - rood - willekeurige kleur, totdat alle rode ballen weggespeeld zijn,
Snappie ?
wat is er op danquote:Op maandag 2 mei 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig is er voor je vanavond nog voetbal op
WBA - Arsenal komt op canal+.quote:
Arsenalquote:Op maandag 2 mei 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig is er voor je vanavond nog voetbal op
quote:
ik heb norton in zijn geheel verwijderd maar ik krijg het er niet meer opquote:Op maandag 2 mei 2005 17:40 schreef pascalheister het volgende:
zou ik niet doen tong dan verstoor je het opstartcontact
Jm kun je Norton er nog vanaf gooien ?
Pleur er gewoon zonealarm op, de gratis versie, en de gratis virusscanner Antivir Guard. Norton is veel te duurquote:Op maandag 2 mei 2005 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb norton in zijn geheel verwijderd maar ik krijg het er niet meer op![]()
ik ben nu dus onveilig bezig![]()
Hoezo krijg je het er niet weer op trouwens?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb norton in zijn geheel verwijderd maar ik krijg het er niet meer op![]()
ik ben nu dus onveilig bezig![]()
Wat ben jij nou voor hooligan. Je hoort dom te zijn en geen verstand van dat soort zaken te hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:20 schreef Cart_man het volgende:
Pleur er AVG, Registry Crawler en Tune Up Utilities op. Is zat. Norton zuigt grote tijd.
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:20 schreef Cart_man het volgende:
Pleur er AVG, Registry Crawler en Tune Up Utilities op. Is zat. Norton zuigt grote tijd.
Een echte hooligan hoort niet eens te weten hoe je op FOK! postquote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor hooligan. Je hoort dom te zijn en geen verstand van dat soort zaken te hebben
Een echte hooligan die heeft geen virusscanner! DIe pakt alle virussen zelf aan!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor hooligan. Je hoort dom te zijn en geen verstand van dat soort zaken te hebben
Je hoort weleens wat hè.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en stampertje zijn wel aromatisch hoor mm![]()
Blumsj... heb je het alweer gehad met hem, of hij met jou ?
zonealarm erop gegooidquote:Op maandag 2 mei 2005 18:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Pleur er gewoon zonealarm op, de gratis versie, en de gratis virusscanner Antivir Guard. Norton is veel te duur
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
* -Vaduz- geeft een fleur-op bloemetje aan Blumchen
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
* -Vaduz- geeft een fleur-op bloemetje aan Blumchen
Nou vor mij ff niet hoor.. Heb het echt even gehad met al die mannenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:43 schreef rubbereend het volgende:wat hoor k, Karel Aalbers komt weer terug met geen kruiwagen geld, nee met een vrachtwagen geld
Dat zeg ik 'al die mannen.'quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nou vor mij ff niet hoor.. Heb het echt even gehad met al die mannen![]()
quote:TAFELTENNIS
**Danny Heister heeft op de WK voor een enorme verrassing gezorgd door regerend
olympisch kampioen Seung Min Ryu uit het toernooi te slaan. De 33-jarige Arnhemmer
was in de tweede ronde met 4-3 te sterk voor de Zuid-Koreaan.
Heister: Mijn mooiste overwinning ooit. Ik heb met veel variatie gespeeld. Ik had ook niets te verliezen.
Ongeloveloos, is er dan wat gebeurd?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Als jij het zo ziet tongquote:Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik 'al die mannen.'
Als de slager vraagt 'Mag het een onsje meer zijn ?' Heb je al verkering met hem.
En bedankt!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
bedrijf uit Londen, 24 miljoen voor t Gelredome, 26 miljoen om in Vitesse te investeren en een sponsor die jaarlijks 8 miljoen wil betalenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
en waar haalt hij die vrachtwagen vandaan?
Was maar een grapje hoorquote:
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bedrijf uit Londen, 24 miljoen voor t Gelredome, 26 miljoen om in Vitesse te investeren en een sponsor die jaarlijks 8 miljoen wil betalenhet schijnt deze keer allemaal vrij concreet te zijn want er is zelfss al een bod uitgebracht. Dit zou echt bizar zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een echte hooligan die heeft geen virusscanner! DIe pakt alle virussen zelf aan!
I knowquote:
goeie bandjes en dj's komen er sowiesoquote:Op maandag 2 mei 2005 18:55 schreef Blumchen het volgende:
Ik hoop het eendje.. als er een beetje leuke bands komen, waar ik ook wat aan vind.. dan wel
was volgens mij bij de eerste berichten nog niet duidelijk. Maar inmiddels wel, hij zit vanavond ook bij Barend en van Dorpquote:Op maandag 2 mei 2005 18:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Teletekst
Dat had ik vanmiddag gelezen, maar niet gezien dat ook Aalbers erbij betrokken was
Hoorde het ook al op de radio, zou voor Vitesse wel een zeer goede deal zijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was volgens mij bij de eerste berichten nog niet duidelijk. Maar inmiddels wel, hij zit vanavond ook bij Barend en van Dorp
helaas wel, heb een hekel aan die club maar k zou dit werl een stunt vinden van Aalbers.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoorde het ook al op de radio, zou voor Vitesse wel een zeer goede deal zijn...
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:02 schreef pascalheister het volgende:
of ga je mee naar pinkpop met mij blumchen![]()
Komt het dan van Aalbers? Ik begreep dat de club die het wou kopen alleen wou komen als Aalbers weer voorzitter zou worden...maar hij zit er dus achter?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas wel, heb een hekel aan die club maar k zou dit werl een stunt vinden van Aalbers.
Jij leest goed na zeg!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en stampertje zijn wel aromatisch hoor mm![]()
Blumsj... heb je het alweer gehad met hem, of hij met jou ?
tis niet een bedrijf van Aalbers maar hij zit er wel achter ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Komt het dan van Aalbers? Ik begreep dat de club die het wou kopen alleen wou komen als Aalbers weer voorzitter zou worden...maar hij zit er dus achter?
zal k de combinatie Pascalheister - Blumchen vast posten in t berucht wie doet t met wie lijstje in onzinquote:
Astu !!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:32 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding] waar blijft die taart van xena nou?
Ze heeft ook verstand van zakenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Xena heeft weer een vraag gesteld aan VI!!
Ik weet het ook niet. 't Is ook geen slecht nummer, maar als ik op het dEUS-forum lees dat mensen kippenvel krijgen, of Tong die het nummer steevast in z'n top 100 zet, kun je wel stellen dat ik niet begrijp wat er zo geniaal is aan het nummer.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan dat nu??? Je bent toch dEUS-fan?
Ik denk dat het het geheel is. De stem, de opbouw...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. 't Is ook geen slecht nummer, maar als ik op het dEUS-forum lees dat mensen kippenvel krijgen, of Tong die het nummer steevast in z'n top 100 zet, kun je wel stellen dat ik niet begrijp wat er zo geniaal is aan het nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |