Theovielquote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
Geweldige naam, theofiel - als ie dan van zijn fiets donderde, zeiden ze: .......
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
Geweldige naam, theofiel - als ie dan van zijn fiets donderde, zeiden ze: .......
Komt omdat je in Enschede zitquote:
Vakantie? Geleerd moet er worden!! Naar den topique-titelquote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen..
vakantie is leuk
* Blumchen zet koffie neer
Ik zit hier op de 11e verdieping en zie ook nergens zo'n paal staan. Stel nu dat er weer een vliegtuig neerstort of een vuurwerkopslagplaats ontploft.quote:
Anders loop je elkaar even misquote:Op maandag 2 mei 2005 12:09 schreef Bananenman het volgende:
Goeiemorgen. Werd wakker door die schijttoeter
Ach troost je de kans dat er nog een keer een vuurwerkopslagplaats in Enschede ontploft is niet significant te noemen. Een vliegtuig daarintegenquote:Op maandag 2 mei 2005 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zit hier op de 11e verdieping en zie ook nergens zo'n paal staan. Stel nu dat er weer een vliegtuig neerstort of een vuurwerkopslagplaats ontploft.![]()
Nee vandaag helemaal niets doenquote:
Dankje, nu slaap ik lekker vannacht.quote:Op maandag 2 mei 2005 12:12 schreef Vom het volgende:
[..]
Ach troost je de kans dat er nog een keer een vuurwerkopslagplaats in Enschede ontploft is niet significant te noemen. Een vliegtuig daarintegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |