quote:
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Studenten hebben het zo makkelijk nog niet
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:08 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro net terug van de verloskundige....
alles is goed...kindje ligt al goed, is niet zo groot, maar dat was niet zo erg !
Mijn vriendin doet het goed en zoals het er nu uitziet gaat ze een goede bevalling tegemoet over 8 weken !
We wachten in spanning af !
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Studenten hebben het zo makkelijk nog niet
Wordt het een nieuwe spits of een nieuwe cheerleader?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef Bjoro het volgende:
zekers spannend.....ben echt benieuw wat het gaat worden.
Ik verwacht binnenkort ook nog een kleutertje aan de deur, " bent u mijn papa?" ...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef rubbereend het volgende:
en na bjoro zal het dus wel weer rustig worden op het nieuwe mascottes front. Of hebben Clauwhee en Noca nog een verrassing in petto
Nou, neuh..voorlopig niet. Eerst afstuderen (want ja, wij zijn ook nog studenten op dit moment Al wens ik niet geassocieerd te worden met wannabee studenten die elk uur van de dag in de kroeg zittenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:31 schreef rubbereend het volgende:
en na bjoro zal het dus wel weer rustig worden op het nieuwe mascottes front. Of hebben Clauwhee en Noca nog een verrassing in petto
Er werd wel veel gepost in het topic.quote:
Dat is zoooooooo 20ste eeuw.quote:
ja maar voglens mij was het 2 pagina's vol discussie over de rol van borst en de vergelijking met Jan Mulder, dat heb ik dus maar overgeslagenquote:
idd Tong is toch gewoon in dienst van fok, soort undercover Mod. al die bans die ziet worden door tong uitgedeeld.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hij wordt toch door Danny betaald om de hele dag op Fok! te posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |