was volgens mij bij de eerste berichten nog niet duidelijk. Maar inmiddels wel, hij zit vanavond ook bij Barend en van Dorpquote:Op maandag 2 mei 2005 18:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Teletekst
Dat had ik vanmiddag gelezen, maar niet gezien dat ook Aalbers erbij betrokken was
Hoorde het ook al op de radio, zou voor Vitesse wel een zeer goede deal zijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was volgens mij bij de eerste berichten nog niet duidelijk. Maar inmiddels wel, hij zit vanavond ook bij Barend en van Dorp
helaas wel, heb een hekel aan die club maar k zou dit werl een stunt vinden van Aalbers.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoorde het ook al op de radio, zou voor Vitesse wel een zeer goede deal zijn...
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:02 schreef pascalheister het volgende:
of ga je mee naar pinkpop met mij blumchen![]()
Komt het dan van Aalbers? Ik begreep dat de club die het wou kopen alleen wou komen als Aalbers weer voorzitter zou worden...maar hij zit er dus achter?quote:Op maandag 2 mei 2005 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas wel, heb een hekel aan die club maar k zou dit werl een stunt vinden van Aalbers.
Jij leest goed na zeg!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en stampertje zijn wel aromatisch hoor mm![]()
Blumsj... heb je het alweer gehad met hem, of hij met jou ?
tis niet een bedrijf van Aalbers maar hij zit er wel achter ja.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Komt het dan van Aalbers? Ik begreep dat de club die het wou kopen alleen wou komen als Aalbers weer voorzitter zou worden...maar hij zit er dus achter?
zal k de combinatie Pascalheister - Blumchen vast posten in t berucht wie doet t met wie lijstje in onzinquote:
Astu !!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:32 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding] waar blijft die taart van xena nou?
Ze heeft ook verstand van zakenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Xena heeft weer een vraag gesteld aan VI!!
Ik weet het ook niet. 't Is ook geen slecht nummer, maar als ik op het dEUS-forum lees dat mensen kippenvel krijgen, of Tong die het nummer steevast in z'n top 100 zet, kun je wel stellen dat ik niet begrijp wat er zo geniaal is aan het nummer.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Hoe kan dat nu??? Je bent toch dEUS-fan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |