Goed dat ze weer bij elkaar zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Verder heeft hij in het dubbelspel met Keen ook nog de Europees kampioenen Jindrak en Schlager verslagen
Ik wist niet eens dat het er was tot het bericht van Heisterquote:
Nou ja, Tong, het is nog niet te laat, want je kan ongelovelijk lang aan de top blijven met tafeltennis. Waldner is nu b.v. al 40 en draait al meer dan 20 jaar mee. En een paar jaar geleden was er een team met twee mannen van in de 40 en eentje van in de 50 in 3 jaar doorgeschoten van de 3e divisie naar de eredivisie in Nederland (en die kregen toen zelfsquote:Op maandag 2 mei 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het fascinerend om te zien.Heb zelf op clubniveau getafeltennist. Als je het op tv ziet lijkt het zo gemakkelijk. Laatst weer eens een balletje geslagen en kwam er achter dat het niet zoals fioetsen is dat je nooit verleerd. Was al blij dat de service over het netje ging.
Die waldner van jou is 2 weken geleden gestoptquote:Op maandag 2 mei 2005 19:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, Tong, het is nog niet te laat, want je kan ongelovelijk lang aan de top blijven met tafeltennis. Waldner is nu b.v. al 40 en draait al meer dan 20 jaar mee. En een paar jaar geleden was er een team met twee mannen van in de 40 en eentje van in de 50 in 3 jaar doorgeschoten van de 3e divisie naar de eredivisie in Nederland (en die kregen toen zelfsBen v.d. Burg
als coach).
Heb zelf ook jarenlang dagelijks getafeltennist, maar nooit bij een club.
Da's een beetje raar, want hij is vandaag doorgedrongen tot de derde ronde.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:20 schreef Gose het volgende:
[..]
Die waldner van jou is 2 weken geleden gestopt, maar idd je kan lang mee....
Dat had ik ook..kwam er vandaag achter toen ik Heister zag bij het Sportjournaalquote:Op maandag 2 mei 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het er was tot het bericht van Heister
Hmm...en ook verloren of nog bezig?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef zjroentje het volgende:
Laat Keen daar toch ff een 3-0 voorsprong uit handen glippen.
4-3 verloren, van Li Ching.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:06 schreef Riert het volgende:
[..]
Hmm...en ook verloren of nog bezig?
Tegen wie?
en dan spreekt later Ted het commentaar zelf in.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:41 schreef Riert het volgende:
Ik heb Tedje nog eens met 21-3 21-1 van tafel mogen peren![]()
Vooral zo snel mogelijk wegwezen meteen na de pot voor hij samen wil analyseren. Een grote lulkik die kerelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:43 schreef mitt het volgende:
[..]
en dan spreekt later Ted het commentaar zelf in.
lijkt me ultiem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |