Gaafquote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De stand. Het spel. Kijk nou maar gewoon
Het is makkelijk hoor. Rood - willekeurige kleur - rood - willekeurige kleur, totdat alle rode ballen weggespeeld zijn, dan geel, groen, bruin, blauw, roze en zwart. En rood is 1 punt, geel 2, groen 3, bruin 4, blauw 5, roze 6 en zwart 7.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doe ik, ik vind alleen biljart leuk, want daar weet ik van hoe het moet
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rood - willekeurige kleur - rood - willekeurige kleur, totdat alle rode ballen weggespeeld zijn,
Snappie ?
wat is er op danquote:Op maandag 2 mei 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig is er voor je vanavond nog voetbal op
WBA - Arsenal komt op canal+.quote:
Arsenalquote:Op maandag 2 mei 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig is er voor je vanavond nog voetbal op
quote:
ik heb norton in zijn geheel verwijderd maar ik krijg het er niet meer opquote:Op maandag 2 mei 2005 17:40 schreef pascalheister het volgende:
zou ik niet doen tong dan verstoor je het opstartcontact
Jm kun je Norton er nog vanaf gooien ?
Pleur er gewoon zonealarm op, de gratis versie, en de gratis virusscanner Antivir Guard. Norton is veel te duurquote:Op maandag 2 mei 2005 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb norton in zijn geheel verwijderd maar ik krijg het er niet meer op![]()
ik ben nu dus onveilig bezig![]()
Hoezo krijg je het er niet weer op trouwens?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb norton in zijn geheel verwijderd maar ik krijg het er niet meer op![]()
ik ben nu dus onveilig bezig![]()
Wat ben jij nou voor hooligan. Je hoort dom te zijn en geen verstand van dat soort zaken te hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:20 schreef Cart_man het volgende:
Pleur er AVG, Registry Crawler en Tune Up Utilities op. Is zat. Norton zuigt grote tijd.
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:20 schreef Cart_man het volgende:
Pleur er AVG, Registry Crawler en Tune Up Utilities op. Is zat. Norton zuigt grote tijd.
Een echte hooligan hoort niet eens te weten hoe je op FOK! postquote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor hooligan. Je hoort dom te zijn en geen verstand van dat soort zaken te hebben
Een echte hooligan die heeft geen virusscanner! DIe pakt alle virussen zelf aan!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor hooligan. Je hoort dom te zijn en geen verstand van dat soort zaken te hebben
Je hoort weleens wat hè.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en stampertje zijn wel aromatisch hoor mm![]()
Blumsj... heb je het alweer gehad met hem, of hij met jou ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |