quote:
De stand. Het spel. Kijk nou maar gewoonquote:Op maandag 2 mei 2005 17:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ok.. Alle ballen liggen in de hoek, wat is er zo spannend
Dat doe ik, ik vind alleen biljart leuk, want daar weet ik van hoe het moetquote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De stand. Het spel. Kijk nou maar gewoon
Gaafquote:Op maandag 2 mei 2005 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De stand. Het spel. Kijk nou maar gewoon
Het is makkelijk hoor. Rood - willekeurige kleur - rood - willekeurige kleur, totdat alle rode ballen weggespeeld zijn, dan geel, groen, bruin, blauw, roze en zwart. En rood is 1 punt, geel 2, groen 3, bruin 4, blauw 5, roze 6 en zwart 7.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doe ik, ik vind alleen biljart leuk, want daar weet ik van hoe het moet
Neequote:Op maandag 2 mei 2005 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rood - willekeurige kleur - rood - willekeurige kleur, totdat alle rode ballen weggespeeld zijn,
Snappie ?
wat is er op danquote:Op maandag 2 mei 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig is er voor je vanavond nog voetbal op
WBA - Arsenal komt op canal+.quote:
Arsenalquote:Op maandag 2 mei 2005 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig is er voor je vanavond nog voetbal op
quote:
ik heb norton in zijn geheel verwijderd maar ik krijg het er niet meer opquote:Op maandag 2 mei 2005 17:40 schreef pascalheister het volgende:
zou ik niet doen tong dan verstoor je het opstartcontact
Jm kun je Norton er nog vanaf gooien ?
Pleur er gewoon zonealarm op, de gratis versie, en de gratis virusscanner Antivir Guard. Norton is veel te duurquote:Op maandag 2 mei 2005 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb norton in zijn geheel verwijderd maar ik krijg het er niet meer op![]()
ik ben nu dus onveilig bezig![]()
Hoezo krijg je het er niet weer op trouwens?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb norton in zijn geheel verwijderd maar ik krijg het er niet meer op![]()
ik ben nu dus onveilig bezig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |