zonealarm erop gegooidquote:Op maandag 2 mei 2005 18:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Pleur er gewoon zonealarm op, de gratis versie, en de gratis virusscanner Antivir Guard. Norton is veel te duur
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
* -Vaduz- geeft een fleur-op bloemetje aan Blumchen
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
* -Vaduz- geeft een fleur-op bloemetje aan Blumchen
Nou vor mij ff niet hoor.. Heb het echt even gehad met al die mannenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:43 schreef rubbereend het volgende:wat hoor k, Karel Aalbers komt weer terug met geen kruiwagen geld, nee met een vrachtwagen geld
Dat zeg ik 'al die mannen.'quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nou vor mij ff niet hoor.. Heb het echt even gehad met al die mannen![]()
quote:TAFELTENNIS
**Danny Heister heeft op de WK voor een enorme verrassing gezorgd door regerend
olympisch kampioen Seung Min Ryu uit het toernooi te slaan. De 33-jarige Arnhemmer
was in de tweede ronde met 4-3 te sterk voor de Zuid-Koreaan.
Heister: Mijn mooiste overwinning ooit. Ik heb met veel variatie gespeeld. Ik had ook niets te verliezen.
Ongeloveloos, is er dan wat gebeurd?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Als jij het zo ziet tongquote:Op maandag 2 mei 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik 'al die mannen.'
Als de slager vraagt 'Mag het een onsje meer zijn ?' Heb je al verkering met hem.
En bedankt!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
bedrijf uit Londen, 24 miljoen voor t Gelredome, 26 miljoen om in Vitesse te investeren en een sponsor die jaarlijks 8 miljoen wil betalenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
en waar haalt hij die vrachtwagen vandaan?
Was maar een grapje hoorquote:
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2005 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bedrijf uit Londen, 24 miljoen voor t Gelredome, 26 miljoen om in Vitesse te investeren en een sponsor die jaarlijks 8 miljoen wil betalenhet schijnt deze keer allemaal vrij concreet te zijn want er is zelfss al een bod uitgebracht. Dit zou echt bizar zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een echte hooligan die heeft geen virusscanner! DIe pakt alle virussen zelf aan!
I knowquote:
goeie bandjes en dj's komen er sowiesoquote:Op maandag 2 mei 2005 18:55 schreef Blumchen het volgende:
Ik hoop het eendje.. als er een beetje leuke bands komen, waar ik ook wat aan vind.. dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |