Wat ben jij nou voor hooligan. Je hoort dom te zijn en geen verstand van dat soort zaken te hebbenquote:Op maandag 2 mei 2005 18:20 schreef Cart_man het volgende:
Pleur er AVG, Registry Crawler en Tune Up Utilities op. Is zat. Norton zuigt grote tijd.
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:20 schreef Cart_man het volgende:
Pleur er AVG, Registry Crawler en Tune Up Utilities op. Is zat. Norton zuigt grote tijd.
Een echte hooligan hoort niet eens te weten hoe je op FOK! postquote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor hooligan. Je hoort dom te zijn en geen verstand van dat soort zaken te hebben
Een echte hooligan die heeft geen virusscanner! DIe pakt alle virussen zelf aan!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor hooligan. Je hoort dom te zijn en geen verstand van dat soort zaken te hebben
Je hoort weleens wat hè.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:26 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en stampertje zijn wel aromatisch hoor mm![]()
Blumsj... heb je het alweer gehad met hem, of hij met jou ?
zonealarm erop gegooidquote:Op maandag 2 mei 2005 18:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Pleur er gewoon zonealarm op, de gratis versie, en de gratis virusscanner Antivir Guard. Norton is veel te duur
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
* -Vaduz- geeft een fleur-op bloemetje aan Blumchen
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
* -Vaduz- geeft een fleur-op bloemetje aan Blumchen
Nou vor mij ff niet hoor.. Heb het echt even gehad met al die mannenquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:43 schreef rubbereend het volgende:wat hoor k, Karel Aalbers komt weer terug met geen kruiwagen geld, nee met een vrachtwagen geld
Dat zeg ik 'al die mannen.'quote:Op maandag 2 mei 2005 18:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nou vor mij ff niet hoor.. Heb het echt even gehad met al die mannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |