volgens mij is SCH nu met hem bezigquote:Op zondag 1 mei 2005 18:41[/url] schreef appelsientje het volgende:
Jammer trouwens dat Cart_man niet online is
Erg handig jaquote:Op zondag 1 mei 2005 18:55 schreef Noca het volgende:
Die quick pi's zijn echt tof.
Wat te denken van rééélatief in plaats van relatief.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Het merendeel van de supporters ZIJN al naar huis.
Aldus de verslaggever.
Jans is echt een vent naar m'n hart. Spreekt z'n talen. Is orgineel en sportief. Verder zit ie bij een veel mooiere club in het noorden dan heel dat Heereneveen. Groningen is een voetbalclub, Heerenveen een avondje punniken onder het genot van sherry en Blaaskapel 'ons mondje'quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jans is echt een vent naar m'n hart. Spreekt z'n talen. Is orgineel en sportief. Verder zit ie bij een veel mooiere club in het noorden dan heel dat Heereneveen. Groningen is een voetbalclub, Heerenveen een avondje punniken onder het genot van sherry en Blaaskapel 'ons mondje'
ben blij dat ik nog iets positiefs over jouw club over mijn mond krijgquote:
Whehequote:Op zondag 1 mei 2005 19:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ben blij dat ik nog iets positiefs over jouw club over mijn mond krijg
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:31 schreef tong80 het volgende:
Groningen is een voetbalclub, Heerenveen een avondje punniken onder het genot van sherry en Blaaskapel 'ons mondje'
Hee jij stomme editor!quote:Op zondag 1 mei 2005 19:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volksclubs zijn sowieso OK tenzij het FCG aangaat
Zie TTquote:Op zondag 1 mei 2005 19:55 schreef pascalheister het volgende:
ben benieuwd wat gullit te zeggen heeft vanavond bij SV
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:55 schreef pascalheister het volgende:
ben benieuwd wat gullit te zeggen heeft vanavond bij SV
Waar naartoe?quote:Op zondag 1 mei 2005 19:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga er maar eens lekker voor zitten
Morgen toch uitslapen en dan op vakantie![]()
Belgiëquote:
Ik zal aan je denken deze weekquote:
Dus net over de grens.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
België
Center Parcs bij het plaatsje Lommel.. er even helemaal uit
Lekker
Ik moet vanaf daar maar naar PSV kijken.
Altijd fijn, zo begin mei.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
België
Center Parcs bij het plaatsje Lommel.. er even helemaal uit
Lekker
Ik moet vanaf daar maar naar PSV kijken.
Okquote:Op zondag 1 mei 2005 20:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken deze week
Trouwens nog gefeliciteerd met je clubje![]()
Verliefd? aaaaaaaaaquote:Op zondag 1 mei 2005 20:08 schreef DutchGooner het volgende:
goeiesavonds mensjes,zou een verliefde DG een lekkere baco mogen
Mijn God, ga je eindelijk beseffen waarom Tong op een gegeven moment minder in het stadion kwamquote:Op zondag 1 mei 2005 20:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er schijnt nog meer te zijn dan voetbal
helaas aan verliefde mensen schenken wij geen alcohol.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:08 schreef DutchGooner het volgende:
goeiesavonds mensjes,zou een verliefde DG een lekkere baco mogen
no chance!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God, ga je eindelijk beseffen waarom Tong op een gegeven moment minder in het stadion kwam
Ja ???quote:Op zondag 1 mei 2005 20:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
verliefd op de kantine ?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geef het dan maar aan mij doorquote:Op zondag 1 mei 2005 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas aan verliefde mensen schenken wij geen alcohol.
Ow my Gowd ze komt uit Den Haagquote:Op zondag 1 mei 2005 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,zoals vrouwen in verkeerde woonplaatsen maar ze is wel![]()
ok,een klein beetje dan,de teller staat nu op 77,wel een beetje veel volgens mijquote:
Wat doe jij in Rotterdam?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze komt uit Eindhoven ?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja Fok!quote:
ze komt toch niet uit Arnhem hequote:Op zondag 1 mei 2005 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rijswijk,2 weken nu dus ik mag aannemen....quote:Op zondag 1 mei 2005 20:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze komt uit Eindhoven ?
Maar gefeliciteerd![]()
Is het ook wederzijds? of is dat nog een beetje afwachten?
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rijswijk,2 weken nu dus ik mag aannemen....
aha Rijswijk bij den haag dus. En dus niet in de betuwe neem k aan.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Cewl !quote:Op zondag 1 mei 2005 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,ik zie haar wel elke dag op mijn werk maar anders alleen in de weekenden dus dat zal wel meevallenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zal rustig op Fok! worden minder DG
oooo oke het is dus ook nog een collega...quote:Op zondag 1 mei 2005 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,ik zie haar wel elke dag op mijn werk maar anders alleen in de weekenden dus dat zal wel meevallen
Oe, seks op de werkvloerquote:Op zondag 1 mei 2005 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,ik zie haar wel elke dag op mijn werk maar anders alleen in de weekenden dus dat zal wel meevallen
in de baas zijn tijd nog beterquote:
te publiekelijkquote:Op zondag 1 mei 2005 20:23 schreef VoreG het volgende:
kopieermachine
Je hebt dezelfde dyslectische afwijking als Bluezz.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:47 schreef SCH het volgende:
Waarom is Gullit niet te besnijden?
Gelukkig heb ik al haar andere afwijkingen nietquote:Op zondag 1 mei 2005 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde dyslectische afwijking als Bluezz.
Jij valt toch ook op mannen?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al haar andere afwijkingen niet![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe vaak masturbeer jij wel niet op een dag?![]()
Ik was barbequen, funs.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe vaak masturbeer jij wel niet op een dag?![]()
Verwerk het verlies nou maar op een andere manierquote:Op zondag 1 mei 2005 21:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar kan je ergens online voetbal kijken? Een zender als ESPN dus....
Heb idd een bikini aan.. maar helaas voor jullie kan je hem niet zien.. heb ook een pak aan en een truitje daar overheen en een broekquote:Op zondag 1 mei 2005 21:37 schreef Noca het volgende:
Geen idee CMT.
Je hebt toch wel een sexy bikini setje aan op de foto's bloem?
Tss tegenwoordig zit op iedere telefoon een fototoestelquote:Op zondag 1 mei 2005 21:40 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Heb idd een bikini aan.. maar helaas voor jullie kan je hem niet zien.. heb ook een pak aan en een truitje daar overheen en een broek
Dan zit ik al bijna in de auto richting belgiëquote:
Wij hebben er ook zin in lieverdquote:Op zondag 1 mei 2005 21:48 schreef appelsientje het volgende:
ik heb er zin inmaar dat wisten jullie al
1 week zonder appelsientje
Dankjequote:Op zondag 1 mei 2005 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij hebben er ook zin in lieverd
Veel plezier
He, waar jij zin in hebt johquote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Band rukken?
Open anders even een topic over je masturbaties![]()
en dan nog een typfout makenquote:
dr is nix leukers als ongenodigd op feestjes komenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:42 schreef appelsientje het volgende:
De buren zijn vanaf 4 uur al aan het feesten... wat een herrie zeg... en de muziek staat nog steeds hard...
En ik ben niet eens uitgenodigd... tsss .....
* appelsientje trekt er nog een biertje bij open...
truequote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dr is nix leukers als ongenodigd op feestjes komen
Ik ga maar eens mijn tas pakken.. dat heb ik ook nog niet eens gedaanquote:Op zondag 1 mei 2005 21:55 schreef clauwheee het volgende:
Veel plezier alvast Appelsientje!
ja jaquote:
oja ff aanpassenquote:
quote:
Zit ook avondeten en een taxi bij (van 10quote:Op zondag 1 mei 2005 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja ja
Maar ¤ 240,- ... heb jij veel vrienden? of drink je gewoon veel ??
Nette mensen die Armeniërsquote:Op zondag 1 mei 2005 22:01 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge precies 10 uur houden ze ermee op![]()
De rust
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Hoe was tiesto eigenlijk ??
Waarschijnlijk heb je het al verteld maar heb ik het niet gelezen
cewlquote:Op zondag 1 mei 2005 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]aangezien de kaartjes via zn forum zijn verkocht kon hij dus een bijzondere set draaien en dat deed hij. Nu was hij niet verplicht zn hitjes te draaien. Bijzondere set. Hij draaide lekker breed (k lees net weer de tracklist terug
), zoals je hem zelden hoort met 4 bijzondere plaatjes waarbij k kippenvel kreeg ( Touch Me, Southern Sun, As The Rush Comes live gezongen door Jes
en Silence). HEt was één van de betere feesten die k ooit bezocht heb
Haha, dat lijkt me ook wel cool! Heb je die gamepack gekocht?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.camgoo.com
Hele dag met m'n broertjes me vermaakt met het voetbal spel hiervan
Soort van gekochtquote:Op zondag 1 mei 2005 22:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me ook wel cool! Heb je die gamepack gekocht?
Net op tijd voor studio voetbalquote:
quote:
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 1 mei 2005 22:43 schreef Bananenman het volgende:
Ben benieuwd naar Studio Voetbal met Gullit, whehehe![]()
Ik heb die demo ff gedownloadquote:
Hahaha ik heb een kut cam die 's avonds niet goed werkt omdat er te weinig licht is op deze kamer. Maar m'n broertjes haten voetbal en vonden dit echt leukquote:Op zondag 1 mei 2005 22:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb die demo ff gedownload![]()
![]()
Zit hier een beetje voor mn webcam om me heen naar die bal te slaan
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
waarom zit ik naar Linda de Mol te kijken
Ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing
gelukkigquote:
En ooooooo zo irritant voor de mensen die er niet van houdenquote:
ze is eigenlijk mijn 'collega'quote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Waarom programmeren ze die doos voor SV?
tot SV maar snooker aan t kijkenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
ik ga nu ook poingend me bedje inquote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing
trustequote:Op zondag 1 mei 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ga nu ook poingend me bedje in
truste iedereen
Ja en waar die zin aan heeft om daar nou te gaan zittenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:59 schreef clauwheee het volgende:
Ja Gullit kijkt wel een beetje chagi zeg
* clauwheee gaat SV op bed kijken
hehe geen beter vermaak dan leed vermaak..quote:Op zondag 1 mei 2005 22:59 schreef clauwheee het volgende:
Ja Gullit kijkt wel een beetje chagi zeg
* clauwheee gaat SV op bed kijken
simpel in zijn eenvoud maar O zo lekkerquote:Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ooooooo zo irritant voor de mensen die er niet van houden
Geniaal nummer
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:02 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ga ook op bed kijken
DOEI!! en tot vrjidag![]()
![]()
wantquote:Op zondag 1 mei 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Jan Kromkamp
Idd, hopelijk gaat ie nog voorbij komen op Dominator in een van de tenten als ik in die tent staatquote:Op zondag 1 mei 2005 23:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
simpel in zijn eenvoud maar O zo lekker
hij heeft gezegd dat hij donderdag wil spelenquote:
Aha, lichtquote:Op zondag 1 mei 2005 23:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ervoor gaan staan, en dan met je hand bij die button gaan bewegen. Maar kan zijn dat ie met een licht te kort of een slechte cam slecht werkt
Hier moesten we ook stoppen doordat het donker werdquote:
Nu snappen we hem.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Jan Kromkamp
stond al op teletekstquote:
weet niet zeker maar het kan na dit frame wel eens klaar zijn voor vandaag.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:51 schreef Dos37 het volgende:
Weet iemand hoe lang dat snooker nog duurt.![]()
Match of the day komt er pas na volgens mij
ok thxquote:Op zondag 1 mei 2005 23:51 schreef mitt het volgende:
[..]
weet niet zeker maar het kan na dit frame wel eens klaar zijn voor vandaag.
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 1 mei 2005 23:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok thx
geen idee wat een frame is maar dat zal wel zijn als alle ballen weg zijn
Ja ik weet het wel probeer me er altijd nog wel in te verdiepen maar nog niet echt tijd voor gehadquote:
eigenlijk ben ik doodmoe, maar ik moet kijken....quote:Op maandag 2 mei 2005 00:06 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag t snooker nog wel ff doorgaan
Het is nou afgelopen tochquote:Op maandag 2 mei 2005 00:06 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag t snooker nog wel ff doorgaan
Maiden mag altijd natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2005 00:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zal maar niet met het Iron Maiden nummer aankomen, now shall I?
ook leukquote:
moet je op zaterdag weer beginnen?quote:
-----> SCHopje richting F&Fquote:Op maandag 2 mei 2005 06:26 schreef Bluezz het volgende:
Hello, 1 dagje werken, woensdag ook en dan weer vrij tot next wednesday
Xena is jarig vandaag, 1 jaar geworden![]()
![]()
Waar is haar 24 uurs topic
Die worden straks wel wakker van het noodweerquote:Op maandag 2 mei 2005 08:25 schreef Lionheaad het volgende:
Wat een rust......hebben er een hoop vakantie ofzo??
Het was al een crosspostquote:
Mailmopje van de dag hierquote:De belastinginspecteur komt langs bij de synagoge.
En terwijl hij de boeken controleert vraagt hij de Rabbijn: "Ik zie dat u veel kaarsen koopt, wat doet u eigenlijk met het overgebleven kaarsvet?"
Goede vraag!" zegt de Rabbijn, "Dat sparen we op en geven we terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis kaarsen toe."
"O" zei de belastinginspecteur, enigszins teleurgesteld dat zijn ongewone vraag een praktisch antwoord had. Maar onverstoorbaar ging hij door met zijn stuitende vraagstelling: "En hoe gaat dat dan met de Matzes? Wat doet u met de kruimels?"
"Ah!" zei de Rabbijn, en realiseerde zich dat de inspecteur hem wilde pakken met een niet te beantwoorden vraag. "Wij verzamelen de kruimels en geven deze terug aan de fabrikant. Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een doos met gratis Matzes toe."
"Ik begrijp het," antwoordde de inspecteur, snel denkend over hoe hij het deze betweterige Rabbijn verder moeilijk kon maken. "Nou Rabbijn, dan rest mij u nog te vragen wat u doet met alle overblijfselen van de besnijdenissen."
"Ook hierbij verspillen wij niets!", antwoordde de Rabbijn. "Wij verzamelen alle stukjes voorhuid en sturen deze naar de Belastingdienst.
Eens in de zoveel tijd sturen ze ons dan een hele lul zoals jij..."
Ja die lellebelt ook altijd zo over de SCHoot van het baasjequote:Op maandag 2 mei 2005 09:04 schreef SCH het volgende:
Hallo, leuke fotoos van Xena, ze gaat hard haar bazinnetje achterna
typt dat niet lastigquote:Op maandag 2 mei 2005 09:24 schreef Bluezz het volgende:
Ja die lellebelt ook altijd zo over de SCHoot van het baasje![]()
*aanmeldt voor bijlesquote:
Het moet 3 dagen lekker weer worden als het donderdag maar non-stop regent bedoel jequote:Op maandag 2 mei 2005 10:51 schreef pfaf het volgende:
Van mij mag het 3 dagen non-stop regenen, als het donderdag maar lekker weer wordt.
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Het moet 3 dagen lekker weer worden als het donderdag maar non-stop regent bedoel je![]()
1 hele week.quote:
Neenee, ik doe gewoon een echte studie.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je doet toch ook gewoon een echte studie en niet stiekem Bedrijfskunde of Psychologie?
Its raining hierquote:Op maandag 2 mei 2005 10:54 schreef SCH het volgende:
Vrije dag en dan dit benauwde kutweer
* JaWi bedrijfskundequote:Op maandag 2 mei 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je doet toch ook gewoon een echte studie en niet stiekem Bedrijfskunde of Psychologie?
Ik ookquote:
quote:
Nou moe. Het is hier trouwens wel weer droog. Misschien maar een terrasje doenquote:
Wij zijn tofquote:
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat dit het topic van de duivel is?
En van de teletekstuitslagen?
Heb 6 weken geleden voor een vak een hele middag bij Technische Bedrijfskunde moeten doorbrengen, en zelfs moeten praten enzo met die mensen. Mijn hemel ...quote:
Maar technische bedrijfskunde is dan ook heel wat anders dan gewoon MBAquote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb 6 weken geleden voor een vak een hele middag bij Technische Bedrijfskunde moeten doorbrengen, en zelfs moeten praten enzo met die mensen. Mijn hemel ...
No offence verder hoor.
Inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2005 11:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Maar technische bedrijfskunde is dan ook heel wat anders dan gewoon MBA.
Ik heb vorig jaar 4 Bedrijskunde vakken gevolgd, wat een ellende. Ben blij dat ik daarna meteen weer aan het rekenen kon.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb 6 weken geleden voor een vak een hele middag bij Technische Bedrijfskunde moeten doorbrengen, en zelfs moeten praten enzo met die mensen. Mijn hemel ...
No offence verder hoor.
Daarom kan je bij ons ook samenvattingen kopenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 4 Bedrijskunde vakken gevolgd, wat een ellende. Ben blij dat ik daarna meteen weer aan het rekenen kon.
Boeken van 500 pagina's, waar geen nuttig of zinnig woord in staat.
Makkelijk toch? Kun je ze gelijk weggooienquote:Op maandag 2 mei 2005 11:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo de stad inquote:
Die gasten kunnen geen minuut hun bek houden. Ga eens wat tekenen of berekenen ofzo. Maak je nuttig.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 4 Bedrijskunde vakken gevolgd, wat een ellende. Ben blij dat ik daarna meteen weer aan het rekenen kon.
Of je leest niets en haalt met je algemene ontwikkeling een 5,8.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Daarom kan je bij ons ook samenvattingen kopen![]()
Hoor haarquote:Op maandag 2 mei 2005 11:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gasten kunnen geen minuut hun bek houden.
Of je weet wat een index is bij een open boek tentamen en haalt een 8quote:Op maandag 2 mei 2005 11:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Of je leest niets en haalt met je algemene ontwikkeling een 5,8.
quote:
Zakken zeker leeg nuquote:Op maandag 2 mei 2005 11:25 schreef JaWi het volgende:
Zo de stad in.
En ik heb trouwens mijn vest terug. Was het vrijdagnacht kwijt geraakt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |