quote:
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 1 mei 2005 22:43 schreef Bananenman het volgende:
Ben benieuwd naar Studio Voetbal met Gullit, whehehe![]()
Ik heb die demo ff gedownloadquote:
Hahaha ik heb een kut cam die 's avonds niet goed werkt omdat er te weinig licht is op deze kamer. Maar m'n broertjes haten voetbal en vonden dit echt leukquote:Op zondag 1 mei 2005 22:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb die demo ff gedownload![]()
![]()
Zit hier een beetje voor mn webcam om me heen naar die bal te slaan
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
waarom zit ik naar Linda de Mol te kijken
Ik ook.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing
gelukkigquote:
En ooooooo zo irritant voor de mensen die er niet van houdenquote:
ze is eigenlijk mijn 'collega'quote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
Waarom programmeren ze die doos voor SV?
tot SV maar snooker aan t kijkenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:47 schreef appelsientje het volgende:
ik ga nu ook poingend me bedje inquote:Op zondag 1 mei 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing
trustequote:Op zondag 1 mei 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ga nu ook poingend me bedje in
truste iedereen
Ja en waar die zin aan heeft om daar nou te gaan zittenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:59 schreef clauwheee het volgende:
Ja Gullit kijkt wel een beetje chagi zeg
* clauwheee gaat SV op bed kijken
hehe geen beter vermaak dan leed vermaak..quote:Op zondag 1 mei 2005 22:59 schreef clauwheee het volgende:
Ja Gullit kijkt wel een beetje chagi zeg
* clauwheee gaat SV op bed kijken
simpel in zijn eenvoud maar O zo lekkerquote:Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ooooooo zo irritant voor de mensen die er niet van houden
Geniaal nummer
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:02 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ga ook op bed kijken
DOEI!! en tot vrjidag![]()
![]()
wantquote:Op zondag 1 mei 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Jan Kromkamp
Idd, hopelijk gaat ie nog voorbij komen op Dominator in een van de tenten als ik in die tent staatquote:Op zondag 1 mei 2005 23:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
simpel in zijn eenvoud maar O zo lekker
hij heeft gezegd dat hij donderdag wil spelenquote:
Aha, lichtquote:Op zondag 1 mei 2005 23:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ervoor gaan staan, en dan met je hand bij die button gaan bewegen. Maar kan zijn dat ie met een licht te kort of een slechte cam slecht werkt
Hier moesten we ook stoppen doordat het donker werdquote:
Nu snappen we hem.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Jan Kromkamp
stond al op teletekstquote:
weet niet zeker maar het kan na dit frame wel eens klaar zijn voor vandaag.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:51 schreef Dos37 het volgende:
Weet iemand hoe lang dat snooker nog duurt.![]()
Match of the day komt er pas na volgens mij
ok thxquote:Op zondag 1 mei 2005 23:51 schreef mitt het volgende:
[..]
weet niet zeker maar het kan na dit frame wel eens klaar zijn voor vandaag.
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 1 mei 2005 23:58 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok thx
geen idee wat een frame is maar dat zal wel zijn als alle ballen weg zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |