Mijn God, ga je eindelijk beseffen waarom Tong op een gegeven moment minder in het stadion kwamquote:Op zondag 1 mei 2005 20:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er schijnt nog meer te zijn dan voetbal
helaas aan verliefde mensen schenken wij geen alcohol.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:08 schreef DutchGooner het volgende:
goeiesavonds mensjes,zou een verliefde DG een lekkere baco mogen
no chance!quote:Op zondag 1 mei 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God, ga je eindelijk beseffen waarom Tong op een gegeven moment minder in het stadion kwam
Ja ???quote:Op zondag 1 mei 2005 20:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
verliefd op de kantine ?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geef het dan maar aan mij doorquote:Op zondag 1 mei 2005 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helaas aan verliefde mensen schenken wij geen alcohol.
Ow my Gowd ze komt uit Den Haagquote:Op zondag 1 mei 2005 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,zoals vrouwen in verkeerde woonplaatsen maar ze is wel![]()
ok,een klein beetje dan,de teller staat nu op 77,wel een beetje veel volgens mijquote:
Wat doe jij in Rotterdam?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze komt uit Eindhoven ?quote:Op zondag 1 mei 2005 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja Fok!quote:
ze komt toch niet uit Arnhem hequote:Op zondag 1 mei 2005 20:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rijswijk,2 weken nu dus ik mag aannemen....quote:Op zondag 1 mei 2005 20:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze komt uit Eindhoven ?
Maar gefeliciteerd![]()
Is het ook wederzijds? of is dat nog een beetje afwachten?
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rijswijk,2 weken nu dus ik mag aannemen....
aha Rijswijk bij den haag dus. En dus niet in de betuwe neem k aan.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Cewl !quote:Op zondag 1 mei 2005 20:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,ik zie haar wel elke dag op mijn werk maar anders alleen in de weekenden dus dat zal wel meevallenquote:Op zondag 1 mei 2005 20:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zal rustig op Fok! worden minder DG
oooo oke het is dus ook nog een collega...quote:Op zondag 1 mei 2005 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,ik zie haar wel elke dag op mijn werk maar anders alleen in de weekenden dus dat zal wel meevallen
Oe, seks op de werkvloerquote:Op zondag 1 mei 2005 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah,ik zie haar wel elke dag op mijn werk maar anders alleen in de weekenden dus dat zal wel meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |