*aanmeldt voor bijlesquote:
Het moet 3 dagen lekker weer worden als het donderdag maar non-stop regent bedoel jequote:Op maandag 2 mei 2005 10:51 schreef pfaf het volgende:
Van mij mag het 3 dagen non-stop regenen, als het donderdag maar lekker weer wordt.
quote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Het moet 3 dagen lekker weer worden als het donderdag maar non-stop regent bedoel je![]()
1 hele week.quote:
Neenee, ik doe gewoon een echte studie.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je doet toch ook gewoon een echte studie en niet stiekem Bedrijfskunde of Psychologie?
Its raining hierquote:Op maandag 2 mei 2005 10:54 schreef SCH het volgende:
Vrije dag en dan dit benauwde kutweer
* JaWi bedrijfskundequote:Op maandag 2 mei 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je doet toch ook gewoon een echte studie en niet stiekem Bedrijfskunde of Psychologie?
Ik ookquote:
quote:
Nou moe. Het is hier trouwens wel weer droog. Misschien maar een terrasje doenquote:
Wij zijn tofquote:
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat dit het topic van de duivel is?
En van de teletekstuitslagen?
Heb 6 weken geleden voor een vak een hele middag bij Technische Bedrijfskunde moeten doorbrengen, en zelfs moeten praten enzo met die mensen. Mijn hemel ...quote:
Maar technische bedrijfskunde is dan ook heel wat anders dan gewoon MBAquote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb 6 weken geleden voor een vak een hele middag bij Technische Bedrijfskunde moeten doorbrengen, en zelfs moeten praten enzo met die mensen. Mijn hemel ...
No offence verder hoor.
Inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2005 11:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Maar technische bedrijfskunde is dan ook heel wat anders dan gewoon MBA.
Ik heb vorig jaar 4 Bedrijskunde vakken gevolgd, wat een ellende. Ben blij dat ik daarna meteen weer aan het rekenen kon.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb 6 weken geleden voor een vak een hele middag bij Technische Bedrijfskunde moeten doorbrengen, en zelfs moeten praten enzo met die mensen. Mijn hemel ...
No offence verder hoor.
Daarom kan je bij ons ook samenvattingen kopenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 4 Bedrijskunde vakken gevolgd, wat een ellende. Ben blij dat ik daarna meteen weer aan het rekenen kon.
Boeken van 500 pagina's, waar geen nuttig of zinnig woord in staat.
Makkelijk toch? Kun je ze gelijk weggooienquote:Op maandag 2 mei 2005 11:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo de stad inquote:
Die gasten kunnen geen minuut hun bek houden. Ga eens wat tekenen of berekenen ofzo. Maak je nuttig.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 4 Bedrijskunde vakken gevolgd, wat een ellende. Ben blij dat ik daarna meteen weer aan het rekenen kon.
Of je leest niets en haalt met je algemene ontwikkeling een 5,8.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Daarom kan je bij ons ook samenvattingen kopen![]()
Hoor haarquote:Op maandag 2 mei 2005 11:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gasten kunnen geen minuut hun bek houden.
Of je weet wat een index is bij een open boek tentamen en haalt een 8quote:Op maandag 2 mei 2005 11:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Of je leest niets en haalt met je algemene ontwikkeling een 5,8.
quote:
Zakken zeker leeg nuquote:Op maandag 2 mei 2005 11:25 schreef JaWi het volgende:
Zo de stad in.
En ik heb trouwens mijn vest terug. Was het vrijdagnacht kwijt geraakt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |