In het vorige topic was het nog cakequote:Op maandag 2 mei 2005 19:31 schreef golfer het volgende:
Xena is vandaag 1 jaar geworden en tracteert jullie allemaal op een handje kattenknabbels.
Ik heb met tranen gestaan tijdens DeuS op Lowlands 5 jaar geleden.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:35 schreef rubbereend het volgende:
dEUS, heb t vorig geprobeerd op Lowlands maar tis niet mn ding
Bij die laatste was je gewoon emotioneel vanwege de mooie locatie!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Had dat ook bij Therapy die Diane speelden en bij Bruce Sprinsteen in de Kuip in 85 die The river zong.
Diane, dat ging over verkrachten. Gruwelijk nummer eigenlijk. Tevens het enige van Therapy? dat wel te pruimen was.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb met tranen gestaan tijdens DeuS op Lowlands 5 jaar geleden.
Had dat ook bij Therapy die Diane speelden en bij Bruce Sprinsteen in de Kuip in 85 die The river zong.
Dus dat wil wel wat zeggen.
emule is hem aan het zoekenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Pfaf!
Het is de meeslepende zang, de melodie, de opbouw, de inbreng van SKC, alles...
Sorry, ik prefereer een nummer als Dissappointed in the sun, Nine threads, serpentine, Fell off the Floor, Man, Instant Street en One Advice, Spacequote:Op maandag 2 mei 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Pfaf!
Het is de meeslepende zang, de melodie, de opbouw, de inbreng van SKC, alles...
Ik zal je vertellen dat ik op het gras stond om me heen keek en dacht :quote:Op maandag 2 mei 2005 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bij die laatste was je gewoon emotioneel vanwege de mooie locatie!
Het is een nummer van Husker Du, en de cover haalt het niet bij het orgineel. Maar 'm'n pa was net overleden en bij het horen tussen 7000 andere mensen van één van m'n favo nummers kon ik het niet binnenhouden.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Diane, dat ging over verkrachten. Gruwelijk nummer eigenlijk. Tevens het enige van Therapy? dat wel te pruimen was.
Zijn ook goede nummers, met name Serpentine, wat mijn persoonlijke favoriet is. Maar Hotellounge komt daar toch wel achter, net als het zwaar onderschatte Secret Hell van W.C.S.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik prefereer een nummer als Dissappointed in the sun, Nine threads, serpentine, Fell off the Floor, Man, Instant Street en One Advice, Space
Tuurlijk wel! Doe daarna Rudy Koopmans van Meindert Talmaquote:Op maandag 2 mei 2005 19:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
emule is hem aan het zoeken
kijken of het wat is....al vrees ik het ergste
Man, jij loopt al te janken bij Dries Roelvink en bij Eddie Wally.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met tranen gestaan tijdens DeuS op Lowlands 5 jaar geleden.
Dus dat wil wel wat zeggen.
quote:RUDY KOOPMANS (M. Talma)
al een tijd geleden was er een bokser uit Leeuwarden
hij heette Rudy Koopmans en sloeg menigeen aan flarden
de een na laatste wedstrijd van bokser Rudy Koopmans
was tegen Rufiono Angulo; een jonge sterke Fransman
in een vol stadion in Parijs voltrok zich Rudy's triomf
vanaf de eerste ronde dicteerde hij de wedstrijd
in de derde ronde spanden alle spieren in zijn lichaam
en gaf hij met zijn rechtervuist Angulo een paar enorme klappen
maar in Rudy's handschoen kraakten een aantal botten
kleine spiertjes scheurden, wat kon Rudy nog doen?
Rudy had het gevoel of zijn rechterhand in brand stond
maar met zijn linkse sloeg Rudy zijn tegenstander de ring rond
Rudy toonde karakter en doorzettingsvermogen
waardoor hij de Europese titel pakte
maar Rudy bokste één wedstrijd te lang
want een kampioen die is vaak bang
voor de pijn van het bittere einde
zegen Rudy Koopmans nu zijn dagen voorbij zijn
ja, want niets smaakte zoeter dan een overwinning
voor Rudy Koopmans in de boksring
Wat is daar mis meequote:Op maandag 2 mei 2005 19:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, jij loopt al te janken bij Dries Roelvink en bij Eddie Wally.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |