In het vorige topic was het nog cakequote:Op maandag 2 mei 2005 19:31 schreef golfer het volgende:
Xena is vandaag 1 jaar geworden en tracteert jullie allemaal op een handje kattenknabbels.
Ik heb met tranen gestaan tijdens DeuS op Lowlands 5 jaar geleden.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:35 schreef rubbereend het volgende:
dEUS, heb t vorig geprobeerd op Lowlands maar tis niet mn ding
Bij die laatste was je gewoon emotioneel vanwege de mooie locatie!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Had dat ook bij Therapy die Diane speelden en bij Bruce Sprinsteen in de Kuip in 85 die The river zong.
Diane, dat ging over verkrachten. Gruwelijk nummer eigenlijk. Tevens het enige van Therapy? dat wel te pruimen was.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb met tranen gestaan tijdens DeuS op Lowlands 5 jaar geleden.
Had dat ook bij Therapy die Diane speelden en bij Bruce Sprinsteen in de Kuip in 85 die The river zong.
Dus dat wil wel wat zeggen.
emule is hem aan het zoekenquote:Op maandag 2 mei 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Pfaf!
Het is de meeslepende zang, de melodie, de opbouw, de inbreng van SKC, alles...
Sorry, ik prefereer een nummer als Dissappointed in the sun, Nine threads, serpentine, Fell off the Floor, Man, Instant Street en One Advice, Spacequote:Op maandag 2 mei 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Pfaf!
Het is de meeslepende zang, de melodie, de opbouw, de inbreng van SKC, alles...
Ik zal je vertellen dat ik op het gras stond om me heen keek en dacht :quote:Op maandag 2 mei 2005 19:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bij die laatste was je gewoon emotioneel vanwege de mooie locatie!
Het is een nummer van Husker Du, en de cover haalt het niet bij het orgineel. Maar 'm'n pa was net overleden en bij het horen tussen 7000 andere mensen van één van m'n favo nummers kon ik het niet binnenhouden.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Diane, dat ging over verkrachten. Gruwelijk nummer eigenlijk. Tevens het enige van Therapy? dat wel te pruimen was.
Zijn ook goede nummers, met name Serpentine, wat mijn persoonlijke favoriet is. Maar Hotellounge komt daar toch wel achter, net als het zwaar onderschatte Secret Hell van W.C.S.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik prefereer een nummer als Dissappointed in the sun, Nine threads, serpentine, Fell off the Floor, Man, Instant Street en One Advice, Space
Tuurlijk wel! Doe daarna Rudy Koopmans van Meindert Talmaquote:Op maandag 2 mei 2005 19:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
emule is hem aan het zoeken
kijken of het wat is....al vrees ik het ergste
Man, jij loopt al te janken bij Dries Roelvink en bij Eddie Wally.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
quote:RUDY KOOPMANS (M. Talma)
al een tijd geleden was er een bokser uit Leeuwarden
hij heette Rudy Koopmans en sloeg menigeen aan flarden
de een na laatste wedstrijd van bokser Rudy Koopmans
was tegen Rufiono Angulo; een jonge sterke Fransman
in een vol stadion in Parijs voltrok zich Rudy's triomf
vanaf de eerste ronde dicteerde hij de wedstrijd
in de derde ronde spanden alle spieren in zijn lichaam
en gaf hij met zijn rechtervuist Angulo een paar enorme klappen
maar in Rudy's handschoen kraakten een aantal botten
kleine spiertjes scheurden, wat kon Rudy nog doen?
Rudy had het gevoel of zijn rechterhand in brand stond
maar met zijn linkse sloeg Rudy zijn tegenstander de ring rond
Rudy toonde karakter en doorzettingsvermogen
waardoor hij de Europese titel pakte
maar Rudy bokste één wedstrijd te lang
want een kampioen die is vaak bang
voor de pijn van het bittere einde
zegen Rudy Koopmans nu zijn dagen voorbij zijn
ja, want niets smaakte zoeter dan een overwinning
voor Rudy Koopmans in de boksring
Wat is daar mis meequote:Op maandag 2 mei 2005 19:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, jij loopt al te janken bij Dries Roelvink en bij Eddie Wally.
En daarna..en daarna.. en daarna. en daarna..en daarna... en daarna..quote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Doe daarna Rudy Koopmans van Meindert Talma
emule is geen sinterklaasgedichtjesschriftquote:Op maandag 2 mei 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Doe daarna Rudy Koopmans van Meindert Talma
Ik heb een 150. 100 was niet te doen. Ik zal moeten schrappen tegen die tijd.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
En daarna..en daarna.. en daarna. en daarna..en daarna... en daarna..
Ik ben overigens vanmiddag al begonnen met m'n Eeuwige Akbum 100, Menjo mag ook wel eens opschieten.
Ik was meer een fan van Jacques Herp.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens huilen is voor jou te laat Golfer. Weet je nog ? Corry en de Rekels
quote:soms als mijn ouders ergens heen zijn en ik me wat depressief voel
omdat ik weer eens verliefd ben op een meisje dat ik goed ken,
ze kent mij ook en daarom wil ze niet, geen meisje is ooit op mij verliefd
dan pak ik mijn seksboekje dat ik verstopt heb in mijn bureau
en trek ik mijn spijkerbroek uit en dan ga ik liggen op mijn bed
en dan bekijk ik alle plaatjes en dan lees ik de verhaaltjes
She arrived home from work feeling kinda mmmm... and in the mood for something ohhhh... you know... In the bathroom she slipped out of her clothes and let herself sink into the hot bubbly water. She began washing her feminine form, sliding her soapy hand along her neck over her firm breasts, her taught tummy, and then down... between... her... oh!... Stepping out of the warm suds, she thought to herself: Oh what’s the use?... It just makes me want him more. Back in the bedroom she had just two things om her mind: Hím... and what she should wear tonight. She took out a black brassier, black stockings, slinky black dress, black heels, black panties... No... on second thought... no panties tonight...
als ik na een tijdje wakker wordt trek ik mijn spijkerbroek weer aan
en dan ga ik naar beneden, ik pak de koekjestrommel
ik heb geen echte honger, maar eet wel alle koekjes op
ik doe de televisie aan en zet hem op Duitsland 1
om zes uur begint de Sportschau met Karl-Heinz Rummenigge
en Karl-Heinz Förster en Hans-Peter Briegel
Ich denke das Geheimnis des Fußballs ist der Ball. Und der Ball ist rund. Wäre er eckig, wäre er ja ein Würfel. Wenn der Gegner den Ball hat, stellt sich die Frage, warum hat er den Ball? Im Fußball ist es wie bei der Liebe. Was vorher ist, kann auch sehr schön sein, aber es ist nur Händchenhalten. Der Ball muß hinein. Wir sind hierher gefahren und haben gesagt: Okay, wenn wir verlieren, fahren wir wieder nach Hause. Und ich hatte vom Feeling her ein gutes Gefühl. Der trainer hat auch gesagt: Wenn jeder Spieler 10 Prozent von seinem Ego an das Team abgibt, haben wir einen Spieler mehr auf dem Feld. Aber heutemittag hatten wir kein Glück und dann kam auch noch Pech dazu. Wir wollten in Hamburg kein Gegentor einkassieren. Das hat auch bis zum Gegentor ganz gut geklappt. Ich denke wir spielen am Besten, wenn der Gegner nicht da ist. Wenn kein Gegner mehr da ist, ist Fussball richtig schön
mooi is dat als muziek dat met je doetquote:Op maandag 2 mei 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Lizz-N, gewoon alles downloaden!
Yepquote:Op maandag 2 mei 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
En bij de naam Xena denk ik steeds aan Xenia een lieve fokster die ik al 2 jaar erg mis.
Golfert en Bluezz kennen haar nog wel. Toen konden we 's nachts nog heerlijk lullen en verliefd worden in Onzin.
Wellicht eens Tom Barman met Guy van Nueten proberen. Intieme dEUS, Drake, Mitchell nummers begeleidt door acc. gitaar en piano.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi is dat als muziek dat met je doet
maar dEUS blijft niet mijn ding
Ja, nu Prince-Let´s go Grazy en net Joe Jackson-My number two.......maar jouw muziek komt niet zo snel door !quote:Op maandag 2 mei 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, zit je al iets te luisteren?
Ik heb haar voor het laatst geloof ik in september 2004 nog wel zien posten.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:41 schreef tong80 het volgende:
En bij de naam Xena denk ik steeds aan Xenia een lieve fokster die ik al 2 jaar erg mis.
Golfert en Bluezz kennen haar nog wel. Toen konden we 's nachts nog heerlijk lullen en verliefd worden in Onzin.
Als je nu van ieder album hieronder één nummer luistert....quote:Op maandag 2 mei 2005 20:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja, nu Prince-Let´s go Grazy en net Joe Jackson-My number two.......maar jouw muziek komt niet zo snel door !
quote:Nirvana - In Utero
Elliott Smith - Either / Or
Elliott Smith - XO
Offspring, the - Smash
dEUS - In a bar under the sea
Belle & Sebastian - If you're feeling sinister
Rilo Kiley - The execution of all things
Okkervil River - Don't fall in love with everyone you see
Shins, the - Chutes Too Narrow
Wilco - Yankee Hotel Foxtrot
Eels - Beautiful freak
Foo Fighters, the - The Colour and the Shape
Jayhawks, the - Tomorrow the green grass
Letters to Cleo - Go
Elliott Smith - Elliott Smith
Nirvana - Bleach
I am Kloot - Natural History
White Stripes - White Blood Cells
Jayhawks, the - Rainy Day Music
Das Pop - I love
Oasis - (What's the story) Morning Glory
Jimi Hendrix Experience, the - Electric Lady land
Caesar - Clean
Beatles, the - White Album
Sonic Youth - Dirty
Velvet Underground - Velvet Underground & Nico
Neil Young - Harvest
Nick Drake - Five Leaves left
Pearl Jam - Binaural
Sonic Youth - Goo
dEUS - Ideal Crash
Caesar - Caesar
Uncle Tupelo - Anodyne
Jayhawks, the - Hollywood Town Hall
Johan - Pergola
Bright Eyes - Fevers And Mirrors
Caesar - Leaving Sparks
Dinosaur Jr. - Bug
White Stripes, the - de stijl
Ghinzu - Electronic Jacuzzi
Rilo Kiley - Take offs and landings
Radiohead - Ok Computer
Green Day - Dookie
Coral, the - The Coral
The Thrills - So much for the City
Strokes, the - Is this it
Mercury Rev - All is dream
Zita Swoon - I paint pictures on a weddingdress
Postal Service - Give Up
Evil Superstars - Love is okay
Iron & Wine - The Creek Drank the Cradle
Mudhoney - Superfuzz Bigmuff
Bright Eyes - Lifted or the Story Is in the Soil, Keep Your Ear to the Ground
quote:a Modou Kah betrokken bij tragisch auto-ongeluk 02-05-2005
Onze trotse Noorse verdediger Pa Modou Kah is gisteravond het slachtoffer
geworden van een auto-ongeluk met fatale afloop. In zijn auto zaten
behalve Pa, zijn vriendin, een neef en een vriend. De 26-jarige vriendin
van Pa is bij dit tragische ongeval om het leven gekomen. Pa werd na het ongeluk opgenomen in het ziekenhuis, maar mocht dit vanavond weer verlaten. Hij maakt het naar omstandigheden lichamelijk redelijk goed. Wij wensen hem vanaf deze plaats heel veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies en hopen hem
snel weer in ons midden te hebben.
ff kijken of copy/paste werkt bij emulequote:Op maandag 2 mei 2005 20:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je nu van ieder album hieronder één nummer luistert....
[..]
Een begin.... k Ben net begonnen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Is dat je top 100 pfaf??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |