Grappig dat in de eerste 2 en een half jaar niet op in het vorige topic gereageerd was tot Schuldige_Omstander een topickick deedquote:Mark (1) - maandag 25 april 2005 @ 13:37
Vol
* Mark pinkt een melancholisch traantje weg
Gelukkig maar dat deze al zo snel 2 reacties heeftquote:Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Grappig dat in de eerste 2 en een half jaar niet op in het vorige topic gereageerd was tot Schuldige_Omstander een topickick deed
Vind de laatste een betere keuze gezien hij de, voor mij, betere selectie van NiN weergeeft.quote:Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef Mark het volgende:
Hmm, dan heb je dus al "The downward spiral", ik zou gaan voor "Pretty Hate Machine" (het debuut) of "And all that could have been", de liveregistratie die een mooie doorsnee biedt van NIN's repertoire
Die live is zeker een leuk begin. Van PHM ben ik zelf niet zo'n enorme fan. Maar goed ik ben geloof ik één van de weinigen. Mijn favoriet is denk ik de Broken EP, dat is dus ook een aanrader.quote:Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef Mark het volgende:
Hmm, dan heb je dus al "The downward spiral", ik zou gaan voor "Pretty Hate Machine" (het debuut) of "And all that could have been", de liveregistratie die een mooie doorsnee biedt van NIN's repertoire
Daarom gaf ik die ook als overweging, daarnaast vind ik net als Sack de "Broken"-plaat ook erg sterkquote:Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef Aneurism het volgende:
Vind de laatste een betere keuze gezien hij de, voor mij, betere selectie van NiN weergeeft.
Ach, je verveelt je een beetjequote:
Grappig dat je PHM niet zo sterk vind en Broken wel - aangezien die in mijn ogen erg dicht bij elkaar liggen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die live is zeker een leuk begin. Van PHM ben ik zelf niet zo'n enorme fan. Maar goed ik ben geloof ik één van de weinigen. Mijn favoriet is denk ik de Broken EP, dat is dus ook een aanrader.
Huh?! Pretty Hate Machine is toch veel meer new wave/industrial/electronica terwijl Broken vooral een industrial metalachtige sound heeft (zit m toevallig net te luisterenquote:Op maandag 25 april 2005 14:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Grappig dat je PHM niet zo sterk vind en Broken wel - aangezien die in mijn ogen erg dicht bij elkaar liggen.
Fixed is ook erg oke. Further Down The Spiral (en ook Things Falling Apart) vind ik te wisselvallig, daar staan wel hele goede dingen op, maar ook een hoop minderen vind ik.quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef bartrid het volgende:
PHM vind ik wat te gewoontjes en eigenlijk vind ik head like a hole het enige echt goeie nummer wat daarop staat.
Ik ga zelf voor Fixed (vanwege de foetus remixen) en the fragile maar ook further down the spiral is erg goed. Onder andere daardoor heb ik Coil ontdekt.....
Persoonlijk vind ik het album beter dan wat er nu op de markt verschijnt, maar ik moet toch zeggen dat ik 4 albums beter vind:quote:Op maandag 25 april 2005 14:53 schreef Carn het volgende:
Na With Teeth al vele malen voorbij hebben te laten komen (ja, ik ben een nasty downloadpimp), blijf ik van mening dat The Fragile toch het beste werk tot nu toe is. Met With Teeth op den 2de plaats.
Idd..dat vind ik toch hun beste album.quote:Op maandag 25 april 2005 14:53 schreef Carn het volgende:
Na With Teeth al vele malen voorbij hebben te laten komen (ja, ik ben een nasty downloadpimp), blijf ik van mening dat The Fragile toch het beste werk tot nu toe is. Met With Teeth op den 2de plaats.
Het was wel even wennen, maar inmiddels draai ik hem nonstop.quote:Op maandag 25 april 2005 22:29 schreef 1972 het volgende:
Ik heb gisteren With Teeth mogen downloaden en heb 'm vandaag diverse malen afgespeeld. Mijn eerste indruk is dat er wel catchy nummers op staan (The hand that feeds, Everyday is exactly the same), maar ik mis wel een beetje het Fragile geluid. Bij sommige nummers krijg ik zelfs een underground britpop gevoel (brrrr)...
Maar misschien is het ff wennen, het koste me destijds ook ff voordat ik Fragile echt kon waarderen (en die cd's maken nu deel uit van mijn 'alltime favorites'!!!)
Exclusief op vinyl. Verschijnt geloof ik wel op de Japanse editie van Met Tanden.quote:Op maandag 25 april 2005 14:24 schreef Aneurism het volgende:
http://www.nin.com/halo/19/index_V.html
Is Home een exclusief nummer voor op Vinyl?
Die geluiden heb indd ook gehoord, oa op bbc radio waar hij even de rockshow voor z'n rekening nam. Desalniettemin blijft dit voor mij de absolute klassieker totnutoe. Soms heb ik de indruk dat het poneerde omdat TF niet al te laaiend ontvangen werd in het begin, hoewel ik dat ook sterk betwijfel hoor - maar 't zou menselijk zijn. Óf hij is gewoon te veeleisend voor zichzelf óf het werd gemaakt in een periode waar hij zich niet lekker bij voelt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Volgens de laatste interviews van Trent vindt hij The Fragile een plaat waar hij het minst mee heeft. In die tijd speelde er nogal wat dingen rondom hem.
Blijft 1 van de meest ondergewaarde albums ooit. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:37 schreef Hugo- het volgende:
Ik heb maar een album en dat is The Fragile, ik vind hem echt geweldig. Ik ben zeker van plan meerdere albums te gaan kopen. Geniale muziek!
al eerder gepost maar The hand that feeds staat hier in Engeland dus gewoon strak op nummer 7 in de top 10quote:Op woensdag 27 april 2005 18:51 schreef 1972 het volgende:
De Japanse versie van With Teeth bevat drie extra bonus tracks.... en de schijnbaar wordt de single "The hand that feeds" niet in Amerika uitgebracht, maar wel een Engeland. (De clip hiervan is overigens te zien op www.nin.com)
Na Is This The Way To Amarilloquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:03 schreef bartrid het volgende:
[..]
al eerder gepost maar The hand that feeds staat hier in Engeland dus gewoon strak op nummer 7 in de top 10
http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/singles.shtml
ik heb home er niet op maar ik heb wel de 5.1 op de andere kant (een kant is dvd en andere kant is cd), ik moest kiezen tussen de normale versie met home of die met 5.1. Nu heb ik geen 5.1 installatie nog staan (wel versterker maar geen dvd speler) dus ik heb hem nog niet gehoord maar ik dacht dan heb je het alvast in huisquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:08 schreef keitel het volgende:
heb de cd gewoon afgehaald bij onze platenboer. ik weet niet hoe ie't voor mekaar krijgt maar alle albums liggen minstens een week voor hun officiële release in zijn rekken.
knap schijfje dusver, nog niet veel kunnen naar luisteren, maar hij ligt nu weer onder de laser.
Een redelijk lang interviewtje met reznor in de deng van deze maand btw. én in de humo v deze week...
home staat er ook op bij mij. ... of is dat volstrekt normaal?
Door dat album heb ik aphex twin en coil ontdekt, zeer zeker erg goed!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef fraQture het volgende:
Een album dat weinig genoemd is, is Further Down the Spiral. Het bestaat alleen uit remixes van Ther Downward Spiral plus een aantal nieuwe nummers (o.a. gereengineered door Aphex Twin). The Art of Self Destruction en de remixes van Ruiner en Eraser zijn m.i. zeer goed.
Mijn favo NIN album iig
De eerste of de tweede versie van Further Down the Spiral?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef fraQture het volgende:
Een album dat weinig genoemd is, is Further Down the Spiral. Het bestaat alleen uit remixes van Ther Downward Spiral plus een aantal nieuwe nummers (o.a. gereengineered door Aphex Twin). The Art of Self Destruction en de remixes van Ruiner en Eraser zijn m.i. zeer goed.
Mijn favo NIN album iig
Ben ik ook wel met je eens over de fragile, deze cd alleen moet wel een beetje groeien heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef Mark het volgende:
Heb hem gekocht, maar nog niet echt onder de indruk. Hopelijk komt dat nog, want anders gaat het NIN boek langzaam dicht. Ik vond The Fragile (in tegenstelling tot anderen hier) toch beduidend minder dan het Broken / The downward spiral tijdperk
Op de cd zelf staat niks bijzonders, je gaat naar www.nin.com volgt daar de 'with teeth' link rechtsonderin en je komt hier uit:quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:37 schreef Devlinsect het volgende:
Tjek http://www.nin.com/access/index.html
Wanneer je dus een (gekochte) CD van With Teeth in je CD/DVDrom speler stopt, een verbinding maakt met het internet. Naar http://www.nin.com/with_teeth gaat en je bent geregistreerd voor de site, zou je extra info. kunnen krijgen als lyrics etc.![]()
Ik heb het nog niet geprobeerd (heb de CD niet bij de hand).
Dus degene die het wel heeft geprobeerd, laat het ons ff weten wat voor info. er op staat!
Wie gaat er trouwens naar Rock im Park 26 juni?
Moi!![]()
Haha, en ik maar op no klikken, zat al aan mezelf te twijfelen. Wel origineel deze review...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:39 schreef OMG het volgende:
Ik kwam een mooie review tegen.
http://www.tinymixtapes.com/musicreviews/n/nine_inch_nails.htm
(Don Kaye, review @ Blabbermouth.net)quote:NINE INCH NAILS, teeth or not, lacks just enough bite to make this a truly remarkable comeback.
Kun je van een comeback spreken? tussen the fragile en TDS zat ook 5 jaar...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef keitel het volgende:
sums it up:
[..]
(Don Kaye, review @ Blabbermouth.net)
Nine Inch Peas?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:20 schreef PDOA het volgende:
Hmmm, klinkt aardig commercieel dat nieuwe album. Trent zou toch niet de Black Eyed Peas kant op gaan?
Ik wil hem niet kwijt, was gewoon benieuwdquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef Devlinsect het volgende:
Is geen officiële release.
Mail me wel ff. Heb er interesse in.![]()
Het Belgische weekblad Humo heeft hem alleszins in de top20 van nieuwe nummers staan ( http://www.humo.be/Toppers/start.asp?ItemId=0 ) (en je kan ervoor stemmen)quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef Devlinsect het volgende:
Ben hem nog niet tegen gekomen in de Nederlandse lijsten.
dat gebeurde met The Fragile ook toen deze net uit was, daarna donderde hij keihard weer naar beneden. De hardcore fans die hem willen hebben als ie uitkomt denk ik....quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zou de DVD ook graag willen hebben. Mail me ff![]()
With Teeth is op 1 binnengekomen in de USA billboard charts met iets van 274.000 albums verkocht te hebben.
Ben hem nog niet tegen gekomen in de Nederlandse lijsten.
Breng die pdf gewoon naar de lokale printboer, die print hem nog goedkoper uit dan dat...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:22 schreef BitetheBullet het volgende:
Trent Reznr heeft een speciale poster uitgebracht met de lyrics en artwork van with teeth, van 90x120 cm.
Helaas is het wel een pdfje, maar nu is er een kerel in Canada die een grote (en dus goedkope) printorder gaat plaatsen. Zelf heb ik wel interesse in de poster en ik zit er aan te denken hem te bestellen.
Enig probleempje: de poster kost slechts 12-13 euro, maar het verzenden ruim 20 euro.
Nu mijn vraag, zijn er nog meer mensen geinteresseerd in de poster? dan kunnen we eventueel een gezamenlijke bestelling plaatsen, zodat de verzendkosten beperkt blijven.
site van het project: http://www.werewolffeet.com/poster/
Bij een full-colour print op hoge kwaliteitspapier valt dat je vies tegen, zeker op dat formaat.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Breng die pdf gewoon naar de lokale printboer, die print hem nog goedkoper uit dan dat...
same here, hij lijkt mij prima in de `welke cd vind je zonde van je geld' thread te passen....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:57 schreef Mark het volgende:
Momenteel vind ik dat ik al meer dan genoeg aan With teeth gespendeerd heb
Dan mis je wel wat, met een goede geluidsinstallatie is hij dan echt een stuk beter (en met de dual-disc heb ik het natuurlijk allebei geprobeerd)quote:Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef _Etter_ het volgende:
heeft iemand al die dvd versie gehoord? ik heb hem maar ik heb geen dvd speler...
nou me audio set is belachelijk goed, is een audiopfile bak. Er zit alleen geen dvd speler bij, die moet ik ooit nog is een keer kopen...quote:Op zondag 15 mei 2005 15:51 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Dan mis je wel wat, met een goede geluidsinstallatie is hij dan echt een stuk beter (en met de dual-disc heb ik het natuurlijk allebei geprobeerd)
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op maandag 9 mei 2005 12:43 schreef keitel het volgende:
Dacht dat het album nog moest groeien, maar ik ben er steeds minder van onder de indruk eigenlijk. Maar er staan wel enkele goeie nummers op, maar die doen dan denken aan de oude NIN.
Dus het zijn die beukende gitaren waardoor je de fragile minder geslaagd vindt? hmja, starfuckers is daar natuurlijk een goed voorbeeld van, maar dat vind ik dan óók een van de mindere nrs vd fragile. Maar een nummer zoals 'la mer' maakt toch zoveel goed? en het gebruik van 'dreunende gitaren' op we're in this together' vind ik zo perfect gebruikt... het gaat niet om de techniek of de catchy-ness bij mij, maar om het gevoel bij elk nummer. het eerste fragile cd'tje is veel beter dan het tweede weliswaar (imo).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef Flap13 het volgende:
Ik moet zeggen dat With Teeth bij mij op de tweede plaats komt (na The Downward Spiral) wat NIN ooit gemaakt heeft. The Fragile vind ik by far het slechtste (eigenlijk moet 'slechtste' tussen aanhalingstekens, want nog steeds bovengemiddeld goed) wat NIN ooit heeft gemaakt. Juist de verraderlijk catchy deuntjes, die door sommige gitaarfetisjisten wellicht voor commercieel aangezien worden, leveren deze cd hun meerwaarde. Iets wat The Downward Spiral overigens ook had, en waar in mijn optiek de kracht van NIN ligt (luister er 'Closer' of 'Ruiner' maar op na). Niet het harde beuken op de gitaar (zoals op een groot gedeelte van The Fragile het geval was, met als ultiem dieptepunt 'Starfuckers inc.') maar juist de gelaagdheid van de nummers met elementen uit de 'pop'-cultuur maakt van Nine Inch Nails zoveel meer dan het zoveelste rockproduct uit de VS. Jammer dat deze cd niet de waardering krijgt die het in mijn optiek verdient.
Het is niet zo dat ik 'the Fragile' slecht vind, maar ik vind het wel de slechtste van Nine Inch Nails. Het is niet zo dat ik per sé geen beukende gitaren wil, maar als die er zijn, dan wil ik dat ze slim gebruikt worden, met een doel, binnen een bepaalde laag of iets dergelijks. Wat dat betreft is The Fragile gewoon een mindere plaat, wellicht ook omdat door het aantal nummers de continuiteit niet behouden kan worden. Als ik luister naar de Broken EP dan komen daar ook nogal wat beukende gitaren op voor, maar die EP vind ik een stuk beter dan the Fragile. Hoewel een nummer als La Mer natuurlijk inderdaad weer briljant is. Maar als ik de vergelijking tussen The Fragile en With Teeth maak, dan springt With Teeth er voor mij bovenuit. Het is een veel evenwichtigere plaat, en als je een nummer als Right where it belongs of Every Day is Exactly the Same zonder kippenvel kunt beluisteren, maar een nummer als Starfuckers inc. geweldig vindt (jij dus niet, maar wellicht anderen) dan denk ik niet dat je de kracht en de intelligentie van Nine Inch Nails naar waarde in kunt schatten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:21 schreef keitel het volgende:
[..]
Dus het zijn die beukende gitaren waardoor je de fragile minder geslaagd vindt? hmja, starfuckers is daar natuurlijk een goed voorbeeld van, maar dat vind ik dan óók een van de mindere nrs vd fragile. Maar een nummer zoals 'la mer' maakt toch zoveel goed? en het gebruik van 'dreunende gitaren' op we're in this together' vind ik zo perfect gebruikt... het gaat niet om de techniek of de catchy-ness bij mij, maar om het gevoel bij elk nummer. het eerste fragile cd'tje is veel beter dan het tweede weliswaar (imo).
interessant om eens het waarom te horen. want ik begreep het eerst niet zo goed. ik kan je wel volgen in je stelling, maar ik trek me dan weer op aan andere nummers op die cd die zo ver gaan. Bij mij staat de downard spiral ook op 1 overigens.
Hiervoor alleen al wil ik een 5.1. set aanschaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef BitetheBullet het volgende:
Toch vreemd dat deze cd zulke gemengde reacties opwekt, ik vind hem op sommige punten nog steeds beter worden.
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar goed, dit is natuurlijk wél een forum over muziek, en om dan niet te gaan twisten over smaak zou saai worden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hiervoor alleen al wil ik een 5.1. set aanschaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Maarja.
Ik ben het trouwens niet eens met wat hier gezegd word over Fragile, maar het gaat over smaak hier en over smaak valt niets te twisten. Op het moment dat ik op mijn stoel niet meer stil kan zitten vind ik een cd toch redelijk geslaagd, dit heb ik helaas met with teeth niet. Hij valt steeds meer tegen, heeft een soort opervlakigheid waardoor het leuke achtergrond muziek is maar waar ik toch oude cds verkiez of waar ik nu andere bands meer draai vanwege de teleurstelling.
Vriendelijk, maar ik denk dat de link van Toffe_ellende een topic op zich is geworden.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:22 schreef nipeng het volgende:
Weer een reviewAls er behoefte is mag er voor het album een apart topic geopend worden.
Die is inderdaad heel erg mooi.. bij de rest van de cd (behalve The hand that feedsquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:01 schreef MaartenGrendel het volgende:
Tot nu toe ken ik van het nieuwe album alleen nog Right Where It Belongs, maar dit nummer alleen al is voor mij genoeg reden om ernstig te overwegen het hele album aan te schaffen.
nouja, ze willen gewoon geen rel door zich met politiek bezig te houden... kan er aan de ene kant wel wat van begrijpen maargoed politieke statements maken best veel bands dus dan sluit je wel veel muziek uit.quote:Op zondag 29 mei 2005 08:24 schreef Vinduppie het volgende:
[afbeelding]
Met zulke communistische trekjes mag je wat mij betreft die hele zender wel omdopen tot MTV China, te belachelijk voor woorden gewoon...
Wel goed dat de band voet bij stuk houdt en gewoon lekker niet optreedt.![]()
![]()
Vraag me af wat MTV gedaan had als bijvoorbeeld Lynyrd Skynyrd hetzelfde had willen doen, maar dan als probush statement.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:07 schreef keitel het volgende:
In dat geval heeft Reznor hier het ideale antwoord op gegeven. 'Apparently the image of our president is as offensive to MTV as it is to me'. Trekt-ie MTV er toch nog even met de haren bij
Dan heb je het over lang vervlogen tijden idd... vér voor toeter toeter op mijn waterscooterquote:Op maandag 30 mei 2005 16:31 schreef Aneurism het volgende:
Best jammer, omdat de toch betere muziek door de geschiedenis heen vaak een statement bevatte (60's).
net of je toen geen top 40 troep had, toen had je ook verschrikkelijke close harmony groepen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dan heb je het over lang vervlogen tijden idd... vér voor toeter toeter op mijn waterscooter![]()
Dat vind ik nou een gemiste kans, dan heb je dit nummer vast nog niet gehoord in de "Charlie Clouser Remix"...quote:Op maandag 30 mei 2005 16:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dan heb je het over lang vervlogen tijden idd... vér voor toeter toeter op mijn waterscooter![]()
Maar je had dus ook muziek mét inhoud, daar doelde ik en aneurism op...quote:Op maandag 30 mei 2005 17:03 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
net of je toen geen top 40 troep had, toen had je ook verschrikkelijke close harmony groepen.
Het is natuurlijk een geweldig nummer ja... helemaal van deze tijdquote:Op maandag 30 mei 2005 17:17 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een gemiste kans, dan heb je dit nummer vast nog niet gehoord in de "Charlie Clouser Remix"...![]()
Dit topic en het eerste deel doorlezen. De vraag die je stelt wordt vaker hier beantwoord.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef peaceman het volgende:
Wat moet ik als newbie van deze band leren kennen om het te gaan waarderen?
dat hangt af van de bands waar peaceman momenteel naar luistert. zo kan voor sommigen TDS (of zelfs further down...), voor anderen Fragile, en voor nog anderen With Teeth de beste starter zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ga het album With Teeth en Downward Spiral maar halen...
Ja dat weet ik! Op de Japanse versie staat een extra track Home (die overigens ook op de UK versie staat maar niet wordt genoemd in de tracklist). En verder krijg je twee remixes van The Hand That Feeds erbij. Niet bijzonder...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:34 schreef MaartenGrendel het volgende:
Op Bol.com hebben ze van With Teeth naast de gewone versie van het album ook de UK versie
(met 2 extra nummers), de tour versie en de Japanse importversie.
Bij die laatste twee staat er niet bij welke nummers erop staan of wat er verder anders aan is,
iemand hier die dat toevallig weet?
http://www.umusic.ca/site/web/newreleases/index.phpquote:Nine Inch Nails Only
date :: Tuesday June 14, 2005
catalogue # :: 0249883331 format :: e-single Video
genre :: POP label :: INTERSCOPE
Ik ga ze ook zien op Rockin' Park maar het gaat vast niet opkunnen tegen '99 in de 013.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:27 schreef Mark het volgende:
Da's dan mooi een paar jaar te laat
Precies. MTV's loss, net of Reznor daar van wakker ligt.quote:Op zondag 29 mei 2005 08:24 schreef Vinduppie het volgende:
[afbeelding]
Met zulke communistische trekjes mag je wat mij betreft die hele zender wel omdopen tot MTV China, te belachelijk voor woorden gewoon...
Wel goed dat de band voet bij stuk houdt en gewoon lekker niet optreedt.![]()
![]()
Anderzijds zal MTV er ook niet wakker van liggen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Precies. MTV's loss, net of Reznor daar van wakker ligt.
Haha.. heb er idd nog steeds weinig van gehoordquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:11 schreef keitel het volgende:
... blijkbaar niet
Blij dat ik niet degene ben die het aan zijn familie moet melden.
ja een goede set daar op soutside, helaas reageerde het publiek nogal lauw (wie programmeert NIN ook op de vroege avond?/??). maar ja tenminste geen friese vlaggen daarquote:Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Schuldige_Omstander heeft gisteren NIN op Southside gezien... eens kijken of ie het overleeft heeft...
Ik herinner me dat Trent een anekdote ophoestte over een optreden in België. Hij maakte zich zo nerveus omdat het publiek daar zo statisch voor zich uit bleef kijken dat hij zich bezeerd heeft aan een cymbaal tijdens het bestormen van het drumstel. Die cymbaal zou recht op zijn voorhoofd gedonderd zjin. There's no business like showbusiness.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:59 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
ja een goede set daar op soutside, helaas reageerde het publiek nogal lauw (wie programmeert NIN ook op de vroege avond?/??). maar ja tenminste geen friese vlaggen daar
wel amusant hoe men hun apparattuur sloopt alsof het weer 1992 of 1977 is!.
zelfde set als op Southside minus the wrethched maar met Magistrale lichtshow!!! superoptreden, en respect voor mijn corpulente buurman (die naast me stond) in zijn witte poloshirt die tijdens het concert in de mioshpit rustig zijn kromme sigaret bleef proberen aan te steken!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zin in vanavond! Zou eigenlijk niet gaan maar op het laatste moment toch nog.. als het effe meezit met VIP kaartenWordt m'n 1e NIN concert, zit hier te trillen
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14461&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:Op maandag 27 juni 2005 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jee wat was dat gaaf! VIP kaarten gingen aan mn neus voorbij maarja er was toch geen VIPvak in de tentStaan er al ergens foto's online? *nog een keer wil*
Dit was zeker jouw eerste concert? Trent en zijn maatjes rammen NIET altijd alles door het podium heen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeker je eerste NIN show gezien? Trent en zijn maatjes rammen altijd alles door het podium heen. Niets mis met de sound imho.
Er zijn nog meer foto's te vinden op die site! Goede foto's! Bedankt voor de tip Ellendige_Toffe!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14461&postdays=0&postorder=asc&start=0
Bij Keane zag ik pas goed hoe fotografen tegenwoordig behandeld worden. Echt schandalig. Al mochten ze bij Keane wel tijdens 4 nummers fotograferen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij zijn die foto's van die gast die door de secutiry op zijn flikker heeft gekregen omdat hij heel de tijd foto's aan het maken was met een redelijk professionele camera.
Vooraan? Helemaal vooraan (helaas wel Interpol moeten zien daarvoor, wat een kutbandquote:Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef Devlinsect het volgende:
Stond je een beetje vooraan dan Nitespeed? Ik dus tegenover Jeordie. Misschien heb ik je gezien.
Gaaf ook hoe hij tijdens Something I Can Never Have de piano intro speelde en op een gegeven moment zijn benen kruiste. Lekker oninteressant. Moest lachen...
Die zat links op de monitor jah. Gozer met een zwarte hanekam. Ik vermoed een crewlid van NIN die ook de foto's maakt voor de nin.com site.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bij Keane zag ik pas goed hoe fotografen tegenwoordig behandeld worden. Echt schandalig. Al mochten ze bij Keane wel tijdens 4 nummers fotograferen.Heb ooit gelezen dat het bij Madonna er maar 1 was...
Wie was die fotograaf eigenlijk die bij NIN op de geluidsinstallatie (of iets anders hoogs) zat?
Trent en consorten maakt weinig interactie met het publiek. Hij zei iets voor Hurt in trant van: we gaan er overheen blazen dus help me ff. (R.E.M. speelde op dat moment).quote:Op maandag 27 juni 2005 17:36 schreef keitel het volgende:
zo weinig interactie met het publiek? da's jammer. dit weekend naar graspop geweest. verbaast me dat er bands zijn voor wie interactie met het publiek wat moeilijker ligt. (waarmee ik bedoel dat er veel interactie was met het publiek op graspop)
Ja, dat hoogblonde wijf verdient een stoot op d'r neus. Die was heel asociaal bezig met mij van mijn plek duwen, en heeft er onder meer voor gezorgd dat mijn vriendin in paniek weggehaald werd door de security omdat ze van alle kanten veel te hard geduwd werd. En ja, voormalijk heel hard in haar zij door dat blonde kind. Een beetje duwen/springen is okay, maar dit was heel asociaal wegduwen om zelf beter te kunnen staan.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Trent en consorten maakt weinig interactie met het publiek. Hij zei iets voor Hurt in trant van: we gaan er overheen blazen dus help me ff.
En tijdens Starfuckers bij dont you tussenstuk werd de band stil terwijl publiek steeds sneller Dont You zong / schreeuwde en Trent's reactie: that was fucking awesome ...
Nitespeed: ik stond ook recht tegenover die gast samen met een blonde dame en een dame met een herkenbare pleister op de neus. Zegt het je wat?
Ik weet niet precies na welk nummer. Wat ik wel weet is dat ik nooit meer met haar vooraan ga staan bij rockconcertenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef Devlinsect het volgende:
Jah, zo zijn die twee dames. Ook niet helemaal mijn stijl. Ik stond naast je en zag inderdaad dat je tjik erover heen werd gedragen. Na Hurt geloof ik
Ik was die gozer van bijna 2 meter met kort haar die links van je stond en zijn longen uit zijn lijf aan het schreeuwen was![]()
Je bent de eerste fokker die ik gezien heb samen met je vriendin![]()
Ja, dat terugdrukken is mij nog wel gelukt. Alleen omdat mijn vriendin dat niet durft heb ik heel wat nummers lang een barrièrre mogen vormen met mijn armen om mijn vriendin d'r middel heen. Dat gaat best goed, een tijdje lang, maar al die klappen zijn na een tijdje niet meer leuk om op te vangenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan best met je vriendin voor aan staan mits je bij de barrier staat. En de volgende keer wat a-socialer zijn en terug drukken.
![]()
Dat staat inderdaad al een keer of 100 in dit topic en in de vorigequote:Op maandag 27 juni 2005 18:38 schreef Boeman het volgende:
Ga binnenkort With teeth maar even halen. Of zijn de eerdere albums beter?
(stond misschien al ergens anders in deze topicserie, majaaa)
the only time??? die is me ontgaanquote:Op maandag 27 juni 2005 17:35 schreef Devlinsect het volgende:
Help me is even met het aanvullen/wijzigen van de setlist:
De setlist / playlist van 26 juni 2005
1. Pinion (intro)
2. Wish
3. March Of The Pigs
4. Line Begins To Blur
5. Something I Can Never Have
6. The Hand That Feeds
7. Terrible Lie
8. Burn
9. Closer + Only Time
10. Gave Up
11. Hurt
12. You Know What You Are?
13. Starf*ckers
14. Head Like A Hole
Dit zijn ze volgens mij wel. Ben niet zeker van volgorde van de nummers.
Ik kreeg bijna een fles waterr tegen me harses. een jongen raapte het waardevolle kleinood op dronk het leeg en gooide het terug naar Reznor.... ver kwam ie gelukkig niet...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:28 schreef melanie_the_miss het volgende:ik heb ze kunnen ruiken!
Hij keek zelfs naar me![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:36 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna een fles waterr tegen me harses. een jongen raapte het waardevolle kleinood op dronk het leeg en gooide het terug naar Reznor.... ver kwam ie gelukkig niet...
Starfucker!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:08 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb een gitaarpick (plectrum) van Trent, zijn handtekening en een handtekening van de voormalige keyboard speler Charlie Clouser.
Heb ze in 1999 gesproken![]()
Jah tuurlijk. Zo errug is ie ook weer niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heeft iemand wel eens de Broken-movie gezien? Net weer eens zitten kijken, getverdegetver
quote:
Ik zou die andere gasten ook niet herkennen. NIN is immers Trent Reznor en hij staat vrijwel altijd alleen op foto's afgebeeld...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Voordat het concert begon in Dusseldorf 1999 liep Charlie Clouser ff rond te kijken bij de ingang. En toen heb ik hem aangesproken.
NIemand herkende hem op dat moment!Die gast liep gewoon buiten!
nee maar Gave up vind ik toch wel erg ranzig om te zien.. Happiness in slavery is idd gaaf, die gaat dan nog netquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jah tuurlijk. Zo errug is ie ook weer niet...
Help me i'm in hell en happiness in slavery zijn errug vet![]()
Zojuist is ff de website gecheckt van Rock Werchter en gezien dat ze MAAR een uur spelen!quote:
Happiness in Slavery is toch gewoon een onderdeel van de broken movie (de snuff versie dan he)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jah tuurlijk. Zo errug is ie ook weer niet...
Help me i'm in hell en happiness in slavery zijn errug vet![]()
2e show was dit, mijn eerste was op Roskilde een aantal jaar geleden. De dag voordat er een aantal mensen dood gingen tijdens het pearl jam concert waar ik aan aanwezig bij was. :|quote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeker je eerste NIN show gezien? Trent en zijn maatjes rammen altijd alles door het podium heen. Niets mis met de sound imho.
hm wist niet dat NIN in 2000 ook festivals heeft gedaan...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
2e show was dit, mijn eerste was op Roskilde een aantal jaar geleden. De dag voordat er een aantal mensen dood gingen tijdens het pearl jam concert waar ik aan aanwezig bij was. :|
Jawel. Ben er speciaal naar Werchter geweest één dag...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hm wist niet dat NIN in 2000 ook festivals heeft gedaan...
er zijn 2 versies van toch?Van All That Could have been dan: een dubbel CD een enkele. Ken je ze beide? Heeft die dubbel CD echt meer toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef Devlinsect het volgende:
Koop de DVD All that Could have Been en als je minder te spanderen hebt daarvan de CD. Deze bevat live opnames en is eigelijk een best of. Beetje vergelijkbaar wat je afgelopen zondag hebt gezien.
Anders zou ik beginnen met TDS of PHM![]()
Neem de dubbel CD, echt. De Deluxe versie van Halo 17 is zijn geld meer dan waardquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
er zijn 2 versies van toch?Van All That Could have been dan: een dubbel CD een enkele. Ken je ze beide?
Ok!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:37 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Neem de dubbel CD, echt. De Deluxe versie van Halo 17 is zijn geld meer dan waard!
De bonus CD heet 'Still' en bevat iets van twaalf nummer die heel mooi meerendeels akoestisch zijn gespeeld en opgenomen. Er zijn ook video's van te vinden, waar je Trent kan zien zitten in zijn kamer tijdens de opnames samen met een akoestische gitaar.
Sommige van mijn favoriete NIN-songs staan op de bonus CD zelfs.
Je moet trouwens ook de DVD apart erbij kopen denk ik.
Still:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ok!!![]()
nu nog even zien waar ik die dubbel cd kan vinden...
die 2e bevat wel 2 cd's, maar die eerste is alleen de 2e cd(still) neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Still:
http://www.merch.com/nineinchnails/splash/idxmusic.html
Niet beschikbaar, wel gelist:
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=101849
Klopt, alleen bij de FR kan je momenteel het deluxe-album niet kopen. Als ik jou was zou ik even verder zoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
die 2e bevat wel 2 cd's, maar die eerste is alleen de 2e cd(still) neem ik aan?
dat ga ik zeker doen, want nu wil ik hem hebben ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij de FR kan je momenteel het deluxe-album niet kopen. Als ik jou was zou ik even verder zoeken.
maar die 2cd is bij Plato ook niet meer leverbaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Plato heeft nog CDs in verschillende uitvoeringen. NIN valt niet meer te bestellen via FRS, althans niet vóór RIP, tijdens RIP stond er een FRS met alle CDs van NIN volop in vorraad........
Wish door Linkin Parkquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef SiemeN het volgende:
Het enige wat ik eigenlijk ken van Nine Inch Nails is een door Linkin Park live uitgevoerde versie van het nummer Wish.
Klonk erg goed moet ik zeggen.
Is de band voor mij het proberen waard of heeft LP er iets heel anders van gemaakt?
gelukkig maarquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef SiemeN het volgende:
Tja, ik kan het allicht proberen.
Ik ben nu niet bepaald Linkin Park fan nummer 1.. die periode ligt toch echt al jaren achter me.
Nee. Niet het proberen waard. De Wish uitvoering van LP is beter dan die van NIN.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef SiemeN het volgende:
Tja, ik kan het allicht proberen.
Ik ben nu niet bepaald Linkin Park fan nummer 1.. die periode ligt toch echt al jaren achter me.
Extreem hard zou ik het niet willen noemen, maar gewoon hard. Live is het soms wel extreemquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
LP heeft het neergelegd op een keukentafel, de onderbroek ervan uitgetrokken, en zo hard verkracht dat het eigenlijk geen bestaansrecht meer heeft.
Luister Wish eens van NIN, en dan kun je een oordeel vellen. NIN heeft overigens veel verschillende soorten nummers. Van extreem rustig tot extreem hard.
Ik zou march of the pigs of wish toch best onder het extreem harde willen plaatsen. OK, er zijn bands die nog een stap verder gaan, maar dat valt naar mijn smaak niet langer onder muziek.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Extreem hard zou ik het niet willen noemen, maar gewoon hard. Live is het soms wel extreem
Wou jij ministry geen muziek noemen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zou march of the pigs of wish toch best onder het extreem harde willen plaatsen. OK, er zijn bands die nog een stap verder gaan, maar dat valt naar mijn smaak niet langer onder muziek.
u is een wijs man.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, die wou ik de uitzondering op de regel noemen
juist. Ministryquote:
Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
juist. Ministry![]()
En zo hard is March of the pigs toch niet?
Eenschquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...![]()
wat ben ik blij dat ik daar net tussenin zitquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...![]()
Daar ben ik net geweest. Kan er niets over vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
ik krijg hem niet geopend, maar dat kan kloppen, aangezien RW nog niet begonnen is
enne, voor info over streams rippen zou je naar de site van de presidents of the usa kunnen gaan.........
als je goegelt op ripping streaming media kan je toch wat interessante links vinden me dunkt. Maar dat mag je uiteraard niet gebruiken om illegaal streams op te nemen (zoals bijv. van RW).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Daar ben ik net geweest. Kan er niets over vinden.![]()
Graag nog een paar hints![]()
Nou ik moet toch eerlijk zeggen dat het nieuwe album van Limp Bizkit nog redelijk te pruimen is, een hele grote stap terug naar 3$ bill y'all... serieusquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee. Niet het proberen waard. De Wish uitvoering van LP is beter dan die van NIN.
Ik zou de nieuwe CD van Limp Bizkit gaan halen als ik jou zou zijn.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:18 schreef Betse het volgende:
[..]
Nou ik moet toch eerlijk zeggen dat het nieuwe album van Limp Bizkit nog redelijk te pruimen is, een hele grote stap terug naar 3$ bill y'all... serieus
dat meen je niet.. aargh!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef SocialDisorder het volgende:
SCHEISSE!!! De main stage is alleen beschikbaar voor Belgacom leden...........en raad eens waar AS, NIN en RS optreden.......
Als ik het goed heb begrepen, moeten ze nog beginnen. Audioslave speelde tot 21.00u. en volgens StuBru staat het publiek nog steeds te wachten op Nine Inch Nailsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:17 schreef Devlinsect het volgende:
Het wordt niet uitgezonden. Volgens mij ook niet voor de belgen die het wel kunnen zien...
hahaha inderdaad, ik vind Getting Smaller een supergaaf nummer maar DAT STUKJE, had ie DAT niet effe weg kunnen laten.. niet alleen die woorden maar ook de manier waarop ie het zingt, krijg er elke keer de kriebels vanquote:
waar waar waar? En dat mis ik weerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef SocialDisorder het volgende:
RIght Where It Belongs zag ik laatst op TV live, wordt ook ineens naar een heel nieuw niveau getild live.......
Ik ben al eens naar aphex live geweest ongeveer 10 jaar vóór windowlicker bestondquote:Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik had daar ook Windowlicker gezien voor Nederland überhaupt van Aphex Twin had gehoord........
Klopt, en ook de clip wijkt niet echt af van wat er verder allemaal gedraaid wordt (qua alternatieve muziek dan). Maar toch, NIN zomaar op mtv in een 'regulier' programma, ik was wel even geshockeerdquote:Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
THTF is gewoon een onwijs lekker nummer dat commercieel heel goed licht. Geen obscene teksten, geen scheldpartijen...........
quote:Je moet gewoon ff een schotel regelen; MTV2, alle nieuwste clips om 22.00 zo fucking cool. En de hele dag alleen maar muziek, geen geouwehoer van VJs DJs en OJs. Geen pimp my ride, geen cribs, geen all access, gewoon; muziek!
Ik had daar ook Windowlicker gezien voor Nederland überhaupt van Aphex Twin had gehoord........
Shit dat ik dit allemaal heb gemist. Ik was er wel bij, ik had gewoon in de pit moeten gaan staan. Met mijn lengte had ik makkelijk alle ellebogen kunnen ontwijken door even te bukkenquote:Op maandag 27 juni 2005 08:54 schreef Aneurism het volgende:
OMG HET OPTREDEN BIJ ROCKING PARK WAS VET!
(........). De gitarist liep ook al gefrustreerd weg omdat 2 gitaren het niet deden, uiteindelijk heeft hij zijn agressie op de box afgereageerd. Deze box werd met gitaar erin gestoken over het podium heen geflikkerd. Een roadie moest het opruimen en zat eerst effe in zijn haar te krabben van: Tja... hoe ga ik dit aanpakken, om vervolgens aan een snoer te rukken van de gitaar die nog in de box zat
Trent was 2x geflikkerd, 1 keer greep hij naar zijn hoofd en kwam er een roadie even kijken. (......) Bij starfuckers was er even een moment waarbij er contact was met het publiek
Big Come Down is medegeproduceerd door Dr. Drequote:Op zondag 3 juli 2005 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
The Big Come Down, een van mn favoriete nummersNaja je ken nie alles hebbe he..
quote:It seemed a little odd with him playing the piano on songs like Hurt and SICNH during the tour when he's become this beefcake guy. It seems like he could beat the crap out of the guy that wrote those songs now.
Nee, het mocht niet. Sommige groepen willen dat blijkbaar niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:42 schreef 1972 het volgende:
Is het Werchter optreden nog uitgezonden ergens? (radio, tv, 2voor12, ofzo?)
lijkt wel een omgekeerde Michael Jackson move uit de film Moonwalker........quote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Vinduppie het volgende:
NIN @ Rock Werchter
[afbeelding]
Hoef ik verder geen woorden aan toe te voegen...![]()
![]()
![]()
Die quote heb ik ergens gelezen op een ander Bulletin Board...quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
lijkt wel een omgekeerde Michael Jackson move uit de film Moonwalker........
Ach, ik zie liever NIN op een festival dan Sensation Black mee moeten makenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:
yup, maar zal het ook Nederland zijn? Zou best wel eens een NIN-concert willen zien, dat is en blijft iets anders dan een optreden bij een festival.
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken in de wetenschap dat de huidige tour tot eind november in Amerika loopt. En ze gaan hier echt wel terugkomen voor een zaaloptreden volgend jaar, don't worry...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:19 schreef Devlinsect het volgende:
Op diverse boards tegen gekomen dat fans van NIN uit Europa, Trent hebben gesproken en gevraagd wanneer ze weer naar Europa komen.
Volgend jaar was het antwoord![]()
Dat is beter dan over 5 jaar.
Ik heb er zo de balen van dat ik ze deze zomer ben misgelopen dat ik bereid ben om volgend jaar naar Duitsland of Belgie te rijdenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:
yup, maar zal het ook Nederland zijn? Zou best wel eens een NIN-concert willen zien, dat is en blijft iets anders dan een optreden bij een festival.
Nee dat had ik niet kunnen bedenken. Als ze in 1990 1x op een festival staan in R'dam, als ze in 1994 in Paradiso staan en in 1999 in 013, dan is er een kans dat ze pas over een x-aantal jaar optreden.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:02 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken in de wetenschap dat de huidige tour tot eind november in Amerika loopt. En ze gaan hier echt wel terugkomen voor een zaaloptreden volgend jaar, don't worry...
Volkomen gelijk heb je, ik doelde alleen op het feit dat ze dit jaar niet meer naar Europa zullen komen. Maar ik ben niet haatdragend, ik zwaai even vriendelijk terug hoor...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee dat had ik niet kunnen bedenken. Als ze in 1990 1x op een festival staan in R'dam, als ze in 1994 in Paradiso staan en in 1999 in 013, dan is er een kans dat ze pas over een x-aantal jaar optreden.
![]()
nog beter'??quote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef Aneurism het volgende:
Werchter was vet, en beter geluid dan rockinpark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |