abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2005 @ 13:35:48 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26496382
Het opvolgtopic van Nine Inch Nails ; het topic dat toch bijna 5,5 jaar meeging

Praat hier verder over Trent en zijn geesteskindjes

[ Bericht 4% gewijzigd door Mark op 25-04-2005 13:55:12 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_26496543
quote:
Mark (1) - maandag 25 april 2005 @ 13:37

Vol

* Mark pinkt een melancholisch traantje weg
Grappig dat in de eerste 2 en een half jaar niet op in het vorige topic gereageerd was tot Schuldige_Omstander een topickick deed
pi_26496639
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Grappig dat in de eerste 2 en een half jaar niet op in het vorige topic gereageerd was tot Schuldige_Omstander een topickick deed
Gelukkig maar dat deze al zo snel 2 reacties heeft
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 25 april 2005 @ 13:55:52 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26496795
* Mark vermoedt een paar verkapte TVP's

Maar een gegeven paard.....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  maandag 25 april 2005 @ 14:10:39 #5
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26497099
Ha NiN, een band waar ik volgens mij nog niet voldoende bekend mee ben.
Ik heb één CD. Die cd met de carnavalskraker "I want to fuck you like an animal".

Welk album moet ik eens proberen?
  maandag 25 april 2005 @ 14:21:24 #6
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26497314
Hmm, dan heb je dus al "The downward spiral", ik zou gaan voor "Pretty Hate Machine" (het debuut) of "And all that could have been", de liveregistratie die een mooie doorsnee biedt van NIN's repertoire
Dommage arachide-fromage
pi_26497392
http://www.nin.com/halo/19/index_V.html

Is Home een exclusief nummer voor op Vinyl?
pi_26497407
Mark, je hebt deel2 ook geopend!!!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_26497417
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef Mark het volgende:
Hmm, dan heb je dus al "The downward spiral", ik zou gaan voor "Pretty Hate Machine" (het debuut) of "And all that could have been", de liveregistratie die een mooie doorsnee biedt van NIN's repertoire
Vind de laatste een betere keuze gezien hij de, voor mij, betere selectie van NiN weergeeft.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 april 2005 @ 14:26:19 #10
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26497426
Tof dat Mark na 5,5 jaar weer het NIN topic opent!

En Nipeng: Pretty Hate Machine is in ieder geval mijn favoriet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26497434
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef kamagurka het volgende:
Door het oude vol te spammen, maar het word vergeven.

pi_26497440
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef Mark het volgende:
Die live is zeker een leuk begin. Van PHM ben ik zelf niet zo'n enorme fan. Maar goed ik ben geloof ik één van de weinigen. Mijn favoriet is denk ik de Broken EP, dat is dus ook een aanrader.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 25 april 2005 @ 14:28:36 #13
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26497480
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef Aneurism het volgende:
Vind de laatste een betere keuze gezien hij de, voor mij, betere selectie van NiN weergeeft.
Daarom gaf ik die ook als overweging, daarnaast vind ik net als Sack de "Broken"-plaat ook erg sterk
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef kamagurka het volgende:
Ach, je verveelt je een beetje
Dommage arachide-fromage
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 april 2005 @ 14:33:57 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26497605
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Die live is zeker een leuk begin. Van PHM ben ik zelf niet zo'n enorme fan. Maar goed ik ben geloof ik één van de weinigen. Mijn favoriet is denk ik de Broken EP, dat is dus ook een aanrader.
Grappig dat je PHM niet zo sterk vind en Broken wel - aangezien die in mijn ogen erg dicht bij elkaar liggen.
pi_26497679
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:33 schreef Doc het volgende:

[..]

Grappig dat je PHM niet zo sterk vind en Broken wel - aangezien die in mijn ogen erg dicht bij elkaar liggen.
Huh?! Pretty Hate Machine is toch veel meer new wave/industrial/electronica terwijl Broken vooral een industrial metalachtige sound heeft (zit m toevallig net te luisteren ). Ik vind Broken en the Downwards Spiral veel dichter bij elkaar liggen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 april 2005 @ 14:40:10 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26497728
Broken zit er wslgewoon tussen in. Voor mij nog voldoende aan de kant van PHM (die ik subliem vind) ipv DS die ik aanmerkelijk minder vind (op een enkel nummer na dan, zoals de eerder genoemde carnavalskraker)
pi_26497914
Ik weet ook niet waarom ik PHM minder vindt, hij doet 't 'm gewoon net niet voor me. 't Is op zich een goed album, maar de vonk die ik wel heb bij Broken, TDS en ook the Fragile heb ik er gewoon niet bij.
pi_26497982
PHM vind ik wat te gewoontjes en eigenlijk vind ik head like a hole het enige echt goeie nummer wat daarop staat.
Ik ga zelf voor Fixed (vanwege de foetus remixen) en the fragile maar ook further down the spiral is erg goed. Onder andere daardoor heb ik Coil ontdekt.....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_26498019
Na With Teeth al vele malen voorbij hebben te laten komen (ja, ik ben een nasty downloadpimp), blijf ik van mening dat The Fragile toch het beste werk tot nu toe is. Met With Teeth op den 2de plaats.
pi_26498059
ach ik heb hem ook wel gedownload maar m'n bestelling al geplaatst en morgen maar de limited edition single bij het postkantoor ophalen.....
pi_26498088
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef bartrid het volgende:
PHM vind ik wat te gewoontjes en eigenlijk vind ik head like a hole het enige echt goeie nummer wat daarop staat.
Ik ga zelf voor Fixed (vanwege de foetus remixen) en the fragile maar ook further down the spiral is erg goed. Onder andere daardoor heb ik Coil ontdekt.....
Fixed is ook erg oke. Further Down The Spiral (en ook Things Falling Apart) vind ik te wisselvallig, daar staan wel hele goede dingen op, maar ook een hoop minderen vind ik.
pi_26498298
Voor Nipeng lijkt het me het beste om gewoon met de reguliere albums te beginnen en dan het andere werk te checken.
pi_26500365
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:53 schreef Carn het volgende:
Na With Teeth al vele malen voorbij hebben te laten komen (ja, ik ben een nasty downloadpimp), blijf ik van mening dat The Fragile toch het beste werk tot nu toe is. Met With Teeth op den 2de plaats.
Persoonlijk vind ik het album beter dan wat er nu op de markt verschijnt, maar ik moet toch zeggen dat ik 4 albums beter vind:

Fragile
Downward spiral
And all that could have been
Things falling apart

Ik vind het huidige album mooi, maar in de andere zit meer diepgang en is meer mijn smaak.
pi_26501173
The Fragile blijft inderdaad het beste album .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_26501659
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:53 schreef Carn het volgende:
Idd..dat vind ik toch hun beste album.
pi_26504850
Ben With teeth nu aan het luisteren, moet wel wennen maar Getting Smaller en Right where it belongs vielen me meteen op, vooral die laatste is mooi!
pi_26507032
Ik heb gisteren With Teeth mogen downloaden en heb 'm vandaag diverse malen afgespeeld. Mijn eerste indruk is dat er wel catchy nummers op staan (The hand that feeds, Everyday is exactly the same), maar ik mis wel een beetje het Fragile geluid. Bij sommige nummers krijg ik zelfs een underground britpop gevoel (brrrr)...
Maar misschien is het ff wennen, het koste me destijds ook ff voordat ik Fragile echt kon waarderen (en die cd's maken nu deel uit van mijn 'alltime favorites'!!!)
pi_26513118
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:29 schreef 1972 het volgende:
Ik heb gisteren With Teeth mogen downloaden en heb 'm vandaag diverse malen afgespeeld. Mijn eerste indruk is dat er wel catchy nummers op staan (The hand that feeds, Everyday is exactly the same), maar ik mis wel een beetje het Fragile geluid. Bij sommige nummers krijg ik zelfs een underground britpop gevoel (brrrr)...
Maar misschien is het ff wennen, het koste me destijds ook ff voordat ik Fragile echt kon waarderen (en die cd's maken nu deel uit van mijn 'alltime favorites'!!!)
Het was wel even wennen, maar inmiddels draai ik hem nonstop.

We hebben het wel over downloaden allemaal, maar ik ga toch echt de cd kopen.
pi_26514643
Ik heb maar een album en dat is The Fragile, ik vind hem echt geweldig. Ik ben zeker van plan meerdere albums te gaan kopen. Geniale muziek!
pi_26514787
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:24 schreef Aneurism het volgende:
http://www.nin.com/halo/19/index_V.html

Is Home een exclusief nummer voor op Vinyl?
Exclusief op vinyl. Verschijnt geloof ik wel op de Japanse editie van Met Tanden.

Volgens de laatste interviews van Trent vindt hij The Fragile een plaat waar hij het minst mee heeft. In die tijd speelde er nogal wat dingen rondom hem. Teveel drank en drugs gebruik zijn ook slecht.

Alles waar 'te' voor staat is ook slecht heb ik geleerd.

Behalve tequilla...
pi_26528458
Ik hoop dat ik voordat ik NIN ga zien hier in de goffert dat ik het album wat meer ga waarderen Want NIN is toch de reden dat ik naar rockin' park ga. Als Nin er niet zou staan was ik duidelijk naar dat andere leuke festival gegaan in de goffert
pi_26530184
Ik benieuwd welk nummer het geweldige 'Only' dit jaar nog gaat overtreffen. Alvast een nominatie voor de "Fok song of the year award"
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
  woensdag 27 april 2005 @ 00:56:14 #33
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26535174
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:45 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Volgens de laatste interviews van Trent vindt hij The Fragile een plaat waar hij het minst mee heeft. In die tijd speelde er nogal wat dingen rondom hem.
Die geluiden heb indd ook gehoord, oa op bbc radio waar hij even de rockshow voor z'n rekening nam. Desalniettemin blijft dit voor mij de absolute klassieker totnutoe. Soms heb ik de indruk dat het poneerde omdat TF niet al te laaiend ontvangen werd in het begin, hoewel ik dat ook sterk betwijfel hoor - maar 't zou menselijk zijn. Óf hij is gewoon te veeleisend voor zichzelf óf het werd gemaakt in een periode waar hij zich niet lekker bij voelt.

(zo, deze staat ook weer bij m'n actieve topieken)
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
  woensdag 27 april 2005 @ 00:58:26 #34
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_26535206
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:37 schreef Hugo- het volgende:
Ik heb maar een album en dat is The Fragile, ik vind hem echt geweldig. Ik ben zeker van plan meerdere albums te gaan kopen. Geniale muziek!
Blijft 1 van de meest ondergewaarde albums ooit. Onbegrijpelijk.
...dass wir fliegen.
pi_26538656
Tjek www.nin.com

Er staat een liveclipje van een nieuw nummer online. Ga naar Current en dan naar de vage vlek rechtsboven in de hoek. Klik het aan. HEb het nog niet kunnen zien (mn werk heeft geen quicktime speler verdomme!).

Kan niet wachten tot 26 juni....

Enne, heeft iemand nog een opname van het concert in Tilburg 013? Ben de mijne kwijt
pi_26550080
De Japanse versie van With Teeth bevat drie extra bonus tracks.... en de schijnbaar wordt de single "The hand that feeds" niet in Amerika uitgebracht, maar wel een Engeland. (De clip hiervan is overigens te zien op www.nin.com)
Verder las ik ergens in een interview dat Trent meer een "song" album wilde maken en dat is ook wel te horen; veel minder instrumentale stukken dan The Fragile.

Oh ja... "Only" (dat is toch track 8, hé?)... Fok Song of the year???? Hahahaha
Ik vind dat het enigste nummer op de CD dat totaal géén typisch NIN nummer is ;-)
pi_26550861
weet niet of iemand het al vermeld heeft maar via http://www.myspace.com/ninofficial kun je hem de hele dag gratis en LEGAAL luisteren.
pi_26581212
Ik heb net Halo19 opgehaald bij de MusicStore

Tot mijn grote verbazing blijkt Home ook op de cd te staan, gewoon als track 14.
pi_26602258
Door je bericht, Vinduppie, ben ik zelf ook ff op pad geweest. Heb de CD gescoord bij Plato voor
14.99 Euro

Nu afwachten tot de release van de 5.1 With Teeth

En bij mij staat Home er ook op!
pi_26608643
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:51 schreef 1972 het volgende:
De Japanse versie van With Teeth bevat drie extra bonus tracks.... en de schijnbaar wordt de single "The hand that feeds" niet in Amerika uitgebracht, maar wel een Engeland. (De clip hiervan is overigens te zien op www.nin.com)
al eerder gepost maar The hand that feeds staat hier in Engeland dus gewoon strak op nummer 7 in de top 10
http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/singles.shtml
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:37:54 #41
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_26618067
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:03 schreef bartrid het volgende:

[..]

al eerder gepost maar The hand that feeds staat hier in Engeland dus gewoon strak op nummer 7 in de top 10
http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/singles.shtml
Na Is This The Way To Amarillo .

En Elvis staat er ook nog voor .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:08:26 #42
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26624923
heb de cd gewoon afgehaald bij onze platenboer. ik weet niet hoe ie't voor mekaar krijgt maar alle albums liggen minstens een week voor hun officiële release in zijn rekken.

knap schijfje dusver, nog niet veel kunnen naar luisteren, maar hij ligt nu weer onder de laser.

Een redelijk lang interviewtje met reznor in de deng van deze maand btw. én in de humo v deze week...

home staat er ook op bij mij. ... of is dat volstrekt normaal?

[ Bericht 10% gewijzigd door keitel op 01-05-2005 12:24:22 ]
pi_26640167
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 19:08 schreef keitel het volgende:
heb de cd gewoon afgehaald bij onze platenboer. ik weet niet hoe ie't voor mekaar krijgt maar alle albums liggen minstens een week voor hun officiële release in zijn rekken.

knap schijfje dusver, nog niet veel kunnen naar luisteren, maar hij ligt nu weer onder de laser.

Een redelijk lang interviewtje met reznor in de deng van deze maand btw. én in de humo v deze week...

home staat er ook op bij mij. ... of is dat volstrekt normaal?
ik heb home er niet op maar ik heb wel de 5.1 op de andere kant (een kant is dvd en andere kant is cd), ik moest kiezen tussen de normale versie met home of die met 5.1. Nu heb ik geen 5.1 installatie nog staan (wel versterker maar geen dvd speler) dus ik heb hem nog niet gehoord maar ik dacht dan heb je het alvast in huis Hoe is dat nummer home? rustig nummer? druk nummer? lang nummer?
  zondag 1 mei 2005 @ 14:30:50 #44
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26640507
Het heeft een licht Downward Spiral sfeertje, maar dan met totaal andere toonkleuren. Een beetje 'Slaan met alaam' 't Klinkt niet slecht maar het is niet zo dat je iets gemist hebt. Bovendien kan je't wel ergens vinden op het net neem ik aan.
pi_26643146
Vrijdag ook de dual-disc gehaald, en de 5.1 mix klinkt geweldig!

(Net zoals Downward Spiral Deluxe trouwens)
pi_26643577
Ik kon alleen de stereo uitvoering vinden bij Plato en FRS ...

Damn. Wil die 5.1. versie ook hebben
  zondag 1 mei 2005 @ 18:16:17 #47
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26645269
ergens had ik wel verwacht dat 'the line begins to blur' m'n favoriet vd plaat ging worden...
  maandag 2 mei 2005 @ 12:03:07 #48
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_26662462
Een album dat weinig genoemd is, is Further Down the Spiral. Het bestaat alleen uit remixes van Ther Downward Spiral plus een aantal nieuwe nummers (o.a. gereengineered door Aphex Twin). The Art of Self Destruction en de remixes van Ruiner en Eraser zijn m.i. zeer goed.

Mijn favo NIN album iig
pi_26663290
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef fraQture het volgende:
Een album dat weinig genoemd is, is Further Down the Spiral. Het bestaat alleen uit remixes van Ther Downward Spiral plus een aantal nieuwe nummers (o.a. gereengineered door Aphex Twin). The Art of Self Destruction en de remixes van Ruiner en Eraser zijn m.i. zeer goed.

Mijn favo NIN album iig
Door dat album heb ik aphex twin en coil ontdekt, zeer zeker erg goed!
pi_26666425
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef fraQture het volgende:

Mijn favo NIN album iig
De eerste of de tweede versie van Further Down the Spiral?
  maandag 2 mei 2005 @ 14:44:57 #51
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_26667661
Deze heb ik, geen idee of dat de eerste of tweede versie is. De Ruiner remix heb ik gedownload.
pi_26668694
Er is nogal een groot verschil tussen de UK versie en de US versie.

Check deze link http://www.cduniverse.com(...)+Down+The+Spiral.htm

De andere versie van jou. Dus andere geluiden / andere remixen (Hurt is bijvoorbeeld bij de ene een live song, bij de andere een Quiet version).
  maandag 2 mei 2005 @ 17:22:51 #53
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26670217
ja, en dan heb je nog iets anders dan heresy (version), op de us versie is dat downward spiral (bottom) en ik weet niet of eraser - denial realization daa ook op staat. ik heb in ieder geval de US versie.

dat is indd een niet te onderschatten remixablum. ik had alrijd wel een vooroordeel over remixplaten, maar deze is echt wel de moeite waard.
pi_26735913
Tjek http://www.nin.com/access/index.html

Wanneer je dus een (gekochte) CD van With Teeth in je CD/DVDrom speler stopt, een verbinding maakt met het internet. Naar http://www.nin.com/with_teeth gaat en je bent geregistreerd voor de site, zou je extra info. kunnen krijgen als lyrics etc.

Ik heb het nog niet geprobeerd (heb de CD niet bij de hand).

Dus degene die het wel heeft geprobeerd, laat het ons ff weten wat voor info. er op staat!

Wie gaat er trouwens naar Rock im Park 26 juni?

Moi!
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:42:00 #56
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26744525
Heb hem gekocht, maar nog niet echt onder de indruk. Hopelijk komt dat nog, want anders gaat het NIN boek langzaam dicht. Ik vond The Fragile (in tegenstelling tot anderen hier) toch beduidend minder dan het Broken / The downward spiral tijdperk
Dommage arachide-fromage
pi_26748758
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef Mark het volgende:
Heb hem gekocht, maar nog niet echt onder de indruk. Hopelijk komt dat nog, want anders gaat het NIN boek langzaam dicht. Ik vond The Fragile (in tegenstelling tot anderen hier) toch beduidend minder dan het Broken / The downward spiral tijdperk
Ben ik ook wel met je eens over de fragile, deze cd alleen moet wel een beetje groeien heb ik gemerkt.
pi_26749655
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:37 schreef Devlinsect het volgende:
Tjek http://www.nin.com/access/index.html

Wanneer je dus een (gekochte) CD van With Teeth in je CD/DVDrom speler stopt, een verbinding maakt met het internet. Naar http://www.nin.com/with_teeth gaat en je bent geregistreerd voor de site, zou je extra info. kunnen krijgen als lyrics etc.

Ik heb het nog niet geprobeerd (heb de CD niet bij de hand).

Dus degene die het wel heeft geprobeerd, laat het ons ff weten wat voor info. er op staat!

Wie gaat er trouwens naar Rock im Park 26 juni?

Moi!
Op de cd zelf staat niks bijzonders, je gaat naar www.nin.com volgt daar de 'with teeth' link rechtsonderin en je komt hier uit:
http://www.nin.com/with%5Fteeth/index.asp?action=showlogin

vul je user-id en ww in en je kunt het booklet downloaden. (5mb of 20mb)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_26804388
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_26806315
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:39 schreef OMG het volgende:
Ik kwam een mooie review tegen.
http://www.tinymixtapes.com/musicreviews/n/nine_inch_nails.htm
Haha, en ik maar op no klikken, zat al aan mezelf te twijfelen. Wel origineel deze review...
  maandag 9 mei 2005 @ 12:43:13 #61
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26849497
Dacht dat het album nog moest groeien, maar ik ben er steeds minder van onder de indruk eigenlijk. Maar er staan wel enkele goeie nummers op, maar die doen dan denken aan de oude NIN.

Hopelijk maakt Opeth alles goed. Áls ze de plaat dit jaar nog uitbrengen natuurlijk.
pi_26849677
Ik ben er ook niet echt van onder de indruk, het beste is nog wel de photek dub remix van de hand that feeds single, de rest kan me maar matig boeien.
  maandag 9 mei 2005 @ 12:52:32 #63
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26849732
sums it up:
quote:
NINE INCH NAILS, teeth or not, lacks just enough bite to make this a truly remarkable comeback.
(Don Kaye, review @ Blabbermouth.net)
  maandag 9 mei 2005 @ 18:51:06 #64
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_26860389
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef keitel het volgende:
sums it up:
[..]

(Don Kaye, review @ Blabbermouth.net)
Kun je van een comeback spreken? tussen the fragile en TDS zat ook 5 jaar...
Verder idd; staan best leuke tracks op, maar dit is idd een meer 'single georienteerd' album. Ik zal eerder wat losse tracks ervan luisteren dan het album lekker in z'n geheel itt TDS en The Fragile.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_26862852
Ther Downward Spiral is het enige nummer wat ik heb. Is dat meteen een goede?
pi_26865017
Nee, niet van dit album.
pi_26890393
De CD Downward Spiral kun je beter beluisteren.

Of het nieuwe album With Teeth ...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:33:21 #68
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26893494
Ik blijf bij mijn aanbevelingen uit het begin van dit topic. With teeth kan me nog steeds niet overtuigen
Dommage arachide-fromage
pi_26899669
neuh mij ook niet. Tegenvaller van het jaar voor mij, samen met het album van Jesu....
pi_26901456
Only blijft een heerlijk nummer...
pi_26901926
Hmmm, klinkt aardig commercieel dat nieuwe album. Trent zou toch niet de Black Eyed Peas kant op gaan?
pi_26905540
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 01:20 schreef PDOA het volgende:
Hmmm, klinkt aardig commercieel dat nieuwe album. Trent zou toch niet de Black Eyed Peas kant op gaan?
Nine Inch Peas?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 11 mei 2005 @ 11:24:18 #73
18992 2nosedT
Music-addict
pi_26907832
Heb With Teeth nu ook in mijn bezit. Gaaf album Álá The Fragile als je het mij vraagt (wat ik wel het beste album van m vind).
Ik herkende trouwens het nummer 'Hand that Feeds You' direct.. weet iemand of dat nummer ergens gebruikt wordt in een soundtrack ofzo? of is het een cover..

[ Bericht 1% gewijzigd door 2nosedT op 11-05-2005 13:24:43 ]
pi_26909656
The Hand That Feeds is naar mijn info. een NIN nummer en geen cover. En het is de eerste singel van With Teeth. Misschien al is op MTV voorbij zien komen?
pi_26911049
Tijdje terug de dvd 'R - 1989-1998, a retrospecitve' aangeschaft en ik vraag me af of dit nou een originele release is of niet. Het is trouwens wel een toffe dvd met alle clips van 1989-1997, tour footage uit 94/95, en het Woodstock optreden erop.
pi_26911459
Is geen officiële release.

Mail me wel ff. Heb er interesse in.
pi_26917893
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef Devlinsect het volgende:
Is geen officiële release.

Mail me wel ff. Heb er interesse in.
Ik wil hem niet kwijt, was gewoon benieuwd
pi_26936311
Vorige week With Teeth in Londen gekocht.
Er stonden 2 extra nummers op.
Ik moet hem nog luisteren want mijn vriendin heeft hem in beslag genomen.
pi_26947041
Ik zou de DVD ook graag willen hebben. Mail me ff

With Teeth is op 1 binnengekomen in de USA billboard charts met iets van 274.000 albums verkocht te hebben.

Ben hem nog niet tegen gekomen in de Nederlandse lijsten.
  vrijdag 13 mei 2005 @ 01:11:35 #80
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26963442
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef Devlinsect het volgende:

Het Belgische weekblad Humo heeft hem alleszins in de top20 van nieuwe nummers staan ( http://www.humo.be/Toppers/start.asp?ItemId=0 ) (en je kan ervoor stemmen)
pi_26966884
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zou de DVD ook graag willen hebben. Mail me ff

With Teeth is op 1 binnengekomen in de USA billboard charts met iets van 274.000 albums verkocht te hebben.

dat gebeurde met The Fragile ook toen deze net uit was, daarna donderde hij keihard weer naar beneden. De hardcore fans die hem willen hebben als ie uitkomt denk ik....
pi_27015021
Trent Reznr heeft een speciale poster uitgebracht met de lyrics en artwork van with teeth, van 90x120 cm.

Helaas is het wel een pdfje, maar nu is er een kerel in Canada die een grote (en dus goedkope) printorder gaat plaatsen. Zelf heb ik wel interesse in de poster en ik zit er aan te denken hem te bestellen.

Enig probleempje: de poster kost slechts 12-13 euro, maar het verzenden ruim 20 euro.

Nu mijn vraag, zijn er nog meer mensen geinteresseerd in de poster? dan kunnen we eventueel een gezamenlijke bestelling plaatsen, zodat de verzendkosten beperkt blijven.

site van het project: http://www.werewolffeet.com/poster/
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:57:38 #83
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27015953
Momenteel vind ik dat ik al meer dan genoeg aan With teeth gespendeerd heb
Dommage arachide-fromage
  zondag 15 mei 2005 @ 12:19:43 #84
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_27022264
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 23:22 schreef BitetheBullet het volgende:
Trent Reznr heeft een speciale poster uitgebracht met de lyrics en artwork van with teeth, van 90x120 cm.

Helaas is het wel een pdfje, maar nu is er een kerel in Canada die een grote (en dus goedkope) printorder gaat plaatsen. Zelf heb ik wel interesse in de poster en ik zit er aan te denken hem te bestellen.

Enig probleempje: de poster kost slechts 12-13 euro, maar het verzenden ruim 20 euro.

Nu mijn vraag, zijn er nog meer mensen geinteresseerd in de poster? dan kunnen we eventueel een gezamenlijke bestelling plaatsen, zodat de verzendkosten beperkt blijven.

site van het project: http://www.werewolffeet.com/poster/
Breng die pdf gewoon naar de lokale printboer, die print hem nog goedkoper uit dan dat...
pi_27025316
quote:
Op zondag 15 mei 2005 12:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Breng die pdf gewoon naar de lokale printboer, die print hem nog goedkoper uit dan dat...
Bij een full-colour print op hoge kwaliteitspapier valt dat je vies tegen, zeker op dat formaat.
pi_27025454
Even gecheckt bij een redelijk goedkope copyshop in Delft:

A0 (net iets kleiner dan de poster): 45 euro! (en dan moet je hem ook nog zelf klussen zonder garantie dat het goed gaat)
pi_27025513
Heb je misschien ook een linkje naar die PDF?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_27025915
Je moet op nin.com inloggen, onder het kopje with teeth
pi_27027737
Bedankt.:)

rouwens ook een gave nieuwe klip op de site zeg.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_27027993
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 23:57 schreef Mark het volgende:
Momenteel vind ik dat ik al meer dan genoeg aan With teeth gespendeerd heb
same here, hij lijkt mij prima in de `welke cd vind je zonde van je geld' thread te passen....
pi_27028048
heeft iemand al die dvd versie gehoord? ik heb hem maar ik heb geen dvd speler...
pi_27028049
Toch vreemd dat deze cd zulke gemengde reacties opwekt, ik vind hem op sommige punten nog steeds beter worden.
pi_27028085
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef _Etter_ het volgende:
heeft iemand al die dvd versie gehoord? ik heb hem maar ik heb geen dvd speler...
Dan mis je wel wat, met een goede geluidsinstallatie is hij dan echt een stuk beter (en met de dual-disc heb ik het natuurlijk allebei geprobeerd)
pi_27029792
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:51 schreef BitetheBullet het volgende:

[..]

Dan mis je wel wat, met een goede geluidsinstallatie is hij dan echt een stuk beter (en met de dual-disc heb ik het natuurlijk allebei geprobeerd)
nou me audio set is belachelijk goed, is een audiopfile bak. Er zit alleen geen dvd speler bij, die moet ik ooit nog is een keer kopen...
pi_27044091
ik bedoelde meer dat de 5.1 sound echt iets toevoegde, maar je dan natuurlijk niet zo'n brak aldi 5.1 setje moet hebben.
pi_27048604
Heb je nou een SUPER Audio CD speler nodig om die Dual disc 5.1 af te luisteren net zoals The Downward Spiral? Of haal ik nu twee dingen door elkaar?
pi_27049586
Nee, voor de with teeth dual-disc kan je gewoon toe met dvd-audio.

Van de downward spiral zijn twee versies, dual-disc (dus dvd-a) en de 2-disc set (super-audio).
pi_27076302
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:43 schreef keitel het volgende:
Dacht dat het album nog moest groeien, maar ik ben er steeds minder van onder de indruk eigenlijk. Maar er staan wel enkele goeie nummers op, maar die doen dan denken aan de oude NIN.
Ik sluit me hier volledig bij aan
pi_27098833
Ik moet zeggen dat With Teeth bij mij op de tweede plaats komt (na The Downward Spiral) wat NIN ooit gemaakt heeft. The Fragile vind ik by far het slechtste (eigenlijk moet 'slechtste' tussen aanhalingstekens, want nog steeds bovengemiddeld goed) wat NIN ooit heeft gemaakt. Juist de verraderlijk catchy deuntjes, die door sommige gitaarfetisjisten wellicht voor commercieel aangezien worden, leveren deze cd hun meerwaarde. Iets wat The Downward Spiral overigens ook had, en waar in mijn optiek de kracht van NIN ligt (luister er 'Closer' of 'Ruiner' maar op na). Niet het harde beuken op de gitaar (zoals op een groot gedeelte van The Fragile het geval was, met als ultiem dieptepunt 'Starfuckers inc.') maar juist de gelaagdheid van de nummers met elementen uit de 'pop'-cultuur maakt van Nine Inch Nails zoveel meer dan het zoveelste rockproduct uit de VS. Jammer dat deze cd niet de waardering krijgt die het in mijn optiek verdient.
  woensdag 18 mei 2005 @ 03:21:26 #100
95046 keitel
waarvan akte...
pi_27105796
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef Flap13 het volgende:
Ik moet zeggen dat With Teeth bij mij op de tweede plaats komt (na The Downward Spiral) wat NIN ooit gemaakt heeft. The Fragile vind ik by far het slechtste (eigenlijk moet 'slechtste' tussen aanhalingstekens, want nog steeds bovengemiddeld goed) wat NIN ooit heeft gemaakt. Juist de verraderlijk catchy deuntjes, die door sommige gitaarfetisjisten wellicht voor commercieel aangezien worden, leveren deze cd hun meerwaarde. Iets wat The Downward Spiral overigens ook had, en waar in mijn optiek de kracht van NIN ligt (luister er 'Closer' of 'Ruiner' maar op na). Niet het harde beuken op de gitaar (zoals op een groot gedeelte van The Fragile het geval was, met als ultiem dieptepunt 'Starfuckers inc.') maar juist de gelaagdheid van de nummers met elementen uit de 'pop'-cultuur maakt van Nine Inch Nails zoveel meer dan het zoveelste rockproduct uit de VS. Jammer dat deze cd niet de waardering krijgt die het in mijn optiek verdient.
Dus het zijn die beukende gitaren waardoor je de fragile minder geslaagd vindt? hmja, starfuckers is daar natuurlijk een goed voorbeeld van, maar dat vind ik dan óók een van de mindere nrs vd fragile. Maar een nummer zoals 'la mer' maakt toch zoveel goed? en het gebruik van 'dreunende gitaren' op we're in this together' vind ik zo perfect gebruikt... het gaat niet om de techniek of de catchy-ness bij mij, maar om het gevoel bij elk nummer. het eerste fragile cd'tje is veel beter dan het tweede weliswaar (imo).

interessant om eens het waarom te horen. want ik begreep het eerst niet zo goed. ik kan je wel volgen in je stelling, maar ik trek me dan weer op aan andere nummers op die cd die zo ver gaan. Bij mij staat de downard spiral ook op 1 overigens.
pi_27107307
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 03:21 schreef keitel het volgende:

[..]

Dus het zijn die beukende gitaren waardoor je de fragile minder geslaagd vindt? hmja, starfuckers is daar natuurlijk een goed voorbeeld van, maar dat vind ik dan óók een van de mindere nrs vd fragile. Maar een nummer zoals 'la mer' maakt toch zoveel goed? en het gebruik van 'dreunende gitaren' op we're in this together' vind ik zo perfect gebruikt... het gaat niet om de techniek of de catchy-ness bij mij, maar om het gevoel bij elk nummer. het eerste fragile cd'tje is veel beter dan het tweede weliswaar (imo).

interessant om eens het waarom te horen. want ik begreep het eerst niet zo goed. ik kan je wel volgen in je stelling, maar ik trek me dan weer op aan andere nummers op die cd die zo ver gaan. Bij mij staat de downard spiral ook op 1 overigens.
Het is niet zo dat ik 'the Fragile' slecht vind, maar ik vind het wel de slechtste van Nine Inch Nails. Het is niet zo dat ik per sé geen beukende gitaren wil, maar als die er zijn, dan wil ik dat ze slim gebruikt worden, met een doel, binnen een bepaalde laag of iets dergelijks. Wat dat betreft is The Fragile gewoon een mindere plaat, wellicht ook omdat door het aantal nummers de continuiteit niet behouden kan worden. Als ik luister naar de Broken EP dan komen daar ook nogal wat beukende gitaren op voor, maar die EP vind ik een stuk beter dan the Fragile. Hoewel een nummer als La Mer natuurlijk inderdaad weer briljant is. Maar als ik de vergelijking tussen The Fragile en With Teeth maak, dan springt With Teeth er voor mij bovenuit. Het is een veel evenwichtigere plaat, en als je een nummer als Right where it belongs of Every Day is Exactly the Same zonder kippenvel kunt beluisteren, maar een nummer als Starfuckers inc. geweldig vindt (jij dus niet, maar wellicht anderen) dan denk ik niet dat je de kracht en de intelligentie van Nine Inch Nails naar waarde in kunt schatten.
pi_27110699
Toch wel grappig dat een hoop mensen The Fragile z'n beste werk vinden.

Ik ben van mening dat dit een betere single was geweest voor dat nieuwe album:
http://www.collegehumor.com/?movie_id=147576
pi_27110720
Dubbel. Oeps.
pi_27111279
Ew, die zit slecht in elkaar, maar is toch wel grappig.
pi_27112723
quote:
Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef BitetheBullet het volgende:
Toch vreemd dat deze cd zulke gemengde reacties opwekt, ik vind hem op sommige punten nog steeds beter worden.
Hiervoor alleen al wil ik een 5.1. set aanschaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Maarja.

Ik ben het trouwens niet eens met wat hier gezegd word over Fragile, maar het gaat over smaak hier en over smaak valt niets te twisten. Op het moment dat ik op mijn stoel niet meer stil kan zitten vind ik een cd toch redelijk geslaagd, dit heb ik helaas met with teeth niet. Hij valt steeds meer tegen, heeft een soort opervlakigheid waardoor het leuke achtergrond muziek is maar waar ik toch oude cds verkiez of waar ik nu andere bands meer draai vanwege de teleurstelling.
pi_27113764
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Hiervoor alleen al wil ik een 5.1. set aanschaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Maarja.

Ik ben het trouwens niet eens met wat hier gezegd word over Fragile, maar het gaat over smaak hier en over smaak valt niets te twisten. Op het moment dat ik op mijn stoel niet meer stil kan zitten vind ik een cd toch redelijk geslaagd, dit heb ik helaas met with teeth niet. Hij valt steeds meer tegen, heeft een soort opervlakigheid waardoor het leuke achtergrond muziek is maar waar ik toch oude cds verkiez of waar ik nu andere bands meer draai vanwege de teleurstelling.
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar goed, dit is natuurlijk wél een forum over muziek, en om dan niet te gaan twisten over smaak zou saai worden.

Ik vind in ieder geval With Teeth beter dan The Fragile, om eerder genoemde redenen, maar het staat eenieder vrij om het daar niet mee eens te zijn. Wat wel vreemd is, is dat jij With Teeth oppervlakkig vind, terwijl ik dat nu juist van the Fragile vind. Ik mis hier en daar de gelaagdheid in nummers op the Fragile. Op With Teeth is die gelaagdheid in elk nummer aanwezig.
pi_27114000
Zojuist voor het eerst het live concert gehoord wat ze op 23 maart dit jaar gaven; veel With Teeth werk wat ze speelde (natuurlijk te verwachten ).
De overige nummers van de show waren voornamelijk de nummers die ze ook speelde tijdens de Fragile tour, minus de Fragile nummers (op twee na).

Ik ben wel benieuwd of de With Teeth nummers live een andere impact geven dan de CD, om dit goed te kunnen beoordelen moet wat luistersessies plegen
  zondag 22 mei 2005 @ 16:22:40 #109
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27246944
Weer een review Als er behoefte is mag er voor het album een apart topic geopend worden.
pi_27263188
Zo 't heeft bijna 2 weken geduurd, maar dan heb ik ook geen mening over de cd. Bij de eerste luisterbeurt had ik gelijk iets van:

Na een paar luisterbeurten had ik iets van

En nu heb ik iets van:

Dus als de lijn zich doorzet zal het een: worden...

Maar goed, 't is wel een groei cd. Ik vind 'm steeds beter worden, d'r staan een paar nummers op waarvan ik echt weer heerlijk kippevel krijg. Maar toch heb ik nog een beetje een onvoldaan gevoel. Goed, misschien dat ik over 2 weken wel weet wat ik er van moeten vinden. Ik hou jullie op de hoogte
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:25:56 #111
95046 keitel
waarvan akte...
pi_27344201
quote:
Op zondag 22 mei 2005 16:22 schreef nipeng het volgende:
Weer een review Als er behoefte is mag er voor het album een apart topic geopend worden.
Vriendelijk, maar ik denk dat de link van Toffe_ellende een topic op zich is geworden.
pi_27350497
Tot nu toe ken ik van het nieuwe album alleen nog Right Where It Belongs, maar dit nummer alleen al is voor mij genoeg reden om ernstig te overwegen het hele album aan te schaffen.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_27355322
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:01 schreef MaartenGrendel het volgende:
Tot nu toe ken ik van het nieuwe album alleen nog Right Where It Belongs, maar dit nummer alleen al is voor mij genoeg reden om ernstig te overwegen het hele album aan te schaffen.
Die is inderdaad heel erg mooi.. bij de rest van de cd (behalve The hand that feeds ) heb ik net als Sack_Blabbath zoiets van en draai ik uit nostalgie maar weer eens de oudere cd's.. maar misschien dat ie bij mij ook nog moet groeien.
pi_27367537
Ik begin de CD steeds beter te vinden. Only draait nu en vind deze één van de betere platen.

With A Teeth A song is erg verrassend met die zware dreigende bas op het begin, dan valt het nummer in stilte met die piano.

pi_27367883
Ik hoor iedereen over 'Only' dat ie zo commercieel klinkt, maar ik vind 'The Hand That Feeds' veel meer 'hitpotentie' hebben.
pi_27445336

Met zulke communistische trekjes mag je wat mij betreft die hele zender wel omdopen tot MTV China, te belachelijk voor woorden gewoon...

Wel goed dat de band voet bij stuk houdt en gewoon lekker niet optreedt.
pi_27446221
quote:
Op zondag 29 mei 2005 08:24 schreef Vinduppie het volgende:
[afbeelding]

Met zulke communistische trekjes mag je wat mij betreft die hele zender wel omdopen tot MTV China, te belachelijk voor woorden gewoon...

nouja, ze willen gewoon geen rel door zich met politiek bezig te houden... kan er aan de ene kant wel wat van begrijpen maargoed politieke statements maken best veel bands dus dan sluit je wel veel muziek uit.

* etter ziet niet zo snel de dead kennedy's daar optreden
pi_27453822
MTV is natuurlijk in handen van een van de vriendjes van papa Bush. Zo gaat dat daar.
  maandag 30 mei 2005 @ 13:07:26 #119
95046 keitel
waarvan akte...
pi_27479527
In dat geval heeft Reznor hier het ideale antwoord op gegeven. 'Apparently the image of our president is as offensive to MTV as it is to me'. Trekt-ie MTV er toch nog even met de haren bij
pi_27479670
quote:
Op maandag 30 mei 2005 13:07 schreef keitel het volgende:
In dat geval heeft Reznor hier het ideale antwoord op gegeven. 'Apparently the image of our president is as offensive to MTV as it is to me'. Trekt-ie MTV er toch nog even met de haren bij
Vraag me af wat MTV gedaan had als bijvoorbeeld Lynyrd Skynyrd hetzelfde had willen doen, maar dan als probush statement.
pi_27485655
Dan was het gewoon doorgegaan, een negatief politiek statement is tegenwoordig dodelijk voor nieuwspartijen. Zo kan ik me herinneren dat een nieuwsredactie van een krant een artikel moest intrekken en boete doen vanwege het verhaal over de koran door de plee spoel verhaal... Wat achteraf door woordvoerders nu word bevestigd.

Best jammer, omdat de toch betere muziek door de geschiedenis heen vaak een statement bevatte (60's).
  maandag 30 mei 2005 @ 16:47:15 #122
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_27486135
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:31 schreef Aneurism het volgende:

Best jammer, omdat de toch betere muziek door de geschiedenis heen vaak een statement bevatte (60's).
Dan heb je het over lang vervlogen tijden idd... vér voor toeter toeter op mijn waterscooter
pi_27486698
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:47 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Dan heb je het over lang vervlogen tijden idd... vér voor toeter toeter op mijn waterscooter
net of je toen geen top 40 troep had, toen had je ook verschrikkelijke close harmony groepen.
pi_27487137
quote:
Op maandag 30 mei 2005 16:47 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Dat vind ik nou een gemiste kans, dan heb je dit nummer vast nog niet gehoord in de "Charlie Clouser Remix"...
  maandag 30 mei 2005 @ 17:18:16 #125
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_27487170
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:03 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

net of je toen geen top 40 troep had, toen had je ook verschrikkelijke close harmony groepen.
Maar je had dus ook muziek mét inhoud, daar doelde ik en aneurism op...

Dat lijkt nu nog wel ns taboe ofzo
  maandag 30 mei 2005 @ 17:19:35 #126
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_27487212
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:17 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

Dat vind ik nou een gemiste kans, dan heb je dit nummer vast nog niet gehoord in de "Charlie Clouser Remix"...
Het is natuurlijk een geweldig nummer ja... helemaal van deze tijd
  maandag 30 mei 2005 @ 22:25:33 #127
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_27495973
Wat moet ik als newbie van deze band leren kennen om het te gaan waarderen?
pi_27499827
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef peaceman het volgende:
Wat moet ik als newbie van deze band leren kennen om het te gaan waarderen?
Dit topic en het eerste deel doorlezen. De vraag die je stelt wordt vaker hier beantwoord.

Ga het album With Teeth en Downward Spiral maar halen...
pi_27500251
Op Bol.com hebben ze van With Teeth naast de gewone versie van het album ook de UK versie
(met 2 extra nummers), de tour versie en de Japanse importversie.
Bij die laatste twee staat er niet bij welke nummers erop staan of wat er verder anders aan is,
iemand hier die dat toevallig weet?
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  dinsdag 31 mei 2005 @ 00:36:02 #130
95046 keitel
waarvan akte...
pi_27500287
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 00:15 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ga het album With Teeth en Downward Spiral maar halen...
dat hangt af van de bands waar peaceman momenteel naar luistert. zo kan voor sommigen TDS (of zelfs further down...), voor anderen Fragile, en voor nog anderen With Teeth de beste starter zijn.
pi_27503455
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 00:34 schreef MaartenGrendel het volgende:
Op Bol.com hebben ze van With Teeth naast de gewone versie van het album ook de UK versie
(met 2 extra nummers), de tour versie en de Japanse importversie.
Bij die laatste twee staat er niet bij welke nummers erop staan of wat er verder anders aan is,
iemand hier die dat toevallig weet?
Ja dat weet ik! Op de Japanse versie staat een extra track Home (die overigens ook op de UK versie staat maar niet wordt genoemd in de tracklist). En verder krijg je twee remixes van The Hand That Feeds erbij. Niet bijzonder...
  maandag 13 juni 2005 @ 11:51:38 #132
95046 keitel
waarvan akte...
pi_27881666
De volgende is 'Only'...
quote:
Nine Inch Nails Only
date :: Tuesday June 14, 2005
catalogue # :: 0249883331 format :: e-single Video
genre :: POP label :: INTERSCOPE
http://www.umusic.ca/site/web/newreleases/index.php
pi_27882038
Schuldige_Omstander heeft gisteren NIN op Southside gezien... eens kijken of ie het overleeft heeft...
  zaterdag 18 juni 2005 @ 20:11:15 #134
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28049761
... blijkbaar niet

Blij dat ik niet degene ben die het aan zijn familie moet melden.
pi_28049789
ik ga ze zien op Rockin park
Is it you?
  zondag 19 juni 2005 @ 01:27:03 #136
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28056038
Da's dan mooi een paar jaar te laat
Dommage arachide-fromage
  zondag 19 juni 2005 @ 01:44:02 #137
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_28056263
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:27 schreef Mark het volgende:
Da's dan mooi een paar jaar te laat
Ik ga ze ook zien op Rockin' Park maar het gaat vast niet opkunnen tegen '99 in de 013.
  zondag 19 juni 2005 @ 01:52:19 #138
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_28056391
quote:
Op zondag 29 mei 2005 08:24 schreef Vinduppie het volgende:
[afbeelding]

Precies. MTV's loss, net of Reznor daar van wakker ligt.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zondag 19 juni 2005 @ 10:46:57 #139
67640 SaintOfKillers
pi_28058799
quote:
Op zondag 19 juni 2005 01:52 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Precies. MTV's loss, net of Reznor daar van wakker ligt.
Anderzijds zal MTV er ook niet wakker van liggen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28060982
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 20:11 schreef keitel het volgende:
... blijkbaar niet

Blij dat ik niet degene ben die het aan zijn familie moet melden.
Haha.. heb er idd nog steeds weinig van gehoord Hij leeft nog want gisteren is ie naar een aardbeiententoonstelling gegaan heb ik gehoord
pi_28069202
Zit naar een liveset te luisteren van Southside Festival 12 juni. Minder organisch meer rock!

Drumwerk is weer fantastich
  zondag 19 juni 2005 @ 19:59:01 #142
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_28069343
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Schuldige_Omstander heeft gisteren NIN op Southside gezien... eens kijken of ie het overleeft heeft...
ja een goede set daar op soutside, helaas reageerde het publiek nogal lauw (wie programmeert NIN ook op de vroege avond?/??). maar ja tenminste geen friese vlaggen daar

wel amusant hoe men hun apparattuur sloopt alsof het weer 1992 of 1977 is!.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  maandag 20 juni 2005 @ 12:59:42 #143
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28086515
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:59 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

[..]

ja een goede set daar op soutside, helaas reageerde het publiek nogal lauw (wie programmeert NIN ook op de vroege avond?/??). maar ja tenminste geen friese vlaggen daar

wel amusant hoe men hun apparattuur sloopt alsof het weer 1992 of 1977 is!.
Ik herinner me dat Trent een anekdote ophoestte over een optreden in België. Hij maakte zich zo nerveus omdat het publiek daar zo statisch voor zich uit bleef kijken dat hij zich bezeerd heeft aan een cymbaal tijdens het bestormen van het drumstel. Die cymbaal zou recht op zijn voorhoofd gedonderd zjin. There's no business like showbusiness.

Die anekdote haalde hij op tijdens de rockshow op bbc-radio. NIN live zal morgen in diezelfde rockshow centraal staan tussen 1u en 3u AM GMT.
  maandag 20 juni 2005 @ 13:01:43 #144
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28086574
(de nin-site is vernieuwd trouwens én: recommended browser: safari of firefox. My point exactly )
  maandag 20 juni 2005 @ 16:10:36 #145
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28092466
Only:
pi_28245820
Zin in vanavond! Zou eigenlijk niet gaan maar op het laatste moment toch nog.. als het effe meezit met VIP kaarten Wordt m'n 1e NIN concert, zit hier te trillen
  maandag 27 juni 2005 @ 00:39:08 #147
pi_28260842
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zin in vanavond! Zou eigenlijk niet gaan maar op het laatste moment toch nog.. als het effe meezit met VIP kaarten Wordt m'n 1e NIN concert, zit hier te trillen
zelfde set als op Southside minus the wrethched maar met Magistrale lichtshow!!! superoptreden, en respect voor mijn corpulente buurman (die naast me stond) in zijn witte poloshirt die tijdens het concert in de mioshpit rustig zijn kromme sigaret bleef proberen aan te steken! tien meter verder op lukte het hem!

[ Bericht 2% gewijzigd door Schuldige_Omstander op 27-06-2005 17:08:15 ]
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_28263849
OMG HET OPTREDEN BIJ ROCKING PARK WAS VET!

In het begin was het geluid niet echt ok, echt een muur.. Maar later werd het beter. De gitarist liep ook al gefrustreerd weg omdat 2 gitaren het niet deden, uiteindelijk heeft hij zijn agressie op de box afgereageerd. Deze box werd met gitaar erin gestoken over het podium heen geflikkerd. Een roadie moest het opruimen en zat eerst effe in zijn haar te krabben van: Tja... hoe ga ik dit aanpakken, om vervolgens aan een snoer te rukken van de gitaar die nog in de box zat

Trent was 2x geflikkerd, 1 keer greep hij naar zijn hoofd en kwam er een roadie even kijken.

Vet decor, vette show en Bij starfuckers was er even een moment waarbij er contact was met het publiek
pi_28277090
Zeker je eerste NIN show gezien? Trent en zijn maatjes rammen altijd alles door het podium heen. Niets mis met de sound imho .
pi_28277151
Het was trouwens wel enorm vet !

I bet you think this song is about you?
Don't you?
Don't you?
Don't you?
Don't you?
Don't you?
Don't you?!
Don't you?!
Don't you?!!
Don't you?!!
Don't you?!!!!!!

FUCK YEAH!
pi_28277533
Jee wat was dat gaaf! VIP kaarten gingen aan mn neus voorbij maarja er was toch geen VIPvak in de tent Staan er al ergens foto's online? *nog een keer wil*
pi_28277613
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jee wat was dat gaaf! VIP kaarten gingen aan mn neus voorbij maarja er was toch geen VIPvak in de tent Staan er al ergens foto's online? *nog een keer wil*
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14461&postdays=0&postorder=asc&start=0

Gelukkig waren er in de pit ook weinig mensen die daar alleen stonden om elkaar de hersens in te slaan maar gewoon op een intense manier van de muziek zaten te genieten.
pi_28277959
De pit was vrij rustig ja.
pi_28277960
Oeh mooie foto's! Zit het algemene Rockin' park topic ook al door te spitten, die filmpjes Zie het nog de hele dag voor me, 't was zo intens allemaal, moet er nog steeds een beetje van bijkomen..
pi_28277971
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeker je eerste NIN show gezien? Trent en zijn maatjes rammen altijd alles door het podium heen. Niets mis met de sound imho .
Dit was zeker jouw eerste concert? Trent en zijn maatjes rammen NIET altijd alles door het podium heen.

Kheb hier hele reeksen met concerten op video waar het NIET gebeurd.

Tijdens deze tour gebeurt het wel vaker! Tjek het nieuwe clipje op nin.com met de datum 26-06-2005 (en nee, het is niet Rock in Park).

Kheb NIN nu vier keer gezien. Dit was toch wel één van de betere concerten. Ik stond recht tegenover Jeordie White. Lekker ongeïnteresseerd was die gast. En goed verkouden. Kon m horen hoesten.
pi_28277998
Ongeïnteresseerd is nog een understatement. De manier waarop die gast in mijn ogen keek, net alsof hij het echt totaal niet interessant vond .
pi_28278173
quote:
Er zijn nog meer foto's te vinden op die site! Goede foto's! Bedankt voor de tip Ellendige_Toffe!
pi_28278203
Volgens mij zijn die foto's van die gast die door de secutiry op zijn flikker heeft gekregen omdat hij heel de tijd foto's aan het maken was met een redelijk professionele camera .
pi_28278260
Stond je een beetje vooraan dan Nitespeed? Ik dus tegenover Jeordie. Misschien heb ik je gezien.

Gaaf ook hoe hij tijdens Something I Can Never Have de piano intro speelde en op een gegeven moment zijn benen kruiste. Lekker oninteressant. Moest lachen...
pi_28278340
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij zijn die foto's van die gast die door de secutiry op zijn flikker heeft gekregen omdat hij heel de tijd foto's aan het maken was met een redelijk professionele camera .
Bij Keane zag ik pas goed hoe fotografen tegenwoordig behandeld worden. Echt schandalig. Al mochten ze bij Keane wel tijdens 4 nummers fotograferen. Heb ooit gelezen dat het bij Madonna er maar 1 was...

Wie was die fotograaf eigenlijk die bij NIN op de geluidsinstallatie (of iets anders hoogs) zat?
pi_28278341
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef Devlinsect het volgende:
Stond je een beetje vooraan dan Nitespeed? Ik dus tegenover Jeordie. Misschien heb ik je gezien.

Gaaf ook hoe hij tijdens Something I Can Never Have de piano intro speelde en op een gegeven moment zijn benen kruiste. Lekker oninteressant. Moest lachen...
Vooraan? Helemaal vooraan (helaas wel Interpol moeten zien daarvoor, wat een kutband ) recht tegenover deze gast:

pi_28278505
Help me is even met het aanvullen/wijzigen van de setlist:

De setlist / playlist van 26 juni 2005

1. Pinion (intro)
2. Wish
3. March Of The Pigs
4. Line Begins To Blur
5. Something I Can Never Have
6. The Hand That Feeds
7. Terrible Lie
8. Burn
9. Closer + Only Time
10. Gave Up
11. Hurt
12. You Know What You Are?
13. Starf*ckers
14. Head Like A Hole

Dit zijn ze volgens mij wel. Ben niet zeker van volgorde van de nummers.
pi_28278549
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Bij Keane zag ik pas goed hoe fotografen tegenwoordig behandeld worden. Echt schandalig. Al mochten ze bij Keane wel tijdens 4 nummers fotograferen. Heb ooit gelezen dat het bij Madonna er maar 1 was...

Wie was die fotograaf eigenlijk die bij NIN op de geluidsinstallatie (of iets anders hoogs) zat?
Die zat links op de monitor jah. Gozer met een zwarte hanekam. Ik vermoed een crewlid van NIN die ook de foto's maakt voor de nin.com site.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:36:46 #164
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28278551
zo weinig interactie met het publiek? da's jammer. dit weekend naar graspop geweest. verbaast me dat er bands zijn voor wie interactie met het publiek wat moeilijker ligt. (waarmee ik bedoel dat er veel interactie was met het publiek op graspop)
pi_28278599
Klopt volgens mij Devilinsect, die setlist.
pi_28278693
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:36 schreef keitel het volgende:
zo weinig interactie met het publiek? da's jammer. dit weekend naar graspop geweest. verbaast me dat er bands zijn voor wie interactie met het publiek wat moeilijker ligt. (waarmee ik bedoel dat er veel interactie was met het publiek op graspop)
Trent en consorten maakt weinig interactie met het publiek. Hij zei iets voor Hurt in trant van: we gaan er overheen blazen dus help me ff. (R.E.M. speelde op dat moment).

En tijdens Starfuckers bij dont you tussenstuk werd de band stil terwijl publiek steeds sneller Dont You zong / schreeuwde en Trent's reactie: that was fucking awesome ...

Nitespeed: ik stond ook recht tegenover die gast samen met een blonde dame en een dame met een herkenbare pleister op de neus. Zegt het je wat?
pi_28278738
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Trent en consorten maakt weinig interactie met het publiek. Hij zei iets voor Hurt in trant van: we gaan er overheen blazen dus help me ff.

En tijdens Starfuckers bij dont you tussenstuk werd de band stil terwijl publiek steeds sneller Dont You zong / schreeuwde en Trent's reactie: that was fucking awesome ...

Nitespeed: ik stond ook recht tegenover die gast samen met een blonde dame en een dame met een herkenbare pleister op de neus. Zegt het je wat?
Ja, dat hoogblonde wijf verdient een stoot op d'r neus. Die was heel asociaal bezig met mij van mijn plek duwen, en heeft er onder meer voor gezorgd dat mijn vriendin in paniek weggehaald werd door de security omdat ze van alle kanten veel te hard geduwd werd. En ja, voormalijk heel hard in haar zij door dat blonde kind. Een beetje duwen/springen is okay, maar dit was heel asociaal wegduwen om zelf beter te kunnen staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door NiteSpeed op 27-06-2005 17:50:30 ]
pi_28279039
Heb bijna een trauma overgehouden aan Wish zeg, beetje naief misschien maar ik had niet verwacht dat het publiek zo tekeer zou gaan Ik stond echt middenin de pit, bijna vooraan.. m'n vriend en ik stonden elkaar aan te klampen, lag ondertussen dubbel van het lachen want het was wel een leuk zootje, zo in ene vanuit het niets We zijn maar wat naar achter gegaan, konden het gelukkig nog supergoed zien zonder van alle kanten gebeukt te worden..
pi_28279102
Jah, zo zijn die twee dames. Ook niet helemaal mijn stijl. Ik stond naast je en zag inderdaad dat je tjik erover heen werd gedragen. Na Hurt geloof ik

Ik was die gozer van bijna 2 meter met kort haar die links van je stond en zijn longen uit zijn lijf aan het schreeuwen was

Je bent de eerste fokker die ik gezien heb samen met je vriendin
pi_28279145
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef Devlinsect het volgende:
Jah, zo zijn die twee dames. Ook niet helemaal mijn stijl. Ik stond naast je en zag inderdaad dat je tjik erover heen werd gedragen. Na Hurt geloof ik

Ik was die gozer van bijna 2 meter met kort haar die links van je stond en zijn longen uit zijn lijf aan het schreeuwen was

Je bent de eerste fokker die ik gezien heb samen met je vriendin
Ik weet niet precies na welk nummer. Wat ik wel weet is dat ik nooit meer met haar vooraan ga staan bij rockconcerten . Ze heeft wel achteraf in de gangen Trent en zijn vriendjes van heel dichtbij gezien, klein geluk bij een ongeluk .
pi_28279160
Je kan best met je vriendin voor aan staan mits je bij de barrier staat. En de volgende keer wat a-socialer zijn en terug drukken.

pi_28279241
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan best met je vriendin voor aan staan mits je bij de barrier staat. En de volgende keer wat a-socialer zijn en terug drukken.

Ja, dat terugdrukken is mij nog wel gelukt. Alleen omdat mijn vriendin dat niet durft heb ik heel wat nummers lang een barrièrre mogen vormen met mijn armen om mijn vriendin d'r middel heen. Dat gaat best goed, een tijdje lang, maar al die klappen zijn na een tijdje niet meer leuk om op te vangen .
pi_28279250
Wel leuk trouwens, dat die ene crowdsurfer echt hard viel bij de security.
pi_28279285
Ik heb trouwens dat ene vestje/jasje/hoody gekocht van NIN .
Een hoop held (¤55) maar hij is wel leuk !
  maandag 27 juni 2005 @ 18:38:50 #175
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28280246
Dit was de eerste keer dat in NIN live zag, en ik vond het geweldig!!
Normaal gesproken luister ik ook niet zoveel naar dit 'soort' muziek, maar daar is bij deze verandering in gekomen. Die hele show eromheen ook. Maar de muziek is ook uniek!

Ga binnenkort With teeth maar even halen. Of zijn de eerdere albums beter?
(stond misschien al ergens anders in deze topicserie, majaaa )
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_28280312
Ik vind With teeth, op een paar nummers na, niet zo geweldig.. m'n favoriete albums zijn The Downward Spiral, The Fragile en Broken
pi_28280438
quote:
Op maandag 27 juni 2005 18:38 schreef Boeman het volgende:
Ga binnenkort With teeth maar even halen. Of zijn de eerdere albums beter?
(stond misschien al ergens anders in deze topicserie, majaaa )
Dat staat inderdaad al een keer of 100 in dit topic en in de vorige

En 't antwoord is: ja. De eerdere zijn beter. En als je wil weten welke precies beter zijn moet je maar ff terug lezen
  maandag 27 juni 2005 @ 18:54:54 #178
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28280676
Trent heeft weer een master in Garageband-formaat ter download aangeboden, deze keer is het "Only."

Dus als je een mac en Garageband hebt kun je weer lekker met z'n muziek spelen. .

http://www.nin.com/access/only/

-edit-
Zo te zien mogen de Windowsers ook meedoen als ze Ableton, Acid Xpress of Pro tools hebben. .
Ik ga naar huis.
pi_28284198
The Fragile blijft een enorm stoer album.
  maandag 27 juni 2005 @ 22:28:50 #180
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28286332
ik heb ze kunnen ruiken!
Hij keek zelfs naar me
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 27 juni 2005 @ 22:34:40 #181
pi_28286575
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:35 schreef Devlinsect het volgende:
Help me is even met het aanvullen/wijzigen van de setlist:

De setlist / playlist van 26 juni 2005

1. Pinion (intro)
2. Wish
3. March Of The Pigs
4. Line Begins To Blur
5. Something I Can Never Have
6. The Hand That Feeds
7. Terrible Lie
8. Burn
9. Closer + Only Time
10. Gave Up
11. Hurt
12. You Know What You Are?
13. Starf*ckers
14. Head Like A Hole

Dit zijn ze volgens mij wel. Ben niet zeker van volgorde van de nummers.
the only time??? die is me ontgaan
[/quote]
  maandag 27 juni 2005 @ 22:36:42 #182
pi_28286662
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik heb ze kunnen ruiken!
Hij keek zelfs naar me
Ik kreeg bijna een fles waterr tegen me harses. een jongen raapte het waardevolle kleinood op dronk het leeg en gooide het terug naar Reznor.... ver kwam ie gelukkig niet...
[/quote]
  maandag 27 juni 2005 @ 22:53:46 #183
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28287322
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:36 schreef Schuldige_Omstander het volgende:

[..]

Ik kreeg bijna een fles waterr tegen me harses. een jongen raapte het waardevolle kleinood op dronk het leeg en gooide het terug naar Reznor.... ver kwam ie gelukkig niet...
pi_28298356
Heeft iemand wel eens de Broken-movie gezien? Net weer eens zitten kijken, getverdegetver
pi_28298371
Ik heb een gitaarpick (plectrum) van Trent, zijn handtekening en een handtekening van de voormalige keyboard speler Charlie Clouser.

Heb ze in 1999 gesproken
pi_28298392
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:08 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb een gitaarpick (plectrum) van Trent, zijn handtekening en een handtekening van de voormalige keyboard speler Charlie Clouser.

Heb ze in 1999 gesproken
Starfucker!!!
pi_28298424
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heeft iemand wel eens de Broken-movie gezien? Net weer eens zitten kijken, getverdegetver
Jah tuurlijk. Zo errug is ie ook weer niet...

Help me i'm in hell en happiness in slavery zijn errug vet
pi_28298465
Charlie Clouser is echt een held !

pi_28298478
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Starfucker!!!

Voordat het concert begon in Dusseldorf 1999 liep Charlie Clouser ff rond te kijken bij de ingang. En toen heb ik hem aangesproken.

NIemand herkende hem op dat moment! Die gast liep gewoon buiten!
pi_28298797
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:11 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Voordat het concert begon in Dusseldorf 1999 liep Charlie Clouser ff rond te kijken bij de ingang. En toen heb ik hem aangesproken.

NIemand herkende hem op dat moment! Die gast liep gewoon buiten!
Ik zou die andere gasten ook niet herkennen. NIN is immers Trent Reznor en hij staat vrijwel altijd alleen op foto's afgebeeld...
pi_28300950
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

nee maar Gave up vind ik toch wel erg ranzig om te zien.. Happiness in slavery is idd gaaf, die gaat dan nog net
  dinsdag 28 juni 2005 @ 13:26:54 #195
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_28301121
Ik kijk uit naar NiN op Rock Werchter!
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_28301854
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:26 schreef Razzerr het volgende:
Ik kijk uit naar NiN op Rock Werchter!
Zojuist is ff de website gecheckt van Rock Werchter en gezien dat ze MAAR een uur spelen!

Vond de setlist van een uur en tien minuten al kort op Rock in Park...
pi_28310622
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Happiness in Slavery is toch gewoon een onderdeel van de broken movie (de snuff versie dan he)
En dat bij elkaar is best wel ranzig, de ideeën alleen al Maar ik heb hem dus idd al wel een paar keer gezien
pi_28313893
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef NiteSpeed het volgende:
2e show was dit, mijn eerste was op Roskilde een aantal jaar geleden. De dag voordat er een aantal mensen dood gingen tijdens het pearl jam concert waar ik aan aanwezig bij was. :|
pi_28314779
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Aneurism het volgende:

[..]

2e show was dit, mijn eerste was op Roskilde een aantal jaar geleden. De dag voordat er een aantal mensen dood gingen tijdens het pearl jam concert waar ik aan aanwezig bij was. :|
hm wist niet dat NIN in 2000 ook festivals heeft gedaan...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:24:05 #200
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28319079
Ik heb het topic even doorgelezen en denk dat ik maar ga beginnen met TDS, of toch liever the fragile, hmm, ik twijfel
pi_28319656
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

hm wist niet dat NIN in 2000 ook festivals heeft gedaan...
Jawel. Ben er speciaal naar Werchter geweest één dag...
pi_28319936
Koop de DVD All that Could have Been en als je minder te spanderen hebt daarvan de CD. Deze bevat live opnames en is eigelijk een best of. Beetje vergelijkbaar wat je afgelopen zondag hebt gezien.

Anders zou ik beginnen met TDS of PHM
pi_28321553
And All That Could Have Been is echt een meesterlijke DVD. Ik heb hem toevallig nu opstaan !
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:32:48 #204
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28321640
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef Devlinsect het volgende:
Koop de DVD All that Could have Been en als je minder te spanderen hebt daarvan de CD. Deze bevat live opnames en is eigelijk een best of. Beetje vergelijkbaar wat je afgelopen zondag hebt gezien.

Anders zou ik beginnen met TDS of PHM
er zijn 2 versies van toch?Van All That Could have been dan: een dubbel CD een enkele. Ken je ze beide? Heeft die dubbel CD echt meer toegevoegde waarde?
pi_28321839
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:32 schreef Boeman het volgende:

[..]

er zijn 2 versies van toch?Van All That Could have been dan: een dubbel CD een enkele. Ken je ze beide?
Neem de dubbel CD, echt. De Deluxe versie van Halo 17 is zijn geld meer dan waard !
De bonus CD heet 'Still' en bevat iets van twaalf nummer die heel mooi meerendeels akoestisch zijn gespeeld en opgenomen. Er zijn ook video's van te vinden, waar je Trent kan zien zitten in zijn kamer tijdens de opnames samen met een akoestische gitaar .

Sommige van mijn favoriete NIN-songs staan op de bonus CD zelfs.

Je moet trouwens ook de DVD apart erbij kopen denk ik.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:40:47 #206
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28321950
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:37 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Neem de dubbel CD, echt. De Deluxe versie van Halo 17 is zijn geld meer dan waard !
De bonus CD heet 'Still' en bevat iets van twaalf nummer die heel mooi meerendeels akoestisch zijn gespeeld en opgenomen. Er zijn ook video's van te vinden, waar je Trent kan zien zitten in zijn kamer tijdens de opnames samen met een akoestische gitaar .

Sommige van mijn favoriete NIN-songs staan op de bonus CD zelfs.

Je moet trouwens ook de DVD apart erbij kopen denk ik.
Ok!!
nu nog even zien waar ik die dubbel cd kan vinden...
pi_28322256
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:40 schreef Boeman het volgende:

[..]

Ok!!
nu nog even zien waar ik die dubbel cd kan vinden...
Still:

http://www.merch.com/nineinchnails/splash/idxmusic.html

Niet beschikbaar, wel gelist:

http://www.freerecordshop(...)asp?productid=101849
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:52:54 #208
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28322412
quote:
die 2e bevat wel 2 cd's, maar die eerste is alleen de 2e cd(still) neem ik aan?
pi_28322455
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:52 schreef Boeman het volgende:

[..]

die 2e bevat wel 2 cd's, maar die eerste is alleen de 2e cd(still) neem ik aan?
Klopt, alleen bij de FR kan je momenteel het deluxe-album niet kopen. Als ik jou was zou ik even verder zoeken .
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:55:46 #210
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28322516
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:54 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Klopt, alleen bij de FR kan je momenteel het deluxe-album niet kopen. Als ik jou was zou ik even verder zoeken .
dat ga ik zeker doen, want nu wil ik hem hebben ook
Alleen tot nu toe vind ik telkens alleen maar de enkele cd

iig bedankt

en nog steeds alleen maar de enkele cd's, dus als iemand weet waar de dubbel cd te verkrijgen is, tell me!!

[ Bericht 12% gewijzigd door Boeman op 29-06-2005 00:15:16 ]
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:35:26 #211
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28336318
(sidenote) Die nieuwe clip (only) zou trouwens iets met mac te maken hebben
pi_28337749
De dubbel cd met All That Could Have Been en Still CD is naar mijn weten niet meer te verkrijgen. Stond ergens op de nin.com site.

Wel is deze te verkrijgen via de site en de merch.com link die NITESPEED mee gaf.
Mocht je hem wel kunnen bestellen bij FRS or something, let us know in here!
pi_28345880
Volgens marktplaats.nl zijn er nog vier kaarten te koop voor het optreden in Engeland Manchester op 11 juli.

Er moet nog geboden worden. Ik heb er best zin aan om daar heen te gaan.

Meer mensen?
pi_28353415
Plato heeft nog CDs in verschillende uitvoeringen. NIN valt niet meer te bestellen via FRS, althans niet vóór RIP, tijdens RIP stond er een FRS met alle CDs van NIN volop in vorraad........
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:00:05 #215
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28354148
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Plato heeft nog CDs in verschillende uitvoeringen. NIN valt niet meer te bestellen via FRS, althans niet vóór RIP, tijdens RIP stond er een FRS met alle CDs van NIN volop in vorraad........
maar die 2cd is bij Plato ook niet meer leverbaar
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:46:49 #216
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_28355717
Het enige wat ik eigenlijk ken van Nine Inch Nails is een door Linkin Park live uitgevoerde versie van het nummer Wish.
Klonk erg goed moet ik zeggen.
Is de band voor mij het proberen waard of heeft LP er iets heel anders van gemaakt?
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_28355812
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef SiemeN het volgende:
Het enige wat ik eigenlijk ken van Nine Inch Nails is een door Linkin Park live uitgevoerde versie van het nummer Wish.
Klonk erg goed moet ik zeggen.
Is de band voor mij het proberen waard of heeft LP er iets heel anders van gemaakt?
Wish door Linkin Park Ik wil het niet horen...

Ik vind het vreselijk te zien hoe popartiesten cool proberen te zijn door hippe alternatievere acts te coveren.
pi_28355916
LP heeft het neergelegd op een keukentafel, de onderbroek ervan uitgetrokken, en zo hard verkracht dat het eigenlijk geen bestaansrecht meer heeft.
Luister Wish eens van NIN, en dan kun je een oordeel vellen. NIN heeft overigens veel verschillende soorten nummers. Van extreem rustig tot extreem hard.
  donderdag 30 juni 2005 @ 13:57:17 #219
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_28356074
Tja, ik kan het allicht proberen.
Ik ben nu niet bepaald Linkin Park fan nummer 1.. die periode ligt toch echt al jaren achter me.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_28356187
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben nu niet bepaald Linkin Park fan nummer 1.. die periode ligt toch echt al jaren achter me.
gelukkig maar
pi_28358836
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef SiemeN het volgende:
Nee. Niet het proberen waard. De Wish uitvoering van LP is beter dan die van NIN.

Ik zou de nieuwe CD van Limp Bizkit gaan halen als ik jou zou zijn.
pi_28359720
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
LP heeft het neergelegd op een keukentafel, de onderbroek ervan uitgetrokken, en zo hard verkracht dat het eigenlijk geen bestaansrecht meer heeft.
Luister Wish eens van NIN, en dan kun je een oordeel vellen. NIN heeft overigens veel verschillende soorten nummers. Van extreem rustig tot extreem hard.
Extreem hard zou ik het niet willen noemen, maar gewoon hard. Live is het soms wel extreem
pi_28359808
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:58 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Extreem hard zou ik het niet willen noemen, maar gewoon hard. Live is het soms wel extreem
Ik zou march of the pigs of wish toch best onder het extreem harde willen plaatsen. OK, er zijn bands die nog een stap verder gaan, maar dat valt naar mijn smaak niet langer onder muziek.
pi_28360221
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik zou march of the pigs of wish toch best onder het extreem harde willen plaatsen. OK, er zijn bands die nog een stap verder gaan, maar dat valt naar mijn smaak niet langer onder muziek.
Wou jij ministry geen muziek noemen?
pi_28360295
nee, die wou ik de uitzondering op de regel noemen
pi_28360534
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, die wou ik de uitzondering op de regel noemen
u is een wijs man.
pi_28366002
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:29 schreef kamagurka het volgende:

[..]

u is een wijs man.
juist. Ministry
En zo hard is March of the pigs toch niet?
pi_28368257
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 19:47 schreef bartrid het volgende:

[..]

juist. Ministry
En zo hard is March of the pigs toch niet?
Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...
pi_28368337
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...
Eensch
  donderdag 30 juni 2005 @ 21:44:12 #230
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28369793
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

wat ben ik blij dat ik daar net tussenin zit
pi_28373103
Zaterdag zal NIN optreden op Rock Werchter. Studio Brussel zend een webcast stream uit in het geheel!

Dus fuck die Live8 en kijk om acht uur naar NIN. Website http://www.stubru.be/

Enig idee of deze stream ook te bewaren valt?
pi_28374152
op een niet nader te noemen site staat beschreven hoe streams geript kunnen worden. Ik zal ook niet vertellen dat die site te vinden is met wat gegoegel....
pi_28376053
Voeg mij is ff toe op je MSN social disorder dude!

Enne, kun jij die streams openen op de werchter site? ik niet?

Iemand anders wel?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 08:51:09 #234
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28378533
ik krijg hem niet geopend, maar dat kan kloppen, aangezien RW nog niet begonnen is

enne, voor info over streams rippen zou je naar de site van de presidents of the usa kunnen gaan.........
pi_28378962
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Devlinsect op 01-07-2005 09:31:51 ]
pi_28379300
Rock Werchter is gisteren begonnen met o.a. Snoop Dogg, New Order en Chemical Brothers. Ik heb nu een stream open.

En die gaat niet meer dicht tot na het weekend. Goed beeld trouwens!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:40:50 #237
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28379489
vet, ik ga checken...

valt er wat te zien trouwens, zo om 9.45 smorges? Ik zie namelijk geen drol.
pi_28379527
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
ik krijg hem niet geopend, maar dat kan kloppen, aangezien RW nog niet begonnen is

enne, voor info over streams rippen zou je naar de site van de presidents of the usa kunnen gaan.........
Daar ben ik net geweest. Kan er niets over vinden.

Graag nog een paar hints
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:46:28 #239
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28379612
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 09:42 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Daar ben ik net geweest. Kan er niets over vinden.

Graag nog een paar hints
als je goegelt op ripping streaming media kan je toch wat interessante links vinden me dunkt. Maar dat mag je uiteraard niet gebruiken om illegaal streams op te nemen (zoals bijv. van RW).

morgenavond wordt hemels trouwens; Audioslave, NIN en Rammstein achter elkaar!!!!!
pi_28379729
Aha! Had al wat gegoegeld maar kwam niet op het juiste terecht. Spenks!
.
Leuk al die interviews nu. Ik hoop wel dat het zometeen doorloopt en niet dat je je browser hoeft te verversen om die concerten te zien. Ik wacht af...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 09:53:12 #241
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28379763
yess, ik zie nu ook wat. CHILL!

het begint nu wel erg op een RW topic te lijken
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:54:13 #242
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28383176
OK, weer terug naar NIN (op verzoek van Icebliss in Rockin Park topic ).

Wie gaat er stoeien met de vrijgegeven ruwe mix van "Only"?
pi_28411093
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Nee. Niet het proberen waard. De Wish uitvoering van LP is beter dan die van NIN.

Ik zou de nieuwe CD van Limp Bizkit gaan halen als ik jou zou zijn.
Nou ik moet toch eerlijk zeggen dat het nieuwe album van Limp Bizkit nog redelijk te pruimen is, een hele grote stap terug naar 3$ bill y'all... serieus

nyway, ik ga die stream vanavond ook maar eens even kijken
pi_28412215
Zit vandaag weer naar die stream te kijken. Heb nu twee concerten gezien vanuit de tent. En NIN treedt op op het hoofdpodium!

Social Disorder: neem jij de stream ff op en stuur je me die ff door?
En ik ga bezig met een remix van Only in Acid en in Ableton. Misschien kom ik er morgen aan toe...

In welke progs ga jij ermee bezig?

[ Bericht 6% gewijzigd door Devlinsect op 02-07-2005 14:25:13 ]
pi_28412231
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:18 schreef Betse het volgende:

[..]

Nou ik moet toch eerlijk zeggen dat het nieuwe album van Limp Bizkit nog redelijk te pruimen is, een hele grote stap terug naar 3$ bill y'all... serieus
  zaterdag 2 juli 2005 @ 17:48:10 #246
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28418144
fuck me jezus....ik krijg die stream van rock werchter niet open..... zo kan ik natuurlijk ook niet opnemen slechte zaak.....

en ik ga ermee stoeien in Pro Tools, gebruikt een maat van mij ook.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:18:10 #247
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28419104
SCHEISSE!!! De main stage is alleen beschikbaar voor Belgacom leden...........en raad eens waar AS, NIN en RS optreden.......
pi_28419521
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef SocialDisorder het volgende:
SCHEISSE!!! De main stage is alleen beschikbaar voor Belgacom leden...........en raad eens waar AS, NIN en RS optreden.......
dat meen je niet.. aargh! Een plekkie bij concerts on demand achteraf zal ook wel teveel gevraagd zijn..
  zaterdag 2 juli 2005 @ 18:40:19 #249
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28419734
yup waarschijnlijk wel
pi_28424097

Ik zie ook alleen de tent en niet het hoofdpodium. Leuk is dat...
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:48:46 #251
67640 SaintOfKillers
pi_28424277
Ik zie nu toch Audioslave die Killing in the Name aan het spelen zijn.

-edit-

Maar ik zit dan ook bij Skynet.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:14:41 #253
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28425088
*edit*
Belgen zijn stom
pi_28425170
Het wordt niet uitgezonden. Volgens mij ook niet voor de belgen die het wel kunnen zien...
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:26:53 #255
67640 SaintOfKillers
pi_28425416
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:17 schreef Devlinsect het volgende:
Het wordt niet uitgezonden. Volgens mij ook niet voor de belgen die het wel kunnen zien...
Als ik het goed heb begrepen, moeten ze nog beginnen. Audioslave speelde tot 21.00u. en volgens StuBru staat het publiek nog steeds te wachten op Nine Inch Nails
pi_28430091
(uit Rockin park topic, hier maar even verder)
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:06 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

*flip flop flip flop flip*
hahaha inderdaad, ik vind Getting Smaller een supergaaf nummer maar DAT STUKJE, had ie DAT niet effe weg kunnen laten.. niet alleen die woorden maar ook de manier waarop ie het zingt, krijg er elke keer de kriebels van

Ik had trouwens echt gehoopt dat ze Right where it belongs zouden spelen.. zo'n mooi nummer, hoe het eerst een beetje 'verstoord' klinkt en dan op een gegeven moment de piano, de stem, alles helderder wordt

Deze nummers en The hand that feeds vond ik sinds ik With Teeth voor het eerst hoorde de beste, ik begin nu eindelijk een beetje in de rest van het album te komen (zoals You know who you are, dankzij Rockin Park eigenlijk, klonk echt goed)
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:46:00 #257
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28430249
You Know What You Are was echt veeel beter op Rockin Park, en RIght Where It Belongs zag ik laatst op TV live, wordt ook ineens naar een heel nieuw niveau getild live.......
pi_28430302
Right where it belongs is echt een supernummer !
pi_28430582
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef SocialDisorder het volgende:
RIght Where It Belongs zag ik laatst op TV live, wordt ook ineens naar een heel nieuw niveau getild live.......
waar waar waar? En dat mis ik weer Heb echt al dagen dat pianodeuntje in 'n hoofd..
  zondag 3 juli 2005 @ 00:00:42 #260
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28430816
op MTV2 geloof ik. was bij het eerste With Teeth optreden volgens mij. het hele podium leeg,trent in het donker op z'n keyboard, en halverwge komt hij in het licht..............ZO FUKKIN KIKKE!!!!!!!!
pi_28431045
klinkt gaaf zeg
Grrr doe mij es MTV2, MTV zelf is allang niet meer wat het geweest is.. ooit zat ik, toen internet alleen nog voor nerds was, s'nachts urenlang voor de tv met de video klaar om NIN clips te tapen, goeie ouwe tijd *zucht* (en nu in ene The hand that feeds op klaarlichte dag uitzenden, wat is dat nou!)
  zondag 3 juli 2005 @ 00:12:31 #262
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28431263
THTF is gewoon een onwijs lekker nummer dat commercieel heel goed licht. Geen obscene teksten, geen scheldpartijen............

Je moet gewoon ff een schotel regelen; MTV2, alle nieuwste clips om 22.00 zo fucking cool. En de hele dag alleen maar muziek, geen geouwehoer van VJs DJs en OJs. Geen pimp my ride, geen cribs, geen all access, gewoon; muziek!
Ik had daar ook Windowlicker gezien voor Nederland überhaupt van Aphex Twin had gehoord........
  zondag 3 juli 2005 @ 00:15:04 #263
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28431372
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:

Ik had daar ook Windowlicker gezien voor Nederland überhaupt van Aphex Twin had gehoord........
Ik ben al eens naar aphex live geweest ongeveer 10 jaar vóór windowlicker bestond
pi_28431549
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
THTF is gewoon een onwijs lekker nummer dat commercieel heel goed licht. Geen obscene teksten, geen scheldpartijen...........
Klopt, en ook de clip wijkt niet echt af van wat er verder allemaal gedraaid wordt (qua alternatieve muziek dan). Maar toch, NIN zomaar op mtv in een 'regulier' programma, ik was wel even geshockeerd
quote:
Je moet gewoon ff een schotel regelen; MTV2, alle nieuwste clips om 22.00 zo fucking cool. En de hele dag alleen maar muziek, geen geouwehoer van VJs DJs en OJs. Geen pimp my ride, geen cribs, geen all access, gewoon; muziek!

Ik heb idd vaker goeie verhalen over MTV 2 gehoord.. woon nog thuis dus kan moeilijk m'n ouders dwingen een schotel te nemen.. als ik straks op een armzalig flatje beland zal ik er eens over denken
  zondag 3 juli 2005 @ 00:20:23 #265
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28431582
ik heb het over het algemene publiek......
pi_28440034
MTV 2 is ook op kabel te vinden indien je bij Essent zit. Koop het TVHOME pakket voor 100 euro en betaal 8 euro in de maand om MTV 2 o.a. te tjekken...

Ik heb het ook nog niet...
pi_28440324
En wat hebben we gemist met Werchter:

* The Frail/ The Wretched
* Wish
* March of the pigs
* The line begins to blur
* Something I can never have
* The hand that feeds
* With teeth
* Terrible lie
* Burn
* Closer
* Gave up
* Hurt
* Head like a hole

En toch had ik graag With Teeth live willen zien.

Een dag eerder werd er dit gespeeld in Frankrijk:

Beside you in time (intro)
1. the frail
2. the wretched
3. wish
4. march of the pigs
5. the line begins to blur
6. something i can never have
7. the hand that feeds
8. with teeth
9. burn
10. terrible lie
11. closer (only time)
12. reptile
13. gave up
14. the big come down
15. hurt
16. starfuckers, inc.
17. head like a hole

Besides you in time intro gemist, Reptile en The Big Come Down

[ Bericht 42% gewijzigd door Devlinsect op 03-07-2005 12:31:53 ]
pi_28440750
Tijdens Something I can Never Have in Parijs werd de song afgebroken:

Een stroboscoop staat te flikkeren op meneer Reznor. Hij wordt daar boos van en ramt zijn microfoon standaard een paar keer tegen het ding. whehehe

Kheb er een filmpje van, geschoten met een mobiele telefoon.
pi_28441624
The Big Come Down, een van mn favoriete nummers Naja je ken nie alles hebbe he..
pi_28445077
quote:
Op maandag 27 juni 2005 08:54 schreef Aneurism het volgende:
OMG HET OPTREDEN BIJ ROCKING PARK WAS VET!
(........). De gitarist liep ook al gefrustreerd weg omdat 2 gitaren het niet deden, uiteindelijk heeft hij zijn agressie op de box afgereageerd. Deze box werd met gitaar erin gestoken over het podium heen geflikkerd. Een roadie moest het opruimen en zat eerst effe in zijn haar te krabben van: Tja... hoe ga ik dit aanpakken, om vervolgens aan een snoer te rukken van de gitaar die nog in de box zat

Trent was 2x geflikkerd, 1 keer greep hij naar zijn hoofd en kwam er een roadie even kijken. (......) Bij starfuckers was er even een moment waarbij er contact was met het publiek
Shit dat ik dit allemaal heb gemist. Ik was er wel bij, ik had gewoon in de pit moeten gaan staan. Met mijn lengte had ik makkelijk alle ellebogen kunnen ontwijken door even te bukken
Af en toe zag ik een kerel in het wit, maar voornamelijk die ouwe knakker voor me die steeds meer naar achteren leunde (ieeeeh).

Het was de eerste keer dat ik NIN zag en ik was echt overblown. Echt een mooie, strakke show. Jammer dat ik zo weinig van ze ken, maar ik ga zeker cd's van ze kopen. Ik had ook graag naar Werchter gewild (o.a. ook voor New Order :p )
Staat er al een nieuw optreden in NL gepland?
pi_28449838
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
The Big Come Down, een van mn favoriete nummers Naja je ken nie alles hebbe he..
Big Come Down is medegeproduceerd door Dr. Dre

Voorlopig geen nieuwe nin concerten in Nederland. Misschien weer is over vijf jaar...
pi_28454488
NIN @ Rock Werchter

Hoef ik verder geen woorden aan toe te voegen...
pi_28456128
Die foto doet me wensen dat vorige week zondag een wekelijks terugkerend evenement kan zijn. Ik ben dan tevreden met slechts het moment tussen 21:00 en 22:30... .

Ik ben wel nog steeds in shock over het feit dat Reznor twee keer zijn vroegere omvang heeft, hij heeft gewoon geen nek meer! Ik moest lachen om deze opmerking op een ander forum:
quote:
It seemed a little odd with him playing the piano on songs like Hurt and SICNH during the tour when he's become this beefcake guy. It seems like he could beat the crap out of the guy that wrote those songs now.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kimsomnia op 04-07-2005 01:13:19 ]
pi_28456507
Is het Werchter optreden nog uitgezonden ergens? (radio, tv, 2voor12, ofzo?)
  zondag 3 juli 2005 @ 22:09:05 #275
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28457454
Ja, als je een belgische internet-provider hebt ..
Tranquillo
  zondag 3 juli 2005 @ 22:38:03 #276
67640 SaintOfKillers
pi_28458698
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:42 schreef 1972 het volgende:
Is het Werchter optreden nog uitgezonden ergens? (radio, tv, 2voor12, ofzo?)
Nee, het mocht niet. Sommige groepen willen dat blijkbaar niet.
  maandag 4 juli 2005 @ 14:21:57 #277
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28476129
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef Vinduppie het volgende:
NIN @ Rock Werchter

[afbeelding]

Hoef ik verder geen woorden aan toe te voegen...
lijkt wel een omgekeerde Michael Jackson move uit de film Moonwalker........
pi_28481959
quote:
Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

lijkt wel een omgekeerde Michael Jackson move uit de film Moonwalker........
Die quote heb ik ergens gelezen op een ander Bulletin Board...
pi_28482079

Hiero de eerste paar minuten van Wish op Rock in Park
pi_28482143

En deze staat bij mij op het bureaublad. Eén van de betere pics die ik gezien heb.

Ook rock in het park...

Zijn er meer mensen met eigen foto's of fimpjes? Stond een griet naast me en die was Something I Can Never Have aan het filmen. Die zou ik nou wel willen hebben
  maandag 4 juli 2005 @ 17:09:09 #281
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28482318
Zijn idd wel kikke foto's, vooral die tweede.
pi_28482658
Op diverse boards tegen gekomen dat fans van NIN uit Europa, Trent hebben gesproken en gevraagd wanneer ze weer naar Europa komen.

Volgend jaar was het antwoord

Dat is beter dan over 5 jaar.
  maandag 4 juli 2005 @ 17:23:48 #283
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28482791
yup, maar zal het ook Nederland zijn? Zou best wel eens een NIN-concert willen zien, dat is en blijft iets anders dan een optreden bij een festival.
pi_28482863
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:
yup, maar zal het ook Nederland zijn? Zou best wel eens een NIN-concert willen zien, dat is en blijft iets anders dan een optreden bij een festival.
Ach, ik zie liever NIN op een festival dan Sensation Black mee moeten maken
pi_28485570
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:19 schreef Devlinsect het volgende:
Op diverse boards tegen gekomen dat fans van NIN uit Europa, Trent hebben gesproken en gevraagd wanneer ze weer naar Europa komen.

Volgend jaar was het antwoord

Dat is beter dan over 5 jaar.
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken in de wetenschap dat de huidige tour tot eind november in Amerika loopt. En ze gaan hier echt wel terugkomen voor een zaaloptreden volgend jaar, don't worry...
pi_28485687
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb er zo de balen van dat ik ze deze zomer ben misgelopen dat ik bereid ben om volgend jaar naar Duitsland of Belgie te rijden
pi_28485936
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:02 schreef Vinduppie het volgende:

[..]

Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken in de wetenschap dat de huidige tour tot eind november in Amerika loopt. En ze gaan hier echt wel terugkomen voor een zaaloptreden volgend jaar, don't worry...
Nee dat had ik niet kunnen bedenken. Als ze in 1990 1x op een festival staan in R'dam, als ze in 1994 in Paradiso staan en in 1999 in 013, dan is er een kans dat ze pas over een x-aantal jaar optreden.

pi_28490730
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:15 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Nee dat had ik niet kunnen bedenken. Als ze in 1990 1x op een festival staan in R'dam, als ze in 1994 in Paradiso staan en in 1999 in 013, dan is er een kans dat ze pas over een x-aantal jaar optreden.

Volkomen gelijk heb je, ik doelde alleen op het feit dat ze dit jaar niet meer naar Europa zullen komen. Maar ik ben niet haatdragend, ik zwaai even vriendelijk terug hoor...
pi_28491473
Werchter was vet, en beter geluid dan rockinpark
  maandag 4 juli 2005 @ 22:10:15 #290
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28492576
013 was vetter
Dommage arachide-fromage
pi_28493145
Backstreet Boys hebben een melodie van NIN gejat . De nieuwe single van de BSB's, verschrikkelijk !

"Without you... without you... Without you everything falls apart .."
  maandag 4 juli 2005 @ 22:35:11 #292
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28493560
ik heb nog wel een filmpje van ze gemaakt (Lage resolutie, zonder geluid en maar 20 seconden). O, het zijn er zelfs twee
Maar toch leuk om terug te zien

Hier die van NIN (ik heb er nog een paar meer van Rockin Park, maar die staan wel op mn site):

NIN 1
NIN 2
pi_28494248
Hehe, handig om op die link te klikken als ik nog geen boxjes heb
Ik trap er elke keer weer in.
pi_28494249
Hehe, handig om op die link te klikken als ik nog geen boxjes heb
Ik trap er elke keer weer in.
pi_28494298
Ships, kan iemand de vorige deleten, 1 keer is genoeg.

Dubbel
pi_28494407
Drank op de maandagavond
  maandag 4 juli 2005 @ 22:57:28 #297
pi_28494499
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef Aneurism het volgende:
Werchter was vet, en beter geluid dan rockinpark
nog beter'??
kom aan, je stond vast verkeerd in die tent op rockin park
[/quote]
  Trouwste user 2022 maandag 4 juli 2005 @ 22:58:27 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_28494545
Volgens een vriend waren ze geniaal op Werchter.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 4 juli 2005 @ 23:01:49 #299
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28494685
Dit topic ging wel een stuk harder dan de eerste

Heb alvast een nieuwe aangemaakt:
Nine Inch Nails (3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 4 juli 2005 @ 23:02:28 #300
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28494707
Want deze is
Dommage arachide-fromage
  maandag 4 juli 2005 @ 23:02:41 #301
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_28494716
VOL
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')