Dat staat inderdaad al een keer of 100 in dit topic en in de vorigequote:Op maandag 27 juni 2005 18:38 schreef Boeman het volgende:
Ga binnenkort With teeth maar even halen. Of zijn de eerdere albums beter?
(stond misschien al ergens anders in deze topicserie, majaaa)
the only time??? die is me ontgaanquote:Op maandag 27 juni 2005 17:35 schreef Devlinsect het volgende:
Help me is even met het aanvullen/wijzigen van de setlist:
De setlist / playlist van 26 juni 2005
1. Pinion (intro)
2. Wish
3. March Of The Pigs
4. Line Begins To Blur
5. Something I Can Never Have
6. The Hand That Feeds
7. Terrible Lie
8. Burn
9. Closer + Only Time
10. Gave Up
11. Hurt
12. You Know What You Are?
13. Starf*ckers
14. Head Like A Hole
Dit zijn ze volgens mij wel. Ben niet zeker van volgorde van de nummers.
Ik kreeg bijna een fles waterr tegen me harses. een jongen raapte het waardevolle kleinood op dronk het leeg en gooide het terug naar Reznor.... ver kwam ie gelukkig niet...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:28 schreef melanie_the_miss het volgende:ik heb ze kunnen ruiken!
Hij keek zelfs naar me![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:36 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna een fles waterr tegen me harses. een jongen raapte het waardevolle kleinood op dronk het leeg en gooide het terug naar Reznor.... ver kwam ie gelukkig niet...
Starfucker!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:08 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb een gitaarpick (plectrum) van Trent, zijn handtekening en een handtekening van de voormalige keyboard speler Charlie Clouser.
Heb ze in 1999 gesproken![]()
Jah tuurlijk. Zo errug is ie ook weer niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heeft iemand wel eens de Broken-movie gezien? Net weer eens zitten kijken, getverdegetver
quote:
Ik zou die andere gasten ook niet herkennen. NIN is immers Trent Reznor en hij staat vrijwel altijd alleen op foto's afgebeeld...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Voordat het concert begon in Dusseldorf 1999 liep Charlie Clouser ff rond te kijken bij de ingang. En toen heb ik hem aangesproken.
NIemand herkende hem op dat moment!Die gast liep gewoon buiten!
nee maar Gave up vind ik toch wel erg ranzig om te zien.. Happiness in slavery is idd gaaf, die gaat dan nog netquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jah tuurlijk. Zo errug is ie ook weer niet...
Help me i'm in hell en happiness in slavery zijn errug vet![]()
Zojuist is ff de website gecheckt van Rock Werchter en gezien dat ze MAAR een uur spelen!quote:
Happiness in Slavery is toch gewoon een onderdeel van de broken movie (de snuff versie dan he)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jah tuurlijk. Zo errug is ie ook weer niet...
Help me i'm in hell en happiness in slavery zijn errug vet![]()
2e show was dit, mijn eerste was op Roskilde een aantal jaar geleden. De dag voordat er een aantal mensen dood gingen tijdens het pearl jam concert waar ik aan aanwezig bij was. :|quote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeker je eerste NIN show gezien? Trent en zijn maatjes rammen altijd alles door het podium heen. Niets mis met de sound imho.
hm wist niet dat NIN in 2000 ook festivals heeft gedaan...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Aneurism het volgende:
[..]
2e show was dit, mijn eerste was op Roskilde een aantal jaar geleden. De dag voordat er een aantal mensen dood gingen tijdens het pearl jam concert waar ik aan aanwezig bij was. :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |