Het is natuurlijk een geweldig nummer ja... helemaal van deze tijdquote:Op maandag 30 mei 2005 17:17 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een gemiste kans, dan heb je dit nummer vast nog niet gehoord in de "Charlie Clouser Remix"...![]()
Dit topic en het eerste deel doorlezen. De vraag die je stelt wordt vaker hier beantwoord.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef peaceman het volgende:
Wat moet ik als newbie van deze band leren kennen om het te gaan waarderen?
dat hangt af van de bands waar peaceman momenteel naar luistert. zo kan voor sommigen TDS (of zelfs further down...), voor anderen Fragile, en voor nog anderen With Teeth de beste starter zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ga het album With Teeth en Downward Spiral maar halen...
Ja dat weet ik! Op de Japanse versie staat een extra track Home (die overigens ook op de UK versie staat maar niet wordt genoemd in de tracklist). En verder krijg je twee remixes van The Hand That Feeds erbij. Niet bijzonder...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:34 schreef MaartenGrendel het volgende:
Op Bol.com hebben ze van With Teeth naast de gewone versie van het album ook de UK versie
(met 2 extra nummers), de tour versie en de Japanse importversie.
Bij die laatste twee staat er niet bij welke nummers erop staan of wat er verder anders aan is,
iemand hier die dat toevallig weet?
http://www.umusic.ca/site/web/newreleases/index.phpquote:Nine Inch Nails Only
date :: Tuesday June 14, 2005
catalogue # :: 0249883331 format :: e-single Video
genre :: POP label :: INTERSCOPE
Ik ga ze ook zien op Rockin' Park maar het gaat vast niet opkunnen tegen '99 in de 013.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:27 schreef Mark het volgende:
Da's dan mooi een paar jaar te laat
Precies. MTV's loss, net of Reznor daar van wakker ligt.quote:Op zondag 29 mei 2005 08:24 schreef Vinduppie het volgende:
[afbeelding]
Met zulke communistische trekjes mag je wat mij betreft die hele zender wel omdopen tot MTV China, te belachelijk voor woorden gewoon...
Wel goed dat de band voet bij stuk houdt en gewoon lekker niet optreedt.![]()
![]()
Anderzijds zal MTV er ook niet wakker van liggen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Precies. MTV's loss, net of Reznor daar van wakker ligt.
Haha.. heb er idd nog steeds weinig van gehoordquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:11 schreef keitel het volgende:
... blijkbaar niet
Blij dat ik niet degene ben die het aan zijn familie moet melden.
ja een goede set daar op soutside, helaas reageerde het publiek nogal lauw (wie programmeert NIN ook op de vroege avond?/??). maar ja tenminste geen friese vlaggen daarquote:Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Schuldige_Omstander heeft gisteren NIN op Southside gezien... eens kijken of ie het overleeft heeft...
Ik herinner me dat Trent een anekdote ophoestte over een optreden in België. Hij maakte zich zo nerveus omdat het publiek daar zo statisch voor zich uit bleef kijken dat hij zich bezeerd heeft aan een cymbaal tijdens het bestormen van het drumstel. Die cymbaal zou recht op zijn voorhoofd gedonderd zjin. There's no business like showbusiness.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:59 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
ja een goede set daar op soutside, helaas reageerde het publiek nogal lauw (wie programmeert NIN ook op de vroege avond?/??). maar ja tenminste geen friese vlaggen daar
wel amusant hoe men hun apparattuur sloopt alsof het weer 1992 of 1977 is!.
zelfde set als op Southside minus the wrethched maar met Magistrale lichtshow!!! superoptreden, en respect voor mijn corpulente buurman (die naast me stond) in zijn witte poloshirt die tijdens het concert in de mioshpit rustig zijn kromme sigaret bleef proberen aan te steken!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zin in vanavond! Zou eigenlijk niet gaan maar op het laatste moment toch nog.. als het effe meezit met VIP kaartenWordt m'n 1e NIN concert, zit hier te trillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |