abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2005 @ 13:35:48 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26496382
Het opvolgtopic van Nine Inch Nails ; het topic dat toch bijna 5,5 jaar meeging

Praat hier verder over Trent en zijn geesteskindjes

[ Bericht 4% gewijzigd door Mark op 25-04-2005 13:55:12 ]
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_26496543
quote:
Mark (1) - maandag 25 april 2005 @ 13:37

Vol

* Mark pinkt een melancholisch traantje weg
Grappig dat in de eerste 2 en een half jaar niet op in het vorige topic gereageerd was tot Schuldige_Omstander een topickick deed
pi_26496639
quote:
Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Grappig dat in de eerste 2 en een half jaar niet op in het vorige topic gereageerd was tot Schuldige_Omstander een topickick deed
Gelukkig maar dat deze al zo snel 2 reacties heeft
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 25 april 2005 @ 13:55:52 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26496795
* Mark vermoedt een paar verkapte TVP's

Maar een gegeven paard.....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  maandag 25 april 2005 @ 14:10:39 #5
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26497099
Ha NiN, een band waar ik volgens mij nog niet voldoende bekend mee ben.
Ik heb één CD. Die cd met de carnavalskraker "I want to fuck you like an animal".

Welk album moet ik eens proberen?
  maandag 25 april 2005 @ 14:21:24 #6
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26497314
Hmm, dan heb je dus al "The downward spiral", ik zou gaan voor "Pretty Hate Machine" (het debuut) of "And all that could have been", de liveregistratie die een mooie doorsnee biedt van NIN's repertoire
Dommage arachide-fromage
pi_26497392
http://www.nin.com/halo/19/index_V.html

Is Home een exclusief nummer voor op Vinyl?
pi_26497407
Mark, je hebt deel2 ook geopend!!!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_26497417
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef Mark het volgende:
Hmm, dan heb je dus al "The downward spiral", ik zou gaan voor "Pretty Hate Machine" (het debuut) of "And all that could have been", de liveregistratie die een mooie doorsnee biedt van NIN's repertoire
Vind de laatste een betere keuze gezien hij de, voor mij, betere selectie van NiN weergeeft.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 april 2005 @ 14:26:19 #10
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26497426
Tof dat Mark na 5,5 jaar weer het NIN topic opent!

En Nipeng: Pretty Hate Machine is in ieder geval mijn favoriet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26497434
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef kamagurka het volgende:
Door het oude vol te spammen, maar het word vergeven.

pi_26497440
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef Mark het volgende:
Die live is zeker een leuk begin. Van PHM ben ik zelf niet zo'n enorme fan. Maar goed ik ben geloof ik één van de weinigen. Mijn favoriet is denk ik de Broken EP, dat is dus ook een aanrader.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 25 april 2005 @ 14:28:36 #13
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_26497480
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef Aneurism het volgende:
Vind de laatste een betere keuze gezien hij de, voor mij, betere selectie van NiN weergeeft.
Daarom gaf ik die ook als overweging, daarnaast vind ik net als Sack de "Broken"-plaat ook erg sterk
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef kamagurka het volgende:
Ach, je verveelt je een beetje
Dommage arachide-fromage
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 april 2005 @ 14:33:57 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26497605
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Die live is zeker een leuk begin. Van PHM ben ik zelf niet zo'n enorme fan. Maar goed ik ben geloof ik één van de weinigen. Mijn favoriet is denk ik de Broken EP, dat is dus ook een aanrader.
Grappig dat je PHM niet zo sterk vind en Broken wel - aangezien die in mijn ogen erg dicht bij elkaar liggen.
pi_26497679
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:33 schreef Doc het volgende:

[..]

Grappig dat je PHM niet zo sterk vind en Broken wel - aangezien die in mijn ogen erg dicht bij elkaar liggen.
Huh?! Pretty Hate Machine is toch veel meer new wave/industrial/electronica terwijl Broken vooral een industrial metalachtige sound heeft (zit m toevallig net te luisteren ). Ik vind Broken en the Downwards Spiral veel dichter bij elkaar liggen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 april 2005 @ 14:40:10 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26497728
Broken zit er wslgewoon tussen in. Voor mij nog voldoende aan de kant van PHM (die ik subliem vind) ipv DS die ik aanmerkelijk minder vind (op een enkel nummer na dan, zoals de eerder genoemde carnavalskraker)
pi_26497914
Ik weet ook niet waarom ik PHM minder vindt, hij doet 't 'm gewoon net niet voor me. 't Is op zich een goed album, maar de vonk die ik wel heb bij Broken, TDS en ook the Fragile heb ik er gewoon niet bij.
pi_26497982
PHM vind ik wat te gewoontjes en eigenlijk vind ik head like a hole het enige echt goeie nummer wat daarop staat.
Ik ga zelf voor Fixed (vanwege de foetus remixen) en the fragile maar ook further down the spiral is erg goed. Onder andere daardoor heb ik Coil ontdekt.....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_26498019
Na With Teeth al vele malen voorbij hebben te laten komen (ja, ik ben een nasty downloadpimp), blijf ik van mening dat The Fragile toch het beste werk tot nu toe is. Met With Teeth op den 2de plaats.
pi_26498059
ach ik heb hem ook wel gedownload maar m'n bestelling al geplaatst en morgen maar de limited edition single bij het postkantoor ophalen.....
pi_26498088
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef bartrid het volgende:
PHM vind ik wat te gewoontjes en eigenlijk vind ik head like a hole het enige echt goeie nummer wat daarop staat.
Ik ga zelf voor Fixed (vanwege de foetus remixen) en the fragile maar ook further down the spiral is erg goed. Onder andere daardoor heb ik Coil ontdekt.....
Fixed is ook erg oke. Further Down The Spiral (en ook Things Falling Apart) vind ik te wisselvallig, daar staan wel hele goede dingen op, maar ook een hoop minderen vind ik.
pi_26498298
Voor Nipeng lijkt het me het beste om gewoon met de reguliere albums te beginnen en dan het andere werk te checken.
pi_26500365
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:53 schreef Carn het volgende:
Na With Teeth al vele malen voorbij hebben te laten komen (ja, ik ben een nasty downloadpimp), blijf ik van mening dat The Fragile toch het beste werk tot nu toe is. Met With Teeth op den 2de plaats.
Persoonlijk vind ik het album beter dan wat er nu op de markt verschijnt, maar ik moet toch zeggen dat ik 4 albums beter vind:

Fragile
Downward spiral
And all that could have been
Things falling apart

Ik vind het huidige album mooi, maar in de andere zit meer diepgang en is meer mijn smaak.
pi_26501173
The Fragile blijft inderdaad het beste album .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_26501659
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:53 schreef Carn het volgende:
Idd..dat vind ik toch hun beste album.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')