Grappig dat in de eerste 2 en een half jaar niet op in het vorige topic gereageerd was tot Schuldige_Omstander een topickick deedquote:Mark (1) - maandag 25 april 2005 @ 13:37
Vol
* Mark pinkt een melancholisch traantje weg
Gelukkig maar dat deze al zo snel 2 reacties heeftquote:Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Grappig dat in de eerste 2 en een half jaar niet op in het vorige topic gereageerd was tot Schuldige_Omstander een topickick deed
Vind de laatste een betere keuze gezien hij de, voor mij, betere selectie van NiN weergeeft.quote:Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef Mark het volgende:
Hmm, dan heb je dus al "The downward spiral", ik zou gaan voor "Pretty Hate Machine" (het debuut) of "And all that could have been", de liveregistratie die een mooie doorsnee biedt van NIN's repertoire
Die live is zeker een leuk begin. Van PHM ben ik zelf niet zo'n enorme fan. Maar goed ik ben geloof ik één van de weinigen. Mijn favoriet is denk ik de Broken EP, dat is dus ook een aanrader.quote:Op maandag 25 april 2005 14:21 schreef Mark het volgende:
Hmm, dan heb je dus al "The downward spiral", ik zou gaan voor "Pretty Hate Machine" (het debuut) of "And all that could have been", de liveregistratie die een mooie doorsnee biedt van NIN's repertoire
Daarom gaf ik die ook als overweging, daarnaast vind ik net als Sack de "Broken"-plaat ook erg sterkquote:Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef Aneurism het volgende:
Vind de laatste een betere keuze gezien hij de, voor mij, betere selectie van NiN weergeeft.
Ach, je verveelt je een beetjequote:
Grappig dat je PHM niet zo sterk vind en Broken wel - aangezien die in mijn ogen erg dicht bij elkaar liggen.quote:Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die live is zeker een leuk begin. Van PHM ben ik zelf niet zo'n enorme fan. Maar goed ik ben geloof ik één van de weinigen. Mijn favoriet is denk ik de Broken EP, dat is dus ook een aanrader.
Huh?! Pretty Hate Machine is toch veel meer new wave/industrial/electronica terwijl Broken vooral een industrial metalachtige sound heeft (zit m toevallig net te luisterenquote:Op maandag 25 april 2005 14:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Grappig dat je PHM niet zo sterk vind en Broken wel - aangezien die in mijn ogen erg dicht bij elkaar liggen.
Fixed is ook erg oke. Further Down The Spiral (en ook Things Falling Apart) vind ik te wisselvallig, daar staan wel hele goede dingen op, maar ook een hoop minderen vind ik.quote:Op maandag 25 april 2005 14:52 schreef bartrid het volgende:
PHM vind ik wat te gewoontjes en eigenlijk vind ik head like a hole het enige echt goeie nummer wat daarop staat.
Ik ga zelf voor Fixed (vanwege de foetus remixen) en the fragile maar ook further down the spiral is erg goed. Onder andere daardoor heb ik Coil ontdekt.....
Persoonlijk vind ik het album beter dan wat er nu op de markt verschijnt, maar ik moet toch zeggen dat ik 4 albums beter vind:quote:Op maandag 25 april 2005 14:53 schreef Carn het volgende:
Na With Teeth al vele malen voorbij hebben te laten komen (ja, ik ben een nasty downloadpimp), blijf ik van mening dat The Fragile toch het beste werk tot nu toe is. Met With Teeth op den 2de plaats.
Idd..dat vind ik toch hun beste album.quote:Op maandag 25 april 2005 14:53 schreef Carn het volgende:
Na With Teeth al vele malen voorbij hebben te laten komen (ja, ik ben een nasty downloadpimp), blijf ik van mening dat The Fragile toch het beste werk tot nu toe is. Met With Teeth op den 2de plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |