Waar kan ik de dubbel CD vinden van NINE INCH NAILS -And all what have couk been? hij namelijk vrij moeilijk te krijgen en bij LARGE is hij uitverkocht.
Ik natuurlijk mijn huis verlaten om in de stad bij een CD-winkel te gaan kijken, maar waar vind ik een stad??
quote:Wrijf het maar in
Op donderdag 28 februari 2002 16:34 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Heeh een Nine Inch Nails Topic waar niemand op gereageerd heeft.
quote:He, he! Je bent te gast, hoor!
Tot nu Toe dan want IK, Ja Ik ga het overnemen
quote:Ik zag die CD vandaag toch echt bij Kroeze liggen...
Op donderdag 28 februari 2002 22:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Sterker nog, large heeft hem nog nooit binnen gehad. NIN heeft leveringsproblemen met de cd's en verwacht ze pas over een paar weken in europa.
quote:tut tut, niet te veel praatjes... 't Is en blijft Mark's topic. Daar ga je met eerbied en respect mee om. Anders bellen we de topic politie of gaan met onze eigen topic-vigilantes aan de slag
Op donderdag 28 februari 2002 16:34 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Heeh een Nine Inch Nails Topic waar niemand op gereageerd heeft. Tot nu Toe dan want IK, Ja Ik ga het overnemen,
BTW de hobbies in je profiel komen me bekend voor... Brusselmans?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 28-02-2002 22:27]
quote:Hey daar ben ik toen geweest, das wel eeuwen terug zeg, ik was onder de indruk van de griezel links op het podium verder was het wel goed en kon het voor de verandering eens goed zien.
Op maandag 29 november 1999 17:12 schreef Mark het volgende:
Gezien de eerdere discussie over Rammstein en de volle zaal gisteravond, geloof ik dat er meerdere FOKkers naar Nine Inch Nails in Tilburg zijn geweest.<BR>Vraag: wat vonden jullie er van? Met name ben ik benieuwd wat jullie van dat enorme filmscherm vonden!
Men waar komt dit topic eigenlijk vandaan
quote:Uit de krochten van Fok! De schatkamers waar de echte oldbies (oerFok!ker) hun pareltjes hebben liggen
Op donderdag 28 februari 2002 22:25 schreef Kimmie het volgende:[..]
quote:Onder een enorme stoflaag
Op donderdag 28 februari 2002 22:25 schreef Kimmie het volgende:
quote:Hahaha, ben jij bij de 9 inch nails geweest kimmie?, dat had ik niet achter je gezocht..
Op donderdag 28 februari 2002 22:25 schreef Kimmie het volgende:[..]
Hey daar ben ik toen geweest, das wel eeuwen terug zeg, ik was onder de indruk van de griezel links op het podium verder was het wel goed en kon het voor de verandering eens goed zien.
quote:you don't know me
Op donderdag 28 februari 2002 22:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hahaha, ben jij bij de 9 inch nails geweest kimmie?, dat had ik niet achter je gezocht..
Ik heb ook nog ergens onder het stof een bandje van die muziek, superalternatief en behoorlijk depressieve muziek, met als toppunt zo'n nummer waarbij je de hele tijd zo'n stofzuiger hoort...
ik vind het trouwens helemaal niet depressief, een nummer met een stofzuiger erin komt me trouwens helemaal niet bekend voor
quote:Stond op zo'n blauwe CD, kweet niet hoe die heette, een maat van me had hem en ik heb hem toen op bandje gezet.. Dat moet ongeveer rond 1986 zijn geweest denk ik...
Op donderdag 28 februari 2002 22:31 schreef Kimmie het volgende:[..]
you don't know me
ik vind het trouwens helemaal niet depressief, een nummer met een stofzuiger erin komt me trouwens helemaal niet bekend voor
quote:'fixed' oid, heb hem ff niet bij de hand, beetje obscure ceedee ja
Op donderdag 28 februari 2002 22:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Stond op zo'n blauwe CD, kweet niet hoe die heette, een maat van me had hem en ik heb hem toen op bandje gezet.. Dat moet ongeveer rond 1986 zijn geweest denk ik...
quote:"Fixed" volgens mij.
Op donderdag 28 februari 2002 22:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Stond op zo'n blauwe CD, kweet niet hoe die heette, een maat van me had hem en ik heb hem toen op bandje gezet.. Dat moet ongeveer rond 1986 zijn geweest denk ik...
Remixes van "Broken".
Tamelijk bagger eigenlijk ("Broken" vind ik overigens wel aardig).
quote:stalk stalk
Op donderdag 28 februari 2002 22:34 schreef Mark het volgende:
Als er nog een Oscar bestaat voor "Langzaamst-startende-topic-dat-het-snelst-volkomt" dan kan ik maar beter wat tickets naar Hollywood gaan regelen!
quote:Klopt!
Op donderdag 28 februari 2002 22:38 schreef Doc het volgende:
"Broken" vind ik overigens wel aardig.
quote:Nee, die zal je niet horen. Die was toen nog stuk
Op donderdag 28 februari 2002 22:41 schreef Mark het volgende:[..]
Klopt!
* Mark zet Broken maar weer eens op. Toch eens luisteren of ik een kapotte stofzuiger hoor, die op Fixed gemaakt zou moeten zijn
stalk stalk
quote:Hmmm... ik ben hem nog nergens tegengekomen verder, waar zit die kroeze ergens?
Op donderdag 28 februari 2002 22:23 schreef Doc het volgende:[..]
Ik zag die CD vandaag toch echt bij Kroeze liggen...
-edit-
Hij is vandaag ook pas officieel in Europa uitgekomen zie ik net.
[Dit bericht is gewijzigd door Ceased2Be op 28-02-2002 23:55]
quote:De DVD ook?
Op donderdag 28 februari 2002 23:26 schreef Ceased2Be het volgende:[..]
Hmmm... ik ben hem nog nergens tegengekomen verder, waar zit die kroeze ergens?
-edit-
Hij is vandaag ook pas officieel in Europa uitgekomen zie ik net.
quote:Ik hoop van wel, ik had zowel de Digpack 2cd als de DVD in bestelling staan bij large. Volgens CDON.com is de releasedatum van de cd's 28 Februari.
Op vrijdag 01 maart 2002 01:26 schreef Black_Rainbow het volgende:[..]
De DVD ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |