abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2005 @ 20:48:46 #251
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28424277
Ik zie nu toch Audioslave die Killing in the Name aan het spelen zijn.

-edit-

Maar ik zit dan ook bij Skynet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:14:41 #253
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28425088
*edit*
Belgen zijn stom
Voices tell me I'm the shit.
pi_28425170
Het wordt niet uitgezonden. Volgens mij ook niet voor de belgen die het wel kunnen zien...
  zaterdag 2 juli 2005 @ 21:26:53 #255
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28425416
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:17 schreef Devlinsect het volgende:
Het wordt niet uitgezonden. Volgens mij ook niet voor de belgen die het wel kunnen zien...
Als ik het goed heb begrepen, moeten ze nog beginnen. Audioslave speelde tot 21.00u. en volgens StuBru staat het publiek nog steeds te wachten op Nine Inch Nails
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28430091
(uit Rockin park topic, hier maar even verder)
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 01:06 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

*flip flop flip flop flip*
hahaha inderdaad, ik vind Getting Smaller een supergaaf nummer maar DAT STUKJE, had ie DAT niet effe weg kunnen laten.. niet alleen die woorden maar ook de manier waarop ie het zingt, krijg er elke keer de kriebels van

Ik had trouwens echt gehoopt dat ze Right where it belongs zouden spelen.. zo'n mooi nummer, hoe het eerst een beetje 'verstoord' klinkt en dan op een gegeven moment de piano, de stem, alles helderder wordt

Deze nummers en The hand that feeds vond ik sinds ik With Teeth voor het eerst hoorde de beste, ik begin nu eindelijk een beetje in de rest van het album te komen (zoals You know who you are, dankzij Rockin Park eigenlijk, klonk echt goed)
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:46:00 #257
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28430249
You Know What You Are was echt veeel beter op Rockin Park, en RIght Where It Belongs zag ik laatst op TV live, wordt ook ineens naar een heel nieuw niveau getild live.......
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28430302
Right where it belongs is echt een supernummer !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28430582
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef SocialDisorder het volgende:
RIght Where It Belongs zag ik laatst op TV live, wordt ook ineens naar een heel nieuw niveau getild live.......
waar waar waar? En dat mis ik weer Heb echt al dagen dat pianodeuntje in 'n hoofd..
  zondag 3 juli 2005 @ 00:00:42 #260
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28430816
op MTV2 geloof ik. was bij het eerste With Teeth optreden volgens mij. het hele podium leeg,trent in het donker op z'n keyboard, en halverwge komt hij in het licht..............ZO FUKKIN KIKKE!!!!!!!!
pi_28431045
klinkt gaaf zeg
Grrr doe mij es MTV2, MTV zelf is allang niet meer wat het geweest is.. ooit zat ik, toen internet alleen nog voor nerds was, s'nachts urenlang voor de tv met de video klaar om NIN clips te tapen, goeie ouwe tijd *zucht* (en nu in ene The hand that feeds op klaarlichte dag uitzenden, wat is dat nou!)
  zondag 3 juli 2005 @ 00:12:31 #262
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28431263
THTF is gewoon een onwijs lekker nummer dat commercieel heel goed licht. Geen obscene teksten, geen scheldpartijen............

Je moet gewoon ff een schotel regelen; MTV2, alle nieuwste clips om 22.00 zo fucking cool. En de hele dag alleen maar muziek, geen geouwehoer van VJs DJs en OJs. Geen pimp my ride, geen cribs, geen all access, gewoon; muziek!
Ik had daar ook Windowlicker gezien voor Nederland überhaupt van Aphex Twin had gehoord........
  zondag 3 juli 2005 @ 00:15:04 #263
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_28431372
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:

Ik had daar ook Windowlicker gezien voor Nederland überhaupt van Aphex Twin had gehoord........
Ik ben al eens naar aphex live geweest ongeveer 10 jaar vóór windowlicker bestond
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_28431549
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
THTF is gewoon een onwijs lekker nummer dat commercieel heel goed licht. Geen obscene teksten, geen scheldpartijen...........
Klopt, en ook de clip wijkt niet echt af van wat er verder allemaal gedraaid wordt (qua alternatieve muziek dan). Maar toch, NIN zomaar op mtv in een 'regulier' programma, ik was wel even geshockeerd
quote:
Je moet gewoon ff een schotel regelen; MTV2, alle nieuwste clips om 22.00 zo fucking cool. En de hele dag alleen maar muziek, geen geouwehoer van VJs DJs en OJs. Geen pimp my ride, geen cribs, geen all access, gewoon; muziek!

Ik heb idd vaker goeie verhalen over MTV 2 gehoord.. woon nog thuis dus kan moeilijk m'n ouders dwingen een schotel te nemen.. als ik straks op een armzalig flatje beland zal ik er eens over denken
  zondag 3 juli 2005 @ 00:20:23 #265
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28431582
ik heb het over het algemene publiek......
pi_28440034
MTV 2 is ook op kabel te vinden indien je bij Essent zit. Koop het TVHOME pakket voor 100 euro en betaal 8 euro in de maand om MTV 2 o.a. te tjekken...

Ik heb het ook nog niet...
pi_28440324
En wat hebben we gemist met Werchter:

* The Frail/ The Wretched
* Wish
* March of the pigs
* The line begins to blur
* Something I can never have
* The hand that feeds
* With teeth
* Terrible lie
* Burn
* Closer
* Gave up
* Hurt
* Head like a hole

En toch had ik graag With Teeth live willen zien.

Een dag eerder werd er dit gespeeld in Frankrijk:

Beside you in time (intro)
1. the frail
2. the wretched
3. wish
4. march of the pigs
5. the line begins to blur
6. something i can never have
7. the hand that feeds
8. with teeth
9. burn
10. terrible lie
11. closer (only time)
12. reptile
13. gave up
14. the big come down
15. hurt
16. starfuckers, inc.
17. head like a hole

Besides you in time intro gemist, Reptile en The Big Come Down

[ Bericht 42% gewijzigd door Devlinsect op 03-07-2005 12:31:53 ]
pi_28440750
Tijdens Something I can Never Have in Parijs werd de song afgebroken:

Een stroboscoop staat te flikkeren op meneer Reznor. Hij wordt daar boos van en ramt zijn microfoon standaard een paar keer tegen het ding. whehehe

Kheb er een filmpje van, geschoten met een mobiele telefoon.
pi_28441624
The Big Come Down, een van mn favoriete nummers Naja je ken nie alles hebbe he..
pi_28445077
quote:
Op maandag 27 juni 2005 08:54 schreef Aneurism het volgende:
OMG HET OPTREDEN BIJ ROCKING PARK WAS VET!
(........). De gitarist liep ook al gefrustreerd weg omdat 2 gitaren het niet deden, uiteindelijk heeft hij zijn agressie op de box afgereageerd. Deze box werd met gitaar erin gestoken over het podium heen geflikkerd. Een roadie moest het opruimen en zat eerst effe in zijn haar te krabben van: Tja... hoe ga ik dit aanpakken, om vervolgens aan een snoer te rukken van de gitaar die nog in de box zat

Trent was 2x geflikkerd, 1 keer greep hij naar zijn hoofd en kwam er een roadie even kijken. (......) Bij starfuckers was er even een moment waarbij er contact was met het publiek
Shit dat ik dit allemaal heb gemist. Ik was er wel bij, ik had gewoon in de pit moeten gaan staan. Met mijn lengte had ik makkelijk alle ellebogen kunnen ontwijken door even te bukken
Af en toe zag ik een kerel in het wit, maar voornamelijk die ouwe knakker voor me die steeds meer naar achteren leunde (ieeeeh).

Het was de eerste keer dat ik NIN zag en ik was echt overblown. Echt een mooie, strakke show. Jammer dat ik zo weinig van ze ken, maar ik ga zeker cd's van ze kopen. Ik had ook graag naar Werchter gewild (o.a. ook voor New Order :p )
Staat er al een nieuw optreden in NL gepland?
pi_28449838
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
The Big Come Down, een van mn favoriete nummers Naja je ken nie alles hebbe he..
Big Come Down is medegeproduceerd door Dr. Dre

Voorlopig geen nieuwe nin concerten in Nederland. Misschien weer is over vijf jaar...
pi_28454488
NIN @ Rock Werchter

Hoef ik verder geen woorden aan toe te voegen...
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_28456128
Die foto doet me wensen dat vorige week zondag een wekelijks terugkerend evenement kan zijn. Ik ben dan tevreden met slechts het moment tussen 21:00 en 22:30... .

Ik ben wel nog steeds in shock over het feit dat Reznor twee keer zijn vroegere omvang heeft, hij heeft gewoon geen nek meer! Ik moest lachen om deze opmerking op een ander forum:
quote:
It seemed a little odd with him playing the piano on songs like Hurt and SICNH during the tour when he's become this beefcake guy. It seems like he could beat the crap out of the guy that wrote those songs now.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kimsomnia op 04-07-2005 01:13:19 ]
pi_28456507
Is het Werchter optreden nog uitgezonden ergens? (radio, tv, 2voor12, ofzo?)
  zondag 3 juli 2005 @ 22:09:05 #275
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28457454
Ja, als je een belgische internet-provider hebt ..
Tranquillo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')