Als ik het goed heb begrepen, moeten ze nog beginnen. Audioslave speelde tot 21.00u. en volgens StuBru staat het publiek nog steeds te wachten op Nine Inch Nailsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:17 schreef Devlinsect het volgende:
Het wordt niet uitgezonden. Volgens mij ook niet voor de belgen die het wel kunnen zien...
hahaha inderdaad, ik vind Getting Smaller een supergaaf nummer maar DAT STUKJE, had ie DAT niet effe weg kunnen laten.. niet alleen die woorden maar ook de manier waarop ie het zingt, krijg er elke keer de kriebels vanquote:
waar waar waar? En dat mis ik weerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef SocialDisorder het volgende:
RIght Where It Belongs zag ik laatst op TV live, wordt ook ineens naar een heel nieuw niveau getild live.......
Ik ben al eens naar aphex live geweest ongeveer 10 jaar vóór windowlicker bestondquote:Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik had daar ook Windowlicker gezien voor Nederland überhaupt van Aphex Twin had gehoord........
Klopt, en ook de clip wijkt niet echt af van wat er verder allemaal gedraaid wordt (qua alternatieve muziek dan). Maar toch, NIN zomaar op mtv in een 'regulier' programma, ik was wel even geshockeerdquote:Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
THTF is gewoon een onwijs lekker nummer dat commercieel heel goed licht. Geen obscene teksten, geen scheldpartijen...........
quote:Je moet gewoon ff een schotel regelen; MTV2, alle nieuwste clips om 22.00 zo fucking cool. En de hele dag alleen maar muziek, geen geouwehoer van VJs DJs en OJs. Geen pimp my ride, geen cribs, geen all access, gewoon; muziek!
Ik had daar ook Windowlicker gezien voor Nederland überhaupt van Aphex Twin had gehoord........
Shit dat ik dit allemaal heb gemist. Ik was er wel bij, ik had gewoon in de pit moeten gaan staan. Met mijn lengte had ik makkelijk alle ellebogen kunnen ontwijken door even te bukkenquote:Op maandag 27 juni 2005 08:54 schreef Aneurism het volgende:
OMG HET OPTREDEN BIJ ROCKING PARK WAS VET!
(........). De gitarist liep ook al gefrustreerd weg omdat 2 gitaren het niet deden, uiteindelijk heeft hij zijn agressie op de box afgereageerd. Deze box werd met gitaar erin gestoken over het podium heen geflikkerd. Een roadie moest het opruimen en zat eerst effe in zijn haar te krabben van: Tja... hoe ga ik dit aanpakken, om vervolgens aan een snoer te rukken van de gitaar die nog in de box zat
Trent was 2x geflikkerd, 1 keer greep hij naar zijn hoofd en kwam er een roadie even kijken. (......) Bij starfuckers was er even een moment waarbij er contact was met het publiek
Big Come Down is medegeproduceerd door Dr. Drequote:Op zondag 3 juli 2005 13:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
The Big Come Down, een van mn favoriete nummersNaja je ken nie alles hebbe he..
quote:It seemed a little odd with him playing the piano on songs like Hurt and SICNH during the tour when he's become this beefcake guy. It seems like he could beat the crap out of the guy that wrote those songs now.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |