abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28277533
Jee wat was dat gaaf! VIP kaarten gingen aan mn neus voorbij maarja er was toch geen VIPvak in de tent Staan er al ergens foto's online? *nog een keer wil*
pi_28277613
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jee wat was dat gaaf! VIP kaarten gingen aan mn neus voorbij maarja er was toch geen VIPvak in de tent Staan er al ergens foto's online? *nog een keer wil*
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14461&postdays=0&postorder=asc&start=0

Gelukkig waren er in de pit ook weinig mensen die daar alleen stonden om elkaar de hersens in te slaan maar gewoon op een intense manier van de muziek zaten te genieten.
pi_28277959
De pit was vrij rustig ja.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28277960
Oeh mooie foto's! Zit het algemene Rockin' park topic ook al door te spitten, die filmpjes Zie het nog de hele dag voor me, 't was zo intens allemaal, moet er nog steeds een beetje van bijkomen..
pi_28277971
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeker je eerste NIN show gezien? Trent en zijn maatjes rammen altijd alles door het podium heen. Niets mis met de sound imho .
Dit was zeker jouw eerste concert? Trent en zijn maatjes rammen NIET altijd alles door het podium heen.

Kheb hier hele reeksen met concerten op video waar het NIET gebeurd.

Tijdens deze tour gebeurt het wel vaker! Tjek het nieuwe clipje op nin.com met de datum 26-06-2005 (en nee, het is niet Rock in Park).

Kheb NIN nu vier keer gezien. Dit was toch wel één van de betere concerten. Ik stond recht tegenover Jeordie White. Lekker ongeïnteresseerd was die gast. En goed verkouden. Kon m horen hoesten.
pi_28277998
Ongeïnteresseerd is nog een understatement. De manier waarop die gast in mijn ogen keek, net alsof hij het echt totaal niet interessant vond .
pi_28278173
quote:
Er zijn nog meer foto's te vinden op die site! Goede foto's! Bedankt voor de tip Ellendige_Toffe!
pi_28278203
Volgens mij zijn die foto's van die gast die door de secutiry op zijn flikker heeft gekregen omdat hij heel de tijd foto's aan het maken was met een redelijk professionele camera .
pi_28278260
Stond je een beetje vooraan dan Nitespeed? Ik dus tegenover Jeordie. Misschien heb ik je gezien.

Gaaf ook hoe hij tijdens Something I Can Never Have de piano intro speelde en op een gegeven moment zijn benen kruiste. Lekker oninteressant. Moest lachen...
pi_28278340
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij zijn die foto's van die gast die door de secutiry op zijn flikker heeft gekregen omdat hij heel de tijd foto's aan het maken was met een redelijk professionele camera .
Bij Keane zag ik pas goed hoe fotografen tegenwoordig behandeld worden. Echt schandalig. Al mochten ze bij Keane wel tijdens 4 nummers fotograferen. Heb ooit gelezen dat het bij Madonna er maar 1 was...

Wie was die fotograaf eigenlijk die bij NIN op de geluidsinstallatie (of iets anders hoogs) zat?
pi_28278341
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef Devlinsect het volgende:
Stond je een beetje vooraan dan Nitespeed? Ik dus tegenover Jeordie. Misschien heb ik je gezien.

Gaaf ook hoe hij tijdens Something I Can Never Have de piano intro speelde en op een gegeven moment zijn benen kruiste. Lekker oninteressant. Moest lachen...
Vooraan? Helemaal vooraan (helaas wel Interpol moeten zien daarvoor, wat een kutband ) recht tegenover deze gast:

pi_28278505
Help me is even met het aanvullen/wijzigen van de setlist:

De setlist / playlist van 26 juni 2005

1. Pinion (intro)
2. Wish
3. March Of The Pigs
4. Line Begins To Blur
5. Something I Can Never Have
6. The Hand That Feeds
7. Terrible Lie
8. Burn
9. Closer + Only Time
10. Gave Up
11. Hurt
12. You Know What You Are?
13. Starf*ckers
14. Head Like A Hole

Dit zijn ze volgens mij wel. Ben niet zeker van volgorde van de nummers.
pi_28278549
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Bij Keane zag ik pas goed hoe fotografen tegenwoordig behandeld worden. Echt schandalig. Al mochten ze bij Keane wel tijdens 4 nummers fotograferen. Heb ooit gelezen dat het bij Madonna er maar 1 was...

Wie was die fotograaf eigenlijk die bij NIN op de geluidsinstallatie (of iets anders hoogs) zat?
Die zat links op de monitor jah. Gozer met een zwarte hanekam. Ik vermoed een crewlid van NIN die ook de foto's maakt voor de nin.com site.
  maandag 27 juni 2005 @ 17:36:46 #164
95046 keitel
waarvan akte...
pi_28278551
zo weinig interactie met het publiek? da's jammer. dit weekend naar graspop geweest. verbaast me dat er bands zijn voor wie interactie met het publiek wat moeilijker ligt. (waarmee ik bedoel dat er veel interactie was met het publiek op graspop)
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
pi_28278599
Klopt volgens mij Devilinsect, die setlist.
pi_28278693
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:36 schreef keitel het volgende:
zo weinig interactie met het publiek? da's jammer. dit weekend naar graspop geweest. verbaast me dat er bands zijn voor wie interactie met het publiek wat moeilijker ligt. (waarmee ik bedoel dat er veel interactie was met het publiek op graspop)
Trent en consorten maakt weinig interactie met het publiek. Hij zei iets voor Hurt in trant van: we gaan er overheen blazen dus help me ff. (R.E.M. speelde op dat moment).

En tijdens Starfuckers bij dont you tussenstuk werd de band stil terwijl publiek steeds sneller Dont You zong / schreeuwde en Trent's reactie: that was fucking awesome ...

Nitespeed: ik stond ook recht tegenover die gast samen met een blonde dame en een dame met een herkenbare pleister op de neus. Zegt het je wat?
pi_28278738
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Trent en consorten maakt weinig interactie met het publiek. Hij zei iets voor Hurt in trant van: we gaan er overheen blazen dus help me ff.

En tijdens Starfuckers bij dont you tussenstuk werd de band stil terwijl publiek steeds sneller Dont You zong / schreeuwde en Trent's reactie: that was fucking awesome ...

Nitespeed: ik stond ook recht tegenover die gast samen met een blonde dame en een dame met een herkenbare pleister op de neus. Zegt het je wat?
Ja, dat hoogblonde wijf verdient een stoot op d'r neus. Die was heel asociaal bezig met mij van mijn plek duwen, en heeft er onder meer voor gezorgd dat mijn vriendin in paniek weggehaald werd door de security omdat ze van alle kanten veel te hard geduwd werd. En ja, voormalijk heel hard in haar zij door dat blonde kind. Een beetje duwen/springen is okay, maar dit was heel asociaal wegduwen om zelf beter te kunnen staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door NiteSpeed op 27-06-2005 17:50:30 ]
pi_28279039
Heb bijna een trauma overgehouden aan Wish zeg, beetje naief misschien maar ik had niet verwacht dat het publiek zo tekeer zou gaan Ik stond echt middenin de pit, bijna vooraan.. m'n vriend en ik stonden elkaar aan te klampen, lag ondertussen dubbel van het lachen want het was wel een leuk zootje, zo in ene vanuit het niets We zijn maar wat naar achter gegaan, konden het gelukkig nog supergoed zien zonder van alle kanten gebeukt te worden..
pi_28279102
Jah, zo zijn die twee dames. Ook niet helemaal mijn stijl. Ik stond naast je en zag inderdaad dat je tjik erover heen werd gedragen. Na Hurt geloof ik

Ik was die gozer van bijna 2 meter met kort haar die links van je stond en zijn longen uit zijn lijf aan het schreeuwen was

Je bent de eerste fokker die ik gezien heb samen met je vriendin
pi_28279145
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef Devlinsect het volgende:
Jah, zo zijn die twee dames. Ook niet helemaal mijn stijl. Ik stond naast je en zag inderdaad dat je tjik erover heen werd gedragen. Na Hurt geloof ik

Ik was die gozer van bijna 2 meter met kort haar die links van je stond en zijn longen uit zijn lijf aan het schreeuwen was

Je bent de eerste fokker die ik gezien heb samen met je vriendin
Ik weet niet precies na welk nummer. Wat ik wel weet is dat ik nooit meer met haar vooraan ga staan bij rockconcerten . Ze heeft wel achteraf in de gangen Trent en zijn vriendjes van heel dichtbij gezien, klein geluk bij een ongeluk .
pi_28279160
Je kan best met je vriendin voor aan staan mits je bij de barrier staat. En de volgende keer wat a-socialer zijn en terug drukken.

pi_28279241
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan best met je vriendin voor aan staan mits je bij de barrier staat. En de volgende keer wat a-socialer zijn en terug drukken.

Ja, dat terugdrukken is mij nog wel gelukt. Alleen omdat mijn vriendin dat niet durft heb ik heel wat nummers lang een barrièrre mogen vormen met mijn armen om mijn vriendin d'r middel heen. Dat gaat best goed, een tijdje lang, maar al die klappen zijn na een tijdje niet meer leuk om op te vangen .
pi_28279250
Wel leuk trouwens, dat die ene crowdsurfer echt hard viel bij de security.
pi_28279285
Ik heb trouwens dat ene vestje/jasje/hoody gekocht van NIN .
Een hoop held (¤55) maar hij is wel leuk !
  maandag 27 juni 2005 @ 18:38:50 #175
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28280246
Dit was de eerste keer dat in NIN live zag, en ik vond het geweldig!!
Normaal gesproken luister ik ook niet zoveel naar dit 'soort' muziek, maar daar is bij deze verandering in gekomen. Die hele show eromheen ook. Maar de muziek is ook uniek!

Ga binnenkort With teeth maar even halen. Of zijn de eerdere albums beter?
(stond misschien al ergens anders in deze topicserie, majaaa )
[i]deze ruimte is te huur[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')