http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14461&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:Op maandag 27 juni 2005 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jee wat was dat gaaf! VIP kaarten gingen aan mn neus voorbij maarja er was toch geen VIPvak in de tentStaan er al ergens foto's online? *nog een keer wil*
Dit was zeker jouw eerste concert? Trent en zijn maatjes rammen NIET altijd alles door het podium heen.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Zeker je eerste NIN show gezien? Trent en zijn maatjes rammen altijd alles door het podium heen. Niets mis met de sound imho.
Er zijn nog meer foto's te vinden op die site! Goede foto's! Bedankt voor de tip Ellendige_Toffe!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14461&postdays=0&postorder=asc&start=0
Bij Keane zag ik pas goed hoe fotografen tegenwoordig behandeld worden. Echt schandalig. Al mochten ze bij Keane wel tijdens 4 nummers fotograferen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij zijn die foto's van die gast die door de secutiry op zijn flikker heeft gekregen omdat hij heel de tijd foto's aan het maken was met een redelijk professionele camera.
Vooraan? Helemaal vooraan (helaas wel Interpol moeten zien daarvoor, wat een kutbandquote:Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef Devlinsect het volgende:
Stond je een beetje vooraan dan Nitespeed? Ik dus tegenover Jeordie. Misschien heb ik je gezien.
Gaaf ook hoe hij tijdens Something I Can Never Have de piano intro speelde en op een gegeven moment zijn benen kruiste. Lekker oninteressant. Moest lachen...
Die zat links op de monitor jah. Gozer met een zwarte hanekam. Ik vermoed een crewlid van NIN die ook de foto's maakt voor de nin.com site.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Bij Keane zag ik pas goed hoe fotografen tegenwoordig behandeld worden. Echt schandalig. Al mochten ze bij Keane wel tijdens 4 nummers fotograferen.Heb ooit gelezen dat het bij Madonna er maar 1 was...
Wie was die fotograaf eigenlijk die bij NIN op de geluidsinstallatie (of iets anders hoogs) zat?
Trent en consorten maakt weinig interactie met het publiek. Hij zei iets voor Hurt in trant van: we gaan er overheen blazen dus help me ff. (R.E.M. speelde op dat moment).quote:Op maandag 27 juni 2005 17:36 schreef keitel het volgende:
zo weinig interactie met het publiek? da's jammer. dit weekend naar graspop geweest. verbaast me dat er bands zijn voor wie interactie met het publiek wat moeilijker ligt. (waarmee ik bedoel dat er veel interactie was met het publiek op graspop)
Ja, dat hoogblonde wijf verdient een stoot op d'r neus. Die was heel asociaal bezig met mij van mijn plek duwen, en heeft er onder meer voor gezorgd dat mijn vriendin in paniek weggehaald werd door de security omdat ze van alle kanten veel te hard geduwd werd. En ja, voormalijk heel hard in haar zij door dat blonde kind. Een beetje duwen/springen is okay, maar dit was heel asociaal wegduwen om zelf beter te kunnen staan.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Trent en consorten maakt weinig interactie met het publiek. Hij zei iets voor Hurt in trant van: we gaan er overheen blazen dus help me ff.
En tijdens Starfuckers bij dont you tussenstuk werd de band stil terwijl publiek steeds sneller Dont You zong / schreeuwde en Trent's reactie: that was fucking awesome ...
Nitespeed: ik stond ook recht tegenover die gast samen met een blonde dame en een dame met een herkenbare pleister op de neus. Zegt het je wat?
Ik weet niet precies na welk nummer. Wat ik wel weet is dat ik nooit meer met haar vooraan ga staan bij rockconcertenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:53 schreef Devlinsect het volgende:
Jah, zo zijn die twee dames. Ook niet helemaal mijn stijl. Ik stond naast je en zag inderdaad dat je tjik erover heen werd gedragen. Na Hurt geloof ik
Ik was die gozer van bijna 2 meter met kort haar die links van je stond en zijn longen uit zijn lijf aan het schreeuwen was![]()
Je bent de eerste fokker die ik gezien heb samen met je vriendin![]()
Ja, dat terugdrukken is mij nog wel gelukt. Alleen omdat mijn vriendin dat niet durft heb ik heel wat nummers lang een barrièrre mogen vormen met mijn armen om mijn vriendin d'r middel heen. Dat gaat best goed, een tijdje lang, maar al die klappen zijn na een tijdje niet meer leuk om op te vangenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan best met je vriendin voor aan staan mits je bij de barrier staat. En de volgende keer wat a-socialer zijn en terug drukken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |