Jawel. Ben er speciaal naar Werchter geweest één dag...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
hm wist niet dat NIN in 2000 ook festivals heeft gedaan...
er zijn 2 versies van toch?Van All That Could have been dan: een dubbel CD een enkele. Ken je ze beide? Heeft die dubbel CD echt meer toegevoegde waarde?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:47 schreef Devlinsect het volgende:
Koop de DVD All that Could have Been en als je minder te spanderen hebt daarvan de CD. Deze bevat live opnames en is eigelijk een best of. Beetje vergelijkbaar wat je afgelopen zondag hebt gezien.
Anders zou ik beginnen met TDS of PHM![]()
Neem de dubbel CD, echt. De Deluxe versie van Halo 17 is zijn geld meer dan waardquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
er zijn 2 versies van toch?Van All That Could have been dan: een dubbel CD een enkele. Ken je ze beide?
Ok!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:37 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Neem de dubbel CD, echt. De Deluxe versie van Halo 17 is zijn geld meer dan waard!
De bonus CD heet 'Still' en bevat iets van twaalf nummer die heel mooi meerendeels akoestisch zijn gespeeld en opgenomen. Er zijn ook video's van te vinden, waar je Trent kan zien zitten in zijn kamer tijdens de opnames samen met een akoestische gitaar.
Sommige van mijn favoriete NIN-songs staan op de bonus CD zelfs.
Je moet trouwens ook de DVD apart erbij kopen denk ik.
Still:quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ok!!![]()
nu nog even zien waar ik die dubbel cd kan vinden...
die 2e bevat wel 2 cd's, maar die eerste is alleen de 2e cd(still) neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:48 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Still:
http://www.merch.com/nineinchnails/splash/idxmusic.html
Niet beschikbaar, wel gelist:
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=101849
Klopt, alleen bij de FR kan je momenteel het deluxe-album niet kopen. Als ik jou was zou ik even verder zoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
die 2e bevat wel 2 cd's, maar die eerste is alleen de 2e cd(still) neem ik aan?
dat ga ik zeker doen, want nu wil ik hem hebben ookquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij de FR kan je momenteel het deluxe-album niet kopen. Als ik jou was zou ik even verder zoeken.
maar die 2cd is bij Plato ook niet meer leverbaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Plato heeft nog CDs in verschillende uitvoeringen. NIN valt niet meer te bestellen via FRS, althans niet vóór RIP, tijdens RIP stond er een FRS met alle CDs van NIN volop in vorraad........
Wish door Linkin Parkquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef SiemeN het volgende:
Het enige wat ik eigenlijk ken van Nine Inch Nails is een door Linkin Park live uitgevoerde versie van het nummer Wish.
Klonk erg goed moet ik zeggen.
Is de band voor mij het proberen waard of heeft LP er iets heel anders van gemaakt?
gelukkig maarquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef SiemeN het volgende:
Tja, ik kan het allicht proberen.
Ik ben nu niet bepaald Linkin Park fan nummer 1.. die periode ligt toch echt al jaren achter me.
Nee. Niet het proberen waard. De Wish uitvoering van LP is beter dan die van NIN.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef SiemeN het volgende:
Tja, ik kan het allicht proberen.
Ik ben nu niet bepaald Linkin Park fan nummer 1.. die periode ligt toch echt al jaren achter me.
Extreem hard zou ik het niet willen noemen, maar gewoon hard. Live is het soms wel extreemquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
LP heeft het neergelegd op een keukentafel, de onderbroek ervan uitgetrokken, en zo hard verkracht dat het eigenlijk geen bestaansrecht meer heeft.
Luister Wish eens van NIN, en dan kun je een oordeel vellen. NIN heeft overigens veel verschillende soorten nummers. Van extreem rustig tot extreem hard.
Ik zou march of the pigs of wish toch best onder het extreem harde willen plaatsen. OK, er zijn bands die nog een stap verder gaan, maar dat valt naar mijn smaak niet langer onder muziek.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Extreem hard zou ik het niet willen noemen, maar gewoon hard. Live is het soms wel extreem
Wou jij ministry geen muziek noemen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zou march of the pigs of wish toch best onder het extreem harde willen plaatsen. OK, er zijn bands die nog een stap verder gaan, maar dat valt naar mijn smaak niet langer onder muziek.
u is een wijs man.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
nee, die wou ik de uitzondering op de regel noemen
juist. Ministryquote:
Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:47 schreef bartrid het volgende:
[..]
juist. Ministry![]()
En zo hard is March of the pigs toch niet?
Eenschquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...![]()
wat ben ik blij dat ik daar net tussenin zitquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Vinduppie het volgende:
[..]
Daar kun je wel een eeuwige discussie over blijven voeren. Voor liefhebbers van popmuziek kan NIN een verschrikkelijke klerebak herrie zijn, voor sommige metalheads zal het verwijfde homomuziek zijn...![]()
Daar ben ik net geweest. Kan er niets over vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:51 schreef SocialDisorder het volgende:
ik krijg hem niet geopend, maar dat kan kloppen, aangezien RW nog niet begonnen is
enne, voor info over streams rippen zou je naar de site van de presidents of the usa kunnen gaan.........
als je goegelt op ripping streaming media kan je toch wat interessante links vinden me dunkt. Maar dat mag je uiteraard niet gebruiken om illegaal streams op te nemen (zoals bijv. van RW).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:42 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Daar ben ik net geweest. Kan er niets over vinden.![]()
Graag nog een paar hints![]()
Nou ik moet toch eerlijk zeggen dat het nieuwe album van Limp Bizkit nog redelijk te pruimen is, een hele grote stap terug naar 3$ bill y'all... serieusquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee. Niet het proberen waard. De Wish uitvoering van LP is beter dan die van NIN.
Ik zou de nieuwe CD van Limp Bizkit gaan halen als ik jou zou zijn.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:18 schreef Betse het volgende:
[..]
Nou ik moet toch eerlijk zeggen dat het nieuwe album van Limp Bizkit nog redelijk te pruimen is, een hele grote stap terug naar 3$ bill y'all... serieus
dat meen je niet.. aargh!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:18 schreef SocialDisorder het volgende:
SCHEISSE!!! De main stage is alleen beschikbaar voor Belgacom leden...........en raad eens waar AS, NIN en RS optreden.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |