abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26504850
Ben With teeth nu aan het luisteren, moet wel wennen maar Getting Smaller en Right where it belongs vielen me meteen op, vooral die laatste is mooi!
pi_26507032
Ik heb gisteren With Teeth mogen downloaden en heb 'm vandaag diverse malen afgespeeld. Mijn eerste indruk is dat er wel catchy nummers op staan (The hand that feeds, Everyday is exactly the same), maar ik mis wel een beetje het Fragile geluid. Bij sommige nummers krijg ik zelfs een underground britpop gevoel (brrrr)...
Maar misschien is het ff wennen, het koste me destijds ook ff voordat ik Fragile echt kon waarderen (en die cd's maken nu deel uit van mijn 'alltime favorites'!!!)
pi_26513118
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:29 schreef 1972 het volgende:
Ik heb gisteren With Teeth mogen downloaden en heb 'm vandaag diverse malen afgespeeld. Mijn eerste indruk is dat er wel catchy nummers op staan (The hand that feeds, Everyday is exactly the same), maar ik mis wel een beetje het Fragile geluid. Bij sommige nummers krijg ik zelfs een underground britpop gevoel (brrrr)...
Maar misschien is het ff wennen, het koste me destijds ook ff voordat ik Fragile echt kon waarderen (en die cd's maken nu deel uit van mijn 'alltime favorites'!!!)
Het was wel even wennen, maar inmiddels draai ik hem nonstop.

We hebben het wel over downloaden allemaal, maar ik ga toch echt de cd kopen.
pi_26514643
Ik heb maar een album en dat is The Fragile, ik vind hem echt geweldig. Ik ben zeker van plan meerdere albums te gaan kopen. Geniale muziek!
pi_26514787
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:24 schreef Aneurism het volgende:
http://www.nin.com/halo/19/index_V.html

Is Home een exclusief nummer voor op Vinyl?
Exclusief op vinyl. Verschijnt geloof ik wel op de Japanse editie van Met Tanden.

Volgens de laatste interviews van Trent vindt hij The Fragile een plaat waar hij het minst mee heeft. In die tijd speelde er nogal wat dingen rondom hem. Teveel drank en drugs gebruik zijn ook slecht.

Alles waar 'te' voor staat is ook slecht heb ik geleerd.

Behalve tequilla...
pi_26528458
Ik hoop dat ik voordat ik NIN ga zien hier in de goffert dat ik het album wat meer ga waarderen Want NIN is toch de reden dat ik naar rockin' park ga. Als Nin er niet zou staan was ik duidelijk naar dat andere leuke festival gegaan in de goffert
pi_26530184
Ik benieuwd welk nummer het geweldige 'Only' dit jaar nog gaat overtreffen. Alvast een nominatie voor de "Fok song of the year award"
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
  woensdag 27 april 2005 @ 00:56:14 #33
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26535174
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:45 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Volgens de laatste interviews van Trent vindt hij The Fragile een plaat waar hij het minst mee heeft. In die tijd speelde er nogal wat dingen rondom hem.
Die geluiden heb indd ook gehoord, oa op bbc radio waar hij even de rockshow voor z'n rekening nam. Desalniettemin blijft dit voor mij de absolute klassieker totnutoe. Soms heb ik de indruk dat het poneerde omdat TF niet al te laaiend ontvangen werd in het begin, hoewel ik dat ook sterk betwijfel hoor - maar 't zou menselijk zijn. Óf hij is gewoon te veeleisend voor zichzelf óf het werd gemaakt in een periode waar hij zich niet lekker bij voelt.

(zo, deze staat ook weer bij m'n actieve topieken)
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
  woensdag 27 april 2005 @ 00:58:26 #34
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_26535206
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:37 schreef Hugo- het volgende:
Ik heb maar een album en dat is The Fragile, ik vind hem echt geweldig. Ik ben zeker van plan meerdere albums te gaan kopen. Geniale muziek!
Blijft 1 van de meest ondergewaarde albums ooit. Onbegrijpelijk.
...dass wir fliegen.
pi_26538656
Tjek www.nin.com

Er staat een liveclipje van een nieuw nummer online. Ga naar Current en dan naar de vage vlek rechtsboven in de hoek. Klik het aan. HEb het nog niet kunnen zien (mn werk heeft geen quicktime speler verdomme!).

Kan niet wachten tot 26 juni....

Enne, heeft iemand nog een opname van het concert in Tilburg 013? Ben de mijne kwijt
pi_26550080
De Japanse versie van With Teeth bevat drie extra bonus tracks.... en de schijnbaar wordt de single "The hand that feeds" niet in Amerika uitgebracht, maar wel een Engeland. (De clip hiervan is overigens te zien op www.nin.com)
Verder las ik ergens in een interview dat Trent meer een "song" album wilde maken en dat is ook wel te horen; veel minder instrumentale stukken dan The Fragile.

Oh ja... "Only" (dat is toch track 8, hé?)... Fok Song of the year???? Hahahaha
Ik vind dat het enigste nummer op de CD dat totaal géén typisch NIN nummer is ;-)
pi_26550861
weet niet of iemand het al vermeld heeft maar via http://www.myspace.com/ninofficial kun je hem de hele dag gratis en LEGAAL luisteren.
pi_26581212
Ik heb net Halo19 opgehaald bij de MusicStore

Tot mijn grote verbazing blijkt Home ook op de cd te staan, gewoon als track 14.
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
pi_26602258
Door je bericht, Vinduppie, ben ik zelf ook ff op pad geweest. Heb de CD gescoord bij Plato voor
14.99 Euro

Nu afwachten tot de release van de 5.1 With Teeth

En bij mij staat Home er ook op!
pi_26608643
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:51 schreef 1972 het volgende:
De Japanse versie van With Teeth bevat drie extra bonus tracks.... en de schijnbaar wordt de single "The hand that feeds" niet in Amerika uitgebracht, maar wel een Engeland. (De clip hiervan is overigens te zien op www.nin.com)
al eerder gepost maar The hand that feeds staat hier in Engeland dus gewoon strak op nummer 7 in de top 10
http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/singles.shtml
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:37:54 #41
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_26618067
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 22:03 schreef bartrid het volgende:

[..]

al eerder gepost maar The hand that feeds staat hier in Engeland dus gewoon strak op nummer 7 in de top 10
http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/singles.shtml
Na Is This The Way To Amarillo .

En Elvis staat er ook nog voor .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:08:26 #42
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26624923
heb de cd gewoon afgehaald bij onze platenboer. ik weet niet hoe ie't voor mekaar krijgt maar alle albums liggen minstens een week voor hun officiële release in zijn rekken.

knap schijfje dusver, nog niet veel kunnen naar luisteren, maar hij ligt nu weer onder de laser.

Een redelijk lang interviewtje met reznor in de deng van deze maand btw. én in de humo v deze week...

home staat er ook op bij mij. ... of is dat volstrekt normaal?

[ Bericht 10% gewijzigd door keitel op 01-05-2005 12:24:22 ]
pi_26640167
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 19:08 schreef keitel het volgende:
heb de cd gewoon afgehaald bij onze platenboer. ik weet niet hoe ie't voor mekaar krijgt maar alle albums liggen minstens een week voor hun officiële release in zijn rekken.

knap schijfje dusver, nog niet veel kunnen naar luisteren, maar hij ligt nu weer onder de laser.

Een redelijk lang interviewtje met reznor in de deng van deze maand btw. én in de humo v deze week...

home staat er ook op bij mij. ... of is dat volstrekt normaal?
ik heb home er niet op maar ik heb wel de 5.1 op de andere kant (een kant is dvd en andere kant is cd), ik moest kiezen tussen de normale versie met home of die met 5.1. Nu heb ik geen 5.1 installatie nog staan (wel versterker maar geen dvd speler) dus ik heb hem nog niet gehoord maar ik dacht dan heb je het alvast in huis Hoe is dat nummer home? rustig nummer? druk nummer? lang nummer?
  zondag 1 mei 2005 @ 14:30:50 #44
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26640507
Het heeft een licht Downward Spiral sfeertje, maar dan met totaal andere toonkleuren. Een beetje 'Slaan met alaam' 't Klinkt niet slecht maar het is niet zo dat je iets gemist hebt. Bovendien kan je't wel ergens vinden op het net neem ik aan.
pi_26643146
Vrijdag ook de dual-disc gehaald, en de 5.1 mix klinkt geweldig!

(Net zoals Downward Spiral Deluxe trouwens)
pi_26643577
Ik kon alleen de stereo uitvoering vinden bij Plato en FRS ...

Damn. Wil die 5.1. versie ook hebben
  zondag 1 mei 2005 @ 18:16:17 #47
95046 keitel
waarvan akte...
pi_26645269
ergens had ik wel verwacht dat 'the line begins to blur' m'n favoriet vd plaat ging worden...
  maandag 2 mei 2005 @ 12:03:07 #48
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_26662462
Een album dat weinig genoemd is, is Further Down the Spiral. Het bestaat alleen uit remixes van Ther Downward Spiral plus een aantal nieuwe nummers (o.a. gereengineered door Aphex Twin). The Art of Self Destruction en de remixes van Ruiner en Eraser zijn m.i. zeer goed.

Mijn favo NIN album iig
pi_26663290
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef fraQture het volgende:
Een album dat weinig genoemd is, is Further Down the Spiral. Het bestaat alleen uit remixes van Ther Downward Spiral plus een aantal nieuwe nummers (o.a. gereengineered door Aphex Twin). The Art of Self Destruction en de remixes van Ruiner en Eraser zijn m.i. zeer goed.

Mijn favo NIN album iig
Door dat album heb ik aphex twin en coil ontdekt, zeer zeker erg goed!
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_26666425
quote:
Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef fraQture het volgende:

Mijn favo NIN album iig
De eerste of de tweede versie van Further Down the Spiral?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')