Het was wel even wennen, maar inmiddels draai ik hem nonstop.quote:Op maandag 25 april 2005 22:29 schreef 1972 het volgende:
Ik heb gisteren With Teeth mogen downloaden en heb 'm vandaag diverse malen afgespeeld. Mijn eerste indruk is dat er wel catchy nummers op staan (The hand that feeds, Everyday is exactly the same), maar ik mis wel een beetje het Fragile geluid. Bij sommige nummers krijg ik zelfs een underground britpop gevoel (brrrr)...
Maar misschien is het ff wennen, het koste me destijds ook ff voordat ik Fragile echt kon waarderen (en die cd's maken nu deel uit van mijn 'alltime favorites'!!!)
Exclusief op vinyl. Verschijnt geloof ik wel op de Japanse editie van Met Tanden.quote:Op maandag 25 april 2005 14:24 schreef Aneurism het volgende:
http://www.nin.com/halo/19/index_V.html
Is Home een exclusief nummer voor op Vinyl?
Die geluiden heb indd ook gehoord, oa op bbc radio waar hij even de rockshow voor z'n rekening nam. Desalniettemin blijft dit voor mij de absolute klassieker totnutoe. Soms heb ik de indruk dat het poneerde omdat TF niet al te laaiend ontvangen werd in het begin, hoewel ik dat ook sterk betwijfel hoor - maar 't zou menselijk zijn. Óf hij is gewoon te veeleisend voor zichzelf óf het werd gemaakt in een periode waar hij zich niet lekker bij voelt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Volgens de laatste interviews van Trent vindt hij The Fragile een plaat waar hij het minst mee heeft. In die tijd speelde er nogal wat dingen rondom hem.
Blijft 1 van de meest ondergewaarde albums ooit. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:37 schreef Hugo- het volgende:
Ik heb maar een album en dat is The Fragile, ik vind hem echt geweldig. Ik ben zeker van plan meerdere albums te gaan kopen. Geniale muziek!
al eerder gepost maar The hand that feeds staat hier in Engeland dus gewoon strak op nummer 7 in de top 10quote:Op woensdag 27 april 2005 18:51 schreef 1972 het volgende:
De Japanse versie van With Teeth bevat drie extra bonus tracks.... en de schijnbaar wordt de single "The hand that feeds" niet in Amerika uitgebracht, maar wel een Engeland. (De clip hiervan is overigens te zien op www.nin.com)
Na Is This The Way To Amarilloquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:03 schreef bartrid het volgende:
[..]
al eerder gepost maar The hand that feeds staat hier in Engeland dus gewoon strak op nummer 7 in de top 10
http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/singles.shtml
ik heb home er niet op maar ik heb wel de 5.1 op de andere kant (een kant is dvd en andere kant is cd), ik moest kiezen tussen de normale versie met home of die met 5.1. Nu heb ik geen 5.1 installatie nog staan (wel versterker maar geen dvd speler) dus ik heb hem nog niet gehoord maar ik dacht dan heb je het alvast in huisquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:08 schreef keitel het volgende:
heb de cd gewoon afgehaald bij onze platenboer. ik weet niet hoe ie't voor mekaar krijgt maar alle albums liggen minstens een week voor hun officiële release in zijn rekken.
knap schijfje dusver, nog niet veel kunnen naar luisteren, maar hij ligt nu weer onder de laser.
Een redelijk lang interviewtje met reznor in de deng van deze maand btw. én in de humo v deze week...
home staat er ook op bij mij. ... of is dat volstrekt normaal?
Door dat album heb ik aphex twin en coil ontdekt, zeer zeker erg goed!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef fraQture het volgende:
Een album dat weinig genoemd is, is Further Down the Spiral. Het bestaat alleen uit remixes van Ther Downward Spiral plus een aantal nieuwe nummers (o.a. gereengineered door Aphex Twin). The Art of Self Destruction en de remixes van Ruiner en Eraser zijn m.i. zeer goed.
Mijn favo NIN album iig
De eerste of de tweede versie van Further Down the Spiral?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef fraQture het volgende:
Een album dat weinig genoemd is, is Further Down the Spiral. Het bestaat alleen uit remixes van Ther Downward Spiral plus een aantal nieuwe nummers (o.a. gereengineered door Aphex Twin). The Art of Self Destruction en de remixes van Ruiner en Eraser zijn m.i. zeer goed.
Mijn favo NIN album iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |