Als jij wat vaker was gekomen hadden we nu op nr.5 gezeten.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kom nooit in het NIN topic zijn jullie zulke fans dat het al het derde topic waard is ?
Het eerste topic heeft het 5,5 jaar volgehoudenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Ik kom nooit in het NIN topic zijn jullie zulke fans dat het al het derde topic waard is ?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Het eerste topic heeft het 5,5 jaar volgehouden
Zo kan ik het ookquote:Op maandag 4 juli 2005 23:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Het eerste topic heeft het 5,5 jaar volgehouden
Volgens mij krijg je hem overal nog in karton.. heb ook nog nooit een gewone versie van The Downwards Spiral gezien trouwens..quote:Op maandag 4 juli 2005 23:21 schreef wonko het volgende:
is Broken nog te koop eigenlijk? Liefst in het originele kartonnen hoesje.
Dat heeft Limp Bizdick zelfs al gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Heeft niemand dan door dat de Backstreet Boys NIN hebben gecovered?
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:21 schreef wonko het volgende:
Ik heb verdriet...ik wou net mijn eerste cd van NIN opzetten bleek deze zelfmoord gepleegd te hebben. Waaaaaaaaaaaaaahhhhhhh....is Broken nog te koop eigenlijk? Liefst in het originele kartonnen hoesje.
Het was laatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef Devlinsect het volgende:
Deeltje drie!Waardeloze OP trouwens. Had wel wat links verwacht van je Mark.
ik zit te zoeken, maar ik kan hem zo één twee drie niet vinden. In het interview zegt Trent ook niet veel meer dan "when I hear Dr Dre took a sample from one of my songs, and twisted it so it fits the new song, I think he did a pretty good job. Most people won't even know it's a Nine Inch Nails sample, unless you put their face in it."quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef Devlinsect het volgende:
Deeltje drie!Goede OP trouwens. Prima links, Mark.
Welk nummer van dr. Dre dan? Daar ben ik benieuwd naar. Wat ik wel weet is dat dr. Dre een bijdrage heeft in The Big Come Down...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |