Ben ik ook wel met je eens over de fragile, deze cd alleen moet wel een beetje groeien heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef Mark het volgende:
Heb hem gekocht, maar nog niet echt onder de indruk. Hopelijk komt dat nog, want anders gaat het NIN boek langzaam dicht. Ik vond The Fragile (in tegenstelling tot anderen hier) toch beduidend minder dan het Broken / The downward spiral tijdperk
Op de cd zelf staat niks bijzonders, je gaat naar www.nin.com volgt daar de 'with teeth' link rechtsonderin en je komt hier uit:quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:37 schreef Devlinsect het volgende:
Tjek http://www.nin.com/access/index.html
Wanneer je dus een (gekochte) CD van With Teeth in je CD/DVDrom speler stopt, een verbinding maakt met het internet. Naar http://www.nin.com/with_teeth gaat en je bent geregistreerd voor de site, zou je extra info. kunnen krijgen als lyrics etc.![]()
Ik heb het nog niet geprobeerd (heb de CD niet bij de hand).
Dus degene die het wel heeft geprobeerd, laat het ons ff weten wat voor info. er op staat!
Wie gaat er trouwens naar Rock im Park 26 juni?
Moi!![]()
Haha, en ik maar op no klikken, zat al aan mezelf te twijfelen. Wel origineel deze review...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:39 schreef OMG het volgende:
Ik kwam een mooie review tegen.
http://www.tinymixtapes.com/musicreviews/n/nine_inch_nails.htm
(Don Kaye, review @ Blabbermouth.net)quote:NINE INCH NAILS, teeth or not, lacks just enough bite to make this a truly remarkable comeback.
Kun je van een comeback spreken? tussen the fragile en TDS zat ook 5 jaar...quote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef keitel het volgende:
sums it up:
[..]
(Don Kaye, review @ Blabbermouth.net)
Nine Inch Peas?quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:20 schreef PDOA het volgende:
Hmmm, klinkt aardig commercieel dat nieuwe album. Trent zou toch niet de Black Eyed Peas kant op gaan?
Ik wil hem niet kwijt, was gewoon benieuwdquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:28 schreef Devlinsect het volgende:
Is geen officiële release.
Mail me wel ff. Heb er interesse in.![]()
Het Belgische weekblad Humo heeft hem alleszins in de top20 van nieuwe nummers staan ( http://www.humo.be/Toppers/start.asp?ItemId=0 ) (en je kan ervoor stemmen)quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef Devlinsect het volgende:
Ben hem nog niet tegen gekomen in de Nederlandse lijsten.
dat gebeurde met The Fragile ook toen deze net uit was, daarna donderde hij keihard weer naar beneden. De hardcore fans die hem willen hebben als ie uitkomt denk ik....quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:35 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zou de DVD ook graag willen hebben. Mail me ff![]()
With Teeth is op 1 binnengekomen in de USA billboard charts met iets van 274.000 albums verkocht te hebben.
Ben hem nog niet tegen gekomen in de Nederlandse lijsten.
Breng die pdf gewoon naar de lokale printboer, die print hem nog goedkoper uit dan dat...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:22 schreef BitetheBullet het volgende:
Trent Reznr heeft een speciale poster uitgebracht met de lyrics en artwork van with teeth, van 90x120 cm.
Helaas is het wel een pdfje, maar nu is er een kerel in Canada die een grote (en dus goedkope) printorder gaat plaatsen. Zelf heb ik wel interesse in de poster en ik zit er aan te denken hem te bestellen.
Enig probleempje: de poster kost slechts 12-13 euro, maar het verzenden ruim 20 euro.
Nu mijn vraag, zijn er nog meer mensen geinteresseerd in de poster? dan kunnen we eventueel een gezamenlijke bestelling plaatsen, zodat de verzendkosten beperkt blijven.
site van het project: http://www.werewolffeet.com/poster/
Bij een full-colour print op hoge kwaliteitspapier valt dat je vies tegen, zeker op dat formaat.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Breng die pdf gewoon naar de lokale printboer, die print hem nog goedkoper uit dan dat...
same here, hij lijkt mij prima in de `welke cd vind je zonde van je geld' thread te passen....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:57 schreef Mark het volgende:
Momenteel vind ik dat ik al meer dan genoeg aan With teeth gespendeerd heb
Dan mis je wel wat, met een goede geluidsinstallatie is hij dan echt een stuk beter (en met de dual-disc heb ik het natuurlijk allebei geprobeerd)quote:Op zondag 15 mei 2005 15:50 schreef _Etter_ het volgende:
heeft iemand al die dvd versie gehoord? ik heb hem maar ik heb geen dvd speler...
nou me audio set is belachelijk goed, is een audiopfile bak. Er zit alleen geen dvd speler bij, die moet ik ooit nog is een keer kopen...quote:Op zondag 15 mei 2005 15:51 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Dan mis je wel wat, met een goede geluidsinstallatie is hij dan echt een stuk beter (en met de dual-disc heb ik het natuurlijk allebei geprobeerd)
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op maandag 9 mei 2005 12:43 schreef keitel het volgende:
Dacht dat het album nog moest groeien, maar ik ben er steeds minder van onder de indruk eigenlijk. Maar er staan wel enkele goeie nummers op, maar die doen dan denken aan de oude NIN.
Dus het zijn die beukende gitaren waardoor je de fragile minder geslaagd vindt? hmja, starfuckers is daar natuurlijk een goed voorbeeld van, maar dat vind ik dan óók een van de mindere nrs vd fragile. Maar een nummer zoals 'la mer' maakt toch zoveel goed? en het gebruik van 'dreunende gitaren' op we're in this together' vind ik zo perfect gebruikt... het gaat niet om de techniek of de catchy-ness bij mij, maar om het gevoel bij elk nummer. het eerste fragile cd'tje is veel beter dan het tweede weliswaar (imo).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef Flap13 het volgende:
Ik moet zeggen dat With Teeth bij mij op de tweede plaats komt (na The Downward Spiral) wat NIN ooit gemaakt heeft. The Fragile vind ik by far het slechtste (eigenlijk moet 'slechtste' tussen aanhalingstekens, want nog steeds bovengemiddeld goed) wat NIN ooit heeft gemaakt. Juist de verraderlijk catchy deuntjes, die door sommige gitaarfetisjisten wellicht voor commercieel aangezien worden, leveren deze cd hun meerwaarde. Iets wat The Downward Spiral overigens ook had, en waar in mijn optiek de kracht van NIN ligt (luister er 'Closer' of 'Ruiner' maar op na). Niet het harde beuken op de gitaar (zoals op een groot gedeelte van The Fragile het geval was, met als ultiem dieptepunt 'Starfuckers inc.') maar juist de gelaagdheid van de nummers met elementen uit de 'pop'-cultuur maakt van Nine Inch Nails zoveel meer dan het zoveelste rockproduct uit de VS. Jammer dat deze cd niet de waardering krijgt die het in mijn optiek verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |