Die patch is écht heel goed, je kan MSN helemaal stroppen tot te bare essentials! Dus geen buzzers, winks, packs, my space, logos, reclame, ect.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:39 schreef Realzm het volgende:
mn broer heeft het net geinstalleerd. Irritant happy kutprogramma imo. Eens kijken wat die patch kan doen.
Ja dat ben ik ook wel nodig zo'n schreeuwering shit programma ben ik niet nodigquote:Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Die patch is écht heel goed, je kan MSN helemaal stroppen tot te bare essentials! Dus geen buzzers, winks, packs, my space, logos, reclame, ect.
Site van Apatch is een beetje langzaam, gewoon nog een keer proberen.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:52 schreef XaruZ het volgende:
Beide links voor die patches doen het niet...
Ja maar alleen met Windows Media Player, niet met winamp. En dat is toch een stukken beter programma. Bovendien kan je met die winamp plugin ook zelf configureren hoe hij de afgespeelde liedjes weergeeft.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:54 schreef timbastiaansen het volgende:
bij msn 7. 0 is het toch standaard dat je kan zien welke muziek ze luisteren???
Toegevoegd aan OpeningsPost!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:46 schreef Lienela het volgende:
MSN Messenger 7 Downloaden
MSN Messenger PLUS 3.52Downloaden
MSN Patch
Zal ook maar ff de nieuwste linken![]()
Ben een beetje pril hier, wat betekent OP ??quote:Op donderdag 21 april 2005 19:57 schreef Fuxl het volgende:
Toegevoegd aan OP!
openings postquote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef Lienela het volgende:
[..]
Ben een beetje pril hier, wat betekent OP ??![]()
Tnkxquote:
39 user-reviews op die site, niemand die melding van een trojan maakt. Ook mijn virusscanner heeft niks gevonden, en in het vorige topic heeft ook niemand er melding van gemaakt. Wat je zegt is dus grootse nonsens.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:20 schreef charon het volgende:
Erg leuk die Trojan in die Winamp plugin!
Trojan Horse Downloader.Istbar.8.K
Bij het invoervakje onder je MSN naam (in het hoofdscherm) op dat pijltje drukken en dan op 'laten zien naar welk nummer ik luister' aanvinken. Werkt standaard alleen met Windows Media Player maar je kan ook een plugin voor winamp installeren dat het daar ook mee kan. (zie OP)quote:Op donderdag 21 april 2005 21:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waar kun je dat aan/uitzetten dat ie je nummers die je draait laat zien
Ow ja, ik hem hem, bedankt.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:23 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Bij het invoervakje onder je MSN naam (in het hoofdscherm) op dat pijltje drukken en dan op 'laten zien naar welk nummer ik luister' aanvinken. Werkt standaard alleen met Windows Media Player maar je kan ook een plugin voor winamp installeren dat het daar ook mee kan. (zie OP)
Video's werken niet als je gewoon WMP gebruikt, bij de winamp plugin moet je daar een optie voor uitvinken om video's zichtbaar te maken.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ow ja, ik hem hem, bedankt.
Ik heb bijna alles weggehaald met die patch dus dacht dat ik dat ook weg had.
ff uitzetten, anders ziet iedereen als je pr0n zit te kijken
Let je wel een beetje op je woorden a.u.b.?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:32 schreef Fuxl het volgende:
[..]
39 user-reviews op die site, niemand die melding van een trojan maakt. Ook mijn virusscanner heeft niks gevonden, en in het vorige topic heeft ook niemand er melding van gemaakt. Wat je zegt is dus grootse nonsens.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wel matig dat de fok-smilies alsen
veel te snel gaan
Je KAN het tot te bare essentials strippenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:49 schreef Manono het volgende:
Maar 7.0 gaat dus wel met Plus 3 punt nogwat?
Wat zijn nu de ECHTE voordelen van 7.0 tov oudere versies, als je het met een patch toch tot de bare necessities stript?
Dit is met 6.2 ook mogelijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef Fuxl het volgende:
bestanden delen (niet oversturen maar je kan zo'n heel lijstje maken die iemand dan evt. kan downloaden)
9,5 mb hier. Aangemeld en geminimaliseerd naast het klokje zeg maar.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:57 schreef Dolfhin het volgende:
MSN 7.0 vreet nog steeds geheugen? Zo ja dan blijf ik mooi bij mijn Miranda IM'tje. Alles lagt als ik 6.0 opstart.
6 mb momenteelquote:Op donderdag 21 april 2005 22:57 schreef Dolfhin het volgende:
MSN 7.0 vreet nog steeds geheugen? Zo ja dan blijf ik mooi bij mijn Miranda IM'tje. Alles lagt als ik 6.0 opstart.
Ja, iemand...? Want ik zou dit ook graag willen wetenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:56 schreef baziz het volgende:
Weet iemand hoe ik die beveiliging uit kan zetten voor mp3 bestanden? Heb de patch van mess.be al gedownload en nu kan ik een mp3 wel accepten maar zodra die binnen is krijg ik als nog de melding dat het om een bestand met een groot risico gaat en als je dan op ok klikt delete ie het bestand direct.
Je kan dus wel in je recieved files eerst het bestand kopieren naar een andere locatie en dan op ok klikken, maar dit is natuurlijk gewoon kut.
en hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef Fuxl het volgende:
[..]
..........bestanden delen (niet oversturen maar je kan zo'n heel lijstje maken die iemand dan evt. kan downloaden)...........
het plaatje moet je dan verslepen naar het invoer venster van de tekstquote:Op maandag 25 april 2005 13:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik merk als je een plaatje sleept naar je chatvenster dat hij dan de achtergrond veranderd. Vroeger was het dat ie dat plaatje verzond. Vet vaag
check!quote:Op maandag 25 april 2005 14:23 schreef deliberator het volgende:
[..]
het plaatje moet je dan verslepen naar het invoer venster van de tekst
probeer maar eens
Owkeee, klinkt goed (met de patch dan)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:57 schreef Fuxl het volgende:
Je KAN het tot te bare essentials strippen
Voordelen: Tekenfunctie, bestanden delen (niet oversturen maar je kan zo'n heel lijstje maken die iemand dan evt. kan downloaden), muziek zichtbaar, persoonlijke tekst erbij (tekst die wel in de lijst wordt weergegeven amar niet tijdens het chatten), eigen animated gifs als smilie en aanmelden met een bepaalde status (bezet/afwezig enz). En nog veel meer maar dat zijn wel heel erge breezer functies. (Die je dus eruit sloopt met die patch)
Met apatch kan je overgens zelf bepalen wat je erin wil hebben en niet..
hoe krijg ik msn 6.2 weer!quote:Op maandag 25 april 2005 23:07 schreef BierKoning het volgende:
Wtf? Als ik msn 7 er van af gooi, en msn 6.2 wil gebruiken, zegt ie dat er een nieuwe msn is "ja om te installeren, nee om msn af te sluiten" HOERIGE HOERIGE
heeft iemand een msn 6.2 bestand die WEL werkt?
Ik neem aan dat je 6.2 weer opnieuw geinstalleerd hebt??quote:Op maandag 25 april 2005 23:07 schreef BierKoning het volgende:
Wtf? Als ik msn 7 er van af gooi, en msn 6.2 wil gebruiken, zegt ie dat er een nieuwe msn is "ja om te installeren, nee om msn af te sluiten" HOERIGE HOERIGE
heeft iemand een msn 6.2 bestand die WEL werkt?
Blijkbaar toch niet want als ik in een chatcherm op een bestand klik krijg ik toch echt een melding en het bestand wordt verwijderdquote:Op zondag 24 april 2005 21:33 schreef Fuxl het volgende:
Met apatch is alle beveiliging er meteen af..![]()
kijk even op mess.be , daar stonden volgens mijn nog wat files om dit te voorkomen.....quote:Op maandag 2 mei 2005 23:41 schreef About2Break het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet want als ik in een chatcherm op een bestand klik krijg ik toch echt een melding en het bestand wordt verwijderd
Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:quote:Op donderdag 28 april 2005 11:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mensen die toaster erg veel vinden en de andere plugins op mess.be niet werken
messenger AMP v2.0
Waar download je die Apatch? ik zie hm nergens staan, want ik heb dat probleem ook met die bestand overdracht..quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:59 schreef mechatronics het volgende:
van mess.be heb ik niks, alleen van die www.msgplus.net en daarna die A-patch
mess.be vertrouw ik niet zo
Kan het niet liggen aan degene aan de andere kant???quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb hm gedownload.. en Remove File Transfer Protection aangevinkt... maar windows blocked die file nog steeds
iemand ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:48 schreef BaggerUser het volgende:
hoiik ben op zoek naar msn 7 beta
dit omdat 7 final iet werkt bij een vriendin van me maar de beta werkte wel
iemand
Ik kan het niet meer editen, misschien een modje?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:42 schreef mic_forever het volgende:
Vaak krijgen mensen deze Error als ze proberen in te loggen " 800701f7 "
Dit komt doordat msn7.0 soms standaard een proxy instelt
Ga naar extra-->Opties-->Verbinding--> geavanceerde instellingen en klik dan TCP aan,ipv 1 van de socks als die is aangevinkt.
Dit loste bij mij het probleem op
misschien kan dit ook in de openingspost gezet worden??
quote:Op zondag 8 mei 2005 20:16 schreef GrupoBalanca het volgende:
Heb hm gedownload.. en Remove File Transfer Protection aangevinkt... maar windows blocked die file nog steeds
Je moet is op een torrentsite gaan zoeken naar Winks ofzo.quote:Op maandag 25 april 2005 12:09 schreef Toeps het volgende:
Kan ik al ergens een heel pakket Fok! smilies downen?
doe mij is een mailtjequote:Op maandag 9 mei 2005 21:57 schreef krazny het volgende:
[..]
Je moet is op een torrentsite gaan zoeken naar Winks ofzo.
K heb een .Zip bestand van zo'n 25 Mb met alleen maar nieuwe Winks en smilies..
+ natuurlijk een programmaatje om ze gratis te installeren...![]()
* krazny slapende honden wakker maakt?![]()
Gewoon msn plus installerenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:45 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe zet je dat uit dat je smilies ziet in de msn namen van het hoofdscherm van MSN?
Heb ik gedaan, maar kan de optie niet echt vinden... Net zoals het verwijderen van de banner...quote:
Zal toch wel?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:31 schreef Steve.Porter het volgende:
zijn er al fok smileys te vinden die msn compatible zijn? en dan met nameen
![]()
rechtermuisknop en dan opslaan als en dan gewoon importeren .quote:
http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=download&id=620quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef febster het volgende:
2 vraagjes met betrekking tot MSN, heeft iemand geen dowload/zipje van het totale Fok! smiley gebeuren voor MSN 7.0?
2e vraag is; als mensen mij MP3'tjes sturen wordt dat door MSN (of XP met SP2?) gekenmerkt als gevaarlijk waardoor ik het bestand niet kan openenDan zegt XP dat ik een vinkje in het bestand moet aanzetten alleen als dat gebeurd is, is het bestand nergens meer te vinden, zelfs als ik de search gebruik vindt hij helemaal niks
?
Is daar een oplossing voor?
Toen ik dit bestand geopend had kon ik helemaal niks meer ontvangen...mooi is dat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:35 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=download&id=620![]()
Istbar ken ik dan ook niet als een trojan, maar als een verdomd vervelende spyware die je IE verneukt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:03 schreef SiliconError het volgende:
[..]
Voor de mensen die snel & makkelijk Winamp + MSN willen:
http://silicon.xs4all.nl/public/messengeramp.exe
Die (valse) viruswaarschuwing die eerder werd vermeld:
"AVG falsely identifies this and all other progams that use the NSIS installer as that trojan."
[afbeelding]
in msn plusquote:Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef GrupoBalanca het volgende:
Als mensen mij een bestand versturen, dan accepteerd MSN hm automatisch zelf.. ivp dat ik zelf kan kiezen als ik wil accepteren of niet. Waar kan ik dat instellen? zodra mensen mij bestanden versturen dat ie t niet vanzelf gaat aannemen??
Thnx
GB
Hey dank je wel voor je antwoord!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:56 schreef killko het volgende:
Ik denk dat je het beste even MSN helemaal kunt de-installeren, PC opnieuw opstarten en het dan nog een keer proberen..
Succes!
PS: hoe installeer je? Door in msn 6 te klikken op 'er is een nieuwe versie' of door het bestand te downloaden van de msn pagina? Probeer dat laatste maar even..
MSN7: http://messenger.msn.com/Download/
MSN+: http://www.msgplus.net/global.php?lang=ne
Patch om bep. dingen in msn 7 uit te zetten: www.a-patch.tk
Helaas werken er idd maar een paar.. Het zou mooi zijn als iemand de gifjes zo mooi en passend maaktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
rechtermuisknop en dan opslaan als en dan gewoon importeren .deze gaat wel snel in msn , maar
gaat perfect
Welke windows versie heb je? Het kan zijn dat MSN 7 misschien niet zo goed op bijv. win 98 werkt, maar dat weet ik niet hoor.. Ik pass je vraag naar iemand anders..quote:Op maandag 23 mei 2005 22:20 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Hey dank je wel voor je antwoord!
Heb dat alleen al geprobeerd, geen idee wat de reden kan zijn dat het nu niet wil. heb dat nooit eerder gehad bij updates. Er staat wel een nieuwe versie van Norton op (maar die heb ik uitgezet om te proberen of dat de oorzaak was, nee) en heb niet te lang geleden wat anti-spyware geinstalleerd. Kan dat het nog zijn?
Wil wel gewoon weer 6.2 erop zetten, maar kan ik die melding dan omzeilen dat er een nieuwe versie is? Nu wil ie niet inloggen voor ik geupdate heb..
thanx..
Verwijder eerste alle aanwezige versies van MSN Messenger. Download hier de laatste versie van MSN Messenger 6.2 en installeer die.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:49 schreef Here2Stay het volgende:
XP pro geloof ik..
Snap er echt geen *** van.. en dat webmessenger is ook niet alles.. laat staan windows messenger.. wil gewoon mn 6.2 terug..
dank voor de moeite vast!
Vind je meer dan fantastisch! Heb 6.2 weer terug en geen vragen om een nieuwere versie. Super! Had inmiddels ook al contact met microsoft, maar die doen hun best, maar wisten de oplossing ook niet. Ik krijg nu de vraag om die update niet meer, prima!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 04:19 schreef Sjoerd- het volgende:
[..]
Verwijder eerste alle aanwezige versies van MSN Messenger. Download hier de laatste versie van MSN Messenger 6.2 en installeer die.
*stelt zijn vraag opnieuwquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:07 schreef m021 het volgende:
Als ik msn7 probeer te installeren (is verplicht tegenwoordig, oudere versies werken niet meer) zegt 'ie dat ik IE6 moet installeren....
Is daar een workaround voor, ik heb geen zin om IE te gaan installeren.
Kleine kans dat daar workaround voor is... gewoon na de installatie IE er weer af pleuren net zoals mijquote:
Zie de OP van dit topicquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:04 schreef tha_dark het volgende:
FFeen vraagje:
Als je msn 7.0 hebt dan kun je zien wat de andere luisteren voor muziek.maar heeft iemand een patch waardoor je dat ook kan zien als je winamp hebt aanstaan. Want nu werkt dat alleen met Windows Media Player.
Toaster is veels te groot, ik gebruik gewoon een simpel dll bestandje en dat is 10 keer makkelijk in te stellen dan toaster....quote:Op zondag 5 juni 2005 04:12 schreef stijgende_ster het volgende:
Dat met die Winamp, heet dat programmaatje gewoon 'Toaster'?
heb je als de wizard van beel en geluid geprobeerd. Dus via extra in de menubalk in je messenger scherm?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:43 schreef nachtvleermuisje het volgende:
Ik heb msn 7. en opeens kan ik niet meer webcammen![]()
wie kan mij redden??
(hij geeft een melding dat ik de cam niet heb geinstalleerd of dat ik hem al ergens anders gebruik. maar ik heb verder helemaal niets aan staan...)
Ja, daar heb je namelijk geen opties voor in het ---> OPTIE menuquote:Op donderdag 21 april 2005 19:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook wel nodig zo'n schreeuwering shit programma ben ik niet nodig
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ja, daar heb je namelijk geen opties voor in het ---> OPTIE menu![]()
Klopt het trouwens dat sommige FOK! smilies niet werken in msn?bijvoorbeeld slaat zn maatje zo hard in een MSN venster dat het niet meer grappig is.
slaat zn hoofd niet tegen de muur bij mij
![]()
Misschien een bestand te vinden op mess.bequote:Op zondag 5 juni 2005 14:12 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik wil graag meer dan 150 contactpersonen in 1 msn account, heb weleens van iemand gehoord dat dat kan, iemand een idee HOE?
Weet trouwens dus niet helemaal zeker of het kan.
Bij mij installeert ie dan 7.0quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:49 schreef trpetine het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 6.2 weer opnieuw geinstalleerd hebt??
Zo ja... Dan klopt het dat je een update krijgt maar dat is gewoon een update van 6.2.
Niet van 6.2 naar 7.0..
Gewoon die update downen en je 6.2 werkt weer perfect!!!
Ja dat zit standaard in msn , onder je eigen naam kun je aangeven of je naam wil laten zien van het nummer dat je afspeeltquote:Op zondag 5 juni 2005 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kun je ook via WMP die muziek namen in de naam gooien??
Wel of niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:43 schreef Jump het volgende:
tip: wel niet alles aanvinken bij de patch
Thnxquote:Op zondag 5 juni 2005 19:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja dat zit standaard in msn , onder je eigen naam kun je aangeven of je naam wil laten zien van het nummer dat je afspeelt
wat doet het pcies niet , hij start niet op? hij meldt niet aan?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:20 schreef Guusie het volgende:
Ik krijg helemaal de ** van msn7.0. Ik installeer het patchen extra. Doet hij het NIET op mijn account op de pc maar wel alle andere.. ik word er helemaal ziek van :S Iemand een oplossing heb het namelijk nodig voor school en snel.
Ik heb het al anders opgelostquote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
wat doet het pcies niet , hij start niet op? hij meldt niet aan?
welke foutmelding?
Al gekeken naar de beveiliging in de opties van msn?
Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik gebruik ook msn plus! dus ik heb die lange namen gelukkig nietquote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Vraagje:
Ik heb sinds een paar dagen al mijn contactpersonen gesorteerd staan (in 1 groep, dus op online/offline) op "e-mailadres", terwijl ik ze op "schermnaam" in mijn lijst wil hebben staan!!!
Nu moet ik telkens als ik MSN minimaliseer op; "Contactpersonen beheren" ---> "Contacten weergeven op" ---> "Schermnaam" drukken.. dit vind ik echt irritant..
Weet iemand hoe ik dit gewoon weer normaal krijg??
![]()
Ik heb deze nu geïnstalleerd, maar wat moet ik nu doen? Dat schermpje uit het screenshot krijg ik nergens te zien. En gewoon in MSN 'Laat zien welke nummers ik luister' aanvinken haalt ook niks uit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:03 schreef SiliconError het volgende:
[..]
Die (valse) viruswaarschuwing die eerder werd vermeld:
"AVG falsely identifies this and all other progams that use the NSIS installer as that trojan."
[afbeelding]
Het werkt ook nogquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:48 schreef Guusie het volgende:
Making iTunes Work with MSN Messenger's "Now Playing" Feature
On a recommendation from Brad Wilson, I've switched from using WMP to iTunes. I'm not sure I'm going to stick with it, but so far I like it. But one problem that was bugging me was how to get the “Now Playing” feature of MSN Messenger 7.0 working. I had it working for a little while, but then it stopped and I couldn't get it back.
Well, I've got it working now. After a little Googling, I found the answer here. Here's the important bit:
In MSN Messenger go to Tools / Options / General and check "Open Messenger main window when Messenger starts."
This rates as one of the more bizarre fixes I've seen, but so far it's working perfectly.
In the spirit of this post, here are my five most recently played songs. Clearly, I've got my whole library on “shuffle“.
Super!quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:03 schreef SiliconError het volgende:
[..]
.....
Klik er maar eens opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:12 schreef brighton het volgende:
Ik vind 't maar niks tot nu toe (net geïnstalleerd), of moet er gewoon nog aan wennen...
Tabbladen en irritante geluidjes alvast weggehaald in ieder geval
Wat betekent het eigenlijk als iemand zo'n sterretje * voor z'n naam heeft staan?
ga in winamp kijken bij opties/voorkeuren en dan plugins en dan ff zoeken naar iets van messenger amp ofzo.. moetie bijstaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef brighton het volgende:
[..]
Ik heb deze nu geïnstalleerd, maar wat moet ik nu doen? Dat schermpje uit het screenshot krijg ik nergens te zien. En gewoon in MSN 'Laat zien welke nummers ik luister' aanvinken haalt ook niks uit.
Edit: laat maar, ik wist niet dat ik Winamp eerst moest afsluiten
Wil alleen nog weten waar ik dat schermpje uit het screenshot vandaan haal
Nou, niet hier anders. Ik heb al de nieuwste versie van 7.0 erop gepleurd, maar die optie bestaat gewoon niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja dat zit standaard in msn , onder je eigen naam kun je aangeven of je naam wil laten zien van het nummer dat je afspeelt
Je wil stiekem foto's van iemand bekijken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:39 schreef Here2Stay het volgende:
hmm krijgen mensen met dat zogenaamde visitekaartje ook een notification wie hun foto's bekeken heeft?
Ach, t is hoe je t bekijkt...... wil niet te gretig overkomen.. ben dat natuurlijk wel..quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef brighton het volgende:
[..]
Je wil stiekem foto's van iemand bekijken?
Volgens mij niet hoor...
Kijk even naar mijn post met problemen een pagina terug. Iemand geeft me een linkje waardoor 6.2 t wel weer doet..quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:42 schreef Gurb het volgende:
ik zal wel ergens iets fout doen denk ik.
ik zit met het volgende:
ik kreeg van msn een melding dat er een nieuwere versie was, dus ik heb msn 7.0 geinstalleerd. maar ik had msn 7.0 nog geen 5 minuten draaien, en toen was ik het al zat. allemaal draaiende zinnen en schuddende schermen.
dat is gewoon bagger dus.
dus ik dacht: weet je wat, ik gooi 6.2 er weer op. maar als ik me nu wil aanmelden bij msn, dan zegt ie dat ik msn moet updaten, anders start ie niet op.
het zal wel een eenvoudig op te lossen probleem zijn, maar ik heb de oplossing nog niet gevonden iig.
iemand die mij kan helpen?
ik ga het vanavond proberen, thanks alvastquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn post met problemen een pagina terug. Iemand geeft me een linkje waardoor 6.2 t wel weer doet..
Ja ik wil ook alle fok smileysquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:48 schreef P0rt0 het volgende:
Zou iemand zijn Fok-msn willen posten op internet? Het handmatig plaatsen van de Fok! smileys is namelijk veel werk. Mocht iemand dit al hebben gedaan, dan zou diegene heelveel mensen blij maken.
We zitten allemaal met smart te wachten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:40 schreef realbase het volgende:
[..]
Ja ik wil ook alle fok smileys
GIMMY GIMMY !!!
Niemand ?? ( verkapte kick enzo )quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:58 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
We zitten allemaal met smart te wachten.
Ah, ik zie het al, ze hadden de Tabs verborgen onder een naam als "my private buttons". Vandaar dat ik het niet vond.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:43 schreef thatsme het volgende:
dat zit gewoon in de standaard opties van msn... (bij privicy ofzo)
http://www.mastaline.com/?pagina=msn/downloadinfo&id=45quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:39 schreef m021 het volgende:
Hoe verwijder ik die vervelende Tabs aan de linkerkant van het scherm? In MSG+ en Apatch zie ik die optie niet zitten.
(ik heb 7.0813 English)
Moods? Is dat het "Nederlandse" woord voor Winks?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:44 schreef Zapper het volgende:
Is er al iets gevonden voor het maken van eigen Moods?
Wis niet dat ie er al wasquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:23 schreef Zapper het volgende:
Dude, gewoon een nieuwe versie van Apatch downloaden
Gebruik dan ook Trillian!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:39 schreef Realzm het volgende:
mn broer heeft het net geinstalleerd. Irritant happy kutprogramma imo. Eens kijken wat die patch kan doen.
Welke instellingen bedoel je? En ik zou ze eventueel wel kunnen oploaden naar de FOK!server. Immers zijn er genoeg fokkers die hiervan gebruik willen maken. Maar dan moeten ze wel mooi zijn. Dus niet zo achterlijk geplet als je ze kopie/paste.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:26 schreef P0rt0 het volgende:
Zo, ik heb zelf mijn MSN maar zelf voorzien van veel Fok! smileys.. KUTWERK!
De vraag is nu echter.. hoe zet ik het online? Dus waar worden die instellingen opgeslagen?
Heuj! Wat doe jij met mijn avatarquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef Jaytonized het volgende:
Ik heb ze allemaal al, alláng.
Waar kan ik ze uploaden, heb ze allemaal in .rar-bestandje.
En ja, de goede afmetingen.
Stuur maar even naar nikky@fok.nlquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef Jaytonized het volgende:
Ik heb ze allemaal al, alláng.
Waar kan ik ze uploaden, heb ze allemaal in .rar-bestandje.
En ja, de goede afmetingen.
Als je toch bezig bent wil je dan die avatar van die knakker even verwijderen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Stuur maar even naar nikky@fok.nl. Dan zet ik ze wel even online als het lukt.
.
Nee, ook jij hebt niet de rechten van het Ajaxlogo en die van dat figuurtje van het poppetje. Als je je eigen icon wilt zul je je naam erin moeten zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent wil je dan die avatar van die knakker even verwijderen.
Ja nu nog mooierquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee, ook jij hebt niet de rechten van het Ajaxlogo en die van dat figuurtje van het poppetje. Als je je eigen icon wilt zul je je naam erin moeten zetten..
Prima, doet het vanavond even. Kan namelijk niet meer vanaf deze PC op Gmail meer komen. Komt goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef nikky het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja nu nog mooier. Hij is zelfs te lui geweest om de bestandsnaam te wijzigen
Is goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:45 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Prima, doet het vanavond even. Kan namelijk niet meer vanaf deze PC op Gmail meer komen. Komt goed.
lieve nikky,quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef nikky het volgende:
[..]
.
Where? ik zoek dat ook nlquote:
niet doen, is een virusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:59 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
lieve nikky,
Het gaat er niet om dat mensen jou nu een rar-bestandje volgooien met smileys, want die heb ik ook voor je. Het gaat er bij mij om hoe ik jullie mijn smileys kan geven al gebruikersklar. Dus dat het al in jullie msn staat.
NU ben ik druk aan het onderhandelen met een gast van CustoMess (programma die emoticons autmatisch in msn zet) of hij de Fok! smilies erin wil zetten MITS in toestemming krijg van Fok! natuurlijk
De bal is bij jou nu.![]()
Dan heb je denk ik een andere plugin dan ik geinstalleerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:40 schreef GrupoBalanca het volgende:
Thnx, maar ik zie geen tablad MSN Messenger
Damnitquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:01 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een andere plugin dan ik geinstalleerd.
Die patch roeleert, maar voordat je deze aanklinkt wel ff MSN afsluiten, anders start MSNniet meer op.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:46 schreef Lienela het volgende:
MSN Messenger 7 Downloaden
MSN Messenger PLUS 3.52Downloaden
MSN Patch
Zal ook maar ff de nieuwste linken![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:22 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Damnit, welke plugin heb jij dan geinstalleerd voor winamp?
Klopt.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:53 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Als je je aanmeld met status offline weergeven, krijgen anderen dan helemaal niets te zien?
7.5 = nog meer reclame...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef AirRaid het volgende:
http://www.messbase.nl/downloads/1/47/54
beta versie msn 7.5
Thxquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef AirRaid het volgende:
http://www.messbase.nl/downloads/1/47/54
beta versie msn 7.5
Deze probleem heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan iemand mij misschien ff helpen: Mijn transfers gaan altijd heel slow en ik heb weleens gehoord dat je dan een poort kunt opengooien (ja ik zit achter een router), en dat zou dus wel een aanradertje zijn volgens verschillende personen.
Die mensen weten alleen niet welke poort omdat ze zelf geen router hebben.![]()
Wie helpt mij uit de spreekwoordelijke brand?
Groetjes
Tim.
en vanuit iTunes?quote:Op zondag 24 juli 2005 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klik hier voor een plugin waarmee je via Winamp je nummers in MSN kan laten weergeven.
prachtigquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:54 schreef P0rt0 het volgende:
Voor degenen die niet kunnen wachten en zelf het willen toevoegen. Geen nood, want ik heb een shortcut.txt gemaakt, waardoor het simpel kopieer en plakwerk word. In 20min ben je klaar.
Echter zit ik wel met 4 a 5 smileys dat NIET geimporteerd kunnen worden, omdat het bestand verneukt is oid. We moeten dat dus allemaal even fixen?
Ik post hier het linkje waar men de zip-file kan downloaden. Ook post ik het textbestandje.
Linkje: KLIK smileypack
Linkje: Smiley codes!
Omdat ze ook nog niet in Customess staan, bollequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:02 schreef PhaE het volgende:
Hmmm, die Customess doet het niet bij mij... Dus kan de fok smilies niet importeren
Ja, met de hand, maar dan krijg je dus, zoals al eerder genoemd, dat MSN ze volledig vern**kt.
Dammit
Customess doet het sowieso niet, blaataapquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:38 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Omdat ze ook nog niet in Customess staan, bolle
Bij mij ook alquote:Op zondag 31 juli 2005 11:05 schreef PhaE het volgende:
[..]
Customess doet het sowieso niet, blaataap
Als ik het start, krijg ik een mooi rood kruisje in het midden.
die werkt idd wel goedquote:Op zondag 24 juli 2005 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klik hier voor een plugin waarmee je via Winamp je nummers in MSN kan laten weergeven.
Port 1783quote:Op zondag 24 juli 2005 15:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze probleem heb ik ook.
Ben benieuwd hoe je dit kunt oplossen.
En waar moet ik dat instellen?quote:
in je router onder virtual serversquote:
Ok, port 1783 ingesteld in de router, werkt dus niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:53 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
in je router onder virtual servers
of port forwader
Die fix was voor slome tranfsers... niet voor jouw Customess probleemquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ok, port 1783 ingesteld in de router, werkt dus niet.
Nog steeds een erg mooi rood kruisje...
Windows Media Player gebruiken of de patch in de OP gebruikenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb problemen dat mijn "laat zien waar ik naar luister" niet werkt, hoe los ik dit op?
Start-->Uitvoeren: en dan invoeren: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove klik op OK en klaar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:11 schreef HomerJ het volgende:
Ik word steeds van MSN 7.0 afgegooid doordat ik word aangemeld op de aller eerste messenger die standaard op de PC zit, maar ik krijg hem niet verwijderd. Kan iemand helpen?
Waarom zou je dat in godsnaam willenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:13 schreef lana83 het volgende:
Heeft iemand hier een idee hoe ik een hotmail account kan hacken???
Dat weer niet. Krijg wel vage mailtjes 6 per dag ofzo met:quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef Flem het volgende:
Kreeg je ook honderden mailtjes in één minuut dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je even een patch downloaden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:22 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik wil me met msn 7.5 met meerdere accounts tegelijk aanmelden. Dat kon volgens mij, maar hoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |