nee dit is geen beta...quote:Op donderdag 7 april 2005 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
de officele versie? dit is geen beta meer neem ik aan
Wat irritant, ziet er toch niet uit..quote:Op donderdag 7 april 2005 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Icoontijes van gebruikers ipv statusicoontjes
Krijg je nu ook midden in je gesprek berichten van adverteerders enzo?quote:Wie echter een videoverbinding activeert, stuit mogelijk eerst op een reclamefilmpje van zeven seconden. Dit is een van de nieuwe mogelijkheden voor bedrijven om te adverteren. Daarnaast kunnen adverteerders binnen de geopende gespreksvensters verwijzingen plaatsen naar eigen websites of nieuwe producten laten zien in zogenoemde themapakketten voor het opfleuren van de tekstberichten.
dus er is al een plus versie voor 7?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Screens (ik gebruik btw msn plus vandaat de normale namen)
Totdat je verplicht wordt over te stappenquote:Op donderdag 7 april 2005 11:36 schreef Jump het volgende:
en ik blijf toch bij de 6.x reeks, de 7 is teveel brol
Genieten ja die naam. Ik ben gewoon heel stoer een (H)quote:Op donderdag 7 april 2005 12:08 schreef Zwansen het volgende:
Oh mijn god, je msn-naam...
Ik heb die winks en die buzzers niet nodig, 6.2 voldoet prima...
Ja , normaal is het gewoon mijn naam "Boy", dacht laat ik eens in the "spirit" van dit topic blijven. Dus stel je niet zo aanquote:Op donderdag 7 april 2005 12:08 schreef Zwansen het volgende:
Oh mijn god, je msn-naam...
Ik heb die winks en die buzzers niet nodig, 6.2 voldoet prima...
De recente plus werkt ook op de laatste msn 7quote:Op donderdag 7 april 2005 12:07 schreef avotar het volgende:
[..]
dus er is al een plus versie voor 7?![]()
Jajajajajaja, rustig maar jongen, het is niet erg.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja , normaal is het gewoon mijn naam "Boy", dacht laat ik eens in the "spirit" van dit topic blijven. Dus stel je niet zo aan![]()
Als je er een patch over haalt dan valt MSN 7 ook nog wel mee..quote:Op donderdag 7 april 2005 11:36 schreef Jump het volgende:
je link werkt niet
en ik blijf toch bij de 6.x reeks, de 7 is teveel brol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |