Ik bedoel dus, zien alleen mensen met die plugin het ook, of iedereen gewoon?quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zien de rest t ook?
Iedereen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, zien alleen mensen met die plugin het ook, of iedereen gewoon?
iedereen die ook msn7 heeft danquote:
nee ok daar moet ik je gelijk in geven..quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:22 schreef splendor het volgende:
[..]
iedereen die ook msn7 heeft dan
ik ben niet zo'n voorstander van msn7 dus ik heb hem ook nog niet geinstaleerd, vandaar mijn vraag over dat persoonlijk bericht
in je contact listquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:40 schreef erik-de-perik het volgende:
hoe kun je dan zo'n PM zien van een ander? waar komt het te staan?
misschien stom maar heb je bij configurate pluginquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:43 schreef Whatashockr het volgende:
Hier doet ie niks, ik krijg geen verandering in mn naam oid?
Ja ik heb goed gelezenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:44 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
misschien stom maar heb je bij configurate plugin
het vinkje gezet in Activate plugin?
laatste plaatje
daar zeg je me wat want die heb ik inderdaad wel geinstalleerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:52 schreef Whatashockr het volgende:
Werkt ie misschien niet samen met MSN plus?
Klinkt als een of andere koppelverkoop actie van Microsoft. Gewoon installeren en niet gebruiken lijkt me wel een oplossing danquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:20 schreef VoreG het volgende:
Als ik kies Laat zien naar welke nummers ik luister, geeft hij aan dat ik WMP moet installeren
jij bent de maker van de plugin?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:20 schreef SiliconError het volgende:
-knip- that's it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |